Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Ik hoop dat vorige klacht wordt geplaatst. (er staat hier namelijk dat e-mail adres niet vertoond wordt op jullie site). Heb gekeken naar de reviews, hoe herkenbaar.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Vorig jaar verhuist, bankafschriften komen nog op oud adres, krijg ze niet verzet op dit adres, dat terwijl andere bankafschriften, van andere rekeningen van ons, wel naar nieuwe adres komt. Kind kan de was doen, jullie echter niet.
Wat is er aan de hand met jullie... Nogmaals, je zult maar oud zijn...deze ergernis maakt je ziek.
Hallo, ik heb zojuist tot 3 x contact willen hebben met medewerker i.v.m. met niet geleverde bankafschriften en verkeerd geleverde afschriften. Wordt steeds verwezen naar web site maar wil graag persoonlijk contact.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Of dit beter is, weet ik niet, want na onderhoud vorige keer is het ook fout gegaan.
Ik heb al vanaf mei geen bankafschriften gekregen, betaal hier nota bene voor, en er zijn gevraagde afschriften naar verkeerd adres gestuurd, waarvoor jullie excuses, met bloemetje, maar vervolgens zie ik ze wel NIET!
Wanneer ik direct contact wil betaal ik 90 cent per minuut, neem me niet kwalijk, dit gaat met te ver.
Gisteren ING bank, via google map, in Sittard willen bezoeken, is bank er niet meer!
Ik werk in de zorg, je zult maar oud zijn, wat een arme mensen...
Nee ben teleurgesteld, na jaren klant te zijn, hoe het met jullie service is gesteld!
Na 4 x bellen met de klantenservice wordt nog steeds de krant niet bezorgd! Een paar huizen verder WEL!!Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Door omstandigheden vakantie moeten annuleren.,Vriendelijk geholpen aan de telefoon.Binnen 2 weken ons geld terug gestort.Top bedrijf.volgende vakantie weer via Novasol.Bedankt voor de goede sevice.Lees alle beoordeling van NOVASOL Vakantiehuizen Klantenservice (9)
Enkele malen gebeld. Je krijgt te horen dat je het AD aan de lijn hebt, maar verder geen gesprek of inspreek mogelijkheid.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Booked Amsterdam-Cuncun Mexico my wife and I, no Seats reservation possible is that normal on a flight of 10 hours!Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
The employees on the plane , suit change but they didn’t .
I’m very tall and was sitting by the window..????
Now were going back the same problem !!!! And our seats are far away from eachother!! Thanks Tui!!!
6 maanden geleden aanvraag gedaan word constant afgescheept en zeer onvriendelijkLees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)
Ben als sinds oktober bezig om een voucher verzilverd te krijgen. Niemand neemt op of stuur een bericht terug.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Super slecht!
Niet te doen!Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Er staat al meer dan 1 dag een winkel kar bij nr 30 murenepad ( kinder speel hofje ) AlmereLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Ik heb dit doorgegeven jumbo waterwijk , reageertde laconiek erg jammer
Afgelopen weken zo 9x gebeld steeds een wachttijd van ruim 30 min, als de tijd voor bij is nog steeds niemand gesproken, geen verbetering deze klanten serviceLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Ben bezig met overstappen naar andere bank
Zij sturen mij door naar een bandje van het AD maar ik wil iemand persoonlijk spreken. Zij kunnen verder niks voor mij doen.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Zeer slecht omdat er geen medewerkers zijn om je te woord te staan !Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Al dagen zonder krant en er is geen communicatie mogelijk
Alleen computer
Zeer slechte klantenservice! Foutief telefoonnummer, chatbox Molli, wordt gewoon afgebroken, e-mails worden niet beantwoordt, geen medewerker aan de lijn te krijgen. Onze vlucht werd geannuleerd op zondag, 20-06 om 20.26, vlucht op maandag, 20-06. Hotel niet meer kunnen annuleren, geld niet terug gekregen. Vakantiedagen weg, alles kwijt. Je kan geen claim neerleggen site geblokkeerd. Te gek voor woorden.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Ik heb al een maand problemen met de email. Ik kan geen email versturen. Heb via telefoon geprobeerd contact te krijgen. Maar voor dit probleem geven ze niet thuis. Mijn man is pas overleden en het lukt niet in contact te komen. Ben al veel jaren klant en ik vind dat jullie, als Ziggo, mij moeten helpen. U kunt mensen die minder computervaardig zijn aan hun lot overlaten. Ik heb geprobeerd met de link die u mij gestuurd heeft het probleem te verhelpen maar niks helpt. Dus Help HELP HELPLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
had even een vraag over aanmelden van mijn zonnepanelen.na een onduidelijk afsnauw bandje over de kosten per minuut,27 minuten in de wacht gestaan en niet geholpen.Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)
na dat ik had opgehangen toch maar even in de kleine lettertjes gekeken wat die dame naar me toe had gesnauwd.
1.10 p/m dus voor ruim 30,00 euro opgelicht.
bel !!!snel en vriendelijk contact!!
ammehoela.
rond uit schandalig.
Klantenservice is niet te bereiken. Bellen heeft geen nut (pieptoon) en er wordt niet op emails of communicatie binnen mytrips gereageerd.Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
Ik dien geen klacht in. Want ik zie hier onder de reacties , dat het niet helpt.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Dus maar gewoon abonnement opzeggen na 40 jaar.
Ik ga leuke dingen doen met mijn geld. Heeeel veeel leuke dingen kan ik er mee doen.
NU AL 2 WEKEN GEEN KRANT !!
Al drie dagen probeer ik contact te maken met de klantendienst, zowel met messenger, whathapp, berichten sturen, email en telefonisch: geen mogelijkheid om contact te krijgen. Wat een service??????Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
2 weken product online gekocht. Deze was incompleet. Klantenservice meerdere keren gebeld aangezien er geen actie wordt ondernomen. Heeft niet mogen baten.Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)
Vandaag weer gebeld. Werd met nadruk gezegd dat ik vandaag weer teruggebeld zou worden. Helaas de zoveelste teleurstelling. Oftewel service en Praxis passen niet bijelkaar. Het vertrouwen inmiddels opgegeven helaas.
Slecht contact te krijgen.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Lift al vanaf minimaal vrijdag kapot, heb er online melding van gemaakt, , vandaag weer gebeld, was niets bekend, en komt er op neer zie maar hoe je boven of beneden komt met beperking, rolstoel of wat dan ookLees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
In april zijn wij met 7 personen in De Limburgse Peel geweest. De accommodatie was vreselijk en erg vies. Foto's op de site en de werkelijkheid komen niet overeen. Na afloop op verschillende manieren contact opgenomen met CenterParcs. Telefonisch zeer onheus bejegend. Ik heb drie mailadressen kunnen achterhalen: zijn niet meer in gebruik. Wel krijg ik via de mail uitnodigingen om opnieuw te boeken. Nee, never nooit niet meer bij CenterParcs.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ik heb nu vier keer de belofte gekregen dat het ECHT afgehandeld wordt. Ik kan alleen maar zeer negatief zijn over CenterParcs.
ik heb de puzzel van de bijlage van zaterdag 9 juli opgelost, maar kan de uitslag niet kwijt telefonisch en ook niet per sms. De puzzel was voor de pizzaoven delizia. Waar kan ik de uitslag kwijt en op welke manier. Ik vind het verschrikkelijk slechte akties. Ik kan ook niet bellen want het was te druk. Laat dat woord "":SERVICE"' maar schrappen uit jullie teksten. Ik overweeg daarom mijn abbonnement op te zeggen en over te gaan naar de Telegraaf die ik jaren heb gehad, en over service niet had te klagen. Dit vind ik schandalig om zo met de klanten om te gaan. Ik hoop een reactie.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Slecht bereikbaar zeggen wachttijd 11 minuten en na 16 minuten nog geen contact. Zeer slecht dit.Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
2 dagen achter elkaar geprobeerd nog steeds geen contact
Heel slechte service!!!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Slechter dan slecht! Een 1 is echt véél te hoog. Totaal onbereikbaar! Zelfs via Whatsapp na 3 weken nog steeds geen antwoord. Handel mijn claim C-4983696 af! Het schijnt dat jullie verplicht zijn binnen 2 MAANDEN te reageren, DIE ZIJN OM!Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Zo ga je niet met mensen om!
waarom kan ik niet mailenLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Beste,Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
(Aankoop wasmachine ons moeder Frida Deinze)
In eerste instantie waren we niet tevreden over Coolblue. De wasmachine werd geleverd, maar niet geinstalleerd, zoals beloofd en vermeld op de factuur. Maar na telefonisch contact met Coolblue werd dit op een correcte manier afgehandeld en mits de nodige verontschuldigingen.. 2 heel vriendelijke mannen (Mahfoud en Levi's) kwamen de wasmachine plaatsen en namen alle afval mee. Ons moeder kreeg nadien nog een kaartje van hen.
Een dikke pluim voor die 2 mensen!!
Mvg Freddy
Bereikbaarheid is erg slecht,Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)