Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door veer op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Bij DHL is de service zwaar kut al 2 dagen mijn pakketje nog niet binnen gekomen kost mijn nu al 2 vrijen dagen a125 euro netto en DHL dit wordt aan gemeld bij de Autoriteiten Consumenten En Markt . De ACM kan optreden als een bedrijven zich niet aan de regels houd.

O,ja en DHL waar kan ik de schadeclaim indienen wat is het adres van DHL
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Hodjat Mahmoodi op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Ik heb een zeer zeer slechte ervaring met de Rayanair. Ik hen 2 tickets geboekt,cwaarna Ik geen email heb ontvangen. Daarom heb ik €60 moeten betalen omdat ik niet online heb ingecheckd. Als ik geen email heb ontvangen, hoe kon ik inchecken.
Ik wil bij deze € 60 terug.
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Raoul Dorissen op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Ik begin meer en meer het gevoel te krijgen dat dit een criminele organisatie is!!
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Niek kooijman op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Het is belachelijk dat we jullie niet met een andere vraag dan krant niet bezorgd kunnen bereiken. Dat was twee jaar geleden beter geregeld. Ik begrijp dat er winst gemaakt moet worden, maar kennelijk is de winst van 187 miljoen euro nog niet genoeg om een normale klanten service te installeren.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door A.v.d.Voet op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Rookmelders tot nu toe niet ontvangen. Bij ingesproken bel contact, alleen meldingen over bezorging krant.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door jan preesman op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

ben bij een ziggo winkel geweest kreeg nieuw modem was niet geactiveerd via de winkel, toen de volgende dag gebeld zou geactiveerd worden , niet gebeurd, Sorry dat is geen service
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: BEN klantenservice

  • Beoordeeld door monique dieks op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BEN klantenservice is: 1.3)

Vandaag duurde het beandwoorden van mijn chats 1ste duurde anderhalf uur,tweede chat drieeneenhalf uur.
Belachelijk gewoon,daarom een 1.
Woensdagavond met de telefoon contact met de telefoon van mijn buurvrouw kunnen gebruiken.
eerste contact moest de mannelijke medewerker wat nakijken.Weer ruim 20 minuten gewacht en niet meer gesprokenen met medewerker,leuk muziekje maar de medewerker niet meer gesproken.(kosten van mijn buurvrouw hoger tarief en dat 20 minuten ongeveer,misschien nog wel langer,duur gesprek voor niets doen voor mij
Inmiddels heeft een kennis met een ander toestel tefonisch weer de klantenservice gebeld.
Dit keer een vrouw en begreep meteen ,wat ik wilde,nl een nieuwe telefoon(mijn telefoon waarschijnlijk gestolen) en simkaart en het lopende contract verlengd tot 2jaar.
Chapeau voor de dame die mij te woord heeft gestaan
Helaas haar naam niet onthouden,maar zij krijgt een dikke 10 van mij(esprek was denk ik rond half acht)
Hopelijk kunnen jullie achterhalen wie zij was,dan kan ze horen dat ze een topper is geweest voor mij
Groet Monique
Lees alle beoordeling van BEN klantenservice (8)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Ini B. op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Op 27 juni 2022 een bericht gestuurd via WhatsApp, omdat ik na het boeken alsnog een rolstoel wil aanmelden, via mijn transavia is het niet mogelijk.
Ik heb nog steeds op 29 juni 2022 geen antwoord of enige interactie kunnen hebben.
Bellen lukt niet, las je vlucht niet binnen 72 uur vertrekt wordt je niet doorverbonden en je moet later terugbellen, ik probeer sinds 27 juni ook te bellen maar helaas geen gehoor.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Aikes g op 29-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Jullie zijn niet bereiken
Alleen een stom bandje wat steeds het zelfde zegt
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Toine Grispem op 29-06-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

telefonisch zeer lange wachttijden.Waardeloos.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Vakantiepark Efteling Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke op 29-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vakantiepark Efteling Klantenservice is: 2.4)

Een 1! Een wachtrij van 30 minuten en vervolgens geen oplossing! Slechtste service ever
Lees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Gemeente Emmen Klantenservice

  • Beoordeeld door Zane op 29-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Emmen Klantenservice is: 1)

Zeer incompetente ambtenaren die niet met de nieuwste informatie voorzien zijn.
Mensen als hen zijn dezelfde soort die in WWII joden schoten met "I'm Just following orders".
Lees alle beoordeling van Gemeente Emmen Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert op 29-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Ik had een (Vers) belegde pizza gekocht bij deJUMBO te SINT ANNALAND.
kom ik thuis, wil ik de verpakking open maken en dan zie ik dat er een tweede etiket over de oude is geplakt.
Twee verschillen met het etiket wat er onder zat:
1. de prijs was €1 duurder geworden. (hier heb ik op zich niet zo' probleem mee)
2 de DATUM was veranderd!!!!

Dit houdt in dat er met versproducten geknoeid wordt

Ik heb heb klacht ingediend via de website, .....

Jumbo geeft GEEN ANTWOORDT!!!!!
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Gemeente Harderwijk Klantenservice

  • Beoordeeld door Claudia Besselsen op 28-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Harderwijk Klantenservice is: 1)

Als je buiten kantooruren handhaving nodig hebt kun je niet met ze in contact komen , met als gevolg dat de situatie maar moet blijven zoals het is .......
Zo gaat deze.stat dus achteruit !!
Politie zegt dit hoort bij handhaving en handhaving is niet te bereiken
Hoe krom kan het zijn
Lees alle beoordeling van Gemeente Harderwijk Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Brandtner op 28-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Wordt niet gereageerd op mailtje met klacht. Ook niet na telefonisch contact.
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Karwei Klantenservice

  • Beoordeeld door Jordi op 28-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Karwei Klantenservice is: 1.8)

Waardeloze telefonische klantenservice!! Komen afspraken niet na, werken langs elkaar heen en klachten over de service worden niet in behandeling genomen!!
Lees alle beoordeling van Karwei Klantenservice (10)

Beoordeling voor: SIXT Autoverhuur Klantenservice

  • Beoordeeld door francisca en Rob op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor SIXT Autoverhuur Klantenservice is: 1.2)

Ik heb onlangs een auto gehuurd op Corfu. Alles leek prima te verlopen. ( referentienummer 762353448) Ik had een auto geboekt met full insurance. Op de airport echter probeerden de medewerkers mij nog een extra all risk verzekering aan te smeren en vroegen of ik misschien nog een upgrade van de auto wilde.
Ik vond dat nogal vreemd temeer ook omdat ik alles van te voren al netjes had geregeld.
Op mijn creditkaart werd vervolgens een borg ingehouden van € 800. Dat was op 1 juni. Op 8 juni heb ik de auto schadevrij ingeleverd. Mijn borg heb ik tot op heden het is nu 27 juni nog steeds niet terug mogen ontvangen. Ik vind dit belachelijk. Een week later wilde ik weer een auto huren, waar ook een borg werd gevraagd. Omdat ik nog een reservering van sixt had staan, kon ik de auto niet huren. Het beleid van sixt spreekt mij zeker niet aan. Ik vind de wijze waarop jullie werken ronduit slecht. Ik huur al jaren auto's als ik met vakantie ga, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zal dan ook nooit meer een auto huren bij jullie bedrijf en het zeker ook afraden bij mijn vrienden.
Lees alle beoordeling van SIXT Autoverhuur Klantenservice (12)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Anneke Vink op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Ik heb een vraag, wil iemand spreken en dan kan ik kiezen of ik de informatie nog een keer wil horen of niet en zo niet dan wordt de verbinding verbroken. Echt zeer klantonvriendelijk.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: BEN klantenservice

  • Beoordeeld door monique dieks op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BEN klantenservice is: 1.3)

je kon de hele dag chatten met jullie.
Vanmorgen uitgebreide chats gestuurd en vanavond ook.
Geen enkele reactie terug,terwijl jullie van 8.00 tot 21.00 bereikbaar zijn,dus helemaal niet !!!!!!
Slechte service
Lees alle beoordeling van BEN klantenservice (8)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door K van den brink op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.3)

Vanmiddag bij kruidvat olst geweest, zocht wegwerpwashandjes, waren er niet, gevraagd aan meisje die er werkte, wist niet wanneer ze weer aangevuld werden.
Daarna wou ik paracetamol zetpillen van 1000 mg. Waren er ook niet, wederom aan verkoopster gevraagd, ze wist niet wat zetpillen waren, ik wees haar aan waar ze lagen, vroeg om 1000 mg, ze gaf me een doosje van 120 mg!!! Moet je nog uitkijken want je krijgt zo de verkeerde medicatie mee naar huis. Ook hiervan wist ze niet of ze nog aangevuld werden.
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Bosma op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Vriendelijk te woord gestaan. Probleem wordt opgelost
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door MvBuren op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

compleet onbereikbaar vandaag via Chat, telefoon wordt verbroken. Dit kan echt niet
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanne Maessen op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Wat slecht!!!! ik heb een vraag over mijn creditcard en na EEN HALF UUR 'HANGEN AAN DE TELEFOON' HEB IK NOG GEEN ANTWOORD EN NIEMAND HEEFT MIJN VRAAG KUNNEN BEANTWOORDEN.
HEEL SLECHT !!!! EN DAN WENSEN ZE JE OOK NOG EEN FIJNE DAG.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeanne Maessen op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Wat slecht!!!! ik heb een vraag over mijn creditcard en na EEN HALF UUR 'HANGEN AAN DE TELEFOON' HEB IK NOG GEEN ANTWOORD EN NIEMAND HEEFT MIJN VRAAG KUNNEN BEANTWOORDEN.
HEEL SLECHT !!!! EN DAN WENSEN ZE JE OOK NOG EEN FIJNE DAG.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door W.Borgers op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

In een woord slecht.
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Leo Goedheer op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Zo goed de bezorging is zo slecht is de klanten service. Een kwartier aan de telefoon en nog niet geholpen.
Of er moeten mensen bij of degene die er zit moet aan het werk gaan , dit lijkt nergens op!!!
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door I.H Voskamp-le Feber op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

weer geen krant ontvangen
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door F. Luning op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Zeer slecht telefonisch bereikbaar.
20 min. en een aantal keer een nieuw nummer eindelijk iemand aan de telefoon waarbij ik de afspraak kon afzeggen.
zou toch wel zo makkelijk zijn als er een GOED telefoonnummer op de brief staat die ik gekregen heb.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeannette nijland op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

In 1 woord waardeloos krant word niet bezorgd en als je belt krijg je computer waarbij je maar 1 dag kan doorgeven vorige week alleen maandag krant ontvangen rest niet en zo willen jullie abonnees behouden het is een lachertje ben echt bois nu
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeannette nijland op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Waardeloos vorige week 1 dag krant ontvangen vandaag weer niet doe daar wat aan ipv een computerstem aan de tel waar je maar 1 dag kan doorgeven de bezorging is waardeloos zo verlies je wel abonnees
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)