Canal Digitaal Klantenservice

Rapportcijfer Canal Digitaal klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (11)

Bellen met Canal Digitaal

Waarom bellen met Canal Digitaal Klantenservice?

  • Je hebt een technische vraag.
  • Je hebt een een storing.
  • Je wilt een product en/of dienst van Canal Digitaal bestellen.
  • Je hebt een vraag over een betaling of factuur.

Openingstijden telefonische klantenservice Canal Digitaal

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 21:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Canal Digitaal : 088-0038555

  • Belkosten: Lokaal tarief
  • Wil je je Canal Digitaal abonnement aanpassen of opzeggen? Bel dan met 088-0038 505 (lokaal tarief). Openingstijden voor dit telefoonnummer zijn als volgt:

    • Maandag t/m zaterdag: 09:00 tot 21:00.
    • Zondag: Gesloten

    Heb je een technische vraag? Dan is het handig als je je smartcard-nummer bij de hand hebt!

Heb jij onlangs contact gehad met Canal Digitaal ? Laat ons je ervaringen met Canal Digitaal weten!
Beoordeel Canal Digitaal .

Controleer op storingen bij Canal Digitaal .

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Canal Digitaal .

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • TV.
  • Internet.
  • Algehele storing.
  • E-mail.
  • Telefoon.
Controleer of er een storing is bij Canal Digitaal

Wil je op een andere manier contact opnemen met Canal Digitaal ?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Canal Digitaal ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Canal Digitaal .

Wil je schriftelijk met Canal corresponderen? Of moet je documenten opsturen? Gebruik dan onderstaand adres:

  • Canal Digitaal
  • Postbus 444
  • 1200 JJ
  • Hilversum

Chat online met Canal Digitaal .

Neem contact op met een Canal Digitaal via online chat. Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m zaterdag: 09:00 tot :21:00.
  • Zondag: Gesloten
Start een chat met Canal Digitaal

Neem contact op met Canal Digitaal via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Canal Digitaal? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00 - 21.00 uur. Klik hiervoor op onderstaande link. Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment.

Klik hier voor contact met Canal Digitaal via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Canal Digitaal .

Lees op de website van Canal Digitaal, wat de meest populaire vragen en antwoorden zijn:

  • Waarom bieden jullie niet alle zenders die wél via Canal Digitaal via de schotel verkrijgbaar zijn?
  • Kan ik tv via internet ook rechtstreeks bij Canal Digitaal bestellen?
  • Welke interactieve functies zijn er bij tv via internet van Canal Digitaal?
  • Op welke zenders zijn de interactieve diensten beschikbaar?
  • Welke zenders biedt Canal Digitaal?
  • Hoeveel programma’s kan je tegelijk opnemen en hoelang blijven deze bewaard met tv via internet van Canal Digitaal?
  • Wat zijn Canal+ Series?
  • Wat is Canal Digitaal Op Vakantie?
  • Wat heb ik nodig om te kijken?
  • Kan ik ook opnemen, terugkijken en pauzeren?
  • Op welke zenders zijn de interactieve diensten beschikbaar?
  • Wat kost het?
  • Hoe werkt het bestellen?
  • Hoe installeer ik het?
  • Wat heb ik nodig om Canal Digitaal te kijken?
  • Heeft Canal Digitaal ook interactieve tv?
  • Op welke zenders zijn de interactieve diensten beschikbaar?
  • Hoe installeer ik Canal Digitaal?
  • Kan ik Canal Digitaal op meer televisies en apparaten ontvangen?
  • Kan ik ook in het buitenland gebruikmaken van Canal Digitaal?
  • Wat zijn Canal+ Series?
  • Kan ik ook in het buitenland tv-kijken met Canal Digitaal?
  • Ik heb een huis in het buitenland kan ik hier Canal Digitaal bestellen?
  • Is het mogelijk de apparatuur te versturen naar een buitenlands adres?
  • Welk abonnement is het meest geschikt voor tv in mijn vakantiehuis?
  • Werkt interactieve tv van Canal Digitaal ook in het buitenland?
  • Op welke zenders zijn de interactieve diensten beschikbaar?
  • Wat zijn Canal+ Series?
Ga naar de veelgestelde vragen van Canal Digitaal

Neem contact op met Canal Digitaal via Facebook.

Neem contact op met een Canal Digitaal via Facebook, @CanalDigitaal. Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m zaterdag: 09:00 tot :21:00.
  • Zondag: Gesloten

Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met Canal Digitaal via Facebook.

Neem contact op met Canal Digitaal via Twitter.

Neem contact op met een Canal Digitaal, @CanalDigitaal via Twitter. Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m zaterdag: 09:00 tot :21:00.
  • Zondag: Gesloten

Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met Canal Digitaal via Twitter.

Power Book III: Raising Kanan - trailer seizoen 2

Postadres Canal Digitaal (adres)

Postbus 444 Hilversum 1200 JJ Nederland
Rapportcijfer Canal Digitaal Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.

Beoordeel Canal Digitaal Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Canal Digitaal Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Canal Digitaal Klantenservice

  • Beoordeeld door k a volder op 17-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

niet te bereiken op zaterdag om 20.30. inlog ineens niet geaccepteerd. kan dus niks kijken, niemand aanwezig om op te lossen. ook niet bij online. waardeloos!
  • Beoordeeld door H.A.M. Hoonhorst op 18-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Slechte afhandeling van terugbetaling, slechte luisteraars aan de telefoon die het probleem niet proberen op de lossen. Ik wacht al drie maanden op een terugbetaling
  • Beoordeeld door Lex Harman op 31-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Verkeerde bestelling geleverd. Na overleg met medewerker totaal pakket besteld voor in Spanje en Frankrijk dus inclusief gratis schotel ed. Krijg slechts een smartcard. Oplossing van de klantenservice; terugsturen en opnieuw bestellen. Haha
  • Beoordeeld door van Rossum op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Op leugenachtige manier iemand een abonnement aansmeren zonder handtekening, zonder bevestiging via email.
  • Beoordeeld door Rein Sanders op 20-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet mogelijk om in te zien welke zenders je kunt ontvangen
Ik betaal elke maand 107,80 terwijl op “mijn digitaal” dat ik 55,85 moet betalen
Ik kan ESPN 3. Niet ontvangen ( maakt geen deel uit van contract ) en volgens mij is dat niet zo
Digitaal kan ik de side niet bereiken
Ik heb 40 minuten gewacht om telefonisch doorverbonden te worden en heb het opgegeven
  • Beoordeeld door Peter van der Togt op 21-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Administratief is het echt een bende ????
Betaal al jaren voor satalietontvangst op de camping in Spanje maar weer geen signaal en activatie lukt ook niet.
Blijkt een foutieve smartcard in hun administratie te staan die wij helemaal niet gebruiken ????
  • Beoordeeld door W.Engel op 24-05-2021
  • Rapportcijfer: 4

Kom op de site van Canal Digitaal omdat we post van hen krijgen voor een vorige bewoner. Een organisatie die je niet kunt mailen, wantrouw ik direct. Moet ik nu dus maar belkosten gaan maken? Of per sé tijdens kantooruren met iemand gaan chatten? Of mijn facebook pagina aan Canal Digitaal koppelen? Gaat dus niet gebeuren. Ik wil gewoon simpel een berichtje sturen over de verkeerd gestuurde post, zodat wij ook daar geen last meer van hebben. Als dat al te moeilijk is voor een organisatie, dan zal ik er zelf in ieder geval nooit lid van worden.
  • Beoordeeld door Ronald op 26-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Verschrikkelijke bureaucratie bij klanten service. Fouten die ze zelf hebben gemaakt (een nummer verkeerd overnemen van een overname formulier) kunnen ze niet op een normale en snelle manier herstellen.
  • Beoordeeld door Claudia op 1-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte communicatie en veel storingen
  • Beoordeeld door Wilma op 17-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht om ze te spreken daarom ga ik ook weg
  • Beoordeeld door Monique Aalbregt op 26-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

nog geen 2 maanden lid en constant storingen, geen tv geen internet , doet niet waar je voor betaald. Wat een zootje hier !!!
Morgen stap ik als eerst over
Bel Canal Digitaal
088-0038555