Bellen met Caiway

Waarom bellen met Caiway Klantenservice?

  • Je wilt een bestelling plaatsen of je hebt een vraag over een bestelling die je geplaatst hebt.
  • Je hebt een vraag over een storing.
  • Je hebt een technische vraag over instellingen.
  • Je hebt een vraag over een factuur of over een betalingsachterstand.
  • Je wil een verhuizing doorgeven.

Openingstijden telefonische klantenservice Caiway

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 10:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Caiway: 088-2249111

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een administratieve vraag? Dan gelden er afwijkende openingstijden. Voor administratieve vragen is de klantenservice op wekrdagen tot 17:00 geopend.

Heb jij onlangs contact gehad met Caiway? Laat ons je ervaringen met Caiway weten!
Beoordeel Caiway.

Controleer op storingen bij Caiway.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Caiway.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Internet.
  • Televisie.
  • E-mail.
  • Telefoon.
  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Caiway

KvK gegevens Caiway

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27237487
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019263856
  • Statutaire naam: CAIW Diensten B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Caiway?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Caiway? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Caiway via WhatsApp.

Neem contact op met Caiway klantenservice via WhatsApp. Caiway is van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 te bereiken via WhatsApp. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met Caiway via WhatsApp.

Neem contact op met Caiway via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Caiway via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Caiway via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Caiway.

Lees op de website van Caiway wat de meestgestelde vragen zijn.
Naast algemene vragen kun je ook zoeken naar iets minder specifieke vragen.
Bijvoorbeeld:

 

  • Wat is de contractduur van mijn huidige abonnement?
  • Is mijn contract bij Caiway maandelijks opzegbaar?
  • Is er een voordeel zodra ik online bij Caiway bestel?
  • Kan ik bij Caiway gratis annuleren of een retour sturen?
  • Wat voor verschillende soorten abonnementen biedt Caiway aan?
  • Wat is de status van mijn bestelling?
Ga naar de veelgestelde vragen van Caiway

Neem contact op met Caiway via Facebook.

Neem contact op met Caiway klantenservice via Facebook. Caiway is van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 te bereiken via Facebook. Caiway reageert gewoonlijk binnen een paar uur.

Klik hier voor contact met Caiway via Facebook.

Neem contact op met Caiway via Twitter.

Neem contact op met Caiway klantenservice via Twitter. Caiway is van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 te bereiken via Twitter, @Caiway. Reactietijden zijn helaas onbekend.

Klik hier voor contact met Caiway via Twitter.

Caiway Glasvezelgeluk #21

Hoofdkantoor Caiway (adres)

Industriestraat 30 Naaldwijk 2671 CT Nederland
Rapportcijfer Caiway Klantenservice: 2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 29 beoordelingen.

Beoordeel Caiway Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Caiway Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Moraca op 22-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

SlechtSlechtSlecht.

Al 16 dagen geen internet en ze doen niks en informeren niet.

Zelfs het adren om brief te schrijven is met grootste moeite te vinden.

Kortom, waardeloos.
  • Beoordeeld door Judith op 31-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geen service. Een storing gemeld, die max 5 dagen zou nemen om te verwerken. Nu praktisch een maand verder. Tussendoor nog zelf contact gezocht, waarbij bleek dat ze een vraag hadden gesteld, maar niet naar mij. Nu nog steeds geen enkel bericht over de voortgang. En wanneer je aansluiting manco's vertoont, sturen ze de monteur, die vervolgens 3 weken laten kan komen. Wanneer je vraagt of ze terug kunnen bellen: kunnen ze niet aan beginnen. En de persoon die evalueert (standaard procedure) belt ook niet binnen de beloofde 2 weken terug.
Storingen die bekend zijn, is geen pro-actief update beleid op. Ze laten je bellen wanneer je thuis al het een en ander hebt geprobeerd en dan pas komt er een update.
  • Beoordeeld door jan bos op 26-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

er wordt niet naar je geluisterd als je een klacht cq vraag hebt, volgens "het systeem" heb ik geen glasvezel aansluiting terwijl ik toch echt een kastje met daarop glasvezel aansluiting rekam in mijn meterkast heb zitten(al ongeveer 2 jaar), en dat ik géén coax aansluiting meer heb,
op de vraag om zelf te komen kijken middels een monteur blijft het stil, ruim een uur aan de telefoon gehangen, en 5 x te zijn doorverbonden met 0 resultaat, diep bedroevend, ook geen mail adres te vinden zodat ik een foto van de meterkast op kan sturen,
waardeloos
  • Beoordeeld door R de kiewit op 22-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil mijn banknummer niet vermeld worden op mails van caiway
  • Beoordeeld door R de kiewit op 22-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik probeer contact te krijgen maar helaas
  • Beoordeeld door Rob van Donk op 8-07-2022
  • Rapportcijfer: 7

De afhandeling zelf door de klantenservice is mij tot nu toe uitstekend bevallen, alleen de wachttijd is belachelijk lang.
Sinds Caiway geen Caiway meer is (Delta) is e.e.a. qua TV ontvangst slechter geworden, regelmatig een storing (bijv. bevroren beeld).
  • Beoordeeld door M. Braams op 6-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

vandaag 4 x gebeld met klantenservice van Caiway, De eerste 2 keren na lang wachten hulp gekregen, die niet hielp. De laatste 2 x na lang wachten geen contact maar in gesprek toon.
  • Beoordeeld door h.oussoren op 26-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Sinds 25 mei 2022 om 11.00uur in de ochtend heb ik en anderen in uithoorn geen tv ontvangst. Het is bijna onmogelijk om iemand van caiway te spreken te krijgen voor uitleg wat er aan de hand is. Telefonisch niet. Ik zit lang te wachten en als ik iemand krijg word ik verbroken. Ik vind dat een schandelijke service. In ieder geval verwacht ik van caiway een financiële compensatie.
  • Beoordeeld door herman kleise op 23-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nieuw kasje ontvangen interactieve tv werkt niet naar behoren,
30 minuten in gesprek maar ze doen er niets aan .
Ga melding maken bij max meldpunt, weet zeker dat er meer klachten zijn over het probleem wat ik onder vind nu.
  • Beoordeeld door Jan wevers op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

0,0 Alweer geen TV en internet. Waardeloze firma. Wanneer krijgen we een keer ons geld terug?
  • Beoordeeld door Boos op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Nergens een e-mail adres te vinden. Telefonisch niet bereikbaar. Een factuur voor m'n vader ontvangen nadat m'n vader is overleden en ik dit had doorgegeven. Echt héél slecht!!!
  • Beoordeeld door B Michels op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos en dat ga ik ook op de social media plaatsen

Ze kunnen me niet uitleggen waarom ik 28 euro moet betalen via de telefoon maar dreigen wel met incassokosten

Vervolgens sturen ze me via mail 3x een maandbedrag dat ik ook per post krijg (waarom eigenlijk want ik betaal elke maand automatisch) D
Kan geen email sturen en krijg ook geen betaaloverzicht riekt naar corruptie
zo zielig dit van mijn tijd
  • Beoordeeld door Terlouw op 10-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Cai way geeft steeds storing contact is onmogelijk. Duurt uren en tenslotte geef je het maar op
  • Beoordeeld door Jan op 28-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan Caiway niet bereiken middels mail. Ik wil een specifieke vraag over de TV-ontvanger stellen maar dat werkt niet met de chat.
  • Beoordeeld door g. smit op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 9

Vanmorgen een monteur langs geweest, en het euvel heel snel verholpen, wij willen ROMAR de monteur een hele dikke pluim geven, wat een goeie en behulpzame medewerker is dit, bij veel mensen aan te bevelen, chapeau !!!
  • Beoordeeld door A van Hussen op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 6

Ik ben wel tevreden over CaiWay zelf maar ontevreden over het video opnemen in tv mode.
Opgenomen programma’s kunnen niet meer doorgespoeld worden….
…. En programma’s worden eerst geladen en dan pas in video overzicht geplaatst. B.v. Een film van 2uur kan pas na 2uur bekeken.

Als dat niet beter wordt stap ik over naar de concurrent.
  • Beoordeeld door jan op 12-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

ik kan Caiway niet bereiken per e-mail
  • Beoordeeld door Roel Postma op 2-01-2022
  • Rapportcijfer: 8

Telefonisch contact gehad met Caiway, na het doorlopen van het keuzemenu werd ik vlot doorverbonden met medewerker die online mijn problemen met het modem snel oploste !
  • Beoordeeld door Margriet Hoffmans op 29-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch NIET bereikbaar. Krijg alleen maar melding: al onze medewerkers zijn in gesprek.....

2e interactieve tv besteld. Zou binnen paar dagen pakketje ontvangen. Nog steeds niets ontvangen!
  • Beoordeeld door André Oord op 9-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Volgens caiway was ik ruim optijd om de overzetting van een zorginstelling van de ene kamer naar de andere kamer vlekkeloos te laten verlopen.
En telkens als je belt wordt er verteld dat dit gesprek kan worden opgenomen voor training doeleinden. Na totaal - echt waar - 5 uur en 30 min. En na 15 x gebeld te hebben is het eindelijk opgelost. Mijn indruk is dat men op elke afdeling maar 1 persoon hebben die de telefoon aanneemt want na elke x door verbinden sta je zo weer 10 min. In de wacht. Caiway heeft een machtpositie in onze plaats wat betreft glasvezel, anders waren wij allang overgestapt.
Dus heeft u keuze mogelijkheden, geen caiway en voor de duidelijkheid. Vorig jaar het zelfde probleem, alleen ware er minder uren er voor nodig. Wordt tijd dat men met goede trainingen beginnen, geen wachttijden en geen beloftes maken wat betreft, wij maken er een spoed opdracht van. Pas na 7 dagen was het opgelost en van spoed had deze afdeling niets van gehoord.
  • Beoordeeld door willy op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

heb wel 5 x gebeld altijd zelfde verhaal en gechat meerdere malen wordxt na 1 uur gewoon afgebroken, gewhatsapp na week nog geen reactie .
slechte klantenservice ooit meegemaakt,
wordt tijd dat ze daar wat aan doen.
  • Beoordeeld door In Roggeveen op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil van de afmelding bij Caiway af. Heb mij 5 augustus 2019 aangemeld maar wil liever overstappen naar een andere provider. Dit kan niet volgens een medewerkster die afsloot met "wat een mongool is die man". Dit zegt gewoon over deze organisatie. Stuur gewoon een bevestiging van afmelding fan kan deze waanzin stoppen.
  • Beoordeeld door G. van Willigen op 25-11-2020
  • Rapportcijfer: 4

Ik vind het heel vervelend dat er geen contact via e-mail mogelijk is.
Ik wil iets vragen d.m.v. een stukje tekst met foto's erbij, maar dat lukt zo niet.
  • Beoordeeld door kthart op 19-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ik houd problemen met wifi in huis ook tv doorgeven naar meerdere tv stuit op problemen
maar er is niemand die zegt zo kunnen we het oplossen
tv boven in slaapkamers en wifi op een constant niveau behouden lukt niet
  • Beoordeeld door F.Verdaasdonk op 1-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Lange tel. Wachttijden.
Adreswijzing komt niet door.
Geen enkele belangstelling voor een nieuwe klant
Het denkvermogen van een pinda.
  • Beoordeeld door Jan den Ouden op 31-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Ik probeer vanaf 20h00 al iemand van Caiway te bereiken maar alleen maar in gesprek en mijn tv doet het echt niet ,
  • Beoordeeld door Jutte op 29-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nieuw abbo aangvraagd voor dochter. Even een vraagje stellen per telefoon. 1 uur 12 minuten en 5 seconden in de wacht. Vervolgens wordt de verbinding verbroken. Goeie start voor een mogelijk nieuwe klant.
  • Beoordeeld door Martens op 28-08-2020
  • Rapportcijfer: 3

wij zijn 17 augustus aangesloten en hebben nu alde 4 de storing heb al spijt van dat ik bij ziggo weg ben gegaan
  • Beoordeeld door Dirkx op 28-08-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb al sinds vanmorgen geen televisie geeft aan vul klantnr. En wachtwoord in. Vervolgens krijg ik continu een foutmelding. Dit is zeer frustrerend
Bel Caiway
088-2249111