Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanne op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Ik hoop dat vorige klacht wordt geplaatst. (er staat hier namelijk dat e-mail adres niet vertoond wordt op jullie site). Heb gekeken naar de reviews, hoe herkenbaar.
Vorig jaar verhuist, bankafschriften komen nog op oud adres, krijg ze niet verzet op dit adres, dat terwijl andere bankafschriften, van andere rekeningen van ons, wel naar nieuwe adres komt. Kind kan de was doen, jullie echter niet.
Wat is er aan de hand met jullie... Nogmaals, je zult maar oud zijn...deze ergernis maakt je ziek.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door S. Heatubun op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Hallo, ik heb zojuist tot 3 x contact willen hebben met medewerker i.v.m. met niet geleverde bankafschriften en verkeerd geleverde afschriften. Wordt steeds verwezen naar web site maar wil graag persoonlijk contact.
Of dit beter is, weet ik niet, want na onderhoud vorige keer is het ook fout gegaan.
Ik heb al vanaf mei geen bankafschriften gekregen, betaal hier nota bene voor, en er zijn gevraagde afschriften naar verkeerd adres gestuurd, waarvoor jullie excuses, met bloemetje, maar vervolgens zie ik ze wel NIET!
Wanneer ik direct contact wil betaal ik 90 cent per minuut, neem me niet kwalijk, dit gaat met te ver.
Gisteren ING bank, via google map, in Sittard willen bezoeken, is bank er niet meer!
Ik werk in de zorg, je zult maar oud zijn, wat een arme mensen...
Nee ben teleurgesteld, na jaren klant te zijn, hoe het met jullie service is gesteld!
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door van der Kaa op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Na 4 x bellen met de klantenservice wordt nog steeds de krant niet bezorgd! Een paar huizen verder WEL!!
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Jimmy op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice is: 2.4)

Door omstandigheden vakantie moeten annuleren.,Vriendelijk geholpen aan de telefoon.Binnen 2 weken ons geld terug gestort.Top bedrijf.volgende vakantie weer via Novasol.Bedankt voor de goede sevice.
Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Bert op 14-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Enkele malen gebeld. Je krijgt te horen dat je het AD aan de lijn hebt, maar verder geen gesprek of inspreek mogelijkheid.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Erik Verweij op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Booked Amsterdam-Cuncun Mexico my wife and I, no Seats reservation possible is that normal on a flight of 10 hours!
The employees on the plane , suit change but they didn’t .
I’m very tall and was sitting by the window..????
Now were going back the same problem !!!! And our seats are far away from eachother!! Thanks Tui!!!
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door Van alst op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

6 maanden geleden aanvraag gedaan word constant afgescheept en zeer onvriendelijk
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Charlton de windt op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Ben als sinds oktober bezig om een voucher verzilverd te krijgen. Niemand neemt op of stuur een bericht terug.
Super slecht!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Tid op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Niet te doen!
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Er staat al meer dan 1 dag een winkel kar bij nr 30 murenepad ( kinder speel hofje ) Almere
Ik heb dit doorgegeven jumbo waterwijk , reageertde laconiek erg jammer
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jannie de roos op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Afgelopen weken zo 9x gebeld steeds een wachttijd van ruim 30 min, als de tijd voor bij is nog steeds niemand gesproken, geen verbetering deze klanten service
Ben bezig met overstappen naar andere bank
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door sylvia op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Zij sturen mij door naar een bandje van het AD maar ik wil iemand persoonlijk spreken. Zij kunnen verder niks voor mij doen.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Lenningh op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Zeer slecht omdat er geen medewerkers zijn om je te woord te staan !
Al dagen zonder krant en er is geen communicatie mogelijk
Alleen computer
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Di Rocco Barbara op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Zeer slechte klantenservice! Foutief telefoonnummer, chatbox Molli, wordt gewoon afgebroken, e-mails worden niet beantwoordt, geen medewerker aan de lijn te krijgen. Onze vlucht werd geannuleerd op zondag, 20-06 om 20.26, vlucht op maandag, 20-06. Hotel niet meer kunnen annuleren, geld niet terug gekregen. Vakantiedagen weg, alles kwijt. Je kan geen claim neerleggen site geblokkeerd. Te gek voor woorden.
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Fluitman op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ik heb al een maand problemen met de email. Ik kan geen email versturen. Heb via telefoon geprobeerd contact te krijgen. Maar voor dit probleem geven ze niet thuis. Mijn man is pas overleden en het lukt niet in contact te komen. Ben al veel jaren klant en ik vind dat jullie, als Ziggo, mij moeten helpen. U kunt mensen die minder computervaardig zijn aan hun lot overlaten. Ik heb geprobeerd met de link die u mij gestuurd heeft het probleem te verhelpen maar niks helpt. Dus Help HELP HELP
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door dirk op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

had even een vraag over aanmelden van mijn zonnepanelen.na een onduidelijk afsnauw bandje over de kosten per minuut,27 minuten in de wacht gestaan en niet geholpen.
na dat ik had opgehangen toch maar even in de kleine lettertjes gekeken wat die dame naar me toe had gesnauwd.
1.10 p/m dus voor ruim 30,00 euro opgelicht.
bel !!!snel en vriendelijk contact!!
ammehoela.
rond uit schandalig.
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door de Zeeuw op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Klantenservice is niet te bereiken. Bellen heeft geen nut (pieptoon) en er wordt niet op emails of communicatie binnen mytrips gereageerd.
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door M op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Ik dien geen klacht in. Want ik zie hier onder de reacties , dat het niet helpt.
Dus maar gewoon abonnement opzeggen na 40 jaar.
Ik ga leuke dingen doen met mijn geld. Heeeel veeel leuke dingen kan ik er mee doen.
NU AL 2 WEKEN GEEN KRANT !!
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Vandeweert op 12-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Al drie dagen probeer ik contact te maken met de klantendienst, zowel met messenger, whathapp, berichten sturen, email en telefonisch: geen mogelijkheid om contact te krijgen. Wat een service??????
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Praxis Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeroen Boomstra op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Praxis Klantenservice is: 1.5)

2 weken product online gekocht. Deze was incompleet. Klantenservice meerdere keren gebeld aangezien er geen actie wordt ondernomen. Heeft niet mogen baten.
Vandaag weer gebeld. Werd met nadruk gezegd dat ik vandaag weer teruggebeld zou worden. Helaas de zoveelste teleurstelling. Oftewel service en Praxis passen niet bijelkaar. Het vertrouwen inmiddels opgegeven helaas.
Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Gh lensink op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Slecht contact te krijgen.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door Kiki op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Lift al vanaf minimaal vrijdag kapot, heb er online melding van gemaakt, , vandaag weer gebeld, was niets bekend, en komt er op neer zie maar hoe je boven of beneden komt met beperking, rolstoel of wat dan ook
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Anne op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

In april zijn wij met 7 personen in De Limburgse Peel geweest. De accommodatie was vreselijk en erg vies. Foto's op de site en de werkelijkheid komen niet overeen. Na afloop op verschillende manieren contact opgenomen met CenterParcs. Telefonisch zeer onheus bejegend. Ik heb drie mailadressen kunnen achterhalen: zijn niet meer in gebruik. Wel krijg ik via de mail uitnodigingen om opnieuw te boeken. Nee, never nooit niet meer bij CenterParcs.
Ik heb nu vier keer de belofte gekregen dat het ECHT afgehandeld wordt. Ik kan alleen maar zeer negatief zijn over CenterParcs.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door j. de jong op 11-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

ik heb de puzzel van de bijlage van zaterdag 9 juli opgelost, maar kan de uitslag niet kwijt telefonisch en ook niet per sms. De puzzel was voor de pizzaoven delizia. Waar kan ik de uitslag kwijt en op welke manier. Ik vind het verschrikkelijk slechte akties. Ik kan ook niet bellen want het was te druk. Laat dat woord "":SERVICE"' maar schrappen uit jullie teksten. Ik overweeg daarom mijn abbonnement op te zeggen en over te gaan naar de Telegraaf die ik jaren heb gehad, en over service niet had te klagen. Dit vind ik schandalig om zo met de klanten om te gaan. Ik hoop een reactie.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door Marianne op 10-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Slecht bereikbaar zeggen wachttijd 11 minuten en na 16 minuten nog geen contact. Zeer slecht dit.
2 dagen achter elkaar geprobeerd nog steeds geen contact
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Yoland op 10-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Heel slechte service!!!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Ad Kelders op 10-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Slechter dan slecht! Een 1 is echt véél te hoog. Totaal onbereikbaar! Zelfs via Whatsapp na 3 weken nog steeds geen antwoord. Handel mijn claim C-4983696 af! Het schijnt dat jullie verplicht zijn binnen 2 MAANDEN te reageren, DIE ZIJN OM!
Zo ga je niet met mensen om!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door kut op 10-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

waarom kan ik niet mailen
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door Claeys Freddy op 9-07-2022
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

Beste,
(Aankoop wasmachine ons moeder Frida Deinze)
In eerste instantie waren we niet tevreden over Coolblue. De wasmachine werd geleverd, maar niet geinstalleerd, zoals beloofd en vermeld op de factuur. Maar na telefonisch contact met Coolblue werd dit op een correcte manier afgehandeld en mits de nodige verontschuldigingen.. 2 heel vriendelijke mannen (Mahfoud en Levi's) kwamen de wasmachine plaatsen en namen alle afval mee. Ons moeder kreeg nadien nog een kaartje van hen.
Een dikke pluim voor die 2 mensen!!
Mvg Freddy
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door M vd Braak op 9-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Bereikbaarheid is erg slecht,
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)