We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Expedia? Laat ons je ervaringen met Expedia weten!
Beoordeel Expedia.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Expedia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Begin een chat met de klantenservice van Expedia via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en op zondag van 10:00 - 21:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Expedia kunnen je bericht lezen.
Klik hier voor contact met Expedia via Facebook Messenger.Lees op de website van Expedia wat de meest populaire onderwerpen zijn:
Of bekijk de hulponderwerpen van de klantenservice van Expedia:
Met de Expedia App is het zeer eenvoudig om je boekingen en betaling te beheren. Voor je mobiele nummer in of maak gebruik van de QR-Code.
Klik hier om de Expedia.App te downloaden.Lees alles over exclusieve aanbiedingen, kortingsbonnen en koopjes op vluchten. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief en blijf via e-mail iedere week op de hoogte. Vul de e-mailadres in en klik op de gele button Aanmelden. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Expedia nieuwsbrief.
Om dit alles te kunnen doen dien je een account aan te maken bij Expedia. Dit kan hetzij via Google of met een e-mailadres en persoonsgegevens.
Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief.
Bekijk de nieuwste video's van Expedia op Facebook.
Of neem contact op met de klantenservice van Expedia via Facebook.
Volg de laatste nieuwtjes en pik alle aanbiedingen mee van Expedia. Hier vind je reistips, inspiratie en de beste deals van Expedia.
Lees alle tweets van Expedia.
Klik hier voor contact met Expedia via Twitter.Meld je aan via Google, Facebook of met je e-mailadres. Klik vervolgens op de gele button 'Bevestigen'. Ook kan je op reisplan-nummer zoeken.
Klik hier om je boekingen te beheren.Inspiratie opdoen voor jouw volgende reis? Volg Expedia dan op Instagram! Zij delen hier dagelijks prachtige foto’s van de mooiste vakantiebestemmingen. Daarnaast komen ook regelmatig leuke win- en kortingsacties voorbij.
Klik hier voor contact met Expedia via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 63 beoordelingen.
Wel betaald, niets gekregen. Contact niet mogelijk zonder reserveringsbevestiging nr. Wil gewoon een mens spreken en m'n geld terug!!
nooit meer
Een ronduit waardeloos bedrijf!
Nooit meer boeken bij dit bedrijf!
Ze hebben n.a.v. de coronaperikelen schriftelijk toegezegd het ticketgeld VS te retourneren maar je hoort niets meer van deze lui.
Toezeggingen zijn tot nu toe niets waard, contact leggen maken ze onmogelijk.
Tientallen keren geprobeerd.
Eigenlijk is het gezien bovenstaande naar mijn mening, omdat ze ondanks dat ze beloofden het ticketgeld terug te storten (heb schriftelijk bewijs), nu een oplichtersbende gebleken.
BOEK DUS NOOIT BIJ DEZE ORGANISATIE!
Hotel geboekt bij expedia.
Geen bevestigings-mail gekregen maar het geld is wel afgeschreven.
Bij de klachten service krijg je vervolgens wazige antwoorden en dat ik het geld maar via mijn bank terug moet vragen.
Dit is natuurlijk niet mogelijk omdat het geld al in bezit is van expedia.
Tevens vragen ze bij expedia om het boekingsnummer, dit heb ik natuurlijk niet omdat ik geen bevestigings-mail heb ontvangen.
Niet alleen ik ben slachtoffer van dit trucje maar velen met mij.
Zie trustpilot .....
Itinerary nummer 72534171855806
Totaal onbereikbaar.
Ik probeer een klacht in te dienen maar kom niet verder dan een computerstem of een scherm waarop ik mijn itinary nummer moet invullen terwijl juist dat ontbreekt.
Ik heb een huurauto geboekt en betaald en er daarna nooit meer iets over vernomen, geen bevestiging, niks nada.
Totaal niet bereikbaar voor verhuurders. Waardeloos.
Waardeloos bedrijf , neem klachten van klanten niet serieus
Expedia vergoedt annulering vanuit Hoteleigenaar Cayres Suites Surdo te Funchal, Madeira niet. Omdat de eigenaar Vieira niet meer reageert krijgen we ons geld niet terug (ondanks schriftelijke toezegging dat wij ons geld zouden krijgen). We zijn al ruim een jaar mee bezig ons geld terug te krijgen maar Expedia kan niets helpen; ook al hebben we aan hun betaald.
Expedia biedt momenteel nog de appartementen van Robert V. aan maar wij krijgen ons geld niet terug terwijl de annulering vanuit de eigenaar kwam.
Expedia is niet aangesloten bij een garantiefonds, dus geld terug claimen maken ze onmogelijk.
Het blijkt niet mogelijk met een persoon in contact te komen. Als de boekingsgegevens niet via een mailadres of nummer herkend worden heb je dus pech. Oftewel van klantenservice is geen sprake.
IK wil i.v.m. een te boeken vakantie, een vraag stellen via een mail maar dat is niet mogelijk.
Lastig dat de klantenservice in Nederland pas om 10.00 uur begint.
in april telefonisch contact gehad, geen oplossing alleen doorverwijzing.
eind april email gestuurd, nooit op gereageerd.
23 juli telefonisch contact gezocht met hoofdkantoor in Amsterdam, 45 minuten in de wacht, waarvan 15 minuten met mededeling nog even geduld te hebben, daarna slechts muziek.
waardeloze klantenservice.
Ik raad eenieder ten sterkste af om met deze organisatie in zee te gaan.
Informatie ontbreekt op website en bij bellen ontbreekt ook juiste optie om verder gehelpen. De chat bot helpt ook niet..
Mijn reis (hotelovernachtingen geboekt via Expedia) in mei 2020 is door Expedia geannuleerd. Ze willen mijn geld niet terugbetalen omdat ik een niet-restitueerbare boeking heb gedaan. Maar die voorwaarden gelden alleen als IKZELF had geannuleerd, in dit geval heeft het hotel/Expedia geannuleerd. Ik heb recht op terugbetaling van de reissom op grond van artikel 6:265 BW.
Ik kreeg de optie op vouchers, maar de webpagina was zo gedesigned dat ik dacht dat als ik niet zou accepteren dat ik mijn geld kwijt was. Op zo'n moment schrik je en denk je wellicht niet goed na. Ze hebben hier ook niet voldaan aan artikel 5.2 van de ANVR reisvoorwaarden. Ik heb vervolgens bezwaar ingediend en mijn geld terug gevraagd.
Ondanks meerdere verzoeken mijn geld terug te geven doen ze dit niet.
Ze betalen m’n tickets niet terug en m’n vouchers kan ik ook niet gebruiken
Door toedoen van Corona is in maart de vlucht gecanceld. Omdat we bij Expedia geboekt hebben moet alle communicatie via hun lopen. We hebben 1 keer met hun kunnen spreken om te overleggen hoe verder en we zouden van hun horen. Ze zouden overleggen met Qantas of restitutie mogelijk was. Nooit meer wat van hun gehoord en als we nu het reisplannummer invullen blijken ze ons opeens niet meer te kennen.....vreemd omdat in de Expedia app de geplande reis wel naar voren komt. Zonder reisplannummer is het ons onmogelijk gebleken om contact te krijgen met iemand.....waardeloze maatschappij want ze hebben hun centen wel opgestreken. De voucher die inmiddels zonder medeweten doorgeschoven is naar July 2020 kunnen we niets mee.
Expedia beweert restitutie aangevraagd te hebben bij de KLM, maar dit is niet waar. De KLM kan niets vinden. KLM wijst naar Expedia en Expedia naar KLM. Ik wil na 7 maanden MIJN geld terug.
Expedia verkoopt tickets die een paar dagen daarna niet meer geldig zijn. Je krijgt vervolgens een voucher waar niemand op zit te wachten. Je krijgt je geld niet terug. Pure oplichting. Expedia is verder ook niet per mail of telefoon bereikbaar. Ze bieden geen enkele hulp of oplossing. Kortom doe geen enkele boeking bij deze club oplichters.
expedia, reageert niet of in een algemene mail op onze vraagstelling wat betekend dat we dus WEER geen antwoord ontvangen. We "hangen" echt uren in de wacht ( zelfs in het Engels).
of te wel op welke manier is het mogelijk een compleet antwoord te ontvangen van Expedia. Wij weten het niet meer.
IN JANUARI BOEKTE IK TWEE VERBLIJVEN IN EEN HOTEL IN MIAMI, FLORIDA. HET EERSTE VAN 14-18.04.2020, HET TWEEDE VAN 23 OP 24.04.2020. WEGENS COVID SLOOT DE HOTELEIGENAAR ZIJN HOTEL VOORDIEN, TOT 01.06.2020. HIERMEE ANNULEERDE HIJ UNILATERAAL BEIDE VERBLIJVEN. HET EERSTE VERBLIJF KOSTTE 452 €. NA EEN AANTAL MAILS EN TELEFOONS, WAAR TELKENS NIEMAND OP DE HOOGTE IS VAN HET DOSSIER EN WAAR NIEMAND JE WIL HELPEN, KREEG IK OP 10.04.2020 ANTWOORD OP MIJN VRAAG HOE HET VERDER MOEST. IK MOEST DE REISPLAN NUMMERS INVOEREN EN GEBRUIK MAKEN VAN DE ANNULERINGSTOOL. WAT IK OP 11.04.2020 DEED. ALLES ZOU AUTOMATISCH IN ORDE KOMEN. NA ENIGE TIJD KREEG IK VAN EXPEDIA BEVESTIGING DAT HET TWEEDE, GOEDKOPERE BEDRIJF TERUGBETAALD ZOU WORDEN, WAT OOK GEBEURDE. DE EIGENAAR VAN HET HOTEL MAILDE ME DAT IK RECHT ZOU HEBBEN OP EEN VOUCHER MET NOG EEN EXTRA NACHT ALS COMPENSATIE VOOR DE ANNULERING. MAAR DAT MOEST VIA EXPEDIA GAAN. EXPEDIA WEIGERT DE VOUCHER TE GEVEN MAAR OOK TERUGBETALING. ZE KUNNEN DE EIGENAAR ZOGEZEGD NIET BEREIKEN. DUS KRIJG IK NIETS. NOCHTANS WERD ME TELEFONISCH BEVESTIGD DAT IK HET EERSTE VERBLIJF WEL DEGELIJK GOED GEANNULEERD HAD, EN DAT ER AUTOMATISCH RESPONS VAN EXPEDIA ZOU KOMEN. DIE NOOIT KWAM! ONDANKS ZEER TALRIJKE MAILS. DE LAATSTE MAIL VAN EXPEDIA VRAAGT ME EEN PDF DOCUMENT ALS BEWIJS DAT IK DE VOUCHER AANGEVRAAGD HEB. DIT DOCUMENT HEBBEN ZE ME NOOIT GESTUURD, NADAT IK DE ANNULERINGSTOOL OP HUN VRAAG GEACTIVEERD HEB. DIT IS PURE OPLICHTING. ZE KUNNEN BLIJKBAAR DE BETAALDE SOM VAN DE HOTELEIGENAAR NIET TERUGKRIJGEN EN WILLEN ME OPLICHTEN VOOR 452 €, TERWIJL HUN SITE BLIJKBAAR NIET GOED WERKT, OFWEL OMDAT ER STEEDS NIEUWE REGELS EN OBSTAKELS OPGEWORPEN WORDEN. EXPEDIA IS ONGETWIJFELD VERZEKERD TEGEN MALAFIDE HOTELEIGENAARS. HUN STERKTE IS DAT HET EEN AMERIKAANS BEDRIJF IS WAARTEGEN JE IN EUROPA NIETS KAN DOEN. VOOR BELGIE MOET ALLES VIA DE NEDERLANDSE SUPPORTSITE LOPEN. WAAR ZE NET ALS AAN DE TELEFOON MEKAAR GEDURIG TEGENSPREKEN. TELEFONISCH IS ME BEVESTIGD DAT HET OPGELOST ZOU WORDEN, ZELFS PER MAIL MAAR ACHTERAF WORDT HET TEGENDEEL GEZEGD EN GESCHREVEN. IK ZAL MIJN ERVARING ZO BREED MOGELIJK DELEN, ZODAT ANDERE ARGELOZE KLANTEN TEGEN DEZE OPLICHTERSPRAKTIJKEN GEWAPEND ZIJN EN NIET VERKIEZEN MET EXPEDIA TE WERKEN. IK BEN NOCHTANS AL HEEL LANG KLANT. DE ANDERE BOEKINGSSITES DIE OOK NIET BEKEND STAAN VOOR HUN KLANTVRIENDELIJKHEID HEBBEN ME WEL GERESTITUEEERD.
Drie maand geleden onze reis moeten annuleren, wachten nu nog op restitutie...tientallen keren gebeld,mails gestuurd enz enz. Word van alles beloofd over terugbellen e.d komt niets van terecht,ons geld zijn we kwijt...
Kreeg geen bevestiging van geboekte 2 overnachtigingen...zeer vreemd, gelukkig was rechtstreeks bellen effectiever. Anders wisten we nu nog niks.
Mijn geld zou binnen 14 dagen terug geboekt worden. Vanaf 11.08 tot op heden 28.08 niets gezien of gehoord.
Drama dat niemand van jullie een telefoon kan opnemen en normaal beantwoorden een bandje afspelen in iedereen
Zeer goede en klantvriendelijk, wil reis annuleren en proberen ons op alle fronten te helpen. Top
Ik heb een booking gedaan bij Expedia. Die hebben dat ondergebracht bij HomeAway. Nu heeft de eigenaresse de booking geannuleerd. Dan denk je dat expedia zorgt dat je je geld terugkrijgt . Maar neen van de medewerkster kreeg ik een nummer in Costa Rica dat moest ik zelf bellen. Die verwezen me door naar HomeAway. Dus moest ik die weer bellen in het buitenland. Heel vreemd je denkt met Expedia te maken te hebben als je boekt. Maar dat is dus niet zo. En als klant laten ze he in de kou staan . Dat is toch geen service!!! Heb al vele malen geboekt bij Expedia, maar dit nog nooit meegemaakt!
Slechte service. Pretenderen een reisorganisatie te zijn, maar kunnen alleen de accomodatie als het meezit beheren. Voor de rest doen ze helemaal niets voor je als er iets misgaat. Dan had je schijnbaar in de kleine lettertjes moeten lezen dat zij daarvoor niets voor je kunnen betekenen. Boek dus gewoon zelf je accomodatie en vlucht! Waarschijnlijk goedkoper en je bent in ieder geval zelf in controle. Er zijn geen voordelen.
De dames van de klantenservice blijven wel altijd netjes.
Het is een schandelijk bedrijf, wil de boeking verplaatsen maar is niet mogelijk. telefonisch het enige contact mogelijkheid , maar nemen niet op.
Dramatisch, eerder werd je altijd netjes te woord gestaan. Tegenwoordig uren wachten en wordt gewoonweg geen gehoor gegeven !
We hebben nog altijd een voucher staan welke we voor een nieuwe boeking willen gebruiken. Maar zijn bang dat, indien we nu weer moeten gaan annuleren (op de site staat anulleren gratis), dat we weer naar ons geld kunnen fluiten.
De kosten van de vlucht van de vorige boeking hebben we ookm nog steed niet terug, kortom ZEER telleurstellend. Ik vraag me af of deze organisatie niet failliet is/gaat !
Gesproken met Monique. Zeer bot en klantonvriendelijk.
Geen reclame voor Expedia. Totaal geen oplossingsmogelijkheden heeft ze en ze kapt je gewoon af. Brrrr. waardeloos.
Heb al 3 keer geprobeerd naar Expedia bellen voor Informatie te krijgen omtrent mijn pakket reis op 1 augustus, ook telkens 1uur aan de lijn gezeten, je krijgt geen contact met ze.
Doen ze dat nu Expres of zitten er gewoon te weinig mensen die het niet aankunnen?
je voelt gewoon voor de gek gehouden door Expedia!
Nooit meer Expedia
Na een uur in de wacht te hebben gestaan om telefonisch contact te krijgen, heb ik het opgegeven. Ook een emailadres is onvindbaar. Jammer dat Expedia zo onklantvriendelijk is, het is ook onmogelijk om online een verzoek om restitutie van een reis in te dienen.
Nooit meer een reis via Expdia voor mij.
onbereikbare klantenservice, menu loopt vast als telefoonnummer niet wordt herkend, hotel geboekt, wel afgeschreven van bankrekening (melding van niet) maar niet bekend bij hotel. Contactformulier is niet te downloaden, alleen optie klantenservice bellen
It is impossible to get through on the phone and there is no option to reply to emails for issues that have been raised. The app as well as the website has no clear chat facility to get direct help. Essentially, Expedia makes it almost impossible to follow up on claiming for cancelled flights - they simply hope exasperated customers will give up and that they will keep our money. Post COVID-19, IT SIMPLY IS NOT ADVISABLE TO BOOK FLIGHTS WITH EXPEDIA. Many airlines are refusing to re-book or refund bookings made with Expedia. Poor or virtually non-existent customer service.
WAARDELOOS
We bellen reeds een uur lang, zonder enig antwoord, steeds stomme muziekjes. We gaan met plezier dit overhevelen aan het consumentenprogramma "de inspecteur" op de grote radiozender radio 2 in Belvië. Iedereen moet werken.. En jullie ook
Ik zit al 40 minuten in de wacht, toen ik ging boeken was dat binnen 5 minuten !! Niet normaal meer
Zeer slechte service. Ontzettend lange wachttijd (50 minuten gisteren) en de persoon die mij hielp heeft opgehangen, waarschijnlijk omdat hij het onprettig vond dat ik mijn kritiek uitte op de behandeling van mijn restitutieaanvraag.
De klantenservice van Expedia is op geen enkele manier bereikbaar, Als je belt krijg je een menu met 4 keuzes, waarbij het annuleren van een reis eigenlijk de enige optie is en waarbij ik in dat geval de hele betaalde reissom voor een geboekte reis kwijt zou zijn! Als je een mail stuurt naar het door hen zelf opgegeven mailadres krijg je meteen een reply dat het bericht niet wordt gelezen en niet wordt beantwoord. Ik heb er alle begrip voor dat in deze 'bijzondere' tijd niet meteen een reactie volgt maar zou gewoon graag een mens willen spreken of mailen voor een reactie op mijn vragen!
Beoordeel Expedia Klantenservice