Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
beste mensen ,uw service is abnormaal slecht zaterdag weer geen krant gebeld en wil een medewerker spreken.Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
al onze medewerkers zijn in gesprek, er zijn 11 wachtenden voor u. na 25 minuten zijn er nog steeds 11 wachtende voor u.
dus geen tegoed bon voor de zaterdag krant. de krant wordt met grote stappen duurder de service met grote stappen
minder.
Het bestelde pakket zou worden verstuurd via DPD. Ik kreeg een mailtje dat ze zouden komen tussen 12:58 en 13:58. Ik ben ervoor thuisgebleven.Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
Om 13.54 kreeg ik een e-mailtje dat ik helaas niet thuis was en dat het pakket inmiddels onderweg was naar de Pickup Parcelshop. Ik heb de beelden van de beveiligingscamera teruggekeken, was mijn bel nou kapot ofzo? Maar nee, er heeft NIEMAND aan de deur gestaan.
Ze zouden me op de hoogte houden.
Ook niet dus.
Als ik de track & trace code volg, staat er dat het pakket inmiddels in het bezorgcentrum is aangekomen. Geen idee welk centrum dat is! Waar is mijn pakket?!?!
Zeer slecht onze normale bezorger is met vakantie, deze heeft alles netjes geregeld. 4 juli geen krant gemeld, ga maar door 5,6 ,7 juliLees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
geen krant gemeld via mail en telefoon en telefonisch contact gehad wordt geregeld. vrijdag 8 juli weer geen krant gemeld via mail en telefoon
geen telefonisch contact mogelijk je wordt er afgegooid met de mede deling je hebt het al gemeld .zeer onvriendelijke reactie
zou tocht prettig zijn om de zaterdag krant te ontvangen
De afhandeling zelf door de klantenservice is mij tot nu toe uitstekend bevallen, alleen de wachttijd is belachelijk lang.Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)
Sinds Caiway geen Caiway meer is (Delta) is e.e.a. qua TV ontvangst slechter geworden, regelmatig een storing (bijv. bevroren beeld).
Reis geboekt en 12 uur voor vertrek te horen krijgen dat je vlucht is overboektLees alle beoordeling van Prijsvrij Vakanties Klantenservice (3)
Weg vakantie maar nog geen geld terug heel slecht
Niet te bereikenLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Jullie doen heel goed werk ga zo doorLees alle beoordeling van Gemeente Noordoostpolder Klantenservice (1)
Vanwege hersenoperatie moet ik mijn reis annuleren van de behandelend arts Ik ben al 3 dagen ( 5 x gebeld =2:34 minuten) bezig om klantenservice van vakantie discounter aan de lijn te krijgen. Drama ik wil mijn annulering kosten van mijn reis weten zodat ik mijn annuleringsverzekering kan infor. Ook contact formulier ingevuld op 1 e dag nu 4 dagen verder, nul komma nul respons. .Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)
gebrek aan bereikbaarheid, instructie. 0vervloed aan niet gewenste reklamesLees alle beoordeling van NLZIET Klantenservice (13)
Helaas was een nul niet mogelijk.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ik probeer een bevestiging van een boeking te vinden, maar ik wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd, omdat ik geen boekingsnummer enz. heb.
Ik wordt doorverwezen naar de booking.com/help site waar ik in zit, maar kan nergens mijn vraag stellen en telefonisch? Deze is zogenaamd 24 uur per dag te bereiken, maar helpt je alleen met een boekingsnummer, dat ik niet heb.
Ik wordt dus niet geholpen, maar ik kan ook niet dezelfde accommodatie opnieuw boeken , want deze is niet meer beschikbaar. Logisch wij hadden de laatste kamer.
Het verbaast mij dat ik mijn klant hier nog kwijt kan ZONDER BOEKINGSNUMMER.
Ik heb een boeking gemaakt kreeg nooit een boeking nummer naar veel keer te hebben gebeld met jullie callcenter en uren zitten wachten op een antwoord niks is gedaan,nog steeds mijn geld niet terug . Slechts klantenserviceLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Geachte ,Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Wij hebben steeds problemen met TV, vaste telefoon en nooit goed/snel te bereiken.
Behalve met facturen, altijd op tijd!
-Chat met medewerker: geen antwoord op vervolg vragen, wel melding "u reageert al een tijdje niet?"Lees alle beoordeling van Belvilla Klantenservice (14)
-Op DEZE pagina staan openingstijden voor het telefoonnummer (tot 18:00) - als ik om 17:05 bel: "wij zijn gesloten".
-Daarnaast heb ik op jullie site een "boeking" gedaan die geen boeking maar een "verzoek" bleek te zijn. Na uiterlijk 2 dagen hoor ik of deze is goedgekeurd. Dat is toch idioot? Nu moet ik 2 dagen wachten om te horen dat het niet doorgaat en moet ik opnieuw zoeken? Krijg ik dan weer hetzelfde spelletje? Waarom is er geen duidelijke (filter) melding "u kunt niet 'live' boeken"
Dat kan toch niet.
na 12 minuten in de wacht wordt je doorverbonden, dan na nog eens 20 minuten wachten toch maar opgehangen.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
wat een klantenservice......
rare mensen. personeel is racistisch. idiote personeelLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
slecht eten. slechte klanrenserviceLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Je belt voor een klacht..Lees alle beoordeling van Gemeente Rotterdam Klantenservice (15)
Huisvuil op straat .
Je vraag of ze direct iemand willen sturen omdat ze gelijk kunnen zien welk huisarts dit asociaal gedrag steeds vertoont.
Maar nee hoor intussen een uur verder en nog niemand gezien van handhaving.
Dit gaat elke x zo.
Snap niet waarom we nog bellen er word toch niks aan gedaan.
Prutswerk gemeente...????
Ben al 4 dagen aan het proberen op te lossen van het bezorgen de krant op vakantieadres, mail gekregen dat alles in orde is maar sinds zaterdag geen krant, 6 verschillende medewerkers aan de lijn gehad zouden het allemaal regelen, tot op vandaag niks geregeld geen krant , is echt verschrikkelijk. Schijnbaar werken is allemaal langs elkaar door , de een geeft niks door en de andere zegt komt in orde terwijl er niks gedaan wordt om dit op te lossen, helaas krijg ik niemand anders aan de lijn die dit probleem wel oplost. Het ergste vind ik nog dat de krantenbezorgster aantekeningen !!!krijgt dat de krant niet bezorgd terwijl de fout bij de Limburger ligt,. Deze mevrouw brengt altijd de krant netjes en op tijd rond . Zo ga je niet met mensen / bezorgsters om.Lees alle beoordeling van Dagblad de Limburger Klantenservice (16)
Dus er zal niks anders op zitten om deze krant het abonnement te beëindigen. Zeer wel het zaak terwijl het toch al niet zo goed gaat met de kranten
Totaal ondeskundige dame aan de lijn. Na 40(!) minuten wachten ongeveer 2 minuten iemand aan de lijn gehad. Niks glimlach! Ergenis is beter.Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Uiteindelijk via Google een oplossing gevonden. Hoezo niet kunnen aankomen met een simpele oplossing?
vandaag 4 x gebeld met klantenservice van Caiway, De eerste 2 keren na lang wachten hulp gekregen, die niet hielp. De laatste 2 x na lang wachten geen contact maar in gesprek toon.Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)
Zeer slecht te bereiken of contact op te nemen of te mailen.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
De slechtste beoordeling ooit! Probeer al dagen, uren de klantenservice te bellen. Bij een onlinebestelling geen kaartjes ontvangen van de bioscoop!Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Ov chipkaart nu noet checken!Lees alle beoordeling van Ov Chipkaart Klantenservice (11)
Vanmorgen 2 x geld overgemaakt, maar staat nog niet op kaart.
Blijven controleren maar site is nu niet bereikbaar.
Gebeld naar te duur nummer. En nog geen antwoord.
Ov reizen word zo wel niet leuk en zeer irritant.
Zorg dat de site werkt!
Niet tevreden over omzetten abonnement.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Vaag verhaal en onduidelijk.
Krijgt geen terug koppeling van afsparaken via de mail.
De opdracht is gegeven in Mei/ juni.
Nog niets ontvangen via de mail.
Ik wert nog niet wat ik betaal.
Graag jullie reactie hierop.
Kan mijn boodschap op geen enkele manier kwijt. Een email die ik wilde sturen kreeg ik een aantal malen onbestelbaar retour. Kon nergens een email adres vinden. Via whatsapp geprobeerd de mail als pdf bij te voegen. Pdf leest de robot niet. Ik dacht dat ik whats appte met een normaal mens. Ik stop er mee. Maar als dit administratieve gevolgen heeft dan verwijs ik naar deze beoordeling. Ik heb zelden zo'n onbereikaar bedrijf meegemaakt en ben gods blij dat ik al na twee maanden naar een ander ben vertrokken.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Gisteren verlengde ik mijn abonnement voor twee jaar. Vandaag krijg ik een email dat ik opgezegd heb. Dat gaat weer lekker.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Nou wil ik op die email antwoorden maar dat komt van een "no-reply" email adres af. Dus ik kan niet antwoorden.
Dan ga ik hier maar zoeken naar het email adres van de klantenservice. Dat blijkt er niet te zijn.
Tsja, laat dan maar.
gebruikers naam aangevraagd 8 dagen geleden wanneer krijg ik dieLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Voor mijn ouders giftcards besteld, maar geen activeringscodes ontvangen.Lees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (26)
Na 4 keer bellen en drie beloftes om teruggebeld te worden nog steeds geen antwoord ????
Als je met klantenservice belt, mag je er toch vanuit gaan dat je geholpen wordt, maar er zijn zoveel lagen waar je doorheen moet dat zelfs de klantenservice niet weet hoe en wat… erg slecht
Heel slecht contact te krijgen met jullie. Ook om alle geven te ontvangen is waardeloos.Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Je zoekt je gek en komt er dan nog niet uit.
Als je dan eindelijk belt sta je tijden in de wacht.
Ik betaal liever in het gevolg meer dan goedkoper met zo een slechte service
Waarom wordt je zo bod behandeld door een medewerkste (Elctro World) aan de telefoon. Wij geven een kapot product aan en er zit geen greintje fatsoen bij de telefoniste. geen mede leven om het feit dat de Ikea vaatwasser stuk is en net buiten de garantie valt. Nee hoor, valt net buiten de garantie, (28 februari 2017) dus zoek het maar uit. De lekage heeft al een tijd gezeten want het was aardig aan het roesten aan de onderkant. En een monteur laten komen kost u 199,00 euro. Super slechte service. Slechte service ook van Ikea om het maar af te schuiven.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)