We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met SIXT Autoverhuur? Laat ons je ervaringen met SIXT Autoverhuur weten!
Beoordeel SIXT Autoverhuur.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met SIXT Autoverhuur? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Mail sturen naar de klantenservice van SIXT Autoverhuur? Een gespecificeerde vraag stellen die wat meer aandacht behoeft? Stuur het autoverhuurbedrijf dan een e-mail, je krijgt altijd een antwoord. SIXT Autoverhuur beantwoordt je vraag zo snel mogelijk via klantenservice@sixt.com.
Klik hier om een e-mail te sturen naar SIXT AutoverhuurSIXT Autoverhuur doet er alles aan om ook jou van dienst te zijn. Een vraag of klacht over het autoverhuurbedrijf kun je natuurlijk ook schriftelijk indienen. Het postadres is:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van SIXT Autoverhuur? Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:00 uur en op zaterdag en zondag van 08:00 - 16:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.
Klik hier voor contact met SIXT Autoverhuur via Facebook Messenger.Veelgestelde vragen over reserveren en autohuur aan SIXT autoverhuur:
Het meest recente nieuws over SIXT Autoverhuur is ook automatisch per email te ontvangen. Abonneer je op deze nieuwsbrief en blijf bij. Bijvoorbeeld hoe zij omgaan met Covid 19 lees je hier. De nieuwsbrief van SIXT Autoverhuur ook ontvangen? Meld je dan aan via onderstaande link.
Meld je aan voor de SIXT Autoverhuur nieuwsbrief.Geef SIXT Autoverhuur een like op Facebook! Via deze pagina kun je bijvoorbeeld een medewerker direct spreken. Met alle info van SIXT Autoverhuur direct op het scherm voor je neus. Huur makkelijk en veilig een auto en klik op de like knop!
Klik hier voor contact met SIXT Autoverhuur via Facebook.Twitter brengt het laatste nieuws meestal als eerste. Kort en bondig in 130 tekens. Ook SIXT Autoverhuur heeft een Twitteraccount. Altijd als eerste het laatste nieuws over lezen? Ga naar @SixtNL.
Klik hier voor contact met SIXT Autoverhuur via Twitter.SIXT Autoverhuur heeft ook een YouTubekanaal. Bekijk hen op YouTube en neem daar ook contact met ze op. Alles wat je weten wilt over het huren van een auto vind je hier. Dit kanaal kan je bezoeken door te klikken op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van SIXT Autoverhuur’.
Ga naar het Youtube kanaal van SIXT Autoverhuur.Ook op Instagram kan jij SIXT Autoverhuur terugvinden. Alles wat je wilt weten over het huren van een auto, bus of limousine vind je hier. Ga naar @sixtnl en bekijk in een oogopslag het hele assortiment en de prijzen die daar bij horen.
Klik hier voor contact met SIXT Autoverhuur via Instagram.Wil jij werken bij SIXT Autoverhuur? Ben jij op zoek naar een baan in de auto verhuursector? Bezoek SIXT Autoverhuur dan eens op LinkedIn. LinkedIn is HET social netwerk voor professionals om aan een baan te komen. Bekijk de openstaande vacatures en mogelijkheden en meld je aan via Jobs.
Klik hier voor contact met SIXT Autoverhuur via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 12 beoordelingen.
Tegenwoordig alleen nog elektrische bussen. Als je hier geen pas voor hebt krijg je er 1 van hun om op te laden. Ze zeggen er alleen niet bij dat de activatie 24 uur duurt. Actieradius van 99 km. en dus onmogelijk om op te laden. Klus niet afgekregen want geen accu en als je hem op de laatste 2 % terugbrengt na sluit verzinnen ze er een schade bij die onderbouwd wordt met wazige foto's. Oplichters zijn het.
They only have electric vehicles nowadays. When you don't have experience with this and thus no (re)charge card, they give you one. Takes 24 hrs to be activated, so no way to recharge the battery of a car with a 99km. range. Job not finished, car returned after hours with 1 % battery and then they invent a damage based on cloudy photo's to make you pay for it... Frauds. No other word for it.
The customer service of Sixt is rude since the first email. Moreover, they do not read let alone solve anything. This is veliw any standards. I would like to file a complaint about this. Please let me know how I can do this.
Ik heb onlangs een auto gehuurd op Corfu. Alles leek prima te verlopen. ( referentienummer 762353448) Ik had een auto geboekt met full insurance. Op de airport echter probeerden de medewerkers mij nog een extra all risk verzekering aan te smeren en vroegen of ik misschien nog een upgrade van de auto wilde.
Ik vond dat nogal vreemd temeer ook omdat ik alles van te voren al netjes had geregeld.
Op mijn creditkaart werd vervolgens een borg ingehouden van € 800. Dat was op 1 juni. Op 8 juni heb ik de auto schadevrij ingeleverd. Mijn borg heb ik tot op heden het is nu 27 juni nog steeds niet terug mogen ontvangen. Ik vind dit belachelijk. Een week later wilde ik weer een auto huren, waar ook een borg werd gevraagd. Omdat ik nog een reservering van sixt had staan, kon ik de auto niet huren. Het beleid van sixt spreekt mij zeker niet aan. Ik vind de wijze waarop jullie werken ronduit slecht. Ik huur al jaren auto's als ik met vakantie ga, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zal dan ook nooit meer een auto huren bij jullie bedrijf en het zeker ook afraden bij mijn vrienden.
Ik krijg op geen enkele manier contact met jullie. Werkt erg frustrerend moet ik zeggen
Op alle telefoonnummers onbereikbaar. Wordt niet opgenomen. Geen email adres of chatfunctie. Website werkt niet. App werkt niet. Wat een shit organisatie. Ik ga direct mijn reservation cancelen. Hier wil je niets mee te maken hebben.
Reageert gewoon niet op e-mail.
Ronduit onbeschoft.
Vestiging eindhoven Vestdijk al gesloten om 18:30, terwijl sluitingstijd 19:00 is. Klantenservice niet meer telefonisch bereikbaar. Wat een klantervaring?!
Na 100x bellen en 1000 mailtjes gestuurd te hebben geen contact omtrent de borg die ik tot heden niet terug heb gehad.
Walgelijk bedrijf, dingen beloven maar niets nakomen
Verschrikkelijk!!!! Nooit meer Sixt Rent! Ik wacht al 6 weken op mijn borg! En 1740
Euro te veel van mij creditcard afgeschreven dan de werkelijk factuur. Heb bewijzen bankafschriften naar hun gemaild nog steeds geen reactie! niet eens 1 e-mail terug ontvangen geen reactie niks!! Wacht nog een week daarna ga ik gerechtelijke stappen ondernemen. Nooit meer huren bij Sixt tent stelletje oplichters!!
Auto geboekt voor €312,93.
Afgehouden €402,42
Hoe kan dat?
Klachten over nota; inhoudelijk alles in mail vermeld, maar ondanks alle reminder, geen reactie terug
telefonisch wordt de lijn verbroken ivm 'overmacht' iedere keer nadat je de optie 'factuur' kiest
Echt ongelofelijk asociale medewerker bij Sixt Rotterdam Airport. Totaal niet klantvriendelijk, bijdehand en een grote mond. Niet mee willen denken aan oplossingen.
Beoordeel SIXT Autoverhuur Klantenservice