Brabants Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Brabants Dagblad klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (65)

Bellen met Brabants Dagblad

TIP: De telefonische klantenservice is het beste te bereiken na 14:00 uur.

Waarom bellen met Brabants Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Brabants Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Brabants Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Brabants Dagblad: 088-0561535

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Brabants Dagblad? Laat ons je ervaringen met Brabants Dagblad weten!
Beoordeel Brabants Dagblad.

KvK gegevens Brabants Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020041705
  • Statutaire naam: DPG Media BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Brabants Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Brabants Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Brabants Dagblad via een contactformulier.

Neem contact op met het Brabants Dagblad via een contactformulier op hun website. Klik op onderstaande button en vervolgens op de button "Stuur een e-mail via een formulier". Het duurt ongeveer 2 dagen voordat je een reactie krijgt.

Ga naar het contactformulier op de website van Brabants Dagblad

Chat online met Brabants Dagblad.

Neem contact op met het Brabants Dagblad via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het Brabants Dagblad naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met Brabants Dagblad

Neem schriftelijk contact op met Brabants Dagblad.

Stuur je brief naar onderstaand adres. Binnen 10 dagen zou je een reactie moeten krijgen van het Brabants Dagblad.

  • Hoofdkantoor Brabants Dagblad    
  • Veemarktkade 8
  • 5222 AE 's-Hertogenbosch

Neem contact op met Brabants Dagblad via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Brabants Dagblad? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Brabants Dagblad.

Bekijk de veelgestelde vragen op de site van gemeente Barneveld, per onderwerp:

  • Uw abonnement opzeggen of wijzigen
  • Bezorgmelding online doorgeven
  • Alles over digitaal lezen
  • Vakantie online doorgeven
  • Inloggen bij Brabants Dagblad
  • Bezorging van mijn krant
  • Vakantie doorgeven of annuleren
  • Andere wijziging doorgeven
  • Wijzigen of opzeggen
  • Nieuwsbrieven
  • Contact
  • Over Brabants Dagblad
  • Digitaal lezen
  • Abonnementen en tarieven
  • Abonnement ter kennismaking
  • Lezerspanel
  • Webwinkel


Je kan ook een vraag stellen in de zoekbalk van het Brabants Dagblad.

Ga naar de veelgestelde vragen van Brabants Dagblad

Neem contact op met Brabants Dagblad via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt het Brabants Dagblad de laatste berichten, nieuwsartikelen  en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de redactie van het Brabants Dagblad. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van het Brabants Dagblad via Twitter. Je ontvangt een reactie binnen een uur. Dagelijks tussen 08:00 en 17:00 geopend.

 

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Twitter.

Youtube kanaal van Brabants Dagblad.

Het nieuws van het Brabants Dagblad is ook te vinden op YouTube. Het dagblad in een wat korter jasje vind je hier, met nieuws en beeldmateriaal. Bezoek hun YouTube kanaal via de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Brabants Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Brabants Dagblad.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Instagram.

Ga naar de Instagrampagina van het Brabants Dagblad en klik op onderstaande link. @brabants_dagblad.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Instagram.

Vakantie

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van het Brabants Dagblad. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van het Brabants Dagblad.

Kloostertuin als 'groene oase' in centrum Veghel

Hoofdkantoor Brabants Dagblad (adres)

Veemarktkade 8 's-Hertogenbosch 5222 AE Nederland
Rapportcijfer Brabants Dagblad Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 65 beoordelingen.

Beoordeel Brabants Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Brabants Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door A. van Tilborg op 24-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een abonnement voor de krant op zaterdag. Echter deze is nu 4 keer op rij niet bezorgd. Hopelijk aanstaande zaterdag wel!
Zo niet dan zeg ik het abonnement op.
En van terug storten is ook geen sprake.
  • Beoordeeld door Hilde Dooremalen op 27-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Sinds 17 oktober een proefabonnement op Brabants Dagblad en nog nooit een krant ontvangen.
  • Beoordeeld door Lonneke van Berlo op 27-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een slechte service!!!
  • Beoordeeld door Anita schaap op 21-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Als je tel. Een klacht meld wordt de verbinding verbroken.
Wat een slechte klantenservice
  • Beoordeeld door Anita Schaap op 21-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Goede communicatie, alleen is het probleem weer niet opgelost.
Krijg nl steeds aanmaningen terwijl er gewoon betaald is. Dit wordt ook erkend door klantenservice maar vandaag weer geen krant ontvangen en 6 aanmaningen.
Zelfs met dreiging van incasso bureau, dat betaling per direct moet gebeuren anders € 40 boete.
Wij gaan hiermee naar Consumenten bond en zullen dit ook op Facebook zetten, indien dit niet vandaag wordt opgelost
  • Beoordeeld door G.Steverink op 19-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf eind april 2023 bezig mijn abonnement te wijzigen. Bevestiging ontvangen dat m.i.v. 1 juli mijn abonnement is gewijzigd. 15 mei jl de melding dat mijn abonnement is opgezegd. Geen actie van mijn kant !!! Als 3x gebeld met de klantenservice. Lang in de wacht, soms 10 wachtenden voor u !!!! Drie keer de mededeling via de e-mail dat het abonnement is opgezegd en op 17 mei de melding van een nieuw abonnement. Alleen de overeengekomen afspraken kloppen weer eens niet. En ook wordt de krant niet bezorgd. Dit zou tot eind juni moeten zijn. En ook geen bevestiging van de wijziging en de afspraken die zijn gemaakt. Waar is de klantenservice mee bezig?? Niet met service in ieder geval. Zelfs meegemaakt dat bij klacht over de bezorging ( 19 mei !!!) de medewerkster de telefoon verbrak. !!!! Schandalig. Zet dit maar op de site. Wie kan ervoor zorgen dat het met mijn abonnement nog eens goed komt???
  • Beoordeeld door M.J.de Groot op 22-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al 2 dagen om een vakantie formulier door te sturen maar steeds geeft het formulier “sorry foutje “ aan.
Heel problematisch allemaal.
  • Beoordeeld door H.Spierings op 1-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Altijd problemen met bezorging en altijd op zaterdag wanneer jullie niet te bereiken zijn.
Wel dik betalen! Veel geld voor een krant.
  • Beoordeeld door Riny van de Ven op 11-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

. Heb het wel gehad met Brabants Dagblad weer geen krant op Zaterdag ,komt er wel een krant dan is deze nooit op de tijd dat die er moet zijn , altijd te laat .
  • Beoordeeld door Gloudemans op 10-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Graag adres verdeelpunt. Zo dat ik de krant zelf kan halen als hij weer niet bezorgd wordt mijn vrouw kan de krant niet digitaal lezen abonnement is toch duur genoeg in deze tijd in afwachting van het antwoord
  • Beoordeeld door Meijer op 4-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Hebben al 6 weken geen krant gehad. Mailtje gehad dat het opgelost is en we weer een krant krijgen. Wat denk je vanmorgen...een lege brievenbus.
  • Beoordeeld door Floor van den Dungen-Robben DUROB BV op 11-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 24 december 2023 abonnement op zaterdag krant. Tot op heden 3x ontvangen. Steeds op maandag gebeld om dit door te geven. Bij laatste telefoontje op 6 februari jl werd mij gezegd dat ik op zaterdag klantenservice kan bellen tot 14.00 uur.. 3x het hele gedoe doorlopen en na lang wachten
stopt het hele gebeuren.....Ik lees deze krant digitaal, maar vind het leuk om op zaterdag op papier te ontvangen. Helaas.....
  • Beoordeeld door E.Muijrers op 27-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heel veel moeiete om de klantenservice en dan bedoel ik een persoon, te pakken te krijgen. Kost een hoop tijd, geld en vooral ergernis. En dan word je, na allerlei vragen , die niet relevant zijn, afgebroken. Vreselijk ergelijk. Ik wil iemand spreken, omdat ik mondeling mijn klacht wil doorgeven, niet aan een computer. Ben hier behoorlijk boos over.
Het liefst zou ik het abonnement opzeggen. Slechte service, Brabants dagblad!
Mvg Ir E Muijrers
  • Beoordeeld door Miranda op 21-01-2023
  • Rapportcijfer: 4

Voor de derde keer op rij "geen krant" op zaterdag! 1e keer gebeld met terugbellen verzoek, netjes terug gebeld. 2e keer gebeld met terugbel verzoek, niet terug gebeld! Vandaag voor de 3e keer geen krant. Nu ben ik er klaar mee. Jammer dat je ze niet gewoon kunt bellen. Bedankt brabants dagblad. ????
  • Beoordeeld door H de Gier op 28-11-2022
  • Rapportcijfer: 4

Het telefonisch bereiken en aan melden van klachten .
Lang in de wacht en slecht een gesprek voeren.
Over geen krant ontvangen de kosten van bellen lopen ook op.
  • Beoordeeld door v.d.pol op 6-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

al heel lang een slecht bezorging van het brabants dagblad -zo ook weer vandaag
klachtformulier invullen naam van de straat en woonplaats er op drukken om te verzenden -en dan is dit verwijderd-het email adres niet bekend op het formulier -het wachtwoord niet goed. ( niets klopt er ,ook niet na abonnee-nr, opgave)
weet zelf zeker dat het wel klopt.
ook na tel, contact waardeloos
heb nu de afschrijving stopgezet -hou zelf bij wanneer geen krant ontvangen -ook na geen melding -dat toch niert mogelijk is
en tel . contact word veel te duur
  • Beoordeeld door Gerjo Westervoort op 24-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice slecht bereikbaar. Mails worden niet beantwoord.
Heb sinds juli jl een abonnement op de papieren zaterdagkrant: heb de krant nog niet één keer ontvangen!!!!
  • Beoordeeld door ria op 29-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

niet te bereiken ,al 2 weken geen mezza gehad
  • Beoordeeld door van der Kaa op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na 4 x bellen met de klantenservice wordt nog steeds de krant niet bezorgd! Een paar huizen verder WEL!!
  • Beoordeeld door Voet op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet tevreden over omzetten abonnement.
Vaag verhaal en onduidelijk.
Krijgt geen terug koppeling van afsparaken via de mail.
De opdracht is gegeven in Mei/ juni.
Nog niets ontvangen via de mail.
Ik wert nog niet wat ik betaal.
Graag jullie reactie hierop.
  • Beoordeeld door Hetty op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

BD is per mail niet te bereiken. Heb tweemaal op de site een contactformulier ingevuld en krijg na een afgebroken chatsessie (die opeens afgesloten werd terwijl ik nog aan hetv typen was) bericht dat ik naar een non reply adres heb gemaild. Erg vreemd.
Mijn vraag was of ik antwoord op mijn mail sil kon krijgen maar sr dat kan dus blijkbast niet. Het gast over het abonnement van mijn moeder dat ze denk ik masr na 45 jaart op moet gaan zeggen. Er kan njet eens op ern normale manier gevommuniceerd worden met BD.
  • Beoordeeld door Jan van rixtel op 10-06-2022
  • Rapportcijfer: 3

Overleden broer krijgt nog steeds aanbiedingen , terwijl in januari abonnement is opgezegd .
  • Beoordeeld door A. Heeffer op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op maandag 09/05 geen kranten in de bus (zowel BD als Tel ). Idem op di-10 woe 11 mei. Telkens gebeld en uitsluitend een sorry bandje gekregen. Do 12 mei vroeg opgestaan (05.30) en gewacht of er een "bezorger" door de straat kwam. En jawel daar kwam er één , maar op mijn vraag waarom geen kranten op de voorgaande dagen geen antwoord. Het enige wat bij hem bewoog waren zijn kaken die het druk hadden met kauwgom. Hij had wel een slordig lijstje in zijn hand waar de straat en mijn huisnummer opstonden. Op vrijdag weer geen kranten evenals op zaterdag 21 mei. Op zondag ontdekte ik bij mijn mail een tegoedbon van BD voor de krant van zaterdag. Ik had geluk dat er in de supermarkt van Plus nog twee exemplaren in voorraad waren.
Vandaag , maandag 23 mei NOG STEEDS GEEN KRANTEN. Ik heb in het verleden diverse malen gemeld dat de kranten niet werden bezorgd. Ik heb tevens op het verdeelpunt , middels een opgeplakt schrijven , bekend gemaakt dat er geen kranten waren bezorgd. Vanmorgen via de telefoon gemeld aan BD " klanten- SERVICE " dat ik er genoeg van heb en het abonnement opzeg. Na vele jaren abonnement stop ik met deze kranten !!!!!!
  • Beoordeeld door Hamers op 17-05-2022
  • Rapportcijfer: 3

Krijgen vaak de verkeerde versie. Ook al vaker de Mezza niet ontvangen. (En de vrouw). Nu wel op tijd gelukkig. Blijft toch moeizaam allemaal.
  • Beoordeeld door kempkens op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Deze maand (april 2022) al 14 keer geen krant ontvangen. Ik wil mijn abonnement met onmiddellijke ingang beeindigen.
  • Beoordeeld door M van Iersel op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Donderdag en vrijdag geen krant ontvangen 21 en 22 april en niemand telefonisch te spreken bij uw dagblad.
Willen jullie geen telefonisch contact met uw abonnees ? Al meer dan 46 jaar abonnee.
En niemand te spreken!

Met vriendelijke groet,
Martien
  • Beoordeeld door Kempkens GWA op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 4 april geen krant meer ontvangen. Bellen helpt niet. Je krijgt gewoon een bandje.
Ik heb nu mijn incasso-betaling van het Brabants Dagblad door Ing terug laten storten. Eens kijken of ze nu wel wakker worden en reageren.
  • Beoordeeld door Kempkens GWA op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging Brabants Dagblad is verschrikkelijk. Geen krant ontvangen op 4 april, 5 april, 7 april, 8 april en 9 april.
Ja, we hebben problemen met het verkrijgen van bezorgers. Daar heb ik geen boodschap aan.
  • Beoordeeld door G. Kremers op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al 4 dagen op een rij geen krant ontvangen, wilde na de melding iemand persoonlijk spreken, in plaats van doorverbonden worden werd de verbinding verbroken
  • Beoordeeld door R. Van Ree op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een klacht over de bezorging. In 4 dagen tijd 3 x geen krant ontvangen. Tussendoor wel op zaterdag. Wil daarover klagen krijg ik een telefoonnummer van BD dat niet meer in gebruik is. Op het bekende telefoonnummer Klantenservice wordt ik weer doorverwezen naar de bezorgservice waar ik weer een bandje krijg. Topprestatie van BD om zo de mensen van het hoekje naar de jastcsturen. De bezorging van BD was in het verleden klote en ik dacht dat het opgelost was maar het begint weer opnieuw.
Excuses zijn onderhand wel eens gewenst en dan meen ik echte excuses.
  • Beoordeeld door Harrie Wijn op 31-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

ik wil mijn abonnement opzeggen en er werd tot 2 keer toe opgehangen.
  • Beoordeeld door J. Tiemissen op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, je kunt bellen tot je een ons weegt ,maar er wordt niets opgelost. Heb anderhalve maand een abonnement en heb de krant 3x(zaterdags) gehad ipv elke dag.
Al minstens 10 x gebeld met de klantenservice maar er veranderd niets.
Laatste keer zeer boos geworden, ook op de servicemedewerker over de klachtenbehandeling.
Als dit niet op zeer korte termijn afgehandeld wordt stop ik met dit abonnement omdat u in gebreke blijft.
  • Beoordeeld door Peter Limbach op 22-01-2022
  • Rapportcijfer: 5

Bezorging van de krant is een RAMP
Heeft meer de betekenis van een
LOTERIJ
Wat een ellende
  • Beoordeeld door Sanders op 17-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb n klacht maar er wordt niet naar geluisterd en niet opgelost
  • Beoordeeld door C.lucieer op 16-01-2022
  • Rapportcijfer: 5

Na melding geen zaterdagkrant ontvangen kreeg ik meer dan 30 emails
waarin staat dat ik een waardebon kan afdrukken.
Deze is dus niet te openen en waarom zoveel dezelfde emails???
  • Beoordeeld door Rick Timmers op 31-12-2021
  • Rapportcijfer: 4

SLECHT.
  • Beoordeeld door A. Van Liebergen op 31-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

We ontvangen al meer dan een maand de krant pas na 08:30 uur.
Wanneer we bellen met de klantenservice worden we afgescheept met: “Jammer, maar we hebben te weinig krantenbezorgers en daarom kan de krant later komen. We zoeken naar een oplossing.
Het is nu vrijdag 31 december 09:30 uur en we hebben nog steeds geen krant.
Wanneer we een avondblad willen, nemen we wel een andere krant.
  • Beoordeeld door M.de Coster op 28-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

8 dagen geen krant. Zojuist weer contact gehad met de klantenservice. Gisteren ook. Gisteren werd mij verteld dat ze een ernstige klacht zou in dienen. Deze medewerker van vandaag vertelde mij dat er geen melding van is gemaakt. Nu weer een ernstige klacht aangemaakt. Ze gaat proberen om een krant te laten bezorgen maar ze kan echt niets garanderen. Ik wil mijn contract verbinden als er geen fatsoenlijk oplossing komt.
  • Beoordeeld door Corrie Heijstek op 8-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb nu voor de 2de x een proef abbonement voor het Brabants dagblad maar heb nu weer de Stem ontvangen. Gebeld, alleen keuze menu. Heb graag iemand aan de telefoon. Weer gebeld, contact met telefoniste, verbind me door met een zelfde keuze menu. Zo klaar mee, ik wil PERSOONLIJK contact!!!!!!
  • Beoordeeld door J van Engeland op 8-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

We worden niet serieus genomen met de gemelde klachten.
Kijk de gemelde klachten maar eens na.

Daar word je niet vrolijk van.
Graag een reactie
Bel Brabants Dagblad
088-0561535