We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Leidsch Dagblad? Laat ons je ervaringen met Leidsch Dagblad weten!
Beoordeel Leidsch Dagblad.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Leidsch Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking. Dan kun je een brief schrijven naar het volgende adres:
Leidsch Dagblad Klantenservice
Postbus 2603
1000 CP AMSTERDAM
Zoek contact met een medewerker van het Leidsch Dagblad via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van het Leidsch Dagblad bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Leidsch Dagblad via Facebook Messenger.Lees op de website van Leidsch Dagblad de veelgestelde vragen over hun abonnement:
Voor een algemene vraag aan Leidsch Dagblad, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Op de Facebookpagina deelt het Leidsch Dagblad de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is. Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van het Leidsch Dagblad. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.
Klik hier voor contact met Leidsch Dagblad via Facebook.Het Leidsch Dagblad heeft een bezoekadres. Meld je bij de receptie met je vraag en/of opmerking. Het bezoekadres is:
Leidsch Dagblad
Schuttersveld 9
2316 XG Leiden
De openingstijden van het bezoekadres zijn:
Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.
Zeer moeilijk contact krijgen.
Jammer vandaag 3 maal gebeld ,continu 7 wachtende voor mij ,na 15 minuten opgehangen
hele SLECHTE service
Onbereikbaar,
Heb vandaag 22-09-2021 geen krant ontvangen.
Bij eerdere klachten over de bezorging blijkt ook de klantenservice onbereikbaar te zijn.
Heel slecht. Al 3 keer geprobeerd te bellen. Ook op de e-mail geen reactie
Al 3 keer geen krant ontvangen ,ga mijn abonnement opzeggen .
Connie de Mooij
Na ruim 45 minuten wachten op een medewerkster van de klantenservice, die mij moest doorverbinden omdat zij m9jn nieuwe klantnummer niet kon wijzigen, werd de verbinding verbroken. Waardeloze service
Zoals het contact voor mij verloopt met de klantenservice van het Leidsch Dagblad is zeer teleurstellend, Ik ben al vanaf half juni bezig mijn abonnement op te zeggen of weer in aanmerking te komen voor een abonnement met een kortingstarief m.i.v. 1 september.
Vanwege mijn doofheid afhankelijk van contact per mail of contactformulier, anders had Ik allang aan de telefoon gehangen.
Al 3x mail gestuurd, brief naar Hoofdkantoor geschreven, tot nu toe nog niets bereikt.
Ik kreeg 1x een een korte reactie en werd mij een ander abonnement aangeboden m.i.v. 1 september, en er stond in de mail "we gaan er vanuit dat u hiermee accoord gaat", maar niet de vraag aan mij "gaat u hiermee accoord ".
Ik heb een mail teruggestuurd niet accoord te gaan maar hoor gewoon niets terug, dus tot nu toe nog geen bevestiging van mijn opzegging of aanbieding welke voor mij goed voelt.
Daarom mijn ontevredenheid.
Hoe lossen we nu mijn vraag op ????????????
Na meer dan een half uur aan de telefoon gewacht te hebben op een medewerkster, kreeg ik de mededeling, U wordt zo spoedig mogelijk geholpen, na dat 5x gehoord te hebben werd door jullie de verbinding verbroken.
dat is nog teveel!!!!!!!!!! ik werd zeer onbeschoft te woord gestaan en toen meneer het niet meer wist hing hij de telefoon op SCHOFTERIG!!!!!!!!!!!!!!!
Jammer , uw medewerkers kunnen waarschijnlijk NIET meedenken
45 jr abonnee ,vorig jaar gestopt Heb jammer genoeg mij toch over laten halen om 1 jaar toch nog te proberen . Maar nu moet ik de volle maanden aug ,sept door betalen tot 1 okt ,terwijl mijn abonnement 19 sept stopt
In het afgelopen jaar 9 keer geen krant ontvangen De medewerkster liet mij weten steeds te bellen ,maar de tel.kosten zijn hoger als de krant
Bij deze wil ik nu mijn abonnement opzeggen ,zo ga je niet met abonnees om
P.Zandbergen
Poldermolen 36
Noordwijkerhout
Ik wil de krant bezorging vanaf 27.02.2020 t/m 9.03.2020 onderbreken.
Telefonisch niet gelukt alhoewel ik zeker 2 x gebeld hebt en 5/6 keer de datum doorgegeven. Slechte service!
Abonnement: J C Fasting, Drususlaan 95, 2314 BX Leiden
Bedankt
Beoordeel Leidsch Dagblad Klantenservice