Brabants Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Brabants Dagblad klantenservice: 2.1 » Lees beoordelingen (47)

Bellen met Brabants Dagblad

TIP: De telefonische klantenservice is het beste te bereiken na 14:00 uur.

Waarom bellen met Brabants Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Brabants Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Brabants Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Brabants Dagblad: 088-0561535

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Brabants Dagblad? Laat ons je ervaringen met Brabants Dagblad weten!
Beoordeel Brabants Dagblad.

KvK gegevens Brabants Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020041705
  • Statutaire naam: DPG Media BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Brabants Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Brabants Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Brabants Dagblad via een contactformulier.

Neem contact op met het Brabants Dagblad via een contactformulier op hun website. Klik op onderstaande button en vervolgens op de button "Stuur een e-mail via een formulier". Het duurt ongeveer 2 dagen voordat je een reactie krijgt.

Ga naar het contactformulier op de website van Brabants Dagblad Ga naar het contactformulier op de website van Brabants Dagblad

Chat online met Brabants Dagblad.

Neem contact op met het Brabants Dagblad via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het Brabants Dagblad naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten.

Start een chat met Brabants Dagblad Start een chat met Brabants Dagblad

Neem schriftelijk contact op met Brabants Dagblad.

Stuur je brief naar onderstaand adres. Binnen 10 dagen zou je een reactie moeten krijgen van het Brabants Dagblad.

  • Hoofdkantoor Brabants Dagblad    
  • Veemarktkade 8
  • 5222 AE 's-Hertogenbosch

Neem contact op met Brabants Dagblad via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Brabants Dagblad? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Brabants Dagblad.

Bekijk de veelgestelde vragen op de site van gemeente Barneveld, per onderwerp:

  • Uw abonnement opzeggen of wijzigen
  • Bezorgmelding online doorgeven
  • Alles over digitaal lezen
  • Vakantie online doorgeven
  • Inloggen bij Brabants Dagblad
  • Bezorging van mijn krant
  • Vakantie doorgeven of annuleren
  • Andere wijziging doorgeven
  • Wijzigen of opzeggen
  • Nieuwsbrieven
  • Contact
  • Over Brabants Dagblad
  • Digitaal lezen
  • Abonnementen en tarieven
  • Abonnement ter kennismaking
  • Lezerspanel
  • Webwinkel


Je kan ook een vraag stellen in de zoekbalk van het Brabants Dagblad.

Ga naar de veelgestelde vragen van Brabants Dagblad Ga naar de veelgestelde vragen van Brabants Dagblad

Neem contact op met Brabants Dagblad via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt het Brabants Dagblad de laatste berichten, nieuwsartikelen  en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de redactie van het Brabants Dagblad. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van het Brabants Dagblad via Twitter. Je ontvangt een reactie binnen een uur. Dagelijks tussen 08:00 en 17:00 geopend.

 

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Twitter. Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Twitter.

Youtube kanaal van Brabants Dagblad.

Het nieuws van het Brabants Dagblad is ook te vinden op YouTube. Het dagblad in een wat korter jasje vind je hier, met nieuws en beeldmateriaal. Bezoek hun YouTube kanaal via de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Brabants Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Brabants Dagblad. Ga naar het Youtube kanaal van Brabants Dagblad.

Neem contact op met Brabants Dagblad via Instagram.

Ga naar de Instagrampagina van het Brabants Dagblad en klik op onderstaande link. @brabants_dagblad.

Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Instagram. Klik hier voor contact met Brabants Dagblad via Instagram.

Vakantie

Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van het Brabants Dagblad. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van het Brabants Dagblad. Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van het Brabants Dagblad.

Bewakingsbeelden pand tegenover de Pearl Den Bosch

Rapportcijfer Brabants Dagblad Klantenservice: 2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 47 beoordelingen.

Beoordeel Brabants Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Brabants Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door van der Kaa op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na 4 x bellen met de klantenservice wordt nog steeds de krant niet bezorgd! Een paar huizen verder WEL!!
  • Beoordeeld door Voet op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet tevreden over omzetten abonnement.
Vaag verhaal en onduidelijk.
Krijgt geen terug koppeling van afsparaken via de mail.
De opdracht is gegeven in Mei/ juni.
Nog niets ontvangen via de mail.
Ik wert nog niet wat ik betaal.
Graag jullie reactie hierop.
  • Beoordeeld door Hetty op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

BD is per mail niet te bereiken. Heb tweemaal op de site een contactformulier ingevuld en krijg na een afgebroken chatsessie (die opeens afgesloten werd terwijl ik nog aan hetv typen was) bericht dat ik naar een non reply adres heb gemaild. Erg vreemd.
Mijn vraag was of ik antwoord op mijn mail sil kon krijgen maar sr dat kan dus blijkbast niet. Het gast over het abonnement van mijn moeder dat ze denk ik masr na 45 jaart op moet gaan zeggen. Er kan njet eens op ern normale manier gevommuniceerd worden met BD.
  • Beoordeeld door Jan van rixtel op 10-06-2022
  • Rapportcijfer: 3

Overleden broer krijgt nog steeds aanbiedingen , terwijl in januari abonnement is opgezegd .
  • Beoordeeld door A. Heeffer op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op maandag 09/05 geen kranten in de bus (zowel BD als Tel ). Idem op di-10 woe 11 mei. Telkens gebeld en uitsluitend een sorry bandje gekregen. Do 12 mei vroeg opgestaan (05.30) en gewacht of er een "bezorger" door de straat kwam. En jawel daar kwam er één , maar op mijn vraag waarom geen kranten op de voorgaande dagen geen antwoord. Het enige wat bij hem bewoog waren zijn kaken die het druk hadden met kauwgom. Hij had wel een slordig lijstje in zijn hand waar de straat en mijn huisnummer opstonden. Op vrijdag weer geen kranten evenals op zaterdag 21 mei. Op zondag ontdekte ik bij mijn mail een tegoedbon van BD voor de krant van zaterdag. Ik had geluk dat er in de supermarkt van Plus nog twee exemplaren in voorraad waren.
Vandaag , maandag 23 mei NOG STEEDS GEEN KRANTEN. Ik heb in het verleden diverse malen gemeld dat de kranten niet werden bezorgd. Ik heb tevens op het verdeelpunt , middels een opgeplakt schrijven , bekend gemaakt dat er geen kranten waren bezorgd. Vanmorgen via de telefoon gemeld aan BD " klanten- SERVICE " dat ik er genoeg van heb en het abonnement opzeg. Na vele jaren abonnement stop ik met deze kranten !!!!!!
  • Beoordeeld door Hamers op 17-05-2022
  • Rapportcijfer: 3

Krijgen vaak de verkeerde versie. Ook al vaker de Mezza niet ontvangen. (En de vrouw). Nu wel op tijd gelukkig. Blijft toch moeizaam allemaal.
  • Beoordeeld door kempkens op 25-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Deze maand (april 2022) al 14 keer geen krant ontvangen. Ik wil mijn abonnement met onmiddellijke ingang beeindigen.
  • Beoordeeld door M van Iersel op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Donderdag en vrijdag geen krant ontvangen 21 en 22 april en niemand telefonisch te spreken bij uw dagblad.
Willen jullie geen telefonisch contact met uw abonnees ? Al meer dan 46 jaar abonnee.
En niemand te spreken!

Met vriendelijke groet,
Martien
  • Beoordeeld door Kempkens GWA op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 4 april geen krant meer ontvangen. Bellen helpt niet. Je krijgt gewoon een bandje.
Ik heb nu mijn incasso-betaling van het Brabants Dagblad door Ing terug laten storten. Eens kijken of ze nu wel wakker worden en reageren.
  • Beoordeeld door Kempkens GWA op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging Brabants Dagblad is verschrikkelijk. Geen krant ontvangen op 4 april, 5 april, 7 april, 8 april en 9 april.
Ja, we hebben problemen met het verkrijgen van bezorgers. Daar heb ik geen boodschap aan.
  • Beoordeeld door G. Kremers op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al 4 dagen op een rij geen krant ontvangen, wilde na de melding iemand persoonlijk spreken, in plaats van doorverbonden worden werd de verbinding verbroken
  • Beoordeeld door R. Van Ree op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een klacht over de bezorging. In 4 dagen tijd 3 x geen krant ontvangen. Tussendoor wel op zaterdag. Wil daarover klagen krijg ik een telefoonnummer van BD dat niet meer in gebruik is. Op het bekende telefoonnummer Klantenservice wordt ik weer doorverwezen naar de bezorgservice waar ik weer een bandje krijg. Topprestatie van BD om zo de mensen van het hoekje naar de jastcsturen. De bezorging van BD was in het verleden klote en ik dacht dat het opgelost was maar het begint weer opnieuw.
Excuses zijn onderhand wel eens gewenst en dan meen ik echte excuses.
  • Beoordeeld door Harrie Wijn op 31-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

ik wil mijn abonnement opzeggen en er werd tot 2 keer toe opgehangen.
  • Beoordeeld door J. Tiemissen op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, je kunt bellen tot je een ons weegt ,maar er wordt niets opgelost. Heb anderhalve maand een abonnement en heb de krant 3x(zaterdags) gehad ipv elke dag.
Al minstens 10 x gebeld met de klantenservice maar er veranderd niets.
Laatste keer zeer boos geworden, ook op de servicemedewerker over de klachtenbehandeling.
Als dit niet op zeer korte termijn afgehandeld wordt stop ik met dit abonnement omdat u in gebreke blijft.
  • Beoordeeld door Peter Limbach op 22-01-2022
  • Rapportcijfer: 5

Bezorging van de krant is een RAMP
Heeft meer de betekenis van een
LOTERIJ
Wat een ellende
  • Beoordeeld door Sanders op 17-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb n klacht maar er wordt niet naar geluisterd en niet opgelost
  • Beoordeeld door C.lucieer op 16-01-2022
  • Rapportcijfer: 5

Na melding geen zaterdagkrant ontvangen kreeg ik meer dan 30 emails
waarin staat dat ik een waardebon kan afdrukken.
Deze is dus niet te openen en waarom zoveel dezelfde emails???
  • Beoordeeld door Rick Timmers op 31-12-2021
  • Rapportcijfer: 4

SLECHT.
  • Beoordeeld door A. Van Liebergen op 31-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

We ontvangen al meer dan een maand de krant pas na 08:30 uur.
Wanneer we bellen met de klantenservice worden we afgescheept met: “Jammer, maar we hebben te weinig krantenbezorgers en daarom kan de krant later komen. We zoeken naar een oplossing.
Het is nu vrijdag 31 december 09:30 uur en we hebben nog steeds geen krant.
Wanneer we een avondblad willen, nemen we wel een andere krant.
  • Beoordeeld door M.de Coster op 28-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

8 dagen geen krant. Zojuist weer contact gehad met de klantenservice. Gisteren ook. Gisteren werd mij verteld dat ze een ernstige klacht zou in dienen. Deze medewerker van vandaag vertelde mij dat er geen melding van is gemaakt. Nu weer een ernstige klacht aangemaakt. Ze gaat proberen om een krant te laten bezorgen maar ze kan echt niets garanderen. Ik wil mijn contract verbinden als er geen fatsoenlijk oplossing komt.
  • Beoordeeld door Corrie Heijstek op 8-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb nu voor de 2de x een proef abbonement voor het Brabants dagblad maar heb nu weer de Stem ontvangen. Gebeld, alleen keuze menu. Heb graag iemand aan de telefoon. Weer gebeld, contact met telefoniste, verbind me door met een zelfde keuze menu. Zo klaar mee, ik wil PERSOONLIJK contact!!!!!!
  • Beoordeeld door J van Engeland op 8-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

We worden niet serieus genomen met de gemelde klachten.
Kijk de gemelde klachten maar eens na.

Daar word je niet vrolijk van.
Graag een reactie
  • Beoordeeld door Andrea van Boxtel op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Wij zijn al 9 maanden niet tevreden over de bezorging. Schandalig hoe laat de krant komt. Nu is het 10.15 nog geen krant. je kunt bellen en mailen maar er wordt niks aan gedaan. Zelfs ooit een grote mond gehad van de klantenservice. Doe er iets aan naar ruim 35 jaar klant. Zou graag een duidelijk antwoord krijgen. Vorige week kregen we een mail de krant wordt later bezorgd. Was niet voor ons bestemd kregen we een uur later. Die mail kunnen wij wel iedere dag krijgen. Diep en diep triest.
  • Beoordeeld door Henk Vorstenbosch op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon slecht!!!
  • Beoordeeld door N. Kremers op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 5

Beste BD. Ik heb op FACEBOOK gevraagd of er nog meer mensen zijn die geen krant hebben gehad. Binnen een paar minuten meerdere mensen met de zelfde klacht. Graag zie ik dat het BD aktie onderneemt en dat voortaan de krant iedere dag wordt gebracht hier in Ammerzoden want daar betaal ík tenslotte voor MVRGR. N. KREMERS
  • Beoordeeld door Verheijen op 21-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al verschillende dagen de krant niet ontvangen of om 4 uur in de middag.
Dus graag geld in mindering brengen. Bellen lukt ook niet.
Zeer slorig van Brabant Dagblad.
  • Beoordeeld door D.de Jong op 15-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Laatste 6 weken slechte bezorging,geen reacties op online vragenlijst etc.
Dus abonnement opgezegd dit gebeurt per 31 augustus,wel word contributie afgeschreven.masr nog steeds geen krant vanaf 3 juli.
Afgelopen maandag iemand aan de telefoon gehad en die zou direct de niet bezorgde kranten tot en.met 9 augustus terug storten.op mijn rekening,niet gebeurt.
En voor de andere niet bezorgde kranten moest ik maar weer bellen en volgens haar het beste op zaterdag wat dan zou het minder druk.zijnaan de telefoon.
Voor ons geen.brabznts dagblad meer,en ik.breng dit in de openbaarheid.
  • Beoordeeld door Thea Mulders op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

We hebben de laatste tijd de krant weer vaker niet dan wel ( bijna nooit op tijd ). Het is een tijdje goed gegaan maar nu loopt het weer de spuigaten uit. Jaja je kunt digitaal lezen maar daarom hebben wij geen abonnement. Wij willen graag de papieren krant lezen voordat we naar het werk gaan, we hebben heus wel begrip voor uitzonderlijke situaties zoals heel slecht weer ogen zo maar niet voor 1 regenbuitje.
  • Beoordeeld door MV op 15-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb eind juni /begin juli een week geen krant gehad. Na diverse keren dagelijks bellen werd medegedeeld dat er een technische storing was, maar toen ik een week later de nieuwe bezorgster sprak hoorde ik dat de oude bezorger was gestopt en er geen vervanger was geregeld. Onvoorstelbare leugens dus van BD. Ik krijg nu een herinnering maar ik verminder de betaling met 5 x 2,85 ( excl. de telefoonkosten) die ik extra heb betaald door 5 keer een een los nummer te moeten kopen in de supermarkt. Maak nu restant over voor derde kwartaal.
Aan de redactie ; Zie de diverse klachten over de bezorging . Moet duidelijk wat aan gedaan worden anders zeg ik het abonnement op.
  • Beoordeeld door J. Haans op 30-06-2021
  • Rapportcijfer: 4

Waarom kan je niet via deze site melden dat geen krant hebt ontvangen? Waarom moet ik dat via andere mediakanalen doen waar ik geen gebruik van wens te maken.
  • Beoordeeld door Marina de Boef op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Houdt zich niet aan abonnement herroepen. Slecht bereikbaar!!
  • Beoordeeld door Kees van Ginneke op 8-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na vanochtend een boze bezorgklacht te hebben gedaan en een reactie op klantenservice, kan ik mededelen dat zojuist de krant(en) alsnog bezorgd zijn. Had zich verslapen. Blijft natuurlijk wel dat de klantenservice niet bereikbaar is.
  • Beoordeeld door Kees van Ginneke op 8-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jammer, weer eens geen krant(en) bezorgd. De klantenservice is zo goed dat die op zaterdag niet aanwezig zijn. Niet gek dat er steeds minder mensen een abonnement op de krant hebben. Werkt de krant zelf aan mee. Ga zo door, dan stopt het vanzelf en kunt U naar het UWV en daar in de rij gaan staan.
  • Beoordeeld door Ed van Oudheusden op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht dat jullie op zaterdag niet bereikbaar zijn.
Krant is niet bezorgd. Na melding wel bevestiging ontvangen maar naar een voucher/tegoedbon kun je fluiten.
Ben heel erg boos.
  • Beoordeeld door Henk van de Pas op 12-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Totaal 5x contact gehad met bezorgdienst in 2020, verder een brief gestuurd naar hoofdredactie (waarop wel keurig antwoord!). Na 65 jaar lezer van het NvhZ en daarna BD te zijn geweest abonnement nu opgezegd, totaal sinds 1-1-20 10x geen krant ontvangen (nooit nabezorgd). Heb de niet geleverde kranten afgetrokken van abonnementsgeld, krijg nu een "schandalige" aanmaning van 10 euro. GEEN ENKEL CONTACT over mijn opzeggen, nogmaals na 65 jaar. lezer van thuis uit ben zelf nu 77 jaar. BD kan een voorbeeld nemen aan collega's van de Volkskrant (daar is men wel zuinig op zijn abonnees!! ) Abonnementenafdeling schiet mijns inziens gewoon ernstig tekort. Zou het netjes vinden als de aanmaning "verscheurd" gaat worden! Dit doe je een jarenlange abonnee niet aan, Nogmaals blijkbaar na 65 jaar geen krediet opgebouwd. Ben nu in een stadium aan beland dat bellen geen zin meer heeft. Nogmaals heb van de hoofdredacteur een keurige brief ontvangen (hij kan binnen de organisatie echter niets voor me betekenen). Graag een mail dat aanmaning verscheurd is.
  • Beoordeeld door Van lier op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds ik in december krant heb van Brabants dagblad reeds 6 keer niet ontvangen..er is niets of niemand te bereiken die mij te woord kan staan alleen computer.
Zeer slechte communicatie .na deze NOOIT geen papieren krant meer
  • Beoordeeld door Hans van Duijnhoven op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Heb alle begrip voor het feit dat de krant door de weersomstandigheden niet bezorgd wordt. Maar dit is nu de vierde dag zonder krant terwijl de krant bij kennissen van ons, hemelsbreed 200 meter, gewoon bezorgd wordt.
Ik heb de melding vandaag voor eerste keer gedaan en vind de ingesproken boodschap op het 088 nummer ronduit belachelijk en een belediging voor uw abonnees
  • Beoordeeld door C. Houtepen Heuer op 19-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

zeer slecht niet bereikbaar voor telefonisch door geven van klachten ,eigenlijk helemaal niet bereikbaar !
  • Beoordeeld door G M van der Aa op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Een zeer slechte beoordeling en overweeg mijn abonnement op te zeggen.
Onmogelijk om telefonisch contakt te krijgen om mijn ongenoegen kenbaar te maken, wat ik reeds eerder heb gedaan zonder enige telefonische reactie van uw kant!!
  • Beoordeeld door Van Sprew op 27-10-2020
  • Rapportcijfer: 2

Al ruim een maand niet of te laat de krant ontvangen. Verschillende keren via email melding van gemaakt en alleen automatische reply, maar geen reactie of oplossing.
Bel Brabants Dagblad
088-0561535
(Gebruikelijke belkosten)