Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Nazari op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Ik probeer al een week telefonisch niet bereikbaar puur diefstal
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Tam op 5-07-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Geprobeerd contact te zoeken, ging moeizaam door de drukte. Lukte niet telefonisch en ook niet via Facebook. Maar het had geen spoed. Na 3 dagen, dag voor mijn vlucht reageerde ene sofia via WhatsApp. Ze heeft mij heel goed geholpen. Was begripvol en meedenkend.. Alles geregeld wat mij zelf niet lukte. ????
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Rene van Rij op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Ben al uren in de weer om contact te krijgen met de Platinum service lijn zowel in het Nederlands als in het Engels.
sta al uren in de wacht. dit is werkelijk de slechtste ervaring met een service lijn ooit.
En , nee ik kan het niet zelf regelen op de website.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Vakantiepark Efteling Klantenservice

  • Beoordeeld door Tom op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vakantiepark Efteling Klantenservice is: 2.4)

De telefonische wachttijd is volgens het bandje altijd minimaal 30 minuten. Op mails wordt helemaal niet gereageerd.
Lees alle beoordeling van Vakantiepark Efteling Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Engie Klantenservice

  • Beoordeeld door yvette de wilde op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Engie Klantenservice is: 2.4)

absoluut niet tevreden van de hulp
Lees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Danique op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Geen contact te krijgen met deze klantenservice.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door E. Habraken op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Ik moet een wijziging doorgeven voor een ander persoon die geen gebruik maakt van een computer..
Maar hoge telefoonkosten wens ik niet te betalen en facebook, twitter wens ik niet te gebruiken.
Waarom is het niet mogelijk om een E-mail te sturen?
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door meina op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Vlucht geannuleerd, kan niemand bereiken, niet via chat, telefoonnummers kloppen niet, waardeloos. Vraag me af hoe Ryanair door al deze negativiteit, zie rapportcijfers nog bestaat
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door J.Verwijlen op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Onvoorstelbaar slecht als je Rabo belt. Je komt er niet doorheen met een simpele vraag.
Onzin machines zijn dat.

En als klant moet je het dan maar weer uitzoeken.

I
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Monique Bakker/Verbij op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

17 min in the hold, niemand gesproken ,via chat ook bar slecht , op de website staat 1, 10 pm . En de chat dame zeg dat t gratis is waar je ook zoekt op internet je kan niks vinden hierover ,alleen dat je moet betalen voor de kosten, schandalige service , als dit zo blijf ga ik een andere bank kiezen na 44 jaar .
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door nel op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

eindeloos in de wacht gestaan!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door A de Jong op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

Te vaak geen krant en klacht wordt niet correct afgehandeld
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans Uiterdijk op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Wat een waardeloos bedrijf is gewoon niet telefonisch bereikbaar reageert ook niet op email.
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Gertje op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Na verschillende keren telefonisch proberen op verschillende dagen en tijden en langer dan 15 minuten: niet te bereiken!
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerdie op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Slecht , niet telefonisch te bereiken. Meerdere malen gebeld, wordt gewoon afgebroken op het eind. Heb een vraag over hypotheek
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Praxis Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerlof zuidema op 3-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Praxis Klantenservice is: 1.5)

Zeer slechte bereikbaarheid als je een vraag of klacht hebtdan is karwei klantvriendelijker
Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Cornelis Blokland op 3-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Impossible to get hold of someone to resolve an issue with the checkin
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door Egon Borghuis op 2-07-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Niet bereikbaar via email is echt ZOOOO klantonvriendelijk en voor deze reactie WEL MIJ OM MIJN EMAILADRES VRAGEN!!!!!!!!!
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door A de Jong op 2-07-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

Volgens mij gebeurt er niets met mijn klacht.al vier keer gemeld dat de krant van zaterdag niet bezorgd is.dat er problemen zijn met bezorging is wel bekend maar hier wil ik niet de dupe van worden.als service werd de krant van zaterdag op maandag nog afgeleverd. Het is dan oud nieuws en totaal niet interresant meer digitaal lezen is voor mij geen optie en totaal niet interresant in dien ik het nieuws digitaal wil lezen zijn er andere en betere mogelijkheden.Hopelijk is uw nieuws vermelding van betere kwaliteit als de bezorging, als u nog niet in staat bent om een krant op de het afgesproken tijdstip te bezorgen hoe betrouwbaar is dan de nieuws informatie van uw blad.Ook de door mij gemaakte kosten kopen van het grootste dagblad van Nederland en de gemaakte telefoonkosten oa veroorzaakt door het wachten op contact.Hopelijk weet u mij te op gemelde klachten een bevredigend antwoord te geven en niet het standaard verhaal wat u naar iedereen stuurd met een klacht
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: Stella Fietsen Klantenservice

  • Beoordeeld door Lyde Oude Engberink op 2-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Stella Fietsen Klantenservice is: 1.4)

Telefoon wordt niet aangenomen bij verzekeringen.
Lees alle beoordeling van Stella Fietsen Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Miranda op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Het is een groot schandaal dat je niemand telefonisch te pakken krijgt.
Beoordeling een 1 is nog te hoog.
Doe hier iets aan????
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door Grootveld op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.8)

Sta nu al meer dan 20 minuten in de wacht omdat ik de Schengenverklaringen niet online kan uploaden. Jullie site geeft steeds een foutmelding. Erg slecht dat jullie zo slecht/niet bereikbaar zijn, zeker omdat wij burgers geen alternatief hebben om deze zaken te regelen.
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door Toos karremans op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.3)

Telefonisch contact gezocht met Kruidvat,15 min gewacht, krijg je ander nr om drie bellen weer lang wachten. S,middags weer geprobeerd en maar wachten kost je veel geld .volgens winkel voordeelkaart niet geregistreerd volgens internet wel
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door ANITA PHILIPPO op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

ik ben en week bezig met een verzending, heb een account aangemaakt maar krijg geen accountnummer. Kan dus niets versturen. Klantenservice zit geloof in India, kunnen niets voor me doen. Word er moedeloos van.
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door A.schouten op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Per direct- mocht ik deze bank nog eens telefonisch kunnen bereiken- zeg ik al mijn rekeningen op..
De huidige service is na 65 jaar tevredenheid abominabel verslechterd, telefonisch onbereikbaar op alle mogelijke fronten en een zeer naar beledigend contact met een van de medewerkers...
Ongelooflijk hoe u het presteert klanten weg te jagen..
Heel graag een reactie...
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Stichting Mamamini op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

De bezorging van de krant is een groot drama. Iemand aan de telefoon krijgen lukt niet. Regelmatig wordt de melding telefonisch gedaan maar heeft geen resultaat. Ik wil vanaf nu dat de bezorging wordt uitgevoerd zoals het hoort en is afgesproken en ik wil telefonisch contact met een medewerker om hier afspraken over te maken.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door ninette op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Reden klacht: de kennis van de klantenservice over de website "mijn NS' is extreem laag.
4 maal lange telefoongesprekken en gechat. Mijn account is verwijderd en opnieuw geactiveerd om het probleem op te lossen.
Mijn vraag was: Ik wil mijn flex abonnement wijzigen omdat ik komende weken niet per trein reis.
Antwoord: u dient op de knop wijzigen te drukken. Mijn antwoord: Deze knop heb ik niet op mijn website.
Dit antwoord wordt niet begrepen. En ik vraag meermaals: kan ik een print screen sturen. Ja via de chat.
Helaas was het niveau van de chat medewerker erg laag. Het enige antwoord wat ik kreeg was: Wilt u het wijzigen?
Maar dat kon ik juist niet.
De klantenservice heeft vervolgens de wijziging doorgevoerd.
Mijn vraag was: moet ik nu steeds bellen om het abonnement weer te wijzigen?
Vervolgens wordt mijn account verwijderd en zou het na 24 uur opgelost moeten zijn.
Na 24 uur kon ik niet meer inloggen en ontvang ik geen herstelmail.
Weer bellen met klantenservice.. weer 3 kwartier aan de lijn.
Uiteindelijk kreeg ik als antwoord: als de klantenservice de wijziging doorvoert , ziet u geen knop wijzigen.
Wanneer u weer wilt reizen met 40% korting, dient u het abonnement weer opnieuw aan te vragen.
Na uren bellen, is dit het antwoord.
Waarom niet direct dit antwoord gegeven? En blijft mijn vraag nog steeds: ik wil het zelf kunnen wijzigen, Waarom is de website niet correct ingericht.
En waarom lees ik hierover niets. Alleen de reclame hoe eenvoudig het is op steeds je abonnement te wijzigen naar wel of geen korting.
Ik dien niet snel een klacht in. Maar nu ben ik echt ontstemt over deze situatie!
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: Stadgenoot Klantenservice

  • Beoordeeld door Ronald de Goede op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Stadgenoot Klantenservice is: 1.4)

Super slechte bereikbaarheid. Heb je uiteindelijk iemand aan de telefoon om een lekkage door te geven van een bovenliggende woning, wordt er geantwoord dat je zelf maar moet gaan onderzoeken waar de lekkage vandaan komt en los je het zelf maar op!
Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Heeman op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Ondanks annuleringsverzekering geen terugbetaling van tickets ookal kwamen de klachten pas 1 maand na boeking
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: IZA Zorgverzekering Klantenservice

  • Beoordeeld door de groot op 30-06-2022
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IZA Zorgverzekering Klantenservice is: 2.2)

opzich goede polis alleen deze club is niet bereikbaar. zelf willen ze post via de mail sturen, maar daar iets niet van klopt moet je als verzekerde een brief met dure porto sturen. asociaal
Lees alle beoordeling van IZA Zorgverzekering Klantenservice (13)