We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Stadgenoot? Laat ons je ervaringen met Stadgenoot weten!
Beoordeel Stadgenoot.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Stadgenoot? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan Stadgenoot? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Stadgenoot. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: info@stadgenoot.nl. Binnen 3 werkdagen kun je een reactie verwachten.
Klik hier om een e-mail te sturen naar StadgenootChat online met een klantenservice medewerker van Stadgenoot.
Klik op onderstaande link en klik vervolgens op de website van Stadgenoot onder aan de website op de chat button. Let op: Om te kunnen chatten met een medewerker van de klantenservice moet je eerst de cookies van de site van Stadgenoot accepteren.
Start een chat met StadgenootNeem contact op met de klantenservice van Stadgenoot via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 0657476466.
Normaal gesproken ontvang je binnen 15 minuten een reactie van Stadgenoot.
Klik hier voor contact met Stadgenoot via WhatsApp.Neem contact op via Facebook Messenger en stuur een prive bericht naar een medewerker van Stadgenoot klantenservice. Binnen 15 minuten kun je een reactie verwachten.
Stadgenoot krijgt vaak vragen over diens verkoopbeleid. De meest voorkomende beantwoorden zij hieronder op hun website, klik hieronder voor de link.
Neem contact op met de klantenservice van Stadgenoot via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Stadgenoot. Je kunt binnen 15 minuten een reactie verwachten.
Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.
Stadsgenoot is niet de stadsgenoot van toen, niet iedereen kan een woningbouw runnen om de klanten naar tevredenheid te stellen,
Er is zoveel verandert aan de handeling van zaken de laatste jaren, het is niet te gelovig,
Je zit een half uur aan de lijn om vervolgens een hele haastige onvriendelijke medewerkster aan de lijn te krijgen, ik moest een foto sturen van de onderkant van mijn deur, terwijl ik rugklachten heb, dus dat is onmogelijk. Reparatieverzoek werd dus niet gedaan!
Een 0.
Maand geleden klacht ingediend. Reeds 4 a 5 x gebeld. Nog steeds niet teruggebeld.
Stadgenoot is bijna onmogelijk te bereiken.
Nog steeds geen reactie op klacht en reparatie verzoek. Dit is te zot voor woorden. Ik zal andere stappen moeten ondernemen
Super slechte bereikbaarheid. Heb je uiteindelijk iemand aan de telefoon om een lekkage door te geven van een bovenliggende woning, wordt er geantwoord dat je zelf maar moet gaan onderzoeken waar de lekkage vandaan komt en los je het zelf maar op!
Al 4 avonden/ nachten geen verlichting in de algemene box ruimte en in 4 portieken. Pikke donker dus heel gevaarlijk.
3 dagen achter elkaar gebeld met stadsgenoot. Zijn ze vergeten te melden. Maandag komt iemand. Dus in totaal 7 avonden geen verlichting.
Gebruikt u het lampje van uw mobiel!
Zeer slecht. Na 2 dagen op 29 en 30 mei 2022 20 minuten aan de telefoon gehangen te hebben niemand gesproken. Vervolgens een mail gestuurd die op 31 mei 2022 via no-reply werd gestuurd dat binnen 5 werkdagen beantwoord zou worden. Niets vernomen op werkdag 6.
Wat een slechte organisatie is dit. Ik denk dat ik dit maar eens op social media ga zetten.
Ben al meer daN 2 maanden bezig om mijn CV te laten schoonmaken en een lekkage in de keuken op te lossen. Klantenservice na 30 minuten wachten en doorverbonden worden te horen krijgen dat het te druk is en op een later tijdstip terug te bellen. Ook op een chat wordt niet gereageerd, hele slechte service.
-10 verschikkelijk slechte klantenservice
Ben al maanden bezig om een wing sleutel aan te vragen Krijg of een verkeerde of een die je niet kan activeren
geen contact bij belang rijke storing..
Ik probeer jullie al 2 weken te bereiken gewoon weg geen gehoor wat een service zeg niet normaal!!!
Beoordeel Stadgenoot Klantenservice