We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Stella Fietsen? Laat ons je ervaringen met Stella Fietsen weten!
Beoordeel Stella Fietsen.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Stella Fietsen? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Eindelijk is het tijd om jezelf te verwennen met een nieuwe fiets.
Heb je interesse in een fiets van Stella? Neem dan contact op via info@stellafietsen.nl. Stel je vragen en een medewerker van de klantenservice neemt jouw e-mail serieus in behandeling. Je kan snel een reactie verwachten.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Stella FietsenWil je vragen over de nieuwste ontwikkelingen op fietsgebied liever op papier beantwoord hebben? Het contactformulier van Stella biedt uitkomst. Vul je gegevens daar in en stel die vraag. Een medewerker van de klantenservice neemt dan schriftelijk contact met je op.
Ga naar het contactformulier op de website van Stella FietsenZoek contact met een medewerker van Stella fiesten via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van van maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:00 uur bereiken. Messenger is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Het ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet.
Klik hier voor contact met Stella Fietsen via Facebook Messenger.De meest gestelde vragen aan Stella op een rijtje:
De klantenservice van Stella is ook te bereiken via WhatsApp. Opmerkingen of vragen kan je ook op deze manier aan Stella kenbaar maken. Snel en makkelijk via WhatsApp: stuur hen een bericht via 06 - 8685 3534.
Klik hier voor contact met Stella Fietsen via WhatsApp.Heb je een vraag over een fiets of een e-bike? Dat kan ook via online chat van maandag t/m vrijdag van 09:30 - 17:00 uur. De deskundige medewerkers van de klantenservice antwoorden altijd zo snel mogelijk. Zoek contact met Stella via hun chatbox.
Start een chat met Stella FietsenRapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.
Wachttijd aan de telefoon duurt verschrikkelijk lang. Ik ben de 10e in de wachtrij. Volgens de computer is de wachttijd ruim 1 minuut. Na een half uur sta ik op positie nr. 8, dus nog maar 4 uren in de wacht. Geduld is een schone zaak
waardeloos bedrijf
heb een Stella fiets 2e hands gekocht 3 jaar geleden
krijg nu een fout melding in het scherm, ik naar de site van stella om een afspraak in te plannen krijg ik een mail "bedankt voor de aanvraag we gaan zo snel een afspraak in plannen voor u , u krijgt een mail van ons met datum en tijd
nu kan ik best begrijpen dat jullie het druk hebben om de reperatie in te plannen, maar ik wacht nog steeds op de mail
ik stella gebeld en het case nummer doorgegeven dat ik van hun heb gehad krijg ik te horen dat ik de fiets eerst moet registreren via www.info@stellafietsen.nl ,ik naar de site kan ik de fiets niet registreren
STELLA HOE MOET IK MIJN FIETS REGISTREREN !!!!!
Ik kan er niets anders van maken, SUPERSLECHT.
op geen enkele mail krijg je antwoord, telefonisch slecht bereikbaar.wachttijden aan de telefoon zijn gauw 30 minuten, behalve als je een nieuwe fiets wil kopen. Beloven terug te bellen maar doen het niet
Doen geen enkele moeite een oplossing voor je probleem te vinden.
Ik begrijp nu waarom het niet goed gaat met Stella!
Wachttijd voor een vraag een paar uur.
Fietsen ingepland voor een servicebeurt en gebeld omdat ik verschillende tijden gemaild krijgt.
Kan mevrouw de tijden niet bevestigen omdat ze niet in de planning kan kijken en niet weet op welke namen er ingepland staat.
Lang in de wacht staan en dan niet geholpen kunnen worden.
We moeten maar nieuwe afspraken maken. Dat resultaat na 45 minuten...
Waardeloos.
belachelijke wachttijd telefoon, schandalig.
de eerste wachtende tot in he oneindige , niks service.
wacht op afhandeling retourzending !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een klacht over Stella en wel het volgende ik heb wel 5 keer een berichtje gestuurd naar jullie en geen enkele reactie van jullie gehad terug gehad hoe kan dat??
Zeer slecht geen fiets wel betaald!
Telefoon wordt niet aangenomen bij verzekeringen.
Vorig jaar maart fiets gekocht. Vanaf september 2021 problemen. Na veel moeite is de fiets opgehaald en in nunspeet gerepareerd. Nu, een paar maanden verder, doet zich eenzelfde probleem voor. De enige manier om contact te krijgen met stella is telefonisch. Nou, dat is niet aan te raden. De wachttijden rijzen de pan uit. Het is betreurenswaardig dat een dure fiets zulke mankementen vertoont. De service is bar slecht!! Alsmwij dit geweten hadden, zouden wij nooit een stellafiets gekocht hebben.
Beoordeel Stella Fietsen Klantenservice