Bellen met Expedia

Waarom bellen met Expedia Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een boeking.
  • Je wilt een boeking annuleren/wijzigen of restitutie aanvragen.
  • Je wilt een auto huren.
  • Je wilt een pakketreis, vlucht of hotel boeken.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 21:00
  • Zondag 10:00 - 21:00

  • Telefoonnummer Expedia: 020 200 84 59

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Expedia? Laat ons je ervaringen met Expedia weten!
Beoordeel Expedia.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Expedia?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Expedia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Expedia via een contactformulier.

Klik op onderstaande link en vervolgens op de "Neem contact met ons op" button voor het contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van Expedia Ga naar het contactformulier op de website van Expedia

Neem contact op met Expedia via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Expedia via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en op zondag van 10:00 - 21:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Expedia kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Expedia via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Expedia via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Expedia.

Lees op de website van Expedia wat de meest populaire onderwerpen zijn:

  •     PAKKETREIZEN EN COVID-19
  •     Vermeldingen van particuliere eigenaren
  •     Betaalopties
  •     Hoe we je zoekresultaten rangschikken
  •     Restitutieproces en tijdsbestek
  •     Vervoersvoorwaarden
  •     Je accountinformatie bijwerken
  •     Je boekingsbewijs bekijken of afdrukken
  •     Je boeking wijzigen of annuleren
  •     Persoonlijke gegevens opvragen of verwijderen


Of bekijk de hulponderwerpen van de klantenservice van Expedia:

  •     Wijzigingen en annuleringen
  •     Betalingen en betalingsbewijzen
  •     Restituties
  •     Reisdocumenten
  •     Privacy en beveiliging
  •     Reisadviezen
Ga naar de veelgestelde vragen van Expedia Ga naar de veelgestelde vragen van Expedia

Account aanmaken

Vul je gegevens in en klik op de gele button 'Account aanmaken'. Beheer je eigen boekingen en betalingen.

Klik hier om een account aan te maken bij Expedia. Klik hier om een account aan te maken bij Expedia.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Expedia.

Lees alles over exclusieve aanbiedingen, kortingsbonnen en koopjes op vluchten. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief en blijf via e-mail iedere week op de hoogte. Vul de gegevens in en klik op de gele button Aanmelden. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Expedia nieuwsbrief.

 

 

Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief.

Neem contact op met Expedia via Facebook.

Bekijk de nieuwste video's van Expedia op Facebook.

Of neem contact op met de klantenservice van Expedia via Facebook.

Openingstijden klantenservice Expedia op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Expedia via Facebook.

Neem contact op met Expedia via Twitter.

Volg de laatste nieuwtjes en pik alle aanbiedingen mee van Expedia. Hier vind je reistips, inspiratie en de beste deals van Expedia.

Lees alle tweets van Expedia.

Klik hier voor contact met Expedia via Twitter. Klik hier voor contact met Expedia via Twitter.

Bekijk je reisplannen

Meld je aan via Google, Facebook of met je mailadres. Klik vervolgens op de gele button 'Bevestigen'. Ook kan je op reisplannummer zoeken.

Klik hier om je boekingen te beheren. Klik hier om je boekingen te beheren.

Neem contact op met Expedia via Instagram.

Inspiratie opdoen voor jouw volgende reis? Volg Expedia dan op Instagram! Zij delen hier dagelijks prachtige foto’s van de mooiste vakantiebestemmingen. Daarnaast komen ook regelmatig leuke win- en kortingsacties voorbij.

Klik hier voor contact met Expedia via Instagram. Klik hier voor contact met Expedia via Instagram.

Tiger Costume | :15 | Expedia

Rapportcijfer Expedia Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 52 beoordelingen.

Beoordeel Expedia Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Expedia Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door schrauwers op 23-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

in april telefonisch contact gehad, geen oplossing alleen doorverwijzing.
eind april email gestuurd, nooit op gereageerd.
23 juli telefonisch contact gezocht met hoofdkantoor in Amsterdam, 45 minuten in de wacht, waarvan 15 minuten met mededeling nog even geduld te hebben, daarna slechts muziek.
waardeloze klantenservice.
Ik raad eenieder ten sterkste af om met deze organisatie in zee te gaan.
  • Beoordeeld door Andre van der Tol op 8-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Informatie ontbreekt op website en bij bellen ontbreekt ook juiste optie om verder gehelpen. De chat bot helpt ook niet..
  • Beoordeeld door Martin op 26-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn reis (hotelovernachtingen geboekt via Expedia) in mei 2020 is door Expedia geannuleerd. Ze willen mijn geld niet terugbetalen omdat ik een niet-restitueerbare boeking heb gedaan. Maar die voorwaarden gelden alleen als IKZELF had geannuleerd, in dit geval heeft het hotel/Expedia geannuleerd. Ik heb recht op terugbetaling van de reissom op grond van artikel 6:265 BW.
Ik kreeg de optie op vouchers, maar de webpagina was zo gedesigned dat ik dacht dat als ik niet zou accepteren dat ik mijn geld kwijt was. Op zo'n moment schrik je en denk je wellicht niet goed na. Ze hebben hier ook niet voldaan aan artikel 5.2 van de ANVR reisvoorwaarden. Ik heb vervolgens bezwaar ingediend en mijn geld terug gevraagd.
Ondanks meerdere verzoeken mijn geld terug te geven doen ze dit niet.
  • Beoordeeld door Kamp op 20-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ze betalen m’n tickets niet terug en m’n vouchers kan ik ook niet gebruiken
  • Beoordeeld door Hermien op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Door toedoen van Corona is in maart de vlucht gecanceld. Omdat we bij Expedia geboekt hebben moet alle communicatie via hun lopen. We hebben 1 keer met hun kunnen spreken om te overleggen hoe verder en we zouden van hun horen. Ze zouden overleggen met Qantas of restitutie mogelijk was. Nooit meer wat van hun gehoord en als we nu het reisplannummer invullen blijken ze ons opeens niet meer te kennen.....vreemd omdat in de Expedia app de geplande reis wel naar voren komt. Zonder reisplannummer is het ons onmogelijk gebleken om contact te krijgen met iemand.....waardeloze maatschappij want ze hebben hun centen wel opgestreken. De voucher die inmiddels zonder medeweten doorgeschoven is naar July 2020 kunnen we niets mee.
  • Beoordeeld door Michiel Middendorf op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Expedia beweert restitutie aangevraagd te hebben bij de KLM, maar dit is niet waar. De KLM kan niets vinden. KLM wijst naar Expedia en Expedia naar KLM. Ik wil na 7 maanden MIJN geld terug.
  • Beoordeeld door Mark op 23-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Expedia verkoopt tickets die een paar dagen daarna niet meer geldig zijn. Je krijgt vervolgens een voucher waar niemand op zit te wachten. Je krijgt je geld niet terug. Pure oplichting. Expedia is verder ook niet per mail of telefoon bereikbaar. Ze bieden geen enkele hulp of oplossing. Kortom doe geen enkele boeking bij deze club oplichters.
  • Beoordeeld door m op 23-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

expedia, reageert niet of in een algemene mail op onze vraagstelling wat betekend dat we dus WEER geen antwoord ontvangen. We "hangen" echt uren in de wacht ( zelfs in het Engels).
of te wel op welke manier is het mogelijk een compleet antwoord te ontvangen van Expedia. Wij weten het niet meer.
  • Beoordeeld door L T Belgie op 19-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

IN JANUARI BOEKTE IK TWEE VERBLIJVEN IN EEN HOTEL IN MIAMI, FLORIDA. HET EERSTE VAN 14-18.04.2020, HET TWEEDE VAN 23 OP 24.04.2020. WEGENS COVID SLOOT DE HOTELEIGENAAR ZIJN HOTEL VOORDIEN, TOT 01.06.2020. HIERMEE ANNULEERDE HIJ UNILATERAAL BEIDE VERBLIJVEN. HET EERSTE VERBLIJF KOSTTE 452 €. NA EEN AANTAL MAILS EN TELEFOONS, WAAR TELKENS NIEMAND OP DE HOOGTE IS VAN HET DOSSIER EN WAAR NIEMAND JE WIL HELPEN, KREEG IK OP 10.04.2020 ANTWOORD OP MIJN VRAAG HOE HET VERDER MOEST. IK MOEST DE REISPLAN NUMMERS INVOEREN EN GEBRUIK MAKEN VAN DE ANNULERINGSTOOL. WAT IK OP 11.04.2020 DEED. ALLES ZOU AUTOMATISCH IN ORDE KOMEN. NA ENIGE TIJD KREEG IK VAN EXPEDIA BEVESTIGING DAT HET TWEEDE, GOEDKOPERE BEDRIJF TERUGBETAALD ZOU WORDEN, WAT OOK GEBEURDE. DE EIGENAAR VAN HET HOTEL MAILDE ME DAT IK RECHT ZOU HEBBEN OP EEN VOUCHER MET NOG EEN EXTRA NACHT ALS COMPENSATIE VOOR DE ANNULERING. MAAR DAT MOEST VIA EXPEDIA GAAN. EXPEDIA WEIGERT DE VOUCHER TE GEVEN MAAR OOK TERUGBETALING. ZE KUNNEN DE EIGENAAR ZOGEZEGD NIET BEREIKEN. DUS KRIJG IK NIETS. NOCHTANS WERD ME TELEFONISCH BEVESTIGD DAT IK HET EERSTE VERBLIJF WEL DEGELIJK GOED GEANNULEERD HAD, EN DAT ER AUTOMATISCH RESPONS VAN EXPEDIA ZOU KOMEN. DIE NOOIT KWAM! ONDANKS ZEER TALRIJKE MAILS. DE LAATSTE MAIL VAN EXPEDIA VRAAGT ME EEN PDF DOCUMENT ALS BEWIJS DAT IK DE VOUCHER AANGEVRAAGD HEB. DIT DOCUMENT HEBBEN ZE ME NOOIT GESTUURD, NADAT IK DE ANNULERINGSTOOL OP HUN VRAAG GEACTIVEERD HEB. DIT IS PURE OPLICHTING. ZE KUNNEN BLIJKBAAR DE BETAALDE SOM VAN DE HOTELEIGENAAR NIET TERUGKRIJGEN EN WILLEN ME OPLICHTEN VOOR 452 €, TERWIJL HUN SITE BLIJKBAAR NIET GOED WERKT, OFWEL OMDAT ER STEEDS NIEUWE REGELS EN OBSTAKELS OPGEWORPEN WORDEN. EXPEDIA IS ONGETWIJFELD VERZEKERD TEGEN MALAFIDE HOTELEIGENAARS. HUN STERKTE IS DAT HET EEN AMERIKAANS BEDRIJF IS WAARTEGEN JE IN EUROPA NIETS KAN DOEN. VOOR BELGIE MOET ALLES VIA DE NEDERLANDSE SUPPORTSITE LOPEN. WAAR ZE NET ALS AAN DE TELEFOON MEKAAR GEDURIG TEGENSPREKEN. TELEFONISCH IS ME BEVESTIGD DAT HET OPGELOST ZOU WORDEN, ZELFS PER MAIL MAAR ACHTERAF WORDT HET TEGENDEEL GEZEGD EN GESCHREVEN. IK ZAL MIJN ERVARING ZO BREED MOGELIJK DELEN, ZODAT ANDERE ARGELOZE KLANTEN TEGEN DEZE OPLICHTERSPRAKTIJKEN GEWAPEND ZIJN EN NIET VERKIEZEN MET EXPEDIA TE WERKEN. IK BEN NOCHTANS AL HEEL LANG KLANT. DE ANDERE BOEKINGSSITES DIE OOK NIET BEKEND STAAN VOOR HUN KLANTVRIENDELIJKHEID HEBBEN ME WEL GERESTITUEEERD.
  • Beoordeeld door G op 16-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Drie maand geleden onze reis moeten annuleren, wachten nu nog op restitutie...tientallen keren gebeld,mails gestuurd enz enz. Word van alles beloofd over terugbellen e.d komt niets van terecht,ons geld zijn we kwijt...
  • Beoordeeld door D Legdeur op 1-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Kreeg geen bevestiging van geboekte 2 overnachtigingen...zeer vreemd, gelukkig was rechtstreeks bellen effectiever. Anders wisten we nu nog niks.
  • Beoordeeld door Demircan op 28-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Mijn geld zou binnen 14 dagen terug geboekt worden. Vanaf 11.08 tot op heden 28.08 niets gezien of gehoord.
  • Beoordeeld door Milo op 25-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Drama dat niemand van jullie een telefoon kan opnemen en normaal beantwoorden een bandje afspelen in iedereen
  • Beoordeeld door Harrykamminga op 25-08-2020
  • Rapportcijfer: 9

Zeer goede en klantvriendelijk, wil reis annuleren en proberen ons op alle fronten te helpen. Top
  • Beoordeeld door Annelies Bak-van Eybergen op 13-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een booking gedaan bij Expedia. Die hebben dat ondergebracht bij HomeAway. Nu heeft de eigenaresse de booking geannuleerd. Dan denk je dat expedia zorgt dat je je geld terugkrijgt . Maar neen van de medewerkster kreeg ik een nummer in Costa Rica dat moest ik zelf bellen. Die verwezen me door naar HomeAway. Dus moest ik die weer bellen in het buitenland. Heel vreemd je denkt met Expedia te maken te hebben als je boekt. Maar dat is dus niet zo. En als klant laten ze he in de kou staan . Dat is toch geen service!!! Heb al vele malen geboekt bij Expedia, maar dit nog nooit meegemaakt!
  • Beoordeeld door M. Bakker op 5-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service. Pretenderen een reisorganisatie te zijn, maar kunnen alleen de accomodatie als het meezit beheren. Voor de rest doen ze helemaal niets voor je als er iets misgaat. Dan had je schijnbaar in de kleine lettertjes moeten lezen dat zij daarvoor niets voor je kunnen betekenen. Boek dus gewoon zelf je accomodatie en vlucht! Waarschijnlijk goedkoper en je bent in ieder geval zelf in controle. Er zijn geen voordelen.
De dames van de klantenservice blijven wel altijd netjes.
  • Beoordeeld door kuizenga op 28-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is een schandelijk bedrijf, wil de boeking verplaatsen maar is niet mogelijk. telefonisch het enige contact mogelijkheid , maar nemen niet op.
  • Beoordeeld door Smeets op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Dramatisch, eerder werd je altijd netjes te woord gestaan. Tegenwoordig uren wachten en wordt gewoonweg geen gehoor gegeven !
We hebben nog altijd een voucher staan welke we voor een nieuwe boeking willen gebruiken. Maar zijn bang dat, indien we nu weer moeten gaan annuleren (op de site staat anulleren gratis), dat we weer naar ons geld kunnen fluiten.
De kosten van de vlucht van de vorige boeking hebben we ookm nog steed niet terug, kortom ZEER telleurstellend. Ik vraag me af of deze organisatie niet failliet is/gaat !
  • Beoordeeld door R. Luinge op 25-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gesproken met Monique. Zeer bot en klantonvriendelijk.
Geen reclame voor Expedia. Totaal geen oplossingsmogelijkheden heeft ze en ze kapt je gewoon af. Brrrr. waardeloos.
  • Beoordeeld door Laurentius Kerren op 19-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb al 3 keer geprobeerd naar Expedia bellen voor Informatie te krijgen omtrent mijn pakket reis op 1 augustus, ook telkens 1uur aan de lijn gezeten, je krijgt geen contact met ze.
Doen ze dat nu Expres of zitten er gewoon te weinig mensen die het niet aankunnen?
je voelt gewoon voor de gek gehouden door Expedia!
  • Beoordeeld door G.A. Kranenburg op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nooit meer Expedia
  • Beoordeeld door G.A. Kranenburg op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na een uur in de wacht te hebben gestaan om telefonisch contact te krijgen, heb ik het opgegeven. Ook een emailadres is onvindbaar. Jammer dat Expedia zo onklantvriendelijk is, het is ook onmogelijk om online een verzoek om restitutie van een reis in te dienen.

Nooit meer een reis via Expdia voor mij.
  • Beoordeeld door Marieke Vredenberg op 11-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

onbereikbare klantenservice, menu loopt vast als telefoonnummer niet wordt herkend, hotel geboekt, wel afgeschreven van bankrekening (melding van niet) maar niet bekend bij hotel. Contactformulier is niet te downloaden, alleen optie klantenservice bellen
  • Beoordeeld door Lester Ramoutar op 7-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

It is impossible to get through on the phone and there is no option to reply to emails for issues that have been raised. The app as well as the website has no clear chat facility to get direct help. Essentially, Expedia makes it almost impossible to follow up on claiming for cancelled flights - they simply hope exasperated customers will give up and that they will keep our money. Post COVID-19, IT SIMPLY IS NOT ADVISABLE TO BOOK FLIGHTS WITH EXPEDIA. Many airlines are refusing to re-book or refund bookings made with Expedia. Poor or virtually non-existent customer service.
  • Beoordeeld door isa op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

WAARDELOOS
  • Beoordeeld door Elewaut. Frank op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

We bellen reeds een uur lang, zonder enig antwoord, steeds stomme muziekjes. We gaan met plezier dit overhevelen aan het consumentenprogramma "de inspecteur" op de grote radiozender radio 2 in Belvië. Iedereen moet werken.. En jullie ook
  • Beoordeeld door Thea op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik zit al 40 minuten in de wacht, toen ik ging boeken was dat binnen 5 minuten !! Niet normaal meer
  • Beoordeeld door Akke op 3-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service. Ontzettend lange wachttijd (50 minuten gisteren) en de persoon die mij hielp heeft opgehangen, waarschijnlijk omdat hij het onprettig vond dat ik mijn kritiek uitte op de behandeling van mijn restitutieaanvraag.
  • Beoordeeld door Monique op 29-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice van Expedia is op geen enkele manier bereikbaar, Als je belt krijg je een menu met 4 keuzes, waarbij het annuleren van een reis eigenlijk de enige optie is en waarbij ik in dat geval de hele betaalde reissom voor een geboekte reis kwijt zou zijn! Als je een mail stuurt naar het door hen zelf opgegeven mailadres krijg je meteen een reply dat het bericht niet wordt gelezen en niet wordt beantwoord. Ik heb er alle begrip voor dat in deze 'bijzondere' tijd niet meteen een reactie volgt maar zou gewoon graag een mens willen spreken of mailen voor een reactie op mijn vragen!
  • Beoordeeld door Nazan Celikel op 28-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht! als ik -10 kon geven, had ik het gedaan!

SInds 13 maart bezig om een pakketreis vergoed te krijgen. Inmiddels 42 emails voor verzoek tot restitutie en meerdere telefoongesprek met minimale wachttijd van 18 minuten, zijn er voor hun administratie 5 case's aangemaakt. Personeel houdt de managementteam ook voor de gek.
Keer op keer ben ik beloof om binnen 14 dagen reactie te krijgen, weer niet gebeurd, inmiddels 11 weken bezig.
Woensdag 20 mei aangetekende brief verstuurd met reactie verzoek binnen 10 werkdagen (tot 2 juni).
Volgens Europese wetgeving, hebben we recht tot restitutie en ik zal benodigde stappen nemen.
  • Beoordeeld door Franciscus van beers op 21-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wacht nog steeds op mijn voucher van de vlucht.heb geboekt in december 2019 en alles betaald.Ik heb veel gebeld maar ik ben 14 minnuten in de wacht gezet. Ik moet van Transavia met u hier over vragen de voucher te geven met spoed.
  • Beoordeeld door MArk op 16-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service. je krijgt alleen maar standaardantwoorden.
  • Beoordeeld door Gerard op 13-05-2020
  • Rapportcijfer: 3

Dat er door de covid 19 crisis is in reisland lijkt voorstelbaar, maar zich verschuilen achter vliegmaatschappij en hotel, die slechts vouchers (niet wettelijk) willen geven is een onjuiste positie. Er is geboekt bij Expedia en die zijn vlgs de eigen voorwaarden verantwoordelijk voor restitutie. Ik voel mij op het verkeerde been gezet en met de moed der wanhoop blijf ik pogen met een verantwoordelijke medewerker contact te krijgen. Tot nu toe een “dead end”. Misschien helpt deze review en heeft men de moed om terug te keren van dit zinloze geweld.

Ik ben benieuwd.
  • Beoordeeld door Walter nijhof op 4-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alleen in het Engels telefonisch bereikbaar, diverse keren opnieuw uitleggen en vragen of onze trip wel door kan gaan maar steeds weer n andere medewerker aan de lijn, na wederom wachten werd verbinding verbroken wegens drukte.
Kan niet E-mailen naar een klantenservice, geen Nederlands sprekende medewerkers, geen update over je reis-status,
Weten nu niet of reis door kan gaan, of we in aanmerking komen voor een voucher of terugbetaling, weten helemaal niet waar we aan toe zijn.
Echt heel erg slecht, nooit meegemaakt
SVP direct kontakt met ons opnemen, we zouden vertrekken op 21-5
Hopelijk wordt onze noodkreet nu wel gehoord.
  • Beoordeeld door Bert Rikkers op 28-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service
  • Beoordeeld door gj dela op 24-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

in oktober 2019 binnen 2 uur een vlucht geannuleerd; telefonisch werd (~ 2 uur na boeken) bevestigd dat de refund binnen een aantal weken weer op mijn bankrekening zou staan.. NOU ondanks 6 emails sindsdien, nog steeds NIKS, en ook geen enkele respons !!!!
Kortom, mijn vertrouwen in Expedia is niet toegenomen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Theo Molenaar op 24-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Krijg een link van jullie om de reis te annuleren, voer verschillende keren boekingsnummer in maar herkent het nummer niet!
Telefonisch en via de site kan ik geen contact krijgen.
  • Beoordeeld door Mireille op 14-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Expedia is onbereikbaar in tijden van nood, zowel telefonisch (bandje en daarna wordt er opgehangen), als via de mail (je krijgt een automatisch bericht dat je je reisplan online kunt wijzigen: wat niet zo is). Het enige dat ik heb ontvangen is een app dat ik via een formulier mijn reis kon annuleren. Nadat ik dat heb gedaan hoor ik hier vervolgens niets meer van (geen bevestiging of iets), maar zie wel in mijn reisplan dat mijn hotel geannuleerd is en dat ik deze kosten hiervoor niet terugkrijg. Vragen kan ik hier dus niet over stellen. De geboekte vlucht moet ik zelf bij de vliegtuigmaatschappij annuleren. Van meerdere kennissen en vrienden heb ik gehoord dat Booking het wel goed, snel en netjes afhandelt en zelfs geld heeft teruggestort, ook van geboekte niet-restitutie reserveringen. Waarom kunnen zij dit wel en jullie niet? Geen goede reclame lijkt mij. Als je dit als organisatie wilt overleven en ook na de crisis weer op de rit wilt proberen te komen is een goede reputatie belangrijk - dat mensen weer bij je willen boeken. Toch?
  • Beoordeeld door astrid van lochem op 10-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Er is geen contact mogelijk, telefoonverbinding blokkeert bij toets 1, 2 , contact formulier werkt niet , ik moet boeking wijzigen niet annuleren , kan negens mijn vragen stellen. heel frustrerend , Slechte organisatie als je in tijden van stress dichtklapt, onprofessioneel !
  • Beoordeeld door cesur ayten op 3-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het nummer van Bel Expedia is niet in gebruik ik ben al een week aan het proberen van mijn reis informatie aan het zoeken maar niks reageert niet kunnen jullie naar mij een bestaande nummer geven waar ik wel met iemand kan spreken ...
Bel Expedia
020 200 84 59
(Gebruikelijke belkosten)