Stadgenoot Klantenservice

Rapportcijfer Stadgenoot klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (13)

Bellen met Stadgenoot

Waarom bellen met Stadgenoot Klantenservice?

  • Je hebt een reparatieverzoek.
  • Je hebt een vraag aan Stadgenoot over de betaling van de huur.
  • Je wil bij Stadgenoot een onderhoudsabonnement afsluiten.
  • Je hebt een klacht.

Openingstijden telefonische klantenservice Stadgenoot

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Stadgenoot: 020 511 8000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Stadgenoot? Laat ons je ervaringen met Stadgenoot weten!
Beoordeel Stadgenoot.

KvK gegevens Stadgenoot

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33011078
  • Vestigingsnummer (KvK): 000003051692
  • Statutaire naam: Stadgenoot 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Stadgenoot?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Stadgenoot? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Stadgenoot via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Stadgenoot? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Stadgenoot. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: info@stadgenoot.nl. Binnen 3 werkdagen kun je een reactie verwachten.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Stadgenoot

Chat online met Stadgenoot.

Chat online met een klantenservice medewerker van Stadgenoot.

Openingstijden online chat Stadgenoot:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.

Instructies online chat Stadgenoot.

Klik op onderstaande link en klik vervolgens op de website van Stadgenoot onder aan de website op de chat button. Let op: Om te kunnen chatten met een medewerker van de klantenservice moet je eerst de cookies van de site van Stadgenoot accepteren.

Start een chat met Stadgenoot

Neem contact op met Stadgenoot via WhatsApp.

Neem contact op met de klantenservice van Stadgenoot via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 0657476466.

Openingstijden WhatsApp klantenservice Stadgenoot.

  • Maandag t/m donderdag: van 08:30 tot 19:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.

Normaal gesproken ontvang je binnen 15 minuten een reactie van Stadgenoot.

Klik hier voor contact met Stadgenoot via WhatsApp.

Neem contact op met Stadgenoot via Facebook Messenger.

Neem contact op via Facebook Messenger en stuur een prive bericht naar een medewerker van Stadgenoot klantenservice. Binnen 15 minuten kun je een reactie verwachten.

Openingstijden Stadgenoot Facebook Messenger klantenservice.

  • Maandag t/m vrijdag: van 9:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Stadgenoot via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Stadgenoot.

Stadgenoot krijgt vaak vragen over diens verkoopbeleid. De meest voorkomende beantwoorden zij hieronder op hun website, klik hieronder voor de link.

  • Waarom verkopen wij woningen?
  • Aan wie verkopen wij woningen?
  • Waarom geven we geen korting op de marktprijs?
  • Welke woningen verkopen wij?
Ga naar de veelgestelde vragen van Stadgenoot

Neem contact op met Stadgenoot via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Stadgenoot via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Stadgenoot. Je kunt binnen 15 minuten een reactie verwachten.

Openingstijden klantenservice Stadgenoot op Twitter:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Stadgenoot via Twitter.

Stadgenoot | Ons Oostenburg festival

Hoofdkantoor Stadgenoot (adres)

Sarphatistraat 370 Amsterdam 1018 GW Nederland
Rapportcijfer Stadgenoot Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.

Beoordeel Stadgenoot Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Stadgenoot Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Stadgenoot Klantenservice

  • Beoordeeld door Visser op 10-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Zijn zowel telefonisch als via het contactformulier niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door C. Deckert op 3-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Slechteste woningbouw ever!
Mijn raam in de woonkamer staat open omdat de greep stuk is, klantenservice zegt is geen noodgeval, ik moet gewoon wachten tot een monteur gaat bellen kan tot 3 dagen duren. Gewoon asociaal!!!! Het regent in mijn kamer gaan hun mijn laminaat betalen! Gewoon niet kunnen maar wel elke jaar de huur omhoog he.
  • Beoordeeld door Leiva op 23-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Stadsgenoot is niet de stadsgenoot van toen, niet iedereen kan een woningbouw runnen om de klanten naar tevredenheid te stellen,
Er is zoveel verandert aan de handeling van zaken de laatste jaren, het is niet te gelovig,
  • Beoordeeld door Claudia op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je zit een half uur aan de lijn om vervolgens een hele haastige onvriendelijke medewerkster aan de lijn te krijgen, ik moest een foto sturen van de onderkant van mijn deur, terwijl ik rugklachten heb, dus dat is onmogelijk. Reparatieverzoek werd dus niet gedaan!
  • Beoordeeld door Mw . K. Fernandes op 7-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een 0.
Maand geleden klacht ingediend. Reeds 4 a 5 x gebeld. Nog steeds niet teruggebeld.
Stadgenoot is bijna onmogelijk te bereiken.
Nog steeds geen reactie op klacht en reparatie verzoek. Dit is te zot voor woorden. Ik zal andere stappen moeten ondernemen
  • Beoordeeld door Ronald de Goede op 1-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slechte bereikbaarheid. Heb je uiteindelijk iemand aan de telefoon om een lekkage door te geven van een bovenliggende woning, wordt er geantwoord dat je zelf maar moet gaan onderzoeken waar de lekkage vandaan komt en los je het zelf maar op!
  • Beoordeeld door Wendy Hogema op 17-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al 4 avonden/ nachten geen verlichting in de algemene box ruimte en in 4 portieken. Pikke donker dus heel gevaarlijk.
3 dagen achter elkaar gebeld met stadsgenoot. Zijn ze vergeten te melden. Maandag komt iemand. Dus in totaal 7 avonden geen verlichting.
Gebruikt u het lampje van uw mobiel!
  • Beoordeeld door M. Janssen op 9-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Na 2 dagen op 29 en 30 mei 2022 20 minuten aan de telefoon gehangen te hebben niemand gesproken. Vervolgens een mail gestuurd die op 31 mei 2022 via no-reply werd gestuurd dat binnen 5 werkdagen beantwoord zou worden. Niets vernomen op werkdag 6.
Wat een slechte organisatie is dit. Ik denk dat ik dit maar eens op social media ga zetten.
  • Beoordeeld door Astrid op 13-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ben al meer daN 2 maanden bezig om mijn CV te laten schoonmaken en een lekkage in de keuken op te lossen. Klantenservice na 30 minuten wachten en doorverbonden worden te horen krijgen dat het te druk is en op een later tijdstip terug te bellen. Ook op een chat wordt niet gereageerd, hele slechte service.
  • Beoordeeld door erttimm op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

-10 verschikkelijk slechte klantenservice
  • Beoordeeld door Cor van der Vegt op 10-03-2021
  • Rapportcijfer: 4

Ben al maanden bezig om een wing sleutel aan te vragen Krijg of een verkeerde of een die je niet kan activeren
  • Beoordeeld door c.voigt op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

geen contact bij belang rijke storing..
  • Beoordeeld door Sana op 7-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer jullie al 2 weken te bereiken gewoon weg geen gehoor wat een service zeg niet normaal!!!
Bel Stadgenoot
020 511 8000