Gemeente Rotterdam Klantenservice

Rapportcijfer Gemeente Rotterdam klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (4)

Bellen met Gemeente Rotterdam

Waarom bellen met Gemeente Rotterdam Klantenservice?

  • Je wilt een afspraak maken met de gemeente Rotterdam.
  • Je hebt een aanslag ontvangen van de gemeente Rotterdam en hebt hier een vraag over.
  • Je hebt een vraag over afval, afval scheiden of grof vuil.
  • Je hebt een vraag over werken bij de gemeente Rotterdam..
  • Je wilt een klacht indienen bij de gemeente Rotterdam.
  • Je wilt een je ID, Paspoort of rijbewijs vernieuwen.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 20:00
  • Dinsdag 09:00 - 20:00
  • Woensdag 09:00 - 20:00
  • Donderdag 09:00 - 20:00
  • Vrijdag 09:00 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Gemeente Rotterdam: 14 010

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Je kunt op telefoonnummer 14 010 terecht met vragen en meldingen aan de gemeente. Vanuit het buitenland kunt je 14 010 niet bereiken. Belt u dan met +31 10 267 16 25.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Rotterdam? Laat ons je ervaringen met Gemeente Rotterdam weten!
Beoordeel Gemeente Rotterdam.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Gemeente Rotterdam?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Rotterdam? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Gemeente Rotterdam via een contactformulier.

Gemeente Rotterdam heeft een contactformulier op hun website geplaatst. Heb je een vraag, melding of suggestie? Vul dit formulier in en klik op ‘Verzenden’ en een medewerker van gemeente Rotterdam gaat ermee aan de slag. Het contactformulier kan 24 uur per dag ingevuld worden. Reacties die politiek van aard zijn of gekleurde berichtgeving worden niet beantwoord door gemeente Rotterdam. Deze kunt u rechtstreeks richten aan de gemeenteraad, wethouder of desbetreffende politieke partij.

Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente Rotterdam Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente Rotterdam

Neem schriftelijk contact op met Gemeente Rotterdam.

Neem schriftelijk contact op met de gemeente Rotterdam. Pak pen en papier en klik op onderstaande link voor het juiste adres.

Neem schriftelijk contact op met Gemeente Rotterdam.

Neem contact op met Gemeente Rotterdam via Facebook Messenger.

Neem contact op met de klantenservice van de gemeente Rotterdam via Facebook Messenger. Reactietijden en opningstijden worden niet vermeld op de website van de gemeente Rotterdam.

Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Facebook Messenger.

Dien een klacht in bij Gemeente Rotterdam.

Ben je niet tevreden over de service van gemeente Rotterdam? Vul hier het klachtenformulier in. Bij ontvangst van een klacht stuurt gemeente Rotterdam een ontvangstbevestiging. Daarna wordt er inhoudelijk op gereageerd op je klacht.

Klacht indienen bij Gemeente Rotterdam. Klacht indienen bij Gemeente Rotterdam.

Youtube kanaal van Gemeente Rotterdam.

Graag beeldmateriaal zien van de gemeente Rotterdam? Dat kan via het YouTubekanaal. Hier vind u video’s met rapportages over werkzaamheden in de gemeente. Ook wordt er regelmatig een boodschap van de burgemeester geüpload. U vindt het onder de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Rotterdam’.

Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Rotterdam. Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Rotterdam.

Neem contact op met Gemeente Rotterdam via Instagram.

Ziet u graag foto’s en filmpjes van de gemeente? Neem dan een kijkje op het Instagramaccount van de gemeente Rotterdam. Hier worden regelmatig leuke foto’s met informatieve stukjes tekst geplaatst. De gemeente Rotterdam volgen op Instagram kunt u doen via onderstaande link, @gemeenterotterdam.

Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Instagram. Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Instagram.

Neem contact op met Gemeente Rotterdam via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van de gemeente Rotterdam, @rotterdam via Facebook. Let er op dat je geen persoonlijke gegevens vermeld! Andere gebruikers kunnen vraag ook lezen. Reactietijden en openingstijden worden niet vermeld op de website van de gemeente Rotterdam.

Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Facebook.

Neem contact op met Gemeente Rotterdam via Twitter.

Neem contact op met @rotterdam gemeente Rotterdam via Twitter. Reactietijden en openingstijden worden niet vermeld op de website van de gemeente Rotterdam.

Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Twitter. Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Twitter.

Neem contact op met Gemeente Rotterdam via LinkedIn.

Gemeente Rotterdam is actief op LinkedIn. Dit is het grootste professionele online netwerk ter wereld. Het social media platform richt zich specifiek op de zakelijke markt. Heden ten dagen kun je niet achterblijven op dit platform. De kracht van LinkedIn ligt vooral in het bereiken van een grote professionele doelgroep. Zoek je een baan bij gemeente Rotterdam? Meld je hier aan bij Jobs of schrijf je in.

Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via LinkedIn. Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via LinkedIn.

Bezoek een stadswinkel

Ga zonder afspraak langs bij een stadswinkel van de gemeente Rotterdam. De meeste stadswinkels zijn geopend tussen 10:00 en 15:00. Voor sommige stadswinkels gelden afwijkende openingstijden.

Overzicht stadswinkels Rotterdam

Geef ruimte, geniet van de vrijheid

Rapportcijfer Gemeente Rotterdam Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 4 beoordelingen.

Beoordeel Gemeente Rotterdam Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Gemeente Rotterdam Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Gemeente Rotterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door S.c kuijpers op 13-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Personeel luisterde totaal niet.
3 x gebeld dat een heg moet geknoeid moet worden bij een brandgang.
En wat hebben ze neer gezet er moet gemaaid worden.
Vervolgens email gespeld voor ze nog verkeerd opgeslagen.
30 mei melding gemaakt nu 13-7 nog niet opgelost.
Word nr het kastje nr de muur gestuurd
Weet niet wat voor mensen daar werken maar een luisteren is niet hun vak
  • Beoordeeld door Petra Riesmeijer op 7-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijk slecht!! Word geen naam gezegd bij het opnemen van de telefoon vind ik onbeschoft.
En ik zou door verbonden worden maar dat kunnen ze blijkbaar niet.
  • Beoordeeld door lifetime-wellness op 29-07-2020
  • Rapportcijfer: 3

4 dagen gebeld over stinkende kliko,s van de speeltuinvereniging , deze staan al 10 dagen bij ons voor de deur van ons gezondheidscentrum.steeds behandeld als spoed maar er gebeurd niets prima service ik wacht het weer af
  • Beoordeeld door Michel op 4-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ajax! Feyenoord zuigt! Whoehahahahahaha
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)