Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Bij DHL is de service zwaar kut al 2 dagen mijn pakketje nog niet binnen gekomen kost mijn nu al 2 vrijen dagen a125 euro netto en DHL dit wordt aan gemeld bij de Autoriteiten Consumenten En Markt . De ACM kan optreden als een bedrijven zich niet aan de regels houd.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
O,ja en DHL waar kan ik de schadeclaim indienen wat is het adres van DHL
Ik heb een zeer zeer slechte ervaring met de Rayanair. Ik hen 2 tickets geboekt,cwaarna Ik geen email heb ontvangen. Daarom heb ik €60 moeten betalen omdat ik niet online heb ingecheckd. Als ik geen email heb ontvangen, hoe kon ik inchecken.Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Ik wil bij deze € 60 terug.
Ik begin meer en meer het gevoel te krijgen dat dit een criminele organisatie is!!Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
Het is belachelijk dat we jullie niet met een andere vraag dan krant niet bezorgd kunnen bereiken. Dat was twee jaar geleden beter geregeld. Ik begrijp dat er winst gemaakt moet worden, maar kennelijk is de winst van 187 miljoen euro nog niet genoeg om een normale klanten service te installeren.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Rookmelders tot nu toe niet ontvangen. Bij ingesproken bel contact, alleen meldingen over bezorging krant.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
ben bij een ziggo winkel geweest kreeg nieuw modem was niet geactiveerd via de winkel, toen de volgende dag gebeld zou geactiveerd worden , niet gebeurd, Sorry dat is geen serviceLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Vandaag duurde het beandwoorden van mijn chats 1ste duurde anderhalf uur,tweede chat drieeneenhalf uur.Lees alle beoordeling van BEN klantenservice (8)
Belachelijk gewoon,daarom een 1.
Woensdagavond met de telefoon contact met de telefoon van mijn buurvrouw kunnen gebruiken.
eerste contact moest de mannelijke medewerker wat nakijken.Weer ruim 20 minuten gewacht en niet meer gesprokenen met medewerker,leuk muziekje maar de medewerker niet meer gesproken.(kosten van mijn buurvrouw hoger tarief en dat 20 minuten ongeveer,misschien nog wel langer,duur gesprek voor niets doen voor mij
Inmiddels heeft een kennis met een ander toestel tefonisch weer de klantenservice gebeld.
Dit keer een vrouw en begreep meteen ,wat ik wilde,nl een nieuwe telefoon(mijn telefoon waarschijnlijk gestolen) en simkaart en het lopende contract verlengd tot 2jaar.
Chapeau voor de dame die mij te woord heeft gestaan
Helaas haar naam niet onthouden,maar zij krijgt een dikke 10 van mij(esprek was denk ik rond half acht)
Hopelijk kunnen jullie achterhalen wie zij was,dan kan ze horen dat ze een topper is geweest voor mij
Groet Monique
Op 27 juni 2022 een bericht gestuurd via WhatsApp, omdat ik na het boeken alsnog een rolstoel wil aanmelden, via mijn transavia is het niet mogelijk.Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Ik heb nog steeds op 29 juni 2022 geen antwoord of enige interactie kunnen hebben.
Bellen lukt niet, las je vlucht niet binnen 72 uur vertrekt wordt je niet doorverbonden en je moet later terugbellen, ik probeer sinds 27 juni ook te bellen maar helaas geen gehoor.
Jullie zijn niet bereikenLees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Alleen een stom bandje wat steeds het zelfde zegt
telefonisch zeer lange wachttijden.Waardeloos.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Een 1! Een wachtrij van 30 minuten en vervolgens geen oplossing! Slechtste service everLees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)
Zeer incompetente ambtenaren die niet met de nieuwste informatie voorzien zijn.Lees alle beoordeling van Gemeente Emmen Klantenservice (3)
Mensen als hen zijn dezelfde soort die in WWII joden schoten met "I'm Just following orders".
Ik had een (Vers) belegde pizza gekocht bij deJUMBO te SINT ANNALAND.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
kom ik thuis, wil ik de verpakking open maken en dan zie ik dat er een tweede etiket over de oude is geplakt.
Twee verschillen met het etiket wat er onder zat:
1. de prijs was €1 duurder geworden. (hier heb ik op zich niet zo' probleem mee)
2 de DATUM was veranderd!!!!
Dit houdt in dat er met versproducten geknoeid wordt
Ik heb heb klacht ingediend via de website, .....
Jumbo geeft GEEN ANTWOORDT!!!!!
Als je buiten kantooruren handhaving nodig hebt kun je niet met ze in contact komen , met als gevolg dat de situatie maar moet blijven zoals het is .......Lees alle beoordeling van Gemeente Harderwijk Klantenservice (2)
Zo gaat deze.stat dus achteruit !!
Politie zegt dit hoort bij handhaving en handhaving is niet te bereiken
Hoe krom kan het zijn
Wordt niet gereageerd op mailtje met klacht. Ook niet na telefonisch contact.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Waardeloze telefonische klantenservice!! Komen afspraken niet na, werken langs elkaar heen en klachten over de service worden niet in behandeling genomen!!Lees alle beoordeling van Karwei Klantenservice (10)
Ik heb onlangs een auto gehuurd op Corfu. Alles leek prima te verlopen. ( referentienummer 762353448) Ik had een auto geboekt met full insurance. Op de airport echter probeerden de medewerkers mij nog een extra all risk verzekering aan te smeren en vroegen of ik misschien nog een upgrade van de auto wilde.Lees alle beoordeling van SIXT Autoverhuur Klantenservice (12)
Ik vond dat nogal vreemd temeer ook omdat ik alles van te voren al netjes had geregeld.
Op mijn creditkaart werd vervolgens een borg ingehouden van € 800. Dat was op 1 juni. Op 8 juni heb ik de auto schadevrij ingeleverd. Mijn borg heb ik tot op heden het is nu 27 juni nog steeds niet terug mogen ontvangen. Ik vind dit belachelijk. Een week later wilde ik weer een auto huren, waar ook een borg werd gevraagd. Omdat ik nog een reservering van sixt had staan, kon ik de auto niet huren. Het beleid van sixt spreekt mij zeker niet aan. Ik vind de wijze waarop jullie werken ronduit slecht. Ik huur al jaren auto's als ik met vakantie ga, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik zal dan ook nooit meer een auto huren bij jullie bedrijf en het zeker ook afraden bij mijn vrienden.
Ik heb een vraag, wil iemand spreken en dan kan ik kiezen of ik de informatie nog een keer wil horen of niet en zo niet dan wordt de verbinding verbroken. Echt zeer klantonvriendelijk.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
je kon de hele dag chatten met jullie.Lees alle beoordeling van BEN klantenservice (8)
Vanmorgen uitgebreide chats gestuurd en vanavond ook.
Geen enkele reactie terug,terwijl jullie van 8.00 tot 21.00 bereikbaar zijn,dus helemaal niet !!!!!!
Slechte service
Vanmiddag bij kruidvat olst geweest, zocht wegwerpwashandjes, waren er niet, gevraagd aan meisje die er werkte, wist niet wanneer ze weer aangevuld werden.Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Daarna wou ik paracetamol zetpillen van 1000 mg. Waren er ook niet, wederom aan verkoopster gevraagd, ze wist niet wat zetpillen waren, ik wees haar aan waar ze lagen, vroeg om 1000 mg, ze gaf me een doosje van 120 mg!!! Moet je nog uitkijken want je krijgt zo de verkeerde medicatie mee naar huis. Ook hiervan wist ze niet of ze nog aangevuld werden.
Vriendelijk te woord gestaan. Probleem wordt opgelostLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
compleet onbereikbaar vandaag via Chat, telefoon wordt verbroken. Dit kan echt nietLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Wat slecht!!!! ik heb een vraag over mijn creditcard en na EEN HALF UUR 'HANGEN AAN DE TELEFOON' HEB IK NOG GEEN ANTWOORD EN NIEMAND HEEFT MIJN VRAAG KUNNEN BEANTWOORDEN.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
HEEL SLECHT !!!! EN DAN WENSEN ZE JE OOK NOG EEN FIJNE DAG.
Wat slecht!!!! ik heb een vraag over mijn creditcard en na EEN HALF UUR 'HANGEN AAN DE TELEFOON' HEB IK NOG GEEN ANTWOORD EN NIEMAND HEEFT MIJN VRAAG KUNNEN BEANTWOORDEN.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
HEEL SLECHT !!!! EN DAN WENSEN ZE JE OOK NOG EEN FIJNE DAG.
In een woord slecht.Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Zo goed de bezorging is zo slecht is de klanten service. Een kwartier aan de telefoon en nog niet geholpen.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Of er moeten mensen bij of degene die er zit moet aan het werk gaan , dit lijkt nergens op!!!
weer geen krant ontvangenLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Zeer slecht telefonisch bereikbaar.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
20 min. en een aantal keer een nieuw nummer eindelijk iemand aan de telefoon waarbij ik de afspraak kon afzeggen.
zou toch wel zo makkelijk zijn als er een GOED telefoonnummer op de brief staat die ik gekregen heb.
In 1 woord waardeloos krant word niet bezorgd en als je belt krijg je computer waarbij je maar 1 dag kan doorgeven vorige week alleen maandag krant ontvangen rest niet en zo willen jullie abonnees behouden het is een lachertje ben echt bois nuLees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
Waardeloos vorige week 1 dag krant ontvangen vandaag weer niet doe daar wat aan ipv een computerstem aan de tel waar je maar 1 dag kan doorgeven de bezorging is waardeloos zo verlies je wel abonneesLees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)