Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Wat is dit voor klantenservice die niet eens een email-adres heeft waar je een klacht kunt indienen die niet te maken heeft met een boeking.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Alles is zo afgeschermd dat je niks verder komt. Na 20 jaar beging in mijn buik vol te krijgen van booking.com.
Dit zal ook wel niet helpen. Jammer.
Mijn pakje is al weken kwijt en ondanks diverse verzoeken nooit een antwoord gekregen.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Slecht bedrijf kan mijn adres niet vinden en maakt daarna mijn pakket zoek.
ik wil simpel weten of het feit dat ik opnieuw moet identificeren en minstens 6 km moet fietsen daarvoor echt waar is of nep maar dat is zo verschrikkelijk moeilijk om antwoord op te krijgen.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
ik heb nu al 2 zaterdagen GEEN krant gekregen ik mail daar over maar geen bericht, goed waardeloos en wel betalenLees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
probeer te bellen via de telef gegevens zoals aangegeven, helaas pindakaas.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
op geen enkele wijze krijg ik iemand te spreken die een vraag kan beantwoorden
dus slechte service bij Ziggo.
HOJ, in april vaatwasser gekocht voor factum keuken (uit assortiment) maar deze zou passen. Geplaatst maar nu schuurt het factum front langs de tussenwand die nu helemaal beschadigd. Via klantenservice niet goed geholpen daarna mail contact gehd met Sigrid filiaal Breda monteur langs geweest dat hoort komt meer voor zo, kan ik niks aan doen , nog tig keer met sigrid gemailt nee moet naar costumer service( 1ste actie) dus terug bij af, intussen al 2 maanden aan het klagen, maar nee bedankt voor het wachten u wordt zo snel mogelijk geholpen HOE stuur gewoon een monteur lang ... bedrijf . Leuk voor hebbedingetjes maar service HEEL VER TE ZOEKEN misschien moet ik wel naar Sweden . Zit nu inmiddels weer 25 minuten te wachten, GRRRRRLees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
dooddoeners, niet technisch, niet competent, en super slechte service. Zelfs via email zijn ze niet bereikbaar.Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)
WIJ HEBBEN AL MAANDEN BEZORGKLACHTEN EN REGELMATIG GEEN KRANT. Er wordt m.i. niets aan gedaan . Ook is de bezorg lijn zeer slecht bereikbaar. Ik vind de service beneden alle peil. Op deze manier beginnen wij onze dag met een enorme ergernis. Ook de vele kosten die wij maken staat in geen verhouding tot de vergoeding. Ha,HA,HA, Welke vergoeding.Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Het contact was zo slecht . De vlucht is eerst gewijzigd en daarna krijg ik van de airport informatie te horen dat de vlucht is afgelast. Maar die dame can tuifly wist hier niets van. En ja ook geen informatie opvragen. EEN VKUCHT AFGELAST EN ZE WEET ER NIKS VAN. Dit is een van de belangrijkste vragen die je maar kunt stellen bij een klantencontactcentrum. En ze heeft geen informatie. Hoe erg os dot voor een vliegtuigmaatschappij. Ik reis al jaren met tuifly maar nu echt niet meerLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Zelden zo een slechte customer service ervaring gehad. Geen contact te krijgen (niet via chat, mail of telefoon). In beantwoording zeer klant onvriendelijk en heeft nog nooit tot een zinnig antwoord of oplossing geleid. Interesseert ze ook niets als je aangeeft te zullen opstappen/opzeggen. Zijn duidelijk niet belangrijk als klant!Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)
In Juli de bovenverdieping laten bekleden €1000 euro gekost en heel lelijk afgesneden bij de deuren/drempels. Sommige plaatsen 1 cm er vanaf. de stoffeerder rekende ook nog even €50 te veel ,maar dat heb ik na 1 maand terug gekregen...De vloer is nog steeds niemand naar wezen kijken. Bellen reageren ze niet op. Ze nemen gewoon de telefoon niet op. De winkel belt niet terug of vergeet het gewoon.Lees alle beoordeling van Leen Bakker Klantenservice (14)
Met mn domme kop heb ik ook nog 2 lampen besteld....1 is niet gekomen met de post. De ander kwam kapot en scheef aan. Hoe ik het moet retourneren weet ik niet want ze nemen geen telefoon op en op mail krijg ik ook geen antwoord!
Ben benieuwd of ik mijn geld wel terug krijg. PFFFFFF
Sinds 7 jaar klant bij online.nl De laatste tijd veel internet uitval, telkens voor enkele minuten c.q. erg traag internet. Sowieso stappen we over naar glasvezel, dan ook met een ander provider.Lees alle beoordeling van Online.nl Klantenservice (17)
Vrijdagmiddag viel plotseling het internet uit. DSL signaal werd wel door da router ontvangen, foutmelding was DHCPv4 no answer on DISCOVER.
Zaterdagmiddag nog steeds geen internet. Op de website van Online.nl is geen mogehlijkheid, om te informeren over eventuele storingen. De desbetreffende link stuurt de gebruiker in een loop terug naar de pagina, waarop de link staat. Dus met de hotline gebeld.
De hotline medewerker wist niks van een storing op het netwerk. Hij adviseerde om de router naar fabrieksinstellingen te resetten. Daarna nog steeds geen internet. Hij had niet eens door dat door het resetten ook de naam van het netwerk op fabrieksinstelling ging en het wachtwoord teruggezet werd naar de fabrieksinstelling!!!
Volgens hem moesten we een nieuwe router hebben, want die van ons was al oud.
Via het mobieltje later op zaterdagavond een bericht in de whatsapp buurt groep ontvangen, dat er meer mensen vanaf vrijdagmiddag geen internet hadden. Er was een lokale internet- en tv-storing bij KPN. Sinds zaterdag middag. Dit was ook te zien op de website van KPN, waar men storingen naar postcode kan zoeken.
Online.nl gebruikt het netwerk van KPN.
Zondagmiddag was eindelijk het internet terug.
Bleef als gevolg van het verkeerde advies van de Online.nl-hotline nog de taak, om helemaal in de konfiguratie van de router te duiken, van alles en nog wat op te zoeken om uiteindelijk de router weer goed te konfigureren en de vaste telefoons aan de router weer aan te melden.
Nu werkt alles weer prima.
Niks mis met de router.
De hotline van Online.nl was niet alleen geen hulp, maar heeft ons ook nog met veel overbodig werk opgezadeld.
Telefonisch onbereikbaar: hoewel wordt aangegeven, dat er GEEN wachtenden voor mij zijn heb ik meer dan een kwartier aan de lijn gewacht zonder resultaat!!Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)
Jammer, want ik had een simpele vraag over een te bestellen product.
Ik zie aan meerdere reacties, dat de bereikbaarheid het hele jaar al zeer slecht is. BelSimpel: doe er iets aan!!????
11.10 geappt dat de reuze krentenbollen van de aanbieding smaakte naar allerlei chemisch rotzooiLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Zo vies heb ik ze nog nooit gegeten
Het appje is niet eens gelezen
Lekkere service
3x geprobeerd klantenservice aan lijn te krijgen. Alle 3 de keren lange wachttijd zonder dat je weet hoeveel wachtenden voor je of wat de gemiddelde wachttijd is. Uiteindelijk na 10mins maar opgehangen…nul klantenservice.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Slecht en harteloos te woord gestaan. Deze kinderachtige muts, moet eerst maar eens eerst naar de kleuterschool, misschien leert ze daar fatsoen en manieren.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Niet bereikbaar.Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)
Op mijn vraag wordt onvoldoende antwoord gegeven.
Ik heb mijn account daarom verwijderd.
Hele, hele slechte service!Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)
Ik wil mijn lot opzeggen maar dat wordt je zo moeilijk gemaakt. Gewoon schandalig.
Nu een brief gestuurd in de hoop dat die aankomt en behandeld wordt
Telefoonlijn loopt doodLees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Contact booking.com is alleen mogelijk met reservering nummer , Ik heb geen reservering nummer ontvangen dus geen mogelijkheid???Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Hoe nu verder?
Onbereikbaar. Geen mailadres, telefoon wordt niet opgenomen, en een reactie via social media vertik ik.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Rare zaak, dikke poep aan hun klanten.
MET MIJN KAPOTTE OPLADER PRIMA GEHOLPEN DOOR ROY VAN INTATUIN ENSCHEDELees alle beoordeling van Intratuin Klantenservice (2)
maandag 16 oktober 11:30 uur.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Op de website van energiedirect heb ik geen enkel telefoon nummer kunnen vinden van klantenservice.
Via internet een nummer gevonden, maar klantenservice is telefonisch alleen via een chatbot. Die verwijst naar de website!.
Op de website zijn na inloggen in mijnenergiedirect mijn verbruiksgegevens niet toegankelijk.
De meldiing "Oeps, er is iets mis ... " helpt mij niet verder.
Gister avond kon ik via de website niet realiseren, dat ik overga van het huidige variabele contract naar een vast contract.
Ook daar de melding "Oeps, er is iets mis ... "
Alles bij elkaar een aantal zeer negatieve ervaringen, reden om deze beoordeling te schrijven.
Bij een annulering heb ik na 4 weken nog geen restitutie mogen ontvangen. Contact krijgen met Belvilla is bijna niet te doen.Lees alle beoordeling van Belvilla Klantenservice (14)
Belvilla heeft de organisatie zo ingericht dat je hun niet of slecht kunt bereiken. Telefonisch sta je lang in de wacht en na het stellen van een vraag wordt de verbinding verbroken. Kun je weer opnieuw in de wacht gaan staan. Via de chat krijg je dezelfde antwoorden, u moet nog even geduld hebben, maar de overboeking staat klaar en het geld wordt binnenkort gestort. Helaas is dit nog steeds niet het geval. Een algemeen mailadres wordt niet aangeboden. Mailen gaat alleen met een reserveringsnummer. Na annulering wordt dit reserveringsnummer niet meer herkend. Dus dit is ook geen optie.
Mijn indruk is dat Belvilla wel wil verkopen, maar bij annuleringen de boel vertraagd. Slechte klantenservice.
Track&Trace biet geen oplossing.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Onbereikbaar, dus hoe kom ik er achter waar mijn pakket is.
Een opgenomen band die zegt 'wil je een sms krijgen om te chatten of wil een medewerker krijgen aan de telefoon.....' en verder geen opties geeft is een organisatie die niet om zijn klanten geeft of werknemers geeft. Dit komt er bovenop dat koeriers aangeven dat ze een pakket hebben achter gelaten bij de buurvrouw en zij weet van helemaal niets. Met de tijd gaat zo een organisatie vanzelf wel failliet aan hun slechte service.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Ik krijg gewoon geen antwoord op mijn vraag die ik al een week geleden aan de klantenservice heb gesteld. Belachelijk.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Jammer dat mijn geliefde Jan Linders AH wordt. Gelukkig ligt de Plus ook in de buurt.
Daaaaaag Appie
De klantenservice holt achteruit. Is telefonisch zeer slecht bereikbaar. Op een berichtje op hun Facebook pagina wordt niet gereageerd. Chatten kan niet meer via Facebook. En chatten op de site kan ook niet want ik kan al de hele dag niet inloggen. Krijg dit te zien: "Acces denied". En dat is n iet de 1e keer dat ik dat te zien krijg.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Klachten op Klachtenkompas wordt ook niets mee gedaan.
Daar sta je dan als trouwe en jarenlange klant.
Vanaf 24 augustus bezig om antwoordt te krijgen op een gestelde vraag. 3 september Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. als je dit "gesprek" wilt voortzetten, reageer dan met ja. Dus gedaan met ja. 13 september precies hetzelfde. Dus weer ja. 24 september eindelijk antwoord op mijn vraag. Nu u begrijpt na 1 maand, had ik allang bij de concurrentie matrassen gekocht.Lees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)
Op 15 september heb ik een klacht ingediend i.v.m nalatigheid van de gemeente op mijn verzoek enkele jaren terug om een lantaarn te plaatsen in de Karissteeg. Dar is nooit antwoord op gekomen, toen niet en nu ook niet. Daarom dien ik weer een klacht in na een maand wachten op antwoord. Bovendien gaat voor mij de beoordeling van een 2 naar 1.Lees alle beoordeling van Gemeente Nederweert Klantenservice (2)
Leo Koppens