Brabants Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Brabants Dagblad klantenservice: 2.7 » Lees beoordelingen (14)

Bellen met Brabants Dagblad

Waarom bellen met Brabants Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Brabants Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
Bel Brabants Dagblad 088 – 013 9930 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met Brabants Dagblad? Laat ons je ervaringen met Brabants Dagblad weten!
Beoordeel Brabants Dagblad

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Brabants Dagblad: 088 – 013 9930

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Wil je op een andere manier contact opnemen met Brabants Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Brabants Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van het Brabants Dagblad via Twitter. Je ontvangt een reactie binnen een uur. Dagelijks tussen 08:00 en 17:00 geopend.

 

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Twitter. Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Twitter.

Chat online met Brabants Dagblad.

Neem contact op met het Brabants Dagblad via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het Brabants Dagblad naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met Brabants Dagblad

Neem contact op met Brabants Dagblad via een contactformulier.

Neem contact op met het Brabants Dagblad via een contactformulier op hun website. Klik op onderstaande button en vervolgens op de button "Stuur een e-mail via een formulier". Het duurt ongeveer 2 dagen voordat je een reactie krijgt.

Ga naar het contactformulier op de website van Brabants Dagblad Ga naar het contactformulier op de website van Brabants Dagblad

Neem schriftelijk contact op met Brabants Dagblad.

Stuur je brief naar onderstaand adres. Binnen 10 dagen zou je een reactie moeten krijgen van het Brabants Dagblad.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt het Brabants Dagblad de laatste berichten, nieuwsartikelen  en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de redactie van het Brabants Dagblad. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Facebook.

Youtube kanaal van Brabants Dagblad.

Het nieuws van het Brabants Dagblad is ook te vinden op YouTube. Het dagblad in een wat korter jasje vind je hier, met nieuws en beeldmateriaal. Bezoek hun YouTube kanaal via de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Brabants Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Brabants Dagblad. Ga naar het Youtube kanaal van Brabants Dagblad.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Instagram.

Ga naar de Instagrampagina van het Brabants Dagblad en klik op onderstaande link. @brabants_dagblad.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Instagram. Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Instagram.

Vakantie

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van het Brabants Dagblad. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van het Brabants Dagblad. Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van het Brabants Dagblad.

Uitgeput paard uit sloot getakeld bij Velddriel

Rapportcijfer Brabants Dagblad Klantenservice: 2.7
2.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 14 beoordelingen.

Beoordeel Brabants Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Brabants Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Ed van Oudheusden op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht dat jullie op zaterdag niet bereikbaar zijn.
Krant is niet bezorgd. Na melding wel bevestiging ontvangen maar naar een voucher/tegoedbon kun je fluiten.
Ben heel erg boos.
  • Beoordeeld door Henk van de Pas op 12-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Totaal 5x contact gehad met bezorgdienst in 2020, verder een brief gestuurd naar hoofdredactie (waarop wel keurig antwoord!). Na 65 jaar lezer van het NvhZ en daarna BD te zijn geweest abonnement nu opgezegd, totaal sinds 1-1-20 10x geen krant ontvangen (nooit nabezorgd). Heb de niet geleverde kranten afgetrokken van abonnementsgeld, krijg nu een "schandalige" aanmaning van 10 euro. GEEN ENKEL CONTACT over mijn opzeggen, nogmaals na 65 jaar. lezer van thuis uit ben zelf nu 77 jaar. BD kan een voorbeeld nemen aan collega's van de Volkskrant (daar is men wel zuinig op zijn abonnees!! ) Abonnementenafdeling schiet mijns inziens gewoon ernstig tekort. Zou het netjes vinden als de aanmaning "verscheurd" gaat worden! Dit doe je een jarenlange abonnee niet aan, Nogmaals blijkbaar na 65 jaar geen krediet opgebouwd. Ben nu in een stadium aan beland dat bellen geen zin meer heeft. Nogmaals heb van de hoofdredacteur een keurige brief ontvangen (hij kan binnen de organisatie echter niets voor me betekenen). Graag een mail dat aanmaning verscheurd is.
  • Beoordeeld door Van lier op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds ik in december krant heb van Brabants dagblad reeds 6 keer niet ontvangen..er is niets of niemand te bereiken die mij te woord kan staan alleen computer.
Zeer slechte communicatie .na deze NOOIT geen papieren krant meer
  • Beoordeeld door Hans van Duijnhoven op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Heb alle begrip voor het feit dat de krant door de weersomstandigheden niet bezorgd wordt. Maar dit is nu de vierde dag zonder krant terwijl de krant bij kennissen van ons, hemelsbreed 200 meter, gewoon bezorgd wordt.
Ik heb de melding vandaag voor eerste keer gedaan en vind de ingesproken boodschap op het 088 nummer ronduit belachelijk en een belediging voor uw abonnees
  • Beoordeeld door C. Houtepen Heuer op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

zeer slecht niet bereikbaar voor telefonisch door geven van klachten ,eigenlijk helemaal niet bereikbaar !
  • Beoordeeld door G M van der Aa op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Een zeer slechte beoordeling en overweeg mijn abonnement op te zeggen.
Onmogelijk om telefonisch contakt te krijgen om mijn ongenoegen kenbaar te maken, wat ik reeds eerder heb gedaan zonder enige telefonische reactie van uw kant!!
  • Beoordeeld door Van Sprew op 27-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Al ruim een maand niet of te laat de krant ontvangen. Verschillende keren via email melding van gemaakt en alleen automatische reply, maar geen reactie of oplossing.
  • Beoordeeld door Van der Wijst op 22-10-2020
  • Rapportcijfer: 5

Zeer slecht bereikbaarheid om bezorging krant door te geven.
Chat niet beschikbaar.
  • Beoordeeld door V d berg op 5-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zo erg dat ik overweeg mijn abonnement op te zeggen !!!!
  • Beoordeeld door aleyna,lois,mex,pepijn,frederike op 4-09-2020
  • Rapportcijfer: 10

Beste ...... we zouden graag een vraag willen stellen
voor een schoolopdracht moeten we jouw een vraag stellen waar word het Brabants Dagblad allemaal verkocht vriendelijke groet Aleyna, Lois, Pepijn, Mex en Frederike
  • Beoordeeld door Jack van der Veen op 6-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het stikt van de onjuist- en onwaarheden in artikelen. Vooral omtrent Donald Trump en Verenigde Staten. STOP DAARMEE. Verenigde Staten bestaan uit 50 landen met 160k corona gerelateerd. Per land MAAR 3.200 doden.
  • Beoordeeld door Verheijen op 29-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk te chatten, te mailen, te bellen na het niet bezorgen van BD
  • Beoordeeld door Verheijen op 29-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk contact te krijgen met BD niet via mail, niet via telefoon.
  • Beoordeeld door Marja Vroom op 25-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Wij balen omdat we weer geen krant hebben ontvangen. Het bandje dat we horen als we dit melden vertelt ons dat de krant in mindering op ons abonnement wordt gebracht. Zal best. Wij willen een papieren krant, we pakken ieder een stuk en zitten heerlijk in het zonnetje onze krant te lezen. Dat ritueel wordt wederom verstoord. Buiten hebben we geen digitaal bereik en een tablet delen lukt niet. Als ik de klantenservice wil bellen kost dat 90 ct per minuut. Veel te duur. Ik wil bij niet ontvangen van een krant de optie een bon te downloaden waarmee ik de krant kan halen bij een Primera oid.
Bel Brabants Dagblad
088 – 013 9930
(Gebruikelijke belkosten)