We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Wil je je Canal Digitaal abonnement aanpassen of opzeggen? Bel dan met 088-0038 505 (lokaal tarief). Openingstijden voor dit telefoonnummer zijn als volgt:
Heb je een technische vraag? Dan is het handig als je je smartcard-nummer bij de hand hebt!
Heb jij onlangs contact gehad met Canal Digitaal ? Laat ons je ervaringen met Canal Digitaal weten!
Beoordeel Canal Digitaal .
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Canal Digitaal .
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Canal Digitaal ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je schriftelijk met Canal corresponderen? Of moet je documenten opsturen? Gebruik dan onderstaand adres:
Neem contact op met een Canal Digitaal via online chat. Openingstijden zijn als volgt:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Canal Digitaal? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00 - 21.00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.
Klik hier voor contact met Canal Digitaal via Facebook Messenger.Lees op de website van Canal Digitaal, wat de meest populaire vragen en antwoorden zijn:
Neem contact op met een Canal Digitaal via Facebook, @CanalDigitaal. Openingstijden zijn als volgt:
Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met Canal Digitaal via Facebook.Neem contact op met een Canal Digitaal, @CanalDigitaal via Twitter. Openingstijden zijn als volgt:
Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met Canal Digitaal via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.
niet te bereiken op zaterdag om 20.30. inlog ineens niet geaccepteerd. kan dus niks kijken, niemand aanwezig om op te lossen. ook niet bij online. waardeloos!
Slechte afhandeling van terugbetaling, slechte luisteraars aan de telefoon die het probleem niet proberen op de lossen. Ik wacht al drie maanden op een terugbetaling
Verkeerde bestelling geleverd. Na overleg met medewerker totaal pakket besteld voor in Spanje en Frankrijk dus inclusief gratis schotel ed. Krijg slechts een smartcard. Oplossing van de klantenservice; terugsturen en opnieuw bestellen. Haha
Op leugenachtige manier iemand een abonnement aansmeren zonder handtekening, zonder bevestiging via email.
Niet mogelijk om in te zien welke zenders je kunt ontvangen
Ik betaal elke maand 107,80 terwijl op “mijn digitaal” dat ik 55,85 moet betalen
Ik kan ESPN 3. Niet ontvangen ( maakt geen deel uit van contract ) en volgens mij is dat niet zo
Digitaal kan ik de side niet bereiken
Ik heb 40 minuten gewacht om telefonisch doorverbonden te worden en heb het opgegeven
Administratief is het echt een bende ????
Betaal al jaren voor satalietontvangst op de camping in Spanje maar weer geen signaal en activatie lukt ook niet.
Blijkt een foutieve smartcard in hun administratie te staan die wij helemaal niet gebruiken ????
Kom op de site van Canal Digitaal omdat we post van hen krijgen voor een vorige bewoner. Een organisatie die je niet kunt mailen, wantrouw ik direct. Moet ik nu dus maar belkosten gaan maken? Of per sé tijdens kantooruren met iemand gaan chatten? Of mijn facebook pagina aan Canal Digitaal koppelen? Gaat dus niet gebeuren. Ik wil gewoon simpel een berichtje sturen over de verkeerd gestuurde post, zodat wij ook daar geen last meer van hebben. Als dat al te moeilijk is voor een organisatie, dan zal ik er zelf in ieder geval nooit lid van worden.
Verschrikkelijke bureaucratie bij klanten service. Fouten die ze zelf hebben gemaakt (een nummer verkeerd overnemen van een overname formulier) kunnen ze niet op een normale en snelle manier herstellen.
Slechte communicatie en veel storingen
Slecht om ze te spreken daarom ga ik ook weg
nog geen 2 maanden lid en constant storingen, geen tv geen internet , doet niet waar je voor betaald. Wat een zootje hier !!!
Morgen stap ik als eerst over
Beoordeel Canal Digitaal Klantenservice