Bellen met Expedia

Wegens het Corona virus zijn de wachttijden bij de telefonische klantenservice van Expedia op dit moment extreem lang! Gebruik bij voorkeur één van de alternatieve contactmogelijkheden om ergenis te voorkomen.

Waarom bellen met Expedia Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een boeking.
  • Je wilt een boeking annuleren/wijzigen of restitutie aanvragen.
  • Je wilt een auto huren.
  • Je wilt een pakketreis, vlucht of hotel boeken.
Bel Expedia 020 200 84 59 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 21:00
  • Zondag 10:00 - 21:00

  • Telefoonnummer Expedia: 020 200 84 59 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met Expedia via een contactformulier.

Klik op onderstaande link en vervolgens op de "Neem contact met ons op" button voor het contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van Expedia Ga naar het contactformulier op de website van Expedia

Neem contact op met Expedia via Facebook.

Bekijk de nieuwste video's van Expedia op Facebook.

Of neem contact op met de klantenservice van Expedia via Facebook.

Openingstijden klantenservice Expedia op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Expedia via Facebook.

Neem contact op met Expedia via Twitter.

Volg de laatste nieuwtjes en pik alle aanbiedingen mee van Expedia. Hier vind je reistips, inspiratie en de beste deals van Expedia.

Lees alle tweets van Expedia.

Klik hier voor contact met Expedia via Twitter. Klik hier voor contact met Expedia via Twitter.

Account aanmaken

Vul je gegevens in en klik op de gele button 'Account aanmaken'. Beheer je eigen boekingen en betalingen.

Klik hier om een account aan te maken bij Expedia. Klik hier om een account aan te maken bij Expedia.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Expedia.

Lees alles over exclusieve aanbiedingen, kortingsbonnen en koopjes op vluchten. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief en blijf via e-mail iedere week op de hoogte. Vul de gegevens in en klik op de gele button Aanmelden. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Expedia nieuwsbrief.

 

 

Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief.

Bekijk je reisplannen

Meld je aan via Google, Facebook of met je mailadres. Klik vervolgens op de gele button 'Bevestigen'. Ook kan je op reisplannummer zoeken.

Klik hier om je boekingen te beheren. Klik hier om je boekingen te beheren.
Rapportcijfer Expedia Klantenservice: 1.8
1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 37 stem(men).

Beoordeel Expedia Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Expedia Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Bakker op 5-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service. Pretenderen een reisorganisatie te zijn, maar kunnen alleen de accomodatie als het meezit beheren. Voor de rest doen ze helemaal niets voor je als er iets misgaat. Dan had je schijnbaar in de kleine lettertjes moeten lezen dat zij daarvoor niets voor je kunnen betekenen. Boek dus gewoon zelf je accomodatie en vlucht! Waarschijnlijk goedkoper en je bent in ieder geval zelf in controle. Er zijn geen voordelen.
De dames van de klantenservice blijven wel altijd netjes.
  • Beoordeeld door kuizenga op 28-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is een schandelijk bedrijf, wil de boeking verplaatsen maar is niet mogelijk. telefonisch het enige contact mogelijkheid , maar nemen niet op.
  • Beoordeeld door Smeets op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Dramatisch, eerder werd je altijd netjes te woord gestaan. Tegenwoordig uren wachten en wordt gewoonweg geen gehoor gegeven !
We hebben nog altijd een voucher staan welke we voor een nieuwe boeking willen gebruiken. Maar zijn bang dat, indien we nu weer moeten gaan annuleren (op de site staat anulleren gratis), dat we weer naar ons geld kunnen fluiten.
De kosten van de vlucht van de vorige boeking hebben we ookm nog steed niet terug, kortom ZEER telleurstellend. Ik vraag me af of deze organisatie niet failliet is/gaat !
  • Beoordeeld door R. Luinge op 25-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gesproken met Monique. Zeer bot en klantonvriendelijk.
Geen reclame voor Expedia. Totaal geen oplossingsmogelijkheden heeft ze en ze kapt je gewoon af. Brrrr. waardeloos.
  • Beoordeeld door Laurentius Kerren op 19-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb al 3 keer geprobeerd naar Expedia bellen voor Informatie te krijgen omtrent mijn pakket reis op 1 augustus, ook telkens 1uur aan de lijn gezeten, je krijgt geen contact met ze.
Doen ze dat nu Expres of zitten er gewoon te weinig mensen die het niet aankunnen?
je voelt gewoon voor de gek gehouden door Expedia!
  • Beoordeeld door G.A. Kranenburg op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nooit meer Expedia
  • Beoordeeld door G.A. Kranenburg op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na een uur in de wacht te hebben gestaan om telefonisch contact te krijgen, heb ik het opgegeven. Ook een emailadres is onvindbaar. Jammer dat Expedia zo onklantvriendelijk is, het is ook onmogelijk om online een verzoek om restitutie van een reis in te dienen.

Nooit meer een reis via Expdia voor mij.
  • Beoordeeld door Marieke Vredenberg op 11-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

onbereikbare klantenservice, menu loopt vast als telefoonnummer niet wordt herkend, hotel geboekt, wel afgeschreven van bankrekening (melding van niet) maar niet bekend bij hotel. Contactformulier is niet te downloaden, alleen optie klantenservice bellen
  • Beoordeeld door Lester Ramoutar op 7-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

It is impossible to get through on the phone and there is no option to reply to emails for issues that have been raised. The app as well as the website has no clear chat facility to get direct help. Essentially, Expedia makes it almost impossible to follow up on claiming for cancelled flights - they simply hope exasperated customers will give up and that they will keep our money. Post COVID-19, IT SIMPLY IS NOT ADVISABLE TO BOOK FLIGHTS WITH EXPEDIA. Many airlines are refusing to re-book or refund bookings made with Expedia. Poor or virtually non-existent customer service.
  • Beoordeeld door isa op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

WAARDELOOS
  • Beoordeeld door Elewaut. Frank op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

We bellen reeds een uur lang, zonder enig antwoord, steeds stomme muziekjes. We gaan met plezier dit overhevelen aan het consumentenprogramma "de inspecteur" op de grote radiozender radio 2 in Belvië. Iedereen moet werken.. En jullie ook
  • Beoordeeld door Thea op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik zit al 40 minuten in de wacht, toen ik ging boeken was dat binnen 5 minuten !! Niet normaal meer
  • Beoordeeld door Akke op 3-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service. Ontzettend lange wachttijd (50 minuten gisteren) en de persoon die mij hielp heeft opgehangen, waarschijnlijk omdat hij het onprettig vond dat ik mijn kritiek uitte op de behandeling van mijn restitutieaanvraag.
  • Beoordeeld door Monique op 29-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice van Expedia is op geen enkele manier bereikbaar, Als je belt krijg je een menu met 4 keuzes, waarbij het annuleren van een reis eigenlijk de enige optie is en waarbij ik in dat geval de hele betaalde reissom voor een geboekte reis kwijt zou zijn! Als je een mail stuurt naar het door hen zelf opgegeven mailadres krijg je meteen een reply dat het bericht niet wordt gelezen en niet wordt beantwoord. Ik heb er alle begrip voor dat in deze 'bijzondere' tijd niet meteen een reactie volgt maar zou gewoon graag een mens willen spreken of mailen voor een reactie op mijn vragen!
  • Beoordeeld door Nazan Celikel op 28-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht! als ik -10 kon geven, had ik het gedaan!

SInds 13 maart bezig om een pakketreis vergoed te krijgen. Inmiddels 42 emails voor verzoek tot restitutie en meerdere telefoongesprek met minimale wachttijd van 18 minuten, zijn er voor hun administratie 5 case's aangemaakt. Personeel houdt de managementteam ook voor de gek.
Keer op keer ben ik beloof om binnen 14 dagen reactie te krijgen, weer niet gebeurd, inmiddels 11 weken bezig.
Woensdag 20 mei aangetekende brief verstuurd met reactie verzoek binnen 10 werkdagen (tot 2 juni).
Volgens Europese wetgeving, hebben we recht tot restitutie en ik zal benodigde stappen nemen.
  • Beoordeeld door Franciscus van beers op 21-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wacht nog steeds op mijn voucher van de vlucht.heb geboekt in december 2019 en alles betaald.Ik heb veel gebeld maar ik ben 14 minnuten in de wacht gezet. Ik moet van Transavia met u hier over vragen de voucher te geven met spoed.
  • Beoordeeld door MArk op 16-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service. je krijgt alleen maar standaardantwoorden.
  • Beoordeeld door Gerard op 13-05-2020
  • Rapportcijfer: 3

Dat er door de covid 19 crisis is in reisland lijkt voorstelbaar, maar zich verschuilen achter vliegmaatschappij en hotel, die slechts vouchers (niet wettelijk) willen geven is een onjuiste positie. Er is geboekt bij Expedia en die zijn vlgs de eigen voorwaarden verantwoordelijk voor restitutie. Ik voel mij op het verkeerde been gezet en met de moed der wanhoop blijf ik pogen met een verantwoordelijke medewerker contact te krijgen. Tot nu toe een “dead end”. Misschien helpt deze review en heeft men de moed om terug te keren van dit zinloze geweld.

Ik ben benieuwd.
  • Beoordeeld door Walter nijhof op 4-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alleen in het Engels telefonisch bereikbaar, diverse keren opnieuw uitleggen en vragen of onze trip wel door kan gaan maar steeds weer n andere medewerker aan de lijn, na wederom wachten werd verbinding verbroken wegens drukte.
Kan niet E-mailen naar een klantenservice, geen Nederlands sprekende medewerkers, geen update over je reis-status,
Weten nu niet of reis door kan gaan, of we in aanmerking komen voor een voucher of terugbetaling, weten helemaal niet waar we aan toe zijn.
Echt heel erg slecht, nooit meegemaakt
SVP direct kontakt met ons opnemen, we zouden vertrekken op 21-5
Hopelijk wordt onze noodkreet nu wel gehoord.
  • Beoordeeld door Bert Rikkers op 28-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service
Bel Expedia
020 200 84 59
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.