We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Belvilla? Laat ons je ervaringen met Belvilla weten!
Beoordeel Belvilla.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Belvilla? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Het is mogelijk om een brief te sturen naar Belvilla. Stuur deze naar:
De klantenservice zal zo snel mogelijk op je schrijven reageren.
Heb je een inhoudelijke vraag of opmerking aan Belvilla die wat meer tijd kost? Stuur hun klantenservice dan een e-mail. De klantenservice van Belvilla gaat serieus met alle lezerspost aan de slag en beantwoordt deze zo snel mogelijk. Reageer via info@belvilla.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar BelvillaHeb je niet gevonden wat je zocht of wil je in contact komen met de klantenservice van Belvilla? Je kan ervoor kiezen om online zaken te regelen. Als je op onderstaande link klikt; is het mogelijk om te kiezen voor een wijziging van een bestaande boeking maar ook om een nieuwe boeking te maken.
Klik hier om online contact op te nemen met Belvilla.Lees op de website van Belvilla de veelgestelde vragen:
Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken. Bijvoorbeeld:
Wil je op reis en inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Belvilla Facebook pagina, @belvilla.vakantiehuizen · Vakantiehuizenverhuur. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig ideeën vinden voor de nieuwste vakanties.
Klik hier voor contact met Belvilla via Facebook.Wil je niets missen en altijd op de hoogte worden gehouden van de beste vakantiehuizen? Of heb je een vraag voor de klantenservice? Tweet naar @Belvilla. De medewerkers zijn bereikbaar tijdens kantoortijden. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van Belvilla vakantiehuizen.
Klik hier voor contact met Belvilla via Twitter.Wil je een vakantiehuis of villa huren en weet je niet waar? Laat je verrassen op het YouTube kanaal van Belvilla. Lees over de beste vakantie-ervaringen van voorgangers. Bekijk hun video's en foto's. Ook kan je waardevolle informatie vinden over verschillende vakantiehuizen.
Ga naar het Youtube kanaal van Belvilla.Volg Belvilla op hun Instagram pagina en geniet van foto's en video's van de meest prachtige vakantiebestemmingen. Je kan ze vinden op @belvilla.vakantiehuizen.
Klik hier voor contact met Belvilla via Instagram.Op de LinkedIn van Belvilla is praktische bedrijfsinformatie te vinden maar af en toe ook openstaande vacatures. Op zoek naar een nieuwe baan? Volg de LinkedIn pagina dan om geen nieuwe vacatures te missen!
Klik hier voor contact met Belvilla via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 14 beoordelingen.
Bij een annulering heb ik na 4 weken nog geen restitutie mogen ontvangen. Contact krijgen met Belvilla is bijna niet te doen.
Belvilla heeft de organisatie zo ingericht dat je hun niet of slecht kunt bereiken. Telefonisch sta je lang in de wacht en na het stellen van een vraag wordt de verbinding verbroken. Kun je weer opnieuw in de wacht gaan staan. Via de chat krijg je dezelfde antwoorden, u moet nog even geduld hebben, maar de overboeking staat klaar en het geld wordt binnenkort gestort. Helaas is dit nog steeds niet het geval. Een algemeen mailadres wordt niet aangeboden. Mailen gaat alleen met een reserveringsnummer. Na annulering wordt dit reserveringsnummer niet meer herkend. Dus dit is ook geen optie.
Mijn indruk is dat Belvilla wel wil verkopen, maar bij annuleringen de boel vertraagd. Slechte klantenservice.
Kan geen vlaams sprekende personen in de klantenservice bereiken !
Zeer slechte ervaring met Belvilla. Door coronamaatregelen Oostenrijk niet op vakantie kunnen gaan. Alternatieve reis boeken is bij boekingsysteem Belvilla fout gegaan. Gevolg €1503 door het putje. Nog pijnlijker: de host Susan-Belvilla schrijft namens mij dat ik en mijn familie een goede vakantie heb gehad..... terwijl ik er nooit ben geweest. Wacht nog steeds op excuses en geld! Probeer mijn netwerk zoveel mogelijk te waarschuwen voor de risico's van Belvilla.
Heb een extra bedrag overgemaakt omdat de hond er nog niet bij vermeld was, via bank naar het nummer waarvan de eerste betalingstermijn ook naar toe was overgemaakt. Omdat ik maar geen bevestiging kreeg info gevraagd. Kreeg te horen dat het nummer niet klopte, schandalig. Nu moet ik zekers twee keer betalen?
KLANTENSERVICE werd met SPOED verwittigd om een annulatie te doen. We bellen tijdens de kantooruren op woensdagmiddag. Nog steeds geen bericht gekregen van de dienst. Gaat de annulatie door? Voorwaarden? Kosten? Alternatieven?
-Chat met medewerker: geen antwoord op vervolg vragen, wel melding "u reageert al een tijdje niet?"
-Op DEZE pagina staan openingstijden voor het telefoonnummer (tot 18:00) - als ik om 17:05 bel: "wij zijn gesloten".
-Daarnaast heb ik op jullie site een "boeking" gedaan die geen boeking maar een "verzoek" bleek te zijn. Na uiterlijk 2 dagen hoor ik of deze is goedgekeurd. Dat is toch idioot? Nu moet ik 2 dagen wachten om te horen dat het niet doorgaat en moet ik opnieuw zoeken? Krijg ik dan weer hetzelfde spelletje? Waarom is er geen duidelijke (filter) melding "u kunt niet 'live' boeken"
Dat kan toch niet.
Ben voor €1504 belazerd door Belvilla. Het omboekproces functioneert niet waardoor ik wel betaald heb maar nog steeds geen vakantie. 30x telefonisch en schriftelijk contact en nog geen oplossing. Daarnaast schreef de Belvilla host Suzan een nep-recentie waaruit zou moeten blijken dat ik genoten had van mijn bezoek dat nooit heeft plaatsgevonden. Boodschap aan Belvilla: kom met een alternatieve week voor een huisje!
Een dikke nul want de telefoon nummers zijn eens niet juist. Zelfs voor een klacht krijgen we niemand aan de lijn.
Tot 2x toe nam er een Chineessprekende dame op met "allo? allo?" en toen werd de lijn verbroken....
Ik heb een accommodatie van Belvilla geboekt via Booking,com, maar Booking.com en ik krijgen Belvilla niet te pakken ivm vragen over de accomodatie....nu al een week geprobeerd, geen reactie op chat, mail en telefonisch niet bereikbaar
Goedemorgen, eerst krijg ik een mail waarbij gesuggereerd wordt dat ik een boeking heb gedaan. Vervolgens laat ik via een info mailadres dat ik nog van jullie had, weten dat ik hiervan niet gediend ben. Dan krijg ik als reactie dat ik via de klantenservice contact op moet nemen. De link die meegezonden wordt levert echter geen bruikbaar mailadres op. Waar zijn jullie mee bezig? Ik begrijp dat jullie het moeilijk hebben door corona, maar dit kost klanten en levert niets op. Telefonisch zou ik dit ook wel willen melden, maar niet voor 90 cent per minuut uiteraard.
Beste,
Ik ben huiseigenaar en kan in een keer niet meer inloggen op MijnBelvilla. Hij zegt dat de combinatie mail met wachtwoord niet klopt? Nu ben ik met de klantenservice aan het bellen en hang al 20 minuten aan de lijn, heb nog steeeds niemand gesproken?
''op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen''
Ik vind dit slechte service..
Ik kan niets positiefs zeggen. Onze boeking werd last-minute gedaan, we moesten eerst betalen, dan werden we opgebeld dat de boeking niet aanvaard werd, and that's it.
Niets van deftige contact mogelijkheid, niets van info, niets van uitleg om ons geld terug te krijgen...
Nada!
Een afrader 100%.
Zeer slecht bereikbaar. Op normale openingstijden van de klantenservice (15.41) vertellen ze dat ze gesloten zijn. Als je ze eindelijk te pakken krijgt schepen ze je af met een smoes en belofte je terug te bellen, maar doen dat niet. Zeker als je als huurder in de problemen zit omdat de verhuurder 10 minuten voor de aankomst de boeking annuleert...
Zeer zeer slecht bereikbaar. Langer dan een uur in de wacht en er wordt steeds beloofd terug te bellen maar dit werd nooit gedaan!
Beoordeel Belvilla Klantenservice