Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door Beijerinck op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.8)

Jullie zijn gewoon niet bereikbaar. Grove schande.triest Nederland op zijn best.
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Gemeente Almelo Klantenservice

  • Beoordeeld door L.j Woertman op 26-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Almelo Klantenservice is: 1)

Zonder ook maar de moeite te nemen om te komen kijken verzoek al afgewezen bedankt vooral van Beek/ Booijink/ Rupert / Eggengoor als wij het hebben over onbereikbare overheid
Lees alle beoordeling van Gemeente Almelo Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Fit For Free Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk op 26-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fit For Free Klantenservice is: 1.2)

Slecht
Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Gmc Brouns Brezinski op 26-06-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Was beetje in paniek bel Rabo bank voor hulp ,wachttijd 4/5 minuten. Heb 16 minuten in de wacht gehangen .ja koste ook niks Bijna 1 euro per minuut .krijg ik eindelijk iemand aan de lijn wordt het gesprek na goed 2 minuten verbroken.medewerkster wist mijn naam en mijn geboorte datum en waar het overging(fraude geval in naam van DHL.) Krijg niet eens een bericht of ook maar iets te horen.
Service...nee dank u .Ga zo snel mogelijk overstappen naar een andere bank.Als dat de enige keer eens om hulp vraag. Nou dan weet ik van nu af wel beter.!!!!
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Monic Duijndam op 26-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Krijg geen contact met de klantenservice, wegens drukte en een mailadres is niet te vinden op de site. Wat nu?
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Romeo op 25-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Volgens jullie site zijn jullie telefonisch bereikbaar maar dat is een grote leugen
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Ingrid de Ridder op 25-06-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Bijna elke week is er wel iets met de online bestelling mis. Nu weer een hele tas met producten niet geleverd. Bel je de klantenservice: 20 minuten in de wacht. Toen maar opgegeven. Jumbo: ons zie je niet meer terug.
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Roggen op 25-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

Het is belachelijk dat ik 90 cent p/m moet betalen als ik een bezorgklacht wil doorgeven. Het niet ontvangen vd krant
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Oosting op 24-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Absoluut geen telefonisch contact te krijgen.
Na eerst een mail in het Nederlands, de volgende het Engels maar totaal niet oplossinggericht.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob Hoppener op 24-06-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Ik klim niet snel in de pen, maar nu wil ik toch echt de voltallige crew van vlucht HV 5686 op 21/6/2022 vertrek 10.25 van Arrecife/Lanzarote naar Amsterdam heel erg complimenteren voor de manier waarop zij service hebben verleend. Tijdens mijn vakantie heb ik mijn heup gebroken en ik ben daaraan in een ziekenhuis in Lanzarote geopereerd (nieuwe heup). Ik had voor mijn terugreis naar Amsterdam 3 zitplaatsen nodig (liggend) en via sos international kon ik op deze vlucht worden geboekt. Met uiteraard de benodigde rolstoel assistentie op de vliegvelden. In Arrecife verliep dit op rolletjes. Helaas, op Schiphol was er geen rolstoel assistentie te bekennen en konden mijn vrouw en ik het vliegtuig niet uit. De voltallige crew bleef bij ons en na ruim een uur nam de captain het initiatief om dan zelf maar ergens een rolstoel te gaan zoeken. En vervolgens reed de captain, samen met de voltallige crew, ons naar de bagageband, waar onze koffers nog moesten worden opgehaald, en daarna naar de STA balie in Hal 4, waar het speciale taxi vervoer voor ons geregeld was.
Dit heeft er voor gezorgd dat we deze onfortuinlijke vakantie toch nog met een beetje blij gevoel hebben kunnen afsluiten. Want welke toerist kan nu zeggen dat hij door de voltallige crew van zijn vlucht op Schiphol uitgeleide is gedaan !!!! Ontzettend bedankt daarvoor.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door F van Dijk op 23-06-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Telefonisch nooit bereikbaar, geen e-mail adres, chatrobot snapt niets, na maanden een medewerker op de chat, onbeschoft breekt gesprek af, slecht geïnformeerd, om over dat eeuwige vousvoyeren maar te zwijgen, waarom men vraagt hoe je aangesproken wil worden heeft geen enkele waarde. .
Misschien eens een cursus communicatie volgen.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Vliegtickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Megan Koops op 23-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegtickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Onbereikbaar via telefoon en via e-mail waardeloze antwoorden. Ze lezen de e-mail niet.
Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans Rombouts op 23-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Al dagen geen krant ontvangen en de nabezorging deugd ook niet
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: NCOI Opleidingen Klantenservice

  • Beoordeeld door Gea Wolters op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NCOI Opleidingen Klantenservice is: 2)

Als ik een whatsapp stuur verwacht ik een reactie, maar nee ????
Lees alle beoordeling van NCOI Opleidingen Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan MUlder op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Geen enkele afspraak is nagekomen met meerdere medewerkers en/of chat persoon waar ik mee "gesproken". heb
Zit nog steeds te wachten op antwoord op mails aan medewerkers en op een belofte in een chat.
Telefonisch altijd meer dan 30 minuten wachttijd dus daar begin ik helemaal niet meer aan.

Op een eerdere klacht ingediend ook nog geen reactie gehad.

Ga nu teneinde raad maar naar een Rabobank kantoor en confronteer ze daar met hun "KLANTVRIENDELIJKHEID "
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door Alwies Meuleman op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

Heb denk ik wel 20 keer gebeld naar nummer 0906 688 688 6, wordt ik door verbonden en dan valt de lijn uit????

Vorige maand kon ik Neflix niet meer krijgen op mijn TV en heb diverse pogingen gedaan om het terug te krijgen, want ik vind jullie geweldig, maar er is nu meerdere keren 15,99 euro van mijn bankrekening af geschreven. Dat is toch niet de bedoeling toch??

Vrolijke Groet

Alwies Meuleman
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Familie op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Expedia vergoedt annulering vanuit Hoteleigenaar Cayres Suites Surdo te Funchal, Madeira niet. Omdat de eigenaar Vieira niet meer reageert krijgen we ons geld niet terug (ondanks schriftelijke toezegging dat wij ons geld zouden krijgen). We zijn al ruim een jaar mee bezig ons geld terug te krijgen maar Expedia kan niets helpen; ook al hebben we aan hun betaald.

Expedia biedt momenteel nog de appartementen van Robert V. aan maar wij krijgen ons geld niet terug terwijl de annulering vanuit de eigenaar kwam.

Expedia is niet aangesloten bij een garantiefonds, dus geld terug claimen maken ze onmogelijk.
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door B. de Vrught op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Rabobank niet te bereiken. 4 achtereen volgende dagen geprobeerd, nog geen contact. Dus voor mij onder de maat.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Oostappen Vakantieparken Klantenservice

  • Beoordeeld door Mieke op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oostappen Vakantieparken Klantenservice is: 1.9)

Zijn niet klantvriendelijk en totaal geen begrip
Lees alle beoordeling van Oostappen Vakantieparken Klantenservice (12)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Hilda ter Stege op 22-06-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Het telefonisch contact met jullie is gewoon het allerbelabberdst ik ben er helemaal klaar mee na twee keer een mail gestuurd te hebben nog nooit iets terug gehoord!!
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Van de plas op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Slechte contactgegevens,mailen gaat niet of is niet te vinden,telefonisch niet de juiste persoon kunnen bereiken.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Uma op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Geen pin code ontvangen bij bevestigingsmail. Hierdoor ook geen contact kunnen krijgen met klantenservice van Booking.com. Kan ze nu niet bereiken, terwijl er gegevens niet kloppen in mijn boeking.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door C.de Jong op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Gisteren belde pakketbezorger bij mij aan, rond 15.30 uur.
Ik lag erg ziek in bed en moest uit bed klimmen en naar het raam lopen om te kijken wie er aanbelde.
pakket was voor de BUREN, twee deuren verderop. Ik verwijs daarnaar maar kon nauwelijks spreken van wegen erg pijnlijke keel. Zeg nog: ik lig ziek inbed, maar een sorry kon er niet vanaf, allen maar :och, goed.
Vandaag om 14.30 wordt er weer aangebeld, weer de pakketbezorger, weer NIET voor mij.
Ik was net een halfuurtje op en was dichter bij het raam en het was dezelfde bezorger. Pakket was voor een van de bovenburen maar kennelijk waren ze niet snel genoeg naar zijn zin en daarom belde hij ook maar even bij mij aan.
Ik weet dat hij geen miljonair is en daarom dit baantje heeft, maar ik ben OOK GEEN MILJONAIR maar ik lig wel doodziek in bed en ben er Niet van gediend om steeds voor zijn kar gespannen te worden. Ik hoop dat zijn moeder, zuster, vriendin of vrouw dood en doodziek in bed ligt en dat zij om de haverklap uit bed gebeld worden. Als ik die jongen was, zou ik maar snel dit baantje opzeggen zodat hij zelf de hele tijd naar de deur kan lopen en dan ook volkomen nutteloos en vals alarm.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Waternet Klantenservice

  • Beoordeeld door F.bakker op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Waternet Klantenservice is: 1.2)

Zooooo erbarmelijk slecjt je hebt er helemaal niets aan alleen een berg ergernis stelletje onbenullen
Lees alle beoordeling van Waternet Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Waternet Klantenservice

  • Beoordeeld door F.bakker op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Waternet Klantenservice is: 1.2)

Zoooooo erbarmelijk slecht je hebt er helemaal niets aan alleen heel veel ergernis
Lees alle beoordeling van Waternet Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hetty op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

BD is per mail niet te bereiken. Heb tweemaal op de site een contactformulier ingevuld en krijg na een afgebroken chatsessie (die opeens afgesloten werd terwijl ik nog aan hetv typen was) bericht dat ik naar een non reply adres heb gemaild. Erg vreemd.
Mijn vraag was of ik antwoord op mijn mail sil kon krijgen maar sr dat kan dus blijkbast niet. Het gast over het abonnement van mijn moeder dat ze denk ik masr na 45 jaart op moet gaan zeggen. Er kan njet eens op ern normale manier gevommuniceerd worden met BD.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Montfroy op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Ik verwachte 2 pakketjes vanaf half 9 zitten wachten telkens gebeld gls zei het word bezorgd en het lig in de auto en om 5 uur was de pakketjes bezorgd volgens gls terwijl niets bezorgd is 1x was die om 9.15 bezorgd en de andere keer was hij om 11 uur bezorgd lekkere kut bedrijf is dit ik ga een klacht indienen
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Just Zorgverzekering Klantenservice

  • Beoordeeld door W.A.Thijsse op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Just Zorgverzekering Klantenservice is: 1)

Het duurt veel te lang v0ordat Just de telefoon op neemt. Is het wachten eerst 6 minuten dan wordt het na 10 minuten wachten 7 minuten. Na 14 minuten ben ik maar gestopt. Bel ik een uur later dan is het wachten 16 minuten. Ik zou voor het weekend toen ik ook al een keer gebeld had, worden terug gebeld. Ik wacht nu nog. Zooitje.
Lees alle beoordeling van Just Zorgverzekering Klantenservice (2)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door j.bogers op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

bellen gaat niet, krijg alleen bandjeas of mededlin dat ze het druk hebben. Naarr .de bank gefiets, wilde brief in bus doen.
Gaat niet bus is 0vergrendeld
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Nationale Postcode Loterij Klantenservice

  • Beoordeeld door s,kooistra op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nationale Postcode Loterij Klantenservice is: 2.4)

Hoe kom je snel van je geld af ? Lees dan onderstaand bericht..

De telefonische bereikbaarheid van de postcodeloterij is dus meer dan waardeloos. Een eindeloze wachttijd waarop je tenslotte de moed maar opgeeft.
Krijg je na zeer lange tijd wachten aan de telefoon wel contact met de pc-loterij dan word het gesprek al vrij snel verbroken.
Ik heb het vermoeden dat ze dat met opzet doen, want ja, een klachtenregen is nu eenmaal niet zo leuk.

En dan kun je ook een nummer bellen wat hier op de site van de postcodeloterij word aangegeven: BEL METEEN CONTACT : 0906 688 688 6.,
Tja, maar dat kost je dan 0,9i0 eurocent per minuut.
En als je dat belt, dan krijg je niet iemand van de postcodeloterij aan de telefoon, nee iemand van een ander bedrijf, en die vraagt aan je met wat voor instantie ze je door kunnen verbinden. Dan zul je wel 0,90 eurocent per minuut blijven betalen.
Als je dan doorverbonden word met de postcodeloterij, dan kost je dat dus een kapitaal, want tja, daar kun je wachten tot je blauw ziet voordat de telefoon daar opgenomen word.

Ik schreef hierboven al: hoe kom je snel van je geld af?
Wel....op deze manier dus.

Prijs van de postcodeloterij zou dus welkom zijn, maar misschien noteren ze de e-mailadressen van diegenen die klachten plaatsen, en kun je het wel vergeten dat je ooit in de prijzen valt.
Lees alle beoordeling van Nationale Postcode Loterij Klantenservice (20)