We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met IZA Zorgverzekering? Laat ons je ervaringen met IZA Zorgverzekering weten!
Beoordeel IZA Zorgverzekering.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met IZA Zorgverzekering? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Stel je vraag aan de servicedesk van IZA Zorgverzekering door middel van het contactformulier. Laat je e-mailadres achter en je ontvangt zo spoedig mogelijk antwoord. Voor vragen en meldingen aan IZA Zorgverzekering is dit contactformulier bij uitstek geschikt. Stel je vraag en je ontvangt altijd antwoord van een medewerker. Vergeet je klantnummer niet bij de hand te houden. Het is mogelijk om bijlagen mee te sturen.
Ga naar het contactformulier op de website van IZA ZorgverzekeringHeb je een eenvoudige vraag of wil je iets kwijt aan IZA Zorgverzekering? Je kan ook online contact zoeken met de klantenservice via online chat. Een medewerker is altijd online tijdens kantooruren om je vraag te beantwoorden.
Start een chat met IZA ZorgverzekeringIZA Zorgverzekeraar doet er alles aan om je van dienst te zijn. Een vraag over één van hun producten en diensten kan je ook schriftelijk indienen. Het postadres is:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van IZA Zorgverzekering? Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.
Klik hier voor contact met IZA Zorgverzekering via Facebook Messenger.Lees op de website van IZA Zorgverzekering de meestgestelde vragen:
Je kan op de website van IZA Zorgverzekering vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken:
Voor een algemene vraag aan IZA Zorgverzekering, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je ergens niet helemaal tevreden over bent. IZA Zorgverzekering neemt jouw klacht altijd serieus. Je kan een klacht of opmerking indienen door hun klachtenformulier in te vullen.
Klacht indienen bij IZA Zorgverzekering.Liever bij de tijd blijven via Facebook? Dat kan natuurlijk ook! IZA Zorgverzekering ververst regelmatig zijn content met nieuws, foto’s, video’s, belangrijke updates en andere dingen waar je interesse in kan hebben. De Facebookpagina van IZA Zorgverzekering kun je vinden via onderstaande link.
Klik hier voor contact met IZA Zorgverzekering via Facebook.Als je echt nooit belangrijke nieuws over IZA Zorgverzekering wil missen, kan je ze ook volgen via Twitter. Elke dag wordt de belangrijkste info hier geplaatst. Zo ben je altijd up-to-date. Dat kan handig zijn in deze Corona-tijden. Wil je dit laatste nieuws graag volgen? Dat kan middels @IZAzorg.
Klik hier voor contact met IZA Zorgverzekering via Twitter.Op het YouTube kanaal van IZA Zorgverzekering vind je informatie en video’s over verzekeringen en producten. Ben je geïnteresseerd, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van IZA Zorgverzekering’.
Ga naar het Youtube kanaal van IZA Zorgverzekering.Ambieer jij een baan bij IZA Zorgverzekering of wil je eerst weten of er een baan bij hen iets voor jou is? Linkedin is het grootste online netwerk ter wereld dat zich richt op professionals aan de vraag- en aanbodkant. Schrijf je in en meld je hier aan bij Jobs.
Klik hier voor contact met IZA Zorgverzekering via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.
sta 25 minuten te wachten tot iemand in de chat opdaagt, wordt je eindelijk aan een medewerker gekoppeld (hoe de chatbot verteld) zit je nog 15 minuten te wachten nadat je eerst "hallo" hebt getypt. Dus een DIKKE ONVOLDOENDE voor jullie bereikbaarheid. want tevens via de telefoon sta ik in de wacht en wordt na 5 minuten de verbindnig verbroken. Goed bezig IZA
0900 8036 wordt na 22 seconde afgebroken ; direct bereikbaar, nee dus Vraagstelling blijft onbeantwoord. Ik doe niet aan dat gechat FB en dergelijke. Wellicht dan toch maar huisarts vragen; hij zal er "blij" mee zijn. Ik hoop niet dat dit het nieuwe beleid gaat worden; zo'n "PUNT NL" verzekering
Ik krijg jullie niet aan de lijn....??????
Het lijkt onmogelijk om IZA anders dan telefonisch of schriftelijk te benaderen. Geen e-mailadres en niet eens een contactformulier. Niet eens de optie om via Mijn IZA een vraag te stellen of een document digitaal toe te sturen. Een onneembare vesting. Terwijl ze zelf van alles zomaar over de e-mail over je heen storten. Een e-mail met notificatie en het bericht zelf in Mijn IZA zou toch op zijn minst fatsoenlijk zijn. Foei!
Zeer slechte bereikbaarheid. Uren sta je in wacht.
Al onze medewerkers .. ja, ja het zal wel.
Misschien op zo’n laatste dag van het jaar iets meer medewerkers inzetten.
Zeer slechte bereikbaarheid. Uren sta je in de wacht. Onbegrijpelijk op zo’n laatste dag van het jaar.
Ik probeer de hele ochtend jullie te bereiken, wat n slechte bereikbaarheid, geen goede service!
Wachten via telefoon, wachten via chatbot n dan 5 x inloggen, vraag stellen en vervolgens van de lijn worden gegooid. Schande
opzich goede polis alleen deze club is niet bereikbaar. zelf willen ze post via de mail sturen, maar daar iets niet van klopt moet je als verzekerde een brief met dure porto sturen. asociaal
Ik heb 5 april 2022 een email met bijlage gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Bellen kost 90 cent per minuut. Meerdere keren de chat opgestart maar die stopt onverklaarbaar. Heb ik wel gedownload. Dit is echt geen klantenservice. En dan maar verschuilen achter de corona-tijd....
Zeer slecht bereikbaar. Wachttijd is ca. 20-30 minuten. Klantonvriendelijker kan het niet.
Totaal niet bereikbaar. Niet telefonisch (je staat zo maar half uur in de wacht) en ook de chatbot doet niets.
Zo hoor je niet met klanten om te gaan, vind ik in ieder geval.
Het duurt veel te lang voor ik iemand a d lijn krijg en werd vandaag gewoon afgebroken...
Beoordeel IZA Zorgverzekering Klantenservice