We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Rotterdam? Laat ons je ervaringen met Gemeente Rotterdam weten!
Beoordeel Gemeente Rotterdam.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Rotterdam? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Gemeente Rotterdam heeft een contactformulier op hun website geplaatst. Heb je een vraag over zorg of hulp? Vul dit formulier in en klik op ‘Verzenden’ en een medewerker van gemeente Rotterdam gaat ermee aan de slag. Het contactformulier kan 24 uur per dag ingevuld worden. Reacties die politiek van aard zijn of gekleurde berichtgeving worden niet beantwoord door gemeente Rotterdam. Deze kunt u rechtstreeks richten aan de gemeenteraad, wethouder of desbetreffende politieke partij.
Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente RotterdamNeem schriftelijk contact op met de gemeente Rotterdam. Pak pen en papier en klik op onderstaande link voor het juiste adres.
Neem schriftelijk contact op met Gemeente Rotterdam.Neem contact op met de klantenservice van de gemeente Rotterdam via Facebook Messenger. Reactietijden en opningstijden worden niet vermeld op de website van de gemeente Rotterdam.
Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Facebook Messenger.Ben je niet tevreden over de service van gemeente Rotterdam? Vul hier het klachtenformulier in. Bij ontvangst van een klacht stuurt gemeente Rotterdam een ontvangstbevestiging. Daarna wordt er inhoudelijk op gereageerd op je klacht.
Klacht indienen bij Gemeente Rotterdam.Gebruik deze link om in- of uit te schrijven voor de nieuwsbrief van Rotterdam.
Meld je aan voor de Gemeente Rotterdam nieuwsbrief.Graag beeldmateriaal zien van de gemeente Rotterdam? Dat kan via het YouTubekanaal. Hier vind u video’s met rapportages over werkzaamheden in de gemeente. Ook wordt er regelmatig een boodschap van de burgemeester geüpload. U vindt het onder de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Rotterdam’.
Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Rotterdam.Ziet u graag foto’s en filmpjes van de gemeente? Neem dan een kijkje op het Instagramaccount van de gemeente Rotterdam. Hier worden regelmatig leuke foto’s met informatieve stukjes tekst geplaatst. De gemeente Rotterdam volgen op Instagram kunt u doen via onderstaande link, @gemeenterotterdam.
Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Instagram.Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van gemeente Rotterdam. Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en meest interessante nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
Neem contact op met de klantenservice van de gemeente Rotterdam, @rotterdam via Facebook. Let er op dat je geen persoonlijke gegevens vermeld! Andere gebruikers kunnen vraag ook lezen. Reactietijden en openingstijden worden niet vermeld op de website van de gemeente Rotterdam.
Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Facebook.Neem contact op met @rotterdam gemeente Rotterdam via Twitter. Reactietijden en openingstijden worden niet vermeld op de website van de gemeente Rotterdam.
Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via Twitter.Gemeente Rotterdam is actief op LinkedIn. Dit is het grootste professionele online netwerk ter wereld. Het social media platform richt zich specifiek op de zakelijke markt. Heden ten dagen kun je niet achterblijven op dit platform. De kracht van LinkedIn ligt vooral in het bereiken van een grote professionele doelgroep. Zoek je een baan bij gemeente Rotterdam? Meld je hier aan bij Jobs of schrijf je in.
Klik hier voor contact met Gemeente Rotterdam via LinkedIn.Ga zonder afspraak langs bij een stadswinkel van de gemeente Rotterdam. De meeste stadswinkels zijn geopend tussen 10:00 en 15:00. Voor sommige stadswinkels gelden afwijkende openingstijden.
Overzicht stadswinkels RotterdamRapportcijfer is gebaseerd op 15 beoordelingen.
Ik bel naar 14 010 maar ik krijg niemand aan de lijn ik heb meer dan 9keer gebeld
zeer slecht 3x doorverbonden , na 0.30 minuten zelf maar opgehangen, want ik kreeg geen medewerker aan de lijn, alleen in de wacht gestaan !!!!!!!!!!
Je belt voor een klacht..
Huisvuil op straat .
Je vraag of ze direct iemand willen sturen omdat ze gelijk kunnen zien welk huisarts dit asociaal gedrag steeds vertoont.
Maar nee hoor intussen een uur verder en nog niemand gezien van handhaving.
Dit gaat elke x zo.
Snap niet waarom we nog bellen er word toch niks aan gedaan.
Prutswerk gemeente...????
Na verschillende keren bellen 14010 om aan te geven dat er matrassen zijn gedumpt bij onze container Bentinckplein na 5 dagen liggen ze er nog terwijl er bijna elke dag wel een auto van de Roteb langs rijd, frustrerend is ook de laatste keer dat ik iets doorgeef met Vrg L. Oerlemans
15 min wachtrij. Geen antwoord ivm ondeskundigheid personeel
Juffrouw klinkt aardig aan telefoon.
Maar het probleem waar over is geklaagd wordt niet opgelost.
Reden om geen meldingen meer te doen.
Maar onvrede blijft.
Neemt niet op
Ik heb twee weken terug gebeld om een afspraak te maken om een document te laten legaliseren. Kom ik net aan bij de gemeente heeft die persoon aan de telefoon een verkeerde afspraak gemaakt. Een tip vanuit mij. Jullie personeel/agents die ons telefonisch te woord staan, beter opleiden. Dit gaat niet om een energiecontract, het gaat om veel belangrijkere documenten.
Voorkomt discussie bij de balie. Agents moeten geen aannames doen, maar doorvragen als ze de klantvraag niet begrijpen.
Ik wil aangeven dat GFE container 110204 Jacques Dutilhweg alle enkele weken niet functioneert, ook navraag gedaan bij buurtbewoners.
Na twintig minuten in de wacht beltegoed bijna op, en geen response ("nog vijf minuten".)
Mailen zou handiger zijn, maar dat kan op geen enkele manier.
Advies: zorg ervoor dat eenvoudige klachten via een mailprogramma oid kunne worden afgehandeld.
De Klantenservice krijgt bam mij een 1,0 omdat ze niet eens te bereiken is.
Ik heb een vraag en wil daarom een mail sturen over de snoeiwerkzaamheden in het park Beverwaard.
Met geen mogelijkheid kan ik een mailadres vinden. Dit lijkt me een ontmoedingsbeleid.
Ik wil ook niet bellen want dan word ik van het kastje naar de muur gestuurd is mijn ervaring..
beste na een parkeer boete ben ik na al mijn brieven vanaf 2020 nog staads op een uitspraak van parkeer beheer afdeling belasting
alles gaat mis bij deze afdeling om moedeloos van te worden alles gaat mis bij deze afdeling
Personeel luisterde totaal niet.
3 x gebeld dat een heg moet geknoeid moet worden bij een brandgang.
En wat hebben ze neer gezet er moet gemaaid worden.
Vervolgens email gespeld voor ze nog verkeerd opgeslagen.
30 mei melding gemaakt nu 13-7 nog niet opgelost.
Word nr het kastje nr de muur gestuurd
Weet niet wat voor mensen daar werken maar een luisteren is niet hun vak
Vreselijk slecht!! Word geen naam gezegd bij het opnemen van de telefoon vind ik onbeschoft.
En ik zou door verbonden worden maar dat kunnen ze blijkbaar niet.
4 dagen gebeld over stinkende kliko,s van de speeltuinvereniging , deze staan al 10 dagen bij ons voor de deur van ons gezondheidscentrum.steeds behandeld als spoed maar er gebeurd niets prima service ik wacht het weer af
Ajax! Feyenoord zuigt! Whoehahahahahaha
Beoordeel Gemeente Rotterdam Klantenservice