Bellen met Expedia

Wegens het Corona virus zijn de wachttijden bij de telefonische klantenservice van Expedia op dit moment extreem lang! Gebruik bij voorkeur één van de alternatieve contactmogelijkheden om ergenis te voorkomen.

Waarom bellen met Expedia Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een boeking.
  • Je wilt een boeking annuleren/wijzigen of restitutie aanvragen.
  • Je wilt een auto huren.
  • Je wilt een pakketreis, vlucht of hotel boeken.
Bel Expedia 020 200 84 59 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 21:00
  • Zondag 10:00 - 21:00

  • Telefoonnummer Expedia: 020 200 84 59 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Neem contact op met Expedia via een contactformulier.

Klik op onderstaande link en vervolgens op de "Neem contact met ons op" button voor het contactformulier.

Ga naar het contactformulier op de website van Expedia Ga naar het contactformulier op de website van Expedia

Neem contact op met Expedia via Facebook.

Bekijk de nieuwste video's van Expedia op Facebook.

Of neem contact op met de klantenservice van Expedia via Facebook.

Openingstijden klantenservice Expedia op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Expedia via Facebook.

Neem contact op met Expedia via Twitter.

Volg de laatste nieuwtjes en pik alle aanbiedingen mee van Expedia. Hier vind je reistips, inspiratie en de beste deals van Expedia.

Lees alle tweets van Expedia.

Klik hier voor contact met Expedia via Twitter. Klik hier voor contact met Expedia via Twitter.

Account aanmaken

Vul je gegevens in en klik op de gele button 'Account aanmaken'. Beheer je eigen boekingen en betalingen.

Klik hier om een account aan te maken bij Expedia. Klik hier om een account aan te maken bij Expedia.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Expedia.

Lees alles over exclusieve aanbiedingen, kortingsbonnen en koopjes op vluchten. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief en blijf via e-mail iedere week op de hoogte. Vul de gegevens in en klik op de gele button Aanmelden. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Expedia nieuwsbrief.

 

 

Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief.

Bekijk je reisplannen

Meld je aan via Google, Facebook of met je mailadres. Klik vervolgens op de gele button 'Bevestigen'. Ook kan je op reisplannummer zoeken.

Klik hier om je boekingen te beheren. Klik hier om je boekingen te beheren.

Neem contact op met Expedia via Instagram.

Inspiratie opdoen voor jouw volgende reis? Volg Expedia dan op Instagram! Zij delen hier dagelijks prachtige foto’s van de mooiste vakantiebestemmingen. Daarnaast komen ook regelmatig leuke win- en kortingsacties voorbij.

Klik hier voor contact met Expedia via Instagram. Klik hier voor contact met Expedia via Instagram.

Tiger Costume | :15 | Expedia

Rapportcijfer Expedia Klantenservice: 1.8
1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 48 stem(men).

Beoordeel Expedia Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Expedia Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Hermien op 16-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Door toedoen van Corona is in maart de vlucht gecanceld. Omdat we bij Expedia geboekt hebben moet alle communicatie via hun lopen. We hebben 1 keer met hun kunnen spreken om te overleggen hoe verder en we zouden van hun horen. Ze zouden overleggen met Qantas of restitutie mogelijk was. Nooit meer wat van hun gehoord en als we nu het reisplannummer invullen blijken ze ons opeens niet meer te kennen.....vreemd omdat in de Expedia app de geplande reis wel naar voren komt. Zonder reisplannummer is het ons onmogelijk gebleken om contact te krijgen met iemand.....waardeloze maatschappij want ze hebben hun centen wel opgestreken. De voucher die inmiddels zonder medeweten doorgeschoven is naar July 2020 kunnen we niets mee.
  • Beoordeeld door Michiel Middendorf op 2-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Expedia beweert restitutie aangevraagd te hebben bij de KLM, maar dit is niet waar. De KLM kan niets vinden. KLM wijst naar Expedia en Expedia naar KLM. Ik wil na 7 maanden MIJN geld terug.
  • Beoordeeld door Mark op 23-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Expedia verkoopt tickets die een paar dagen daarna niet meer geldig zijn. Je krijgt vervolgens een voucher waar niemand op zit te wachten. Je krijgt je geld niet terug. Pure oplichting. Expedia is verder ook niet per mail of telefoon bereikbaar. Ze bieden geen enkele hulp of oplossing. Kortom doe geen enkele boeking bij deze club oplichters.
  • Beoordeeld door m op 23-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

expedia, reageert niet of in een algemene mail op onze vraagstelling wat betekend dat we dus WEER geen antwoord ontvangen. We "hangen" echt uren in de wacht ( zelfs in het Engels).
of te wel op welke manier is het mogelijk een compleet antwoord te ontvangen van Expedia. Wij weten het niet meer.
  • Beoordeeld door L T Belgie op 19-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

IN JANUARI BOEKTE IK TWEE VERBLIJVEN IN EEN HOTEL IN MIAMI, FLORIDA. HET EERSTE VAN 14-18.04.2020, HET TWEEDE VAN 23 OP 24.04.2020. WEGENS COVID SLOOT DE HOTELEIGENAAR ZIJN HOTEL VOORDIEN, TOT 01.06.2020. HIERMEE ANNULEERDE HIJ UNILATERAAL BEIDE VERBLIJVEN. HET EERSTE VERBLIJF KOSTTE 452 €. NA EEN AANTAL MAILS EN TELEFOONS, WAAR TELKENS NIEMAND OP DE HOOGTE IS VAN HET DOSSIER EN WAAR NIEMAND JE WIL HELPEN, KREEG IK OP 10.04.2020 ANTWOORD OP MIJN VRAAG HOE HET VERDER MOEST. IK MOEST DE REISPLAN NUMMERS INVOEREN EN GEBRUIK MAKEN VAN DE ANNULERINGSTOOL. WAT IK OP 11.04.2020 DEED. ALLES ZOU AUTOMATISCH IN ORDE KOMEN. NA ENIGE TIJD KREEG IK VAN EXPEDIA BEVESTIGING DAT HET TWEEDE, GOEDKOPERE BEDRIJF TERUGBETAALD ZOU WORDEN, WAT OOK GEBEURDE. DE EIGENAAR VAN HET HOTEL MAILDE ME DAT IK RECHT ZOU HEBBEN OP EEN VOUCHER MET NOG EEN EXTRA NACHT ALS COMPENSATIE VOOR DE ANNULERING. MAAR DAT MOEST VIA EXPEDIA GAAN. EXPEDIA WEIGERT DE VOUCHER TE GEVEN MAAR OOK TERUGBETALING. ZE KUNNEN DE EIGENAAR ZOGEZEGD NIET BEREIKEN. DUS KRIJG IK NIETS. NOCHTANS WERD ME TELEFONISCH BEVESTIGD DAT IK HET EERSTE VERBLIJF WEL DEGELIJK GOED GEANNULEERD HAD, EN DAT ER AUTOMATISCH RESPONS VAN EXPEDIA ZOU KOMEN. DIE NOOIT KWAM! ONDANKS ZEER TALRIJKE MAILS. DE LAATSTE MAIL VAN EXPEDIA VRAAGT ME EEN PDF DOCUMENT ALS BEWIJS DAT IK DE VOUCHER AANGEVRAAGD HEB. DIT DOCUMENT HEBBEN ZE ME NOOIT GESTUURD, NADAT IK DE ANNULERINGSTOOL OP HUN VRAAG GEACTIVEERD HEB. DIT IS PURE OPLICHTING. ZE KUNNEN BLIJKBAAR DE BETAALDE SOM VAN DE HOTELEIGENAAR NIET TERUGKRIJGEN EN WILLEN ME OPLICHTEN VOOR 452 €, TERWIJL HUN SITE BLIJKBAAR NIET GOED WERKT, OFWEL OMDAT ER STEEDS NIEUWE REGELS EN OBSTAKELS OPGEWORPEN WORDEN. EXPEDIA IS ONGETWIJFELD VERZEKERD TEGEN MALAFIDE HOTELEIGENAARS. HUN STERKTE IS DAT HET EEN AMERIKAANS BEDRIJF IS WAARTEGEN JE IN EUROPA NIETS KAN DOEN. VOOR BELGIE MOET ALLES VIA DE NEDERLANDSE SUPPORTSITE LOPEN. WAAR ZE NET ALS AAN DE TELEFOON MEKAAR GEDURIG TEGENSPREKEN. TELEFONISCH IS ME BEVESTIGD DAT HET OPGELOST ZOU WORDEN, ZELFS PER MAIL MAAR ACHTERAF WORDT HET TEGENDEEL GEZEGD EN GESCHREVEN. IK ZAL MIJN ERVARING ZO BREED MOGELIJK DELEN, ZODAT ANDERE ARGELOZE KLANTEN TEGEN DEZE OPLICHTERSPRAKTIJKEN GEWAPEND ZIJN EN NIET VERKIEZEN MET EXPEDIA TE WERKEN. IK BEN NOCHTANS AL HEEL LANG KLANT. DE ANDERE BOEKINGSSITES DIE OOK NIET BEKEND STAAN VOOR HUN KLANTVRIENDELIJKHEID HEBBEN ME WEL GERESTITUEEERD.
  • Beoordeeld door G op 16-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Drie maand geleden onze reis moeten annuleren, wachten nu nog op restitutie...tientallen keren gebeld,mails gestuurd enz enz. Word van alles beloofd over terugbellen e.d komt niets van terecht,ons geld zijn we kwijt...
  • Beoordeeld door D Legdeur op 1-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Kreeg geen bevestiging van geboekte 2 overnachtigingen...zeer vreemd, gelukkig was rechtstreeks bellen effectiever. Anders wisten we nu nog niks.
  • Beoordeeld door Demircan op 28-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Mijn geld zou binnen 14 dagen terug geboekt worden. Vanaf 11.08 tot op heden 28.08 niets gezien of gehoord.
  • Beoordeeld door Milo op 25-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Drama dat niemand van jullie een telefoon kan opnemen en normaal beantwoorden een bandje afspelen in iedereen
  • Beoordeeld door Harrykamminga op 25-08-2020
  • Rapportcijfer: 9

Zeer goede en klantvriendelijk, wil reis annuleren en proberen ons op alle fronten te helpen. Top
  • Beoordeeld door Annelies Bak-van Eybergen op 13-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een booking gedaan bij Expedia. Die hebben dat ondergebracht bij HomeAway. Nu heeft de eigenaresse de booking geannuleerd. Dan denk je dat expedia zorgt dat je je geld terugkrijgt . Maar neen van de medewerkster kreeg ik een nummer in Costa Rica dat moest ik zelf bellen. Die verwezen me door naar HomeAway. Dus moest ik die weer bellen in het buitenland. Heel vreemd je denkt met Expedia te maken te hebben als je boekt. Maar dat is dus niet zo. En als klant laten ze he in de kou staan . Dat is toch geen service!!! Heb al vele malen geboekt bij Expedia, maar dit nog nooit meegemaakt!
  • Beoordeeld door M. Bakker op 5-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service. Pretenderen een reisorganisatie te zijn, maar kunnen alleen de accomodatie als het meezit beheren. Voor de rest doen ze helemaal niets voor je als er iets misgaat. Dan had je schijnbaar in de kleine lettertjes moeten lezen dat zij daarvoor niets voor je kunnen betekenen. Boek dus gewoon zelf je accomodatie en vlucht! Waarschijnlijk goedkoper en je bent in ieder geval zelf in controle. Er zijn geen voordelen.
De dames van de klantenservice blijven wel altijd netjes.
  • Beoordeeld door kuizenga op 28-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het is een schandelijk bedrijf, wil de boeking verplaatsen maar is niet mogelijk. telefonisch het enige contact mogelijkheid , maar nemen niet op.
  • Beoordeeld door Smeets op 27-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Dramatisch, eerder werd je altijd netjes te woord gestaan. Tegenwoordig uren wachten en wordt gewoonweg geen gehoor gegeven !
We hebben nog altijd een voucher staan welke we voor een nieuwe boeking willen gebruiken. Maar zijn bang dat, indien we nu weer moeten gaan annuleren (op de site staat anulleren gratis), dat we weer naar ons geld kunnen fluiten.
De kosten van de vlucht van de vorige boeking hebben we ookm nog steed niet terug, kortom ZEER telleurstellend. Ik vraag me af of deze organisatie niet failliet is/gaat !
  • Beoordeeld door R. Luinge op 25-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Gesproken met Monique. Zeer bot en klantonvriendelijk.
Geen reclame voor Expedia. Totaal geen oplossingsmogelijkheden heeft ze en ze kapt je gewoon af. Brrrr. waardeloos.
  • Beoordeeld door Laurentius Kerren op 19-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heb al 3 keer geprobeerd naar Expedia bellen voor Informatie te krijgen omtrent mijn pakket reis op 1 augustus, ook telkens 1uur aan de lijn gezeten, je krijgt geen contact met ze.
Doen ze dat nu Expres of zitten er gewoon te weinig mensen die het niet aankunnen?
je voelt gewoon voor de gek gehouden door Expedia!
  • Beoordeeld door G.A. Kranenburg op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nooit meer Expedia
  • Beoordeeld door G.A. Kranenburg op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na een uur in de wacht te hebben gestaan om telefonisch contact te krijgen, heb ik het opgegeven. Ook een emailadres is onvindbaar. Jammer dat Expedia zo onklantvriendelijk is, het is ook onmogelijk om online een verzoek om restitutie van een reis in te dienen.

Nooit meer een reis via Expdia voor mij.
  • Beoordeeld door Marieke Vredenberg op 11-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

onbereikbare klantenservice, menu loopt vast als telefoonnummer niet wordt herkend, hotel geboekt, wel afgeschreven van bankrekening (melding van niet) maar niet bekend bij hotel. Contactformulier is niet te downloaden, alleen optie klantenservice bellen
  • Beoordeeld door Lester Ramoutar op 7-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

It is impossible to get through on the phone and there is no option to reply to emails for issues that have been raised. The app as well as the website has no clear chat facility to get direct help. Essentially, Expedia makes it almost impossible to follow up on claiming for cancelled flights - they simply hope exasperated customers will give up and that they will keep our money. Post COVID-19, IT SIMPLY IS NOT ADVISABLE TO BOOK FLIGHTS WITH EXPEDIA. Many airlines are refusing to re-book or refund bookings made with Expedia. Poor or virtually non-existent customer service.
Bel Expedia
020 200 84 59
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.