We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Libelle? Laat ons je ervaringen met Libelle weten!
Beoordeel Libelle.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Libelle? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Neem contact op met de klantenservice van Libelle via Facebook, @LibelleService.
Onbekend.
Klik hier voor contact met Libelle via Facebook.Bekijk de veelgestelde vragen per onderwerp op de site van Libelle:
Neem contact op met de klantenservice van Libelle via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Libelle.
Onbekend.
Klik hier voor contact met Libelle via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 23 beoordelingen.
Ik heb tot op heden de libelle van vorige week nog niet ontvangen. Ondanks dat ik vrijdag gebeld heb. Mijn inziens kan ik hem dan zaterdag in de bus hebben. Niet dus, ik wacht het nog tot de avond af,anders zeggen wij op. Ik heb een abonnement met libelle en niet met post.nl.
Ongemotiveerde medewerkster Rosa die me zelfs uitlachte, bah!!!!
Libelle op donderdag jl niet ontvangen. Het is nu dinsdag !! Jullie zijn telefonisch niet bereikbaar dus melding maken..hoe dan ?????
Vorige week geen Libelle ontvangen. Vorige week naar Klantenservice gebeld en 3/4 uur geluisterd naar een bandje wat beurtelings aangaf dat er 5 wachtenden voor me waren en dat er meer dan 5 wachtenden voor me waren.
Zojuist heb ik het 20 minuten volgehouden om aan de Libelle van vorige week toe te komen.
Misschien kunnen jullie eentegoedbon geven om de Libelle bij mij om de hoek te kunnen kopen., wabt dit is geen stijl.
Jullie zijn onbereikbaar!!!!!!
1 grote misserie die klanten dienst
ik heb mijn libelle niet ontvangen
er blijven 5 wachtende voor mij
Al meerdere keren geprobeerd te bereiken. Het blijft 5 wachtenden voor mij
Op verschillende dagen en verschillende tijden geprobeerd
Wachttijd klantenservice info over bezorgen is er niet.
Krijg geen contact met klantenservice, blijft constant op 5 wachtenden voor u hangen!!! Waardeloos!!!!- tig keer vandaag gebeld, kost klauwen vol geld.
Zeg mijn abonnement op!
Zeer slecht:. Bel al dagenlang, maar steeds hetzelfde bandje: "er zijn nog 5 wachtenden voor U".
Bah!!!
Ik had een vraag over de Libelle-dag in Vijfhuizen maar de medewerkster was te beroerd om me te helpen, ging alleen over de abonnementen. Zo slecht!
Op het bandje bij dit telefoonnummer staat voor al uw overige vragen toets 2?????
Ook mails worden trouwens niet beantwoord en terugbelverzoeken hebben geen nut, je hoort niets.
Geen service!
Ik heb vandaag meerdere keren contact proberen te krijgen, lang in de wacht. Dan ineens er is nog 1 wachtende en even later er zijn meer dan 5 wachtenden.
Gechat met een medewerker, kwam er niet uit.
Email gestuurd via formulier, binnen uur antw.wordt geschreven, dus niet.
Dus klantenservice echt niet goed bij jullie.
Na 2,5 u nog steeds geen antwoorden op mijn eenvoudige vraag tot wijziging van factuur en leveringsadres bekomen.
Werd telefonisch telkens weer in wacht geplaatst om de achterban te raadplegen.
De chat werd afgesloten na mijn vraag om een bereikbaar telefoonnummer vanuit België.
Klantendienst is gewoon van niets op de hoogte.
Ik ben nu een half uur bezig om contact te krijgen met de klantenservice;
heb 5 keer opnieuw moeten bellen, telkens de verbinding verbroken; ook via meteen contact verbinding verbroken.
Verder wel vriendelijk te woord gestaan en de medewerker vond het vervelen.
Maar graag de mogelijkheid bieden om ook via de mail contact te krijgen om een wijziging door te geven.
de klantenservice snapt niet dat je de libelle wil lezen als de krant. Hebben geen idee wat je bedoelt met '"bladeren" zoals de digitaal de krant of folders leest. Dom dom dom..
Paar keer gebeld en gebeurt niet wat ik vraag
De klantenservuce is niet te bereiken
Ettelijke malen postcode ingesproken, de robot verstaat het helaas niet.
Super irritant.
Bel , omdat ik het laatste nr niet heb ontvangen. Elke keer krijg ik te horen....Ik heb de postcode niet verstaan..... Waardeloze klantenservice!
Men helpt mij niet om van de wekelijkse ongevraagde mail af te komen!
contacten zijnontzettend moeilijk
het is ontzettend moeilijk contact te krijgen met deze organisatie.
" Er zijn nog 3 wachtenden voor u; na 15 minuten zijn er nog 3 wachtenden voor u !
We zijn ten einde raad!!
Wat is dit voor een toestand? ?
Ik wil graag nogmaals informatie over een libelle artikel online ontvangen omtrent schurende dijbenen cq liezen en hiervoor aan te schaffen speciale slips met svp naam en adres van de bedrijven. Dit artikel heb ik afgelopen week online gelezen in de Libelle special: 5x libelle lezen! Graag uw reactie; bij voorbaat dank!.
Vriendelijke groet,
Béatrice van Rooijen
Afgelopen week gebeld omdat ik sinds de libelle website vernieuwd is niet meer de premium verhalen kan lezen. Krijg de melding dat er aan mijn e-mail adres geen abonnement gekoppeld is. De dame bij de klantenservice had helemaal geen zin om mij te helpen en probeerde me af te schepen met te zeggen dat ik via libelle.nl een formulier moest invullen maar die links openen niet op mijn iPhone of iPad. Ze kon mij niet helpen zei ze ik moest dat formulier invullen. Ze klonk ook behoorlijk geïrriteerd en het voelde of ik een vervelende zeur was terwijl ik zei ik betaal 2.99 per maand voor premium en kan er al 3 weken geen gebruik van maken. Het enigste wat ze zei dat premium eind juli afgelopen zou zijn .
Uiteindelijk heb ik via een andere site het contactformulier ingevuld en wacht ik nog op antwoord.
Ik krijg ongevraagd aanbiedingen via de post van ze terwijl ik nooit iets heb aangevraagd en als je ze belt kunnen ze niks vinden in het systeem
Als je dan de vraag stelt hoe het kan dat jij ongevraagd post krijgt van ze en je totaal geen connectie hebt met hun blad wordt de verbinding verbroken
Beoordeel Libelle Klantenservice