Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Ik probeer al een week telefonisch niet bereikbaar puur diefstalLees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
Geprobeerd contact te zoeken, ging moeizaam door de drukte. Lukte niet telefonisch en ook niet via Facebook. Maar het had geen spoed. Na 3 dagen, dag voor mijn vlucht reageerde ene sofia via WhatsApp. Ze heeft mij heel goed geholpen. Was begripvol en meedenkend.. Alles geregeld wat mij zelf niet lukte. ????Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Ben al uren in de weer om contact te krijgen met de Platinum service lijn zowel in het Nederlands als in het Engels.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
sta al uren in de wacht. dit is werkelijk de slechtste ervaring met een service lijn ooit.
En , nee ik kan het niet zelf regelen op de website.
De telefonische wachttijd is volgens het bandje altijd minimaal 30 minuten. Op mails wordt helemaal niet gereageerd.Lees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)
absoluut niet tevreden van de hulpLees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)
Geen contact te krijgen met deze klantenservice.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Ik moet een wijziging doorgeven voor een ander persoon die geen gebruik maakt van een computer..Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Maar hoge telefoonkosten wens ik niet te betalen en facebook, twitter wens ik niet te gebruiken.
Waarom is het niet mogelijk om een E-mail te sturen?
Vlucht geannuleerd, kan niemand bereiken, niet via chat, telefoonnummers kloppen niet, waardeloos. Vraag me af hoe Ryanair door al deze negativiteit, zie rapportcijfers nog bestaatLees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Onvoorstelbaar slecht als je Rabo belt. Je komt er niet doorheen met een simpele vraag.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Onzin machines zijn dat.
En als klant moet je het dan maar weer uitzoeken.
I
17 min in the hold, niemand gesproken ,via chat ook bar slecht , op de website staat 1, 10 pm . En de chat dame zeg dat t gratis is waar je ook zoekt op internet je kan niks vinden hierover ,alleen dat je moet betalen voor de kosten, schandalige service , als dit zo blijf ga ik een andere bank kiezen na 44 jaar .Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
eindeloos in de wacht gestaan!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Te vaak geen krant en klacht wordt niet correct afgehandeldLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Wat een waardeloos bedrijf is gewoon niet telefonisch bereikbaar reageert ook niet op email.Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
Na verschillende keren telefonisch proberen op verschillende dagen en tijden en langer dan 15 minuten: niet te bereiken!Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Slecht , niet telefonisch te bereiken. Meerdere malen gebeld, wordt gewoon afgebroken op het eind. Heb een vraag over hypotheekLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Zeer slechte bereikbaarheid als je een vraag of klacht hebtdan is karwei klantvriendelijkerLees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)
Impossible to get hold of someone to resolve an issue with the checkinLees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Niet bereikbaar via email is echt ZOOOO klantonvriendelijk en voor deze reactie WEL MIJ OM MIJN EMAILADRES VRAGEN!!!!!!!!!Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
Volgens mij gebeurt er niets met mijn klacht.al vier keer gemeld dat de krant van zaterdag niet bezorgd is.dat er problemen zijn met bezorging is wel bekend maar hier wil ik niet de dupe van worden.als service werd de krant van zaterdag op maandag nog afgeleverd. Het is dan oud nieuws en totaal niet interresant meer digitaal lezen is voor mij geen optie en totaal niet interresant in dien ik het nieuws digitaal wil lezen zijn er andere en betere mogelijkheden.Hopelijk is uw nieuws vermelding van betere kwaliteit als de bezorging, als u nog niet in staat bent om een krant op de het afgesproken tijdstip te bezorgen hoe betrouwbaar is dan de nieuws informatie van uw blad.Ook de door mij gemaakte kosten kopen van het grootste dagblad van Nederland en de gemaakte telefoonkosten oa veroorzaakt door het wachten op contact.Hopelijk weet u mij te op gemelde klachten een bevredigend antwoord te geven en niet het standaard verhaal wat u naar iedereen stuurd met een klachtLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Telefoon wordt niet aangenomen bij verzekeringen.Lees alle beoordeling van Stella Fietsen Klantenservice (10)
Het is een groot schandaal dat je niemand telefonisch te pakken krijgt.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Beoordeling een 1 is nog te hoog.
Doe hier iets aan????
Sta nu al meer dan 20 minuten in de wacht omdat ik de Schengenverklaringen niet online kan uploaden. Jullie site geeft steeds een foutmelding. Erg slecht dat jullie zo slecht/niet bereikbaar zijn, zeker omdat wij burgers geen alternatief hebben om deze zaken te regelen.Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
Telefonisch contact gezocht met Kruidvat,15 min gewacht, krijg je ander nr om drie bellen weer lang wachten. S,middags weer geprobeerd en maar wachten kost je veel geld .volgens winkel voordeelkaart niet geregistreerd volgens internet welLees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
ik ben en week bezig met een verzending, heb een account aangemaakt maar krijg geen accountnummer. Kan dus niets versturen. Klantenservice zit geloof in India, kunnen niets voor me doen. Word er moedeloos van.Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)
Per direct- mocht ik deze bank nog eens telefonisch kunnen bereiken- zeg ik al mijn rekeningen op..Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
De huidige service is na 65 jaar tevredenheid abominabel verslechterd, telefonisch onbereikbaar op alle mogelijke fronten en een zeer naar beledigend contact met een van de medewerkers...
Ongelooflijk hoe u het presteert klanten weg te jagen..
Heel graag een reactie...
De bezorging van de krant is een groot drama. Iemand aan de telefoon krijgen lukt niet. Regelmatig wordt de melding telefonisch gedaan maar heeft geen resultaat. Ik wil vanaf nu dat de bezorging wordt uitgevoerd zoals het hoort en is afgesproken en ik wil telefonisch contact met een medewerker om hier afspraken over te maken.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Reden klacht: de kennis van de klantenservice over de website "mijn NS' is extreem laag.Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
4 maal lange telefoongesprekken en gechat. Mijn account is verwijderd en opnieuw geactiveerd om het probleem op te lossen.
Mijn vraag was: Ik wil mijn flex abonnement wijzigen omdat ik komende weken niet per trein reis.
Antwoord: u dient op de knop wijzigen te drukken. Mijn antwoord: Deze knop heb ik niet op mijn website.
Dit antwoord wordt niet begrepen. En ik vraag meermaals: kan ik een print screen sturen. Ja via de chat.
Helaas was het niveau van de chat medewerker erg laag. Het enige antwoord wat ik kreeg was: Wilt u het wijzigen?
Maar dat kon ik juist niet.
De klantenservice heeft vervolgens de wijziging doorgevoerd.
Mijn vraag was: moet ik nu steeds bellen om het abonnement weer te wijzigen?
Vervolgens wordt mijn account verwijderd en zou het na 24 uur opgelost moeten zijn.
Na 24 uur kon ik niet meer inloggen en ontvang ik geen herstelmail.
Weer bellen met klantenservice.. weer 3 kwartier aan de lijn.
Uiteindelijk kreeg ik als antwoord: als de klantenservice de wijziging doorvoert , ziet u geen knop wijzigen.
Wanneer u weer wilt reizen met 40% korting, dient u het abonnement weer opnieuw aan te vragen.
Na uren bellen, is dit het antwoord.
Waarom niet direct dit antwoord gegeven? En blijft mijn vraag nog steeds: ik wil het zelf kunnen wijzigen, Waarom is de website niet correct ingericht.
En waarom lees ik hierover niets. Alleen de reclame hoe eenvoudig het is op steeds je abonnement te wijzigen naar wel of geen korting.
Ik dien niet snel een klacht in. Maar nu ben ik echt ontstemt over deze situatie!
Super slechte bereikbaarheid. Heb je uiteindelijk iemand aan de telefoon om een lekkage door te geven van een bovenliggende woning, wordt er geantwoord dat je zelf maar moet gaan onderzoeken waar de lekkage vandaan komt en los je het zelf maar op!Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)
Ondanks annuleringsverzekering geen terugbetaling van tickets ookal kwamen de klachten pas 1 maand na boekingLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
opzich goede polis alleen deze club is niet bereikbaar. zelf willen ze post via de mail sturen, maar daar iets niet van klopt moet je als verzekerde een brief met dure porto sturen. asociaalLees alle beoordeling van IZA Zorgverzekering Klantenservice (13)