We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.
Heb jij onlangs contact gehad met Engie? Laat ons je ervaringen met Engie weten!
Beoordeel Engie.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Engie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Je kunt Engie tijdens op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 via WhatsApp bereiken. Het telefoonnummer is +31 6 23457896
Klik hier voor contact met Engie via WhatsApp.Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met Engie. Openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur. Reactietijden zijn onbekend.
Klik hier voor contact met Engie via Facebook Messenger.
Bekijk de veelgestelde vragen aan Engie:
Of kies een categorie:
Rapportcijfer is gebaseerd op 19 beoordelingen.
In het weekend niet bereikbaar, ook niet op de zaterochtend!!
Kan niet in MijnEngie ook niet als ik nieuw wachtwoord aanmaak. Ik probeer al weken er in te komen. Blijkt ook nog dat Engie niet telefonisch bereikbaar is. Alleen een robotchat. Slecht hoor!
krijg helemaal geen verbinding
Klantenservice duurt te lang. het mag veel beter meerdere receptionisten zou veel beter zijn.
Ik probeer mijn meterstanden door te geven voor een jaarafrekening. Maar omdat ik ga verhuizen en heb opgezegd kan ik niks meer doorgeven. Klanten service is gesloten na 15:00. En in de wacht duurt gemiddeld 25min+. erg jammer...
Onbereikbaar
Ik wacht al een maand op de jaarafrekening;. Volgens klantenservice krijg ik de jaarafrekening vast en zeker deze week.
Tot nu toe nog niks ontvangen, het is nu vrijdag, benieuwd hoe laat de afrekening komt vandaag
Zometeen maar weer eens bellen.
Wacht al sinds 5-01-2023 op mijn jaarafrekening. Probeer al ruim een week contact te krijgen met de Klantenserv. Dit is onmogelijk. Heb daarom de laatste betaling van mijn voorschot maar teruggehaald. Misschien wordt er nu iemand wakker!!
Totaal onbereikbaar, ik kan de meterstanden niet doorgeven!
Een 6 omdat ik ruim 30 minuten in de wacht heb gestaan aan de telefoon.
25 minuten in de telefoon wacht. Niet normaal het is nu ff over drieën dus stopt het hier??
Mijn moeder is 90 en kan niet zelf zaken met dit bedrijf regelen omdat ze niet op de hoogte is met socialmedia. Dit soort organisaties laten ouderen aan hun lot over.
Ik probeer zelf klantenservice te bereiken via mail, echter is dit mailadres niet bekend op de website van hun. Telefonisch of via chat immense wachttijden waarvoor ze dan ook nog bizarre telefoontarieven hanteren (100 cent per minuut) Betekend dus extra inkomsten voor hun.
Hoe bizar.
Dit soort organisaties zijn dusdanig ingericht dat klantcontact zoveel mogelijk wordt uitgesloten. Ze fingeren dat er klantenservice is maar dit is puur fictief.
Tijd om door de overheid in te grijpen en dit soort commerciële organisaties uit te bannen. Maak van energie geen speculatieve bron.
Het is onbegrijpelijk Wij moeten nu volgens jullie berekening€1300 pm voor gas en elektra betalen.De gasprijs is €4.26 Per m wij zijn zo lang we gas gebruiken klant bij jullie. WAT EEN BEHANDELING. DE GASPRIJS IS NU AANMERKELIJK LAGER Verhalen over inkoop zijn nonsens.Wij hebben over Engie ook contact met Radar.Wij zijn niet de enigen
Jaren klant en ze kunnen ons NIET
helpen omdat het klant nr NIET
bekend is.
Fam. Antenbrink
In het weekend totaal niet bereikbaar. Kan nergens inloggen, niet in de app, niet op de site, verder wel tevreden over Engie, maar de bereikbaarheid bv in het weekend is waardeloos.
ikzit nu al54 minuten aan de telefoon.
schande.
zit iedereen soms in de zon?
absoluut niet tevreden van de hulp
engie is in het weekend slecht te bereiken
Mensen van Engie.
Nergens een mail adres te ontdekken om vragen te stellen
Mijne Heren
Jullie zijn voor een ouder cliënteel bijna niet bereikbaar per telefoon. Het 0800 nummer dat jullie hebben, laat geen gesprek toe en geeft alleen een informatie. Iemand die niet met de computer overweg kan, kan bij jullie moeilijk terecht.
Bij een vergissing is een rechtzetting bijna niet mogelijk; Voorbeeld: op 26-11-2021 heb ik persoonlijk per vergissing een contract easy 3 aangemaakt. Ik wil echter terug naar mijn oud contract : Easy. Dit is voor mij niet mogelijk om dat te doen daar ik geen knop vind om een rechtzetting te doen.
Tot daar mijn mening
Beoordeel Engie Klantenservice