Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
slecht te bereikenLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
gewoon droevig, ik kan gewoon niet betalen.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
een mevrouw was heel aardig
zij zit ook met haar handen gebonden
Kom nog niet een op het beginportaal voor een klacht in te dienenLees alle beoordeling van Gemeente Maastricht Klantenservice (2)
Ik heb zaterdag een klacht ingestuurd vanwege het niet bezorgen van de LC. Dit is opgenomen. Daarna heb ik een info mail gestuurd, omdat ik mijn zaterdagabonnement niet kan koppelen aan een digitaal abonnement. Ik heb de vraag gesteld: hie dat kan? En of een digitaal abonnement gratis is? Ik heb nog steeds geen antwoord en ook nog steeds géén krant van zaterdag 16 juli ontvangen!Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Als ik bel krijg ik geen persoon aan de telefoon en kan geen vragen stellen.
Ik wil graag een antwoord op mijn vragen!
Al 2maanden staat mijn fiets voor reparatie in een van de winkels van fietsenwinkel.nl. Ik heb vorig jaar juli een bakfiets aangeschaft en al vanaf dat moment bezig om de fiets 100% in orde te krijgen. Wanneer er wordt gezegd we bellen u terug wordt je niet terug gebeld. Continu wordt je van het kastje naar de muur gestuurd!! Ik ben blij als ik mijn fiets terug heb en ik kom er nooit meer!!!Lees alle beoordeling van Fietsenwinkel.nl Klantenservice (1)
Wil een regeling treffen maar lukt me nietLees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Waardeloos, na veel zoek werk een telefoon nummer gevonden, enorme doorkies programma en nog geen contact gehad. Telefoon nummer voelt niet vertrouwdLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Ik heb zeer slechte klantenservice meegemaakt wat betreft een buitenlandse overmaking. Ik heb drie lange telefoontjes gemaakt, er wordt geluisterd, zelfs gezegd dat er een notitie van gemaakt wordt en uiteindelijk verandert er niets. Zeer slechte service.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Simpelweg 0,0 serviceLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Juni monteur langsgeweest voor aansluiting glasvezel , je raad het al Oostblok , everything work no problem en weg was hij , vandaag 19/07 nog steeds geen werkende glasvezel , kpn doet er weinig of niks mee , afspraak ingepland 15juli voor controle nieuwe monteur, mens blijft speciaal thuis komt de monteur niet eens opdagen ZONDER verwittiging door KPN ... Schande ik stap over
Ik heb nu verscheidene keren proberen te bellen naar het gemeente huis in Wognum, en ik krijg eerst een verhaal over het deelnemen van een beoordeling via m'n email adres, en daarna krijg ik te horen dat de persoon die ik probeer te bereiken er niet is, en de doorverbinding naar de klantenservice levert ook niets op. En dit na ongeveer minstens 5 keer bellen.Lees alle beoordeling van Gemeente Medemblik Klantenservice (1)
Moet beter kunnen.
Jan
Al mijn diensten liggen eruit, dus geen telefoon, internet en TV, ben vanaf 12 juli al bezig dit op te lossen, 1 x monteur glasvezel geweest, kon het niet oplossen, 1 x monteur netwerk geweest, ging het regelen op 14 juli, het is nu 19 juli en nog is niets gemaakt, als je netwerk belt, hang je 30 minuten in de wacht en dan word je gewoon verbroken, bij 0800 0402 hetzelfde, ik ben teneinde raad, wanneer komt er een oplossingLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Vraag is wel beantwoord........ maar de medewerkster komt niet klantvriendelijk over.Lees alle beoordeling van DigiD klantenservice (26)
Zit er omdat het moet.... kotst de klant nog net niet uit
Ik schrijf geld over van mijn rekening naar mijn spaarrekening. op rekening eraf. Op spaarrekening niet erbij. Gelijk gebeld. Een dame kijkt mee en zegt mij, dat het inmiddels op de spaarrekening staat. Als ik zelf nogmaals inlog en kijk, is dit NIET het geval. Weer gebeld. Een andere dame aan de telefoon. Ik word in de wacht gezet met de woorden: Heeft u een momentje. Het duurt een tijd, ik blijf rustig wachten en dan wordt de verbinding verbroken. Fijne service! Maar niet echt.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Sinds 16 mei hussel abonnement nadat we alleen email only abonnement hadden. ondanks 5x winkelbezoek, en diverse malen bellen, en digitaal klacht indienen, wordt bedrag van 7,50 na 3 maanden nog steeds afgeschreven voor email only,,,,,,Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Hard rammelend geluid achterwiel na servicebeurt aan huis. Kom nu op de wachtlijst te staan voor een monteur aan huis, kan wel 3 weken duren. Kan door andermans fout fiets 3 weken niet gebruikenLees alle beoordeling van Fietsvoordeelshop.nl Klantenservice (2)
wat een waardeloos bedrijf ben al 16 jaar bij hun omdat ik geen telefoonaansluiting heb in huis echter tot de dag van vandaag storingen in tv. ziggo is geweest al jaren achterelkaar conclusie de kabel moet worden vervangen van kast naar ons huis dit doet ziggo niet omdat er in de wijk glasvezel komt nu blijkt dat je bij ziggo sinds paar maanden ook via internet tv kan kijken ga je daar voor bellen moet je de hoofdprijs betalen wat een stelletje oplichters ik heb in die 16 jaar ook al eens als compensatie een jaar geld terug gehad dus ze erkennen hun probleem maar oplossen ho maar wat een bedrijf pppffttt en je krijgt dus niet de directeur te spreken van dit bedrijf of iemand die nu eens besliising neemt over mijn klacht dus maar hopen dat dit jaar de glasvezel erin gaat dan zo snel mogelijk weg bij ziggoLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
wat een waardeloos bedrijf ben al 16 jaar bij hun omdat ik geen telefoonaansluiting heb in huis echter tot de dag van vandaag storingen in tv. ziggo is geweest al jaren achterelkaar conclusie de kabel moet worden vervangen van kast naar ons huis dit doet ziggo niet omdat er in de wijk glasvezel komt nu blijkt dat je bij ziggo sinds paar maanden ook via internet tv kan kijken ga je daar voor bellen moet je de hoofdprijs betalen wat een stelletje oplichters ik heb in die 16 jaar ook al eens als compensatie een jaar geld terug gehad dus ze erkennen hun probleem maar oplossen ho maar wat een bedrijf pppffttt en je krijgt dus niet de directeur te spreken van dit bedrijf of iemand die nu eens besliising neemt over mijn klacht dus maar hopen dat dit jaar de glasvezel erin gaat dan zo snel mogelijk weg bij ziggoLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Geen mailadres te vinden. Alleen chat robot.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Waardeloos
Verschrikkelijk. Bij aankomst was het huisje zichtbaar niet schoon. Na een doekje over het meubilair gehaald te hebben was het schoonmaak sopje zwart. In bed vonden wij nog vieze sokken van de voorgangers. De glazen in de kast hadden nog de monden van de vorige mensen erop staan. Na een klacht ingediend te hebben kwam er een schoonmaak meneer die lichtelijk geïrriteerd vroeg wat hij dan schoon moest maken.. met 2 tellen stond hij weer buiten. Na de tweede klacht kon ons een borrelplankje aangeboden worden. Dit was ook niet wat wij ons er van voorgesteld hadden om de 80 euro schoonmaak kosten die wij betaald hebben te compenseren. Ook hebben wij het zwembad bezocht met een baby. Je verwacht een lekker warm pierenbadje, maar niks was minder waar. Na een kwartier zijn wij uit het water gegaan met een blauwe baby van de kou. Denk je heerlijk warm af te douchen dan kom je ook bedrogen uit, want de douches waren koud. Uiteindelijk zijn wij vervroegd naar huis vertrokken. Ik zou het niemand aanraden.Lees alle beoordeling van Europarcs Klantenservice (2)
zeer slecht 3x doorverbonden , na 0.30 minuten zelf maar opgehangen, want ik kreeg geen medewerker aan de lijn, alleen in de wacht gestaan !!!!!!!!!!Lees alle beoordeling van Gemeente Rotterdam Klantenservice (15)
zeer onduidelijke webshop hoe pakket retournerenLees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
hoe je een order bevestiging je ontvangt en klanten service die je weg drukt en 10 minuten in de wacht zet
geen service vind ik
ik bestel echt nooit meer online iets bij jullie
Ik ben al ouder, heb geen Facebook, Twitter enz, maar je kunt GEEN mail sturen.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
chatten is niet aan mij besteed, duurt lang en zo snel typ ik ook niet.
Bellen duurt ook vaak lang, en heb dan niet altijd dat er mensen zijn die alles van de ikea spullen afweten. Ze moeten snel antwoord geven. Waardoor niet altijd een bevredigd resultaat
Slechte service.....? Geen service !Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Wat een boevenbende.
Zeer slecht. Moet ik 90cPM betalen om kontact te komen met KPN ? Ik ga weg. Dank U wel .Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Goed en grondig. Op één kleinigheid na. Als je de betaling gaat accorderen en je als laatste de via de reader ontvangen code moet invoeren, moet je handmatig naar de ruimte waarin die moet worden geplaatst. Dit in tegenstelling tot het begin van de betalingsprocedure, waar de cursor automatisch naar het vakje springt. Met als gevolg dat je code zit in te voeren die niet aankomt, domweg omdat je vergeten bent de cursor handmatig in dat vakje te plaatsen. Moet voor de automatiseerders een kleinigheid zijn! Groet Reinier Voogd.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Na ruim 50 jaar Trouw-abonnement wens ik dit met ingang van 18 juni 2022 te be-eindigen. Ook trek ik hierbij de machtiging tot afschrijving tot machtiging van incasso van € 80.95 per 13 weken met ingang van die datum in. abonnee nummer 28301526.Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)
Reden: zoals zo vaak was Trouw-DPG media weer nalatig in het nakomen van verplichtingen, in dit geval om die dag de week-end editie te bezorgen.
Na ruim een half uur aan het lijntje te worden gehouden een paar telefoongesprekken gehad met klantenservice. Vriendelijke mensen maar geen service! Online belofte: Wij vergoeden u de niet bezorgde krant. Niet dus!
20 juni automatische incasso voor volgende 13 weken. Door mij teruggeboekt.
Inmiddels dreigbrief van intrum bv : betalen anders € 40 incasso kosten.
Aanbod: Na verrekening van de niet bezorgde editie van 18 juni ben ik bereid de na die datum door Trouw- DPG na die datum geleverde diensten te betalen indien gespecificeerde nota wordt gestuurd.
Indien via intrum bv wordt door gegaan met het sturen van aanmaningen en dreigbrieven overweeg ik een aangifte van stalking te doen.
Zeer slechte service. Medewerker doet niet anders dan je probleem nog eens inwrijven en met de meest belachelijke en voorspelbare 'oplossingen' te komen. Echter het probleem blijft onverminderd bestaan. Echt ver onder de maat. Klanten'service'Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Voor de zoveelste keer dit jaar geen klant ontvangen, melding weer telefonisch gedaan, excuses van computer stem, abonnementsgeld wordt weer in mindering gebracht. Verwezen wordt naar digitale versie. Maar op www.destentor/krant komt editie Kampen niet voor. Geen tegoedbon voor ophalen krant winkel, na bezorgen volgende dag of opsturen doen ze bij de Stentor niet aan. Al met al een zeer slechte klantenservice. Ik overweeg nu serieus een ander ochtend blad te nemen, jammer want ik ben al 40 jaar lid.Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
Zeer slecht geen fiets wel betaald!Lees alle beoordeling van Stella Fietsen Klantenservice (10)
Onmogelijk te bereiken, telefoon wordt niet opgenomen en messenger berichten worden niet beantwoord. Status van de vlucht wordt ook niet actueel gehouden.Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Reactie op de beoordeling van: Davis
Beste Davis,Je hoeft geen 90 cent te betalen. Alleen als je via Meteencontact belt en een opname van je gesprek wilt ontvangen of anoniem wilt bellen.
Het nummer van KPN staat ook op de website.
Met vriendelijke groet,
Paul Mulder