Dagblad de Limburger Klantenservice

Rapportcijfer Dagblad de Limburger klantenservice: 2.7 » Lees beoordelingen (16)

Bellen met Dagblad de Limburger

Waarom bellen met Dagblad de Limburger Klantenservice?

  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Limburger.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Dagblad de Limburger

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag 08:00 - 12:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Dagblad de Limburger: 088 - 77 80 888

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Dagblad de Limburger? Laat ons je ervaringen met Dagblad de Limburger weten!
Beoordeel Dagblad de Limburger.

KvK gegevens Dagblad de Limburger

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 14615902
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018423663
  • Statutaire naam: Uitgeversmaatschappij De Limburger BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Dagblad de Limburger?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Dagblad de Limburger? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Dagblad de Limburger via e-mail.

Wil je een mail sturen naar de redactie van Dagblad de Limburger? Is er een vraag die wat meer aandacht behoeft? Stuur hen dan een email. De redactie van naam  geeft zo spoedig mogelijk antwoord via internet@delimburger.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Dagblad de Limburger

Neem contact op met Dagblad de Limburger via een contactformulier.

Maak gebruik van het contactformulier op de website van de Limburger om contact op te nemen.

Ga naar het contactformulier op de website van Dagblad de Limburger

Neem contact op met Dagblad de Limburger via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Dagblad de Limburger via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Dagblad de Limburger via Facebook Messenger.

Neem schriftelijk contact op met Dagblad de Limburger.

Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Mediahuis Limburg t.a.v. afdeling klantenservice.
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 5100
  • 6130 PC Sittard.

 

Neem contact op met Dagblad de Limburger via Facebook.

Liever bij de tijd met Facebook? De highlights van de papieren krant vind je ook hier. Dagblad de Limburger ververst steeds alle content,  met nieuws, foto’s, video’s, belangrijke updates en alles waar jij interesse voor hebt. De Facebookpagina van Dagblad de Limburger kun je vinden via onderstaande link.

Klik hier voor contact met Dagblad de Limburger via Facebook.

Neem contact op met Dagblad de Limburger via Twitter.

Via Twitter kun je op de hoogte blijven van het laatste nieuws, via Dagblad de Limburger. De belangrijkste nieuwsflitsen en ook de laatste ontwikkelingen rondom de coronacrisis, krijg je hier binnen. Dagblad de Limburger volgen op Twitter doe je hier @delimburger.

Klik hier voor contact met Dagblad de Limburger via Twitter.

Youtube kanaal van Dagblad de Limburger.

Volg Dagblad de Limburger via YouTube. Met de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Dagblad de Limburger’ kom jij er direct. Het laatste nieuws, updates, foto’s, video’s en meer. Abonneer je hier.

Ga naar het Youtube kanaal van Dagblad de Limburger.

Neem contact op met Dagblad de Limburger via Instagram.

Ook op Instagram is Dagblad de Limburger aanwezig. Alles wat je wilt weten en zien bij Dagblad de Limburger vind je hier. Ga naar @delimburger en de laatste video’s en nieuwsupdates staan voor je klaar.

Klik hier voor contact met Dagblad de Limburger via Instagram.

Neem contact op met Dagblad de Limburger via LinkedIn.

Ambieer jij een baan bij Dagblad de Limburger of wil je eerst weten of een baan in de wereld van de media iets voor jou is? LinkedIn is het grootste online netwerk ter wereld dat zich richt op professionals aan de vraag- en aanbodkant.  Wil jij werken bij Dagblad de Limburger? Schrijf je dan hier in.

Klik hier voor contact met Dagblad de Limburger via LinkedIn.

Vakantie

Ga je met vakantie en wil de bezorging van de krant tijdelijk onderbreken? Maak gebruik van de vakantie service van Dagblad de Limburger.

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van Dagblad de Limburger.

Abonnement op De Limburger? Kies wat bij je past ...

Hoofdkantoor Dagblad de Limburger (adres)

Mercator 3 Sittard 6135 KW Nederland
Rapportcijfer Dagblad de Limburger Klantenservice: 2.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 16 beoordelingen.

Beoordeel Dagblad de Limburger Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Dagblad de Limburger Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Dagblad de Limburger Klantenservice

  • Beoordeeld door G.Vliegen op 19-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Sinds een jaar al vele malen de krant niet mogen ontvangen en soms wel nageleverd door iemand met een privé auto.
Voor 09.00 uur hoort de krant in de brievenbus te liggen, wat nooit gebeurd!
Meestal is dat pas tussen 11.00-12.00 uur.
De klacht wordt via mail en telefoon niet serieus genomen, waardoor je nog meer geïrriteerd raakt.
Ook steeds het antwoord van dat het bedrag van de niet ontvangen krant van de factuur afgetrokken wordt, daar ben je geen abonnee voor geworden!
Jammer, dat De Limburger de enige krant in Limburg is, anders hadden wij al lang ons abonnement opgezegd!
  • Beoordeeld door Schmitz op 13-05-2023
  • Rapportcijfer: 3

Krant niet bezorgd op zaterdag 13 mei . Na tel. Fonisch contact kreeg ik te horen dat ook niet zou gebeuren vandaag.

DANK JULLIE WEL . De Limburger !!!!!!!
  • Beoordeeld door g.vliegen op 18-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Nu al de 2e keer in korte tijd, dat wij geen krant hebben mogen ontvangen. De melding aftrek bedrag van de rekening is zeer storend, daar je dan nog de rekening moet controleren waar het ook wrsch. ook niet goed zal gaan!
Zeer slechte service van de bezorgdienst en klantenservice. Er is en bestaat helemaal geen service bij De Limburger????
G.Vliegen
  • Beoordeeld door Wim Lensen op 18-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice neemt geen telefoon op.
Kan niet inloggen op m'n telefoon voor de de digitale krant de limburger
  • Beoordeeld door Ger 1010530 op 21-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik had het bedrag van een niet geleverde krant in mindering gebracht op een volgende factuur, om dat ik 2 keer 25 minuten in de wacht heb gestaan en daardoor al €6:00 kwijt was. De Limburger heeft mij daarvoor 3 acc. giro kaarten. gestuurd met als laatste zelfs een dreiging van €40,- ik was 55 jaar Abonnee. Foei,Foei,Foei. Waardeloze firma.
Ik heb nu deze €1,63 over gemaakt, (waar u geen recht op hebt) en het abonnement opgezegd......
En dat moest ik even kwijt
  • Beoordeeld door Bert op 7-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben al 4 dagen aan het proberen op te lossen van het bezorgen de krant op vakantieadres, mail gekregen dat alles in orde is maar sinds zaterdag geen krant, 6 verschillende medewerkers aan de lijn gehad zouden het allemaal regelen, tot op vandaag niks geregeld geen krant , is echt verschrikkelijk. Schijnbaar werken is allemaal langs elkaar door , de een geeft niks door en de andere zegt komt in orde terwijl er niks gedaan wordt om dit op te lossen, helaas krijg ik niemand anders aan de lijn die dit probleem wel oplost. Het ergste vind ik nog dat de krantenbezorgster aantekeningen !!!krijgt dat de krant niet bezorgd terwijl de fout bij de Limburger ligt,. Deze mevrouw brengt altijd de krant netjes en op tijd rond . Zo ga je niet met mensen / bezorgsters om.
Dus er zal niks anders op zitten om deze krant het abonnement te beëindigen. Zeer wel het zaak terwijl het toch al niet zo goed gaat met de kranten
  • Beoordeeld door Peter van Holten op 18-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Die journalist Roel Wiche dient op staande voet ontslagen te worden met zn opruiende berichten over de huidige lock down maatregelen. Hij behoort niet zijn eigen mening te ventileren. Dat er geen perspectief geboden word. Schandalig..Laten we nu eens met zn allen achter het beleid gaan staan en de zaken positief benaderen.
  • Beoordeeld door Peter van Boekhold op 8-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nu reeds voor de 3e keer aangekaart dat in de telefoonapp de kolom files en flitsers niet kunt zien omdat er eerst een akkoord geven moet worden ivm privacy verklaring de akkoord button buiten beeld valt en dat ik 23 minuten in de wacht heb gestaan om te melden bij de klantenservice schijnbaar lukt het niet om de app aan te passen
  • Beoordeeld door Pierre Mertens op 29-10-2021
  • Rapportcijfer: 5

Ondanks dat ik een mail van u kreeg dat de krant vandaag Eerst om 11.00 uur zou worden bezorgd, heb ik geen krant ontvangen. Een reden hiervoor werd niet vermeld. Wat nu! Korting?
  • Beoordeeld door Pierre Mertens op 20-10-2021
  • Rapportcijfer: 5

De laatste tijd wordt het dagblad de Limburger veelvuldig te laat gebracht. Volgens mij licht dat niet aan de bezorger maar aan de opmaak en verdeling. Wel wordt -veel te laat - excuses aangeboden voor de te late bezorging. Een reden waarom wordt er niet bij vermeld. Op deze wijze. Relies u nog meer klanten.
Een oplossing is de late bezorging te een minimum te beperken en indien dit niet mogelijk is de reden van de te late bezorging te vermelden. Overigens worden de gedupeerde lezers gecompenseerd?
  • Beoordeeld door van der Velden op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

2 dagen achter elkaar geen krant ontvangen en je kunt hierover niet persoonlijk contact krijgen.
  • Beoordeeld door schroeder op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 5

ik heb al voor de derde keer dit jaar geen krant ontvangen en vandaag ook niet ik ben van plan hem op te zeggen en de buurman wil hem ook opzeggen ik ben van plan naar een andere krant te zoeken en ik had de krant van vandaag nog graag ontvangen deze vrijdag
  • Beoordeeld door Spaetgens op 10-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag telefonisch overleg gehad betreffende over opzegging over mijn abonnement. Als vaste abonnee (56 jaar) zou ik in de loop van de zelfde dag nog terug gebeld worden. Helaas geen telefoon. Slechte zaak zo ga je niet met vaste abonnees om. Graag antwoord over welk termijn ik kan opzeggen.
  • Beoordeeld door joep op 25-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een ongeloofelijke stemmingmakerij met de kop "Nederland verzet zich" Nog minder dan 1% protesteerde, veroorzaakte geweld gisteren denk ik, geef ze vooral gelijk en een platvorm dan zijn jullie geen haar beter dan Trump.
Jullie schrijven toch ook niet dat nederland blank, zwart, geel , links, rechts, crimineel of gewoon aardig is.
  • Beoordeeld door Ramakers op 19-11-2020
  • Rapportcijfer: 5

Al de derde keer dat we geen jrant ontvangen. Wat is er aan de hand? Geen bezirgers meer te vinden?
  • Beoordeeld door Jasper Souren op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 10

Prima hulp van de klantenservice. Adres wijziging zeer vlot aangepast.
Bel Dagblad de Limburger
088 - 77 80 888