Leidsch Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Leidsch Dagblad klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (10)

Bellen met Leidsch Dagblad

Waarom bellen met Leidsch Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Leidsch Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Leidsch Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Leidsch Dagblad: 088-824 1111

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Leidsch Dagblad? Laat ons je ervaringen met Leidsch Dagblad weten!
Beoordeel Leidsch Dagblad.

KvK gegevens Leidsch Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 37014187
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020455801
  • Statutaire naam: Leidsch Dagblad 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Leidsch Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Leidsch Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Leidsch Dagblad.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking. Dan kun je een brief schrijven naar het volgende adres:

Leidsch Dagblad Klantenservice
Postbus 2603
1000 CP AMSTERDAM

Neem contact op met Leidsch Dagblad via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van het Leidsch Dagblad via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van het Leidsch Dagblad bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Leidsch Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Leidsch Dagblad.

Lees op de website van Leidsch Dagblad de veelgestelde vragen over hun abonnement:

  • Hoe pas ik de ingangsdatum van mijn abonnement aan?
  • Hoe sluit ik een abonnement af?
  • Wat zijn de tarieven van een abonnement?


Voor een algemene vraag aan Leidsch Dagblad, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Leidsch Dagblad

Neem contact op met Leidsch Dagblad via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt het Leidsch Dagblad de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van het Leidsch Dagblad. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met Leidsch Dagblad via Facebook.

Ga op bezoek bij het Leidsch Dagblad

Het Leidsch Dagblad heeft een bezoekadres. Meld je bij de receptie met je vraag en/of opmerking. Het bezoekadres is:

Leidsch Dagblad
Schuttersveld 9
2316 XG Leiden

De openingstijden van het bezoekadres zijn:

  • Maandag t/m Donderdag: van 08:30 tot 16:30
  • Vrijdag: van 08:30 tot 12:30
  • Zaterdag en zondag: Gesloten

Hoe werkt de nieuwe site van Leidsch Dagblad?

Hoofdkantoor Leidsch Dagblad (adres)

Schuttersveld 9 Leiden 2316 XG Nederland
Rapportcijfer Leidsch Dagblad Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Beoordeel Leidsch Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Leidsch Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Leidsch Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door P. Bakker op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Zeer moeilijk contact krijgen.
  • Beoordeeld door p,zandbergen op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jammer vandaag 3 maal gebeld ,continu 7 wachtende voor mij ,na 15 minuten opgehangen
hele SLECHTE service
  • Beoordeeld door C. Zwetsloot op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar,
Heb vandaag 22-09-2021 geen krant ontvangen.
Bij eerdere klachten over de bezorging blijkt ook de klantenservice onbereikbaar te zijn.
  • Beoordeeld door conniedemooy op 17-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht. Al 3 keer geprobeerd te bellen. Ook op de e-mail geen reactie
Al 3 keer geen krant ontvangen ,ga mijn abonnement opzeggen .
Connie de Mooij
  • Beoordeeld door Erna op 19-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na ruim 45 minuten wachten op een medewerkster van de klantenservice, die mij moest doorverbinden omdat zij m9jn nieuwe klantnummer niet kon wijzigen, werd de verbinding verbroken. Waardeloze service
  • Beoordeeld door Diny Schoneveld op 13-07-2021
  • Rapportcijfer: 3

Zoals het contact voor mij verloopt met de klantenservice van het Leidsch Dagblad is zeer teleurstellend, Ik ben al vanaf half juni bezig mijn abonnement op te zeggen of weer in aanmerking te komen voor een abonnement met een kortingstarief m.i.v. 1 september.
Vanwege mijn doofheid afhankelijk van contact per mail of contactformulier, anders had Ik allang aan de telefoon gehangen.
Al 3x mail gestuurd, brief naar Hoofdkantoor geschreven, tot nu toe nog niets bereikt.
Ik kreeg 1x een een korte reactie en werd mij een ander abonnement aangeboden m.i.v. 1 september, en er stond in de mail "we gaan er vanuit dat u hiermee accoord gaat", maar niet de vraag aan mij "gaat u hiermee accoord ".
Ik heb een mail teruggestuurd niet accoord te gaan maar hoor gewoon niets terug, dus tot nu toe nog geen bevestiging van mijn opzegging of aanbieding welke voor mij goed voelt.
Daarom mijn ontevredenheid.
Hoe lossen we nu mijn vraag op ????????????
  • Beoordeeld door Christy Redel op 10-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na meer dan een half uur aan de telefoon gewacht te hebben op een medewerkster, kreeg ik de mededeling, U wordt zo spoedig mogelijk geholpen, na dat 5x gehoord te hebben werd door jullie de verbinding verbroken.
  • Beoordeeld door balendonck op 20-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

dat is nog teveel!!!!!!!!!! ik werd zeer onbeschoft te woord gestaan en toen meneer het niet meer wist hing hij de telefoon op SCHOFTERIG!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door P.Zandbergen op 6-08-2020
  • Rapportcijfer: 4

Jammer , uw medewerkers kunnen waarschijnlijk NIET meedenken
45 jr abonnee ,vorig jaar gestopt Heb jammer genoeg mij toch over laten halen om 1 jaar toch nog te proberen . Maar nu moet ik de volle maanden aug ,sept door betalen tot 1 okt ,terwijl mijn abonnement 19 sept stopt
In het afgelopen jaar 9 keer geen krant ontvangen De medewerkster liet mij weten steeds te bellen ,maar de tel.kosten zijn hoger als de krant
Bij deze wil ik nu mijn abonnement opzeggen ,zo ga je niet met abonnees om
P.Zandbergen
Poldermolen 36
Noordwijkerhout
  • Beoordeeld door J.C.Fasting op 19-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil de krant bezorging vanaf 27.02.2020 t/m 9.03.2020 onderbreken.
Telefonisch niet gelukt alhoewel ik zeker 2 x gebeld hebt en 5/6 keer de datum doorgegeven. Slechte service!
Abonnement: J C Fasting, Drususlaan 95, 2314 BX Leiden
Bedankt
Bel Leidsch Dagblad
088-824 1111