We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Ben je klant van Online.nl en bel je via Online.nl? Bel dan gratis via 1200.
Heb jij onlangs contact gehad met Online.nl? Laat ons je ervaringen met Online.nl weten!
Beoordeel Online.nl.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Online.nl.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Online.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Dit contactformulier is niet bedoeld voor het stellen voor vragen. Je kunt dit contactformulier gebruiken om documenten zoals je ID of Paspoort op te sturen.
Ga naar het contactformulier op de website van Online.nlVoor het schrijven van een brief kun je onderstaand adres gebruiken:
Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van Online.nl. Openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag 09:00 - 21:00 uur. Messenger gebruikt verschillende pictogrammen om je te laten weten wanneer je chatberichten zijn verzonden, afgeleverd en gelezen. Ze worden weergegeven aan de rechterkant van het chatbericht.
Klik hier voor contact met Online.nl via Facebook Messenger.Neem contact op met de klantenservice van Online.nl via Facebook. Openingstijden zijn:
Neem contact op met de klantenservice van Online.nl via Twitter, @onlinepuntnl. Openingstijden zijn:
Rapportcijfer is gebaseerd op 16 beoordelingen.
Op het contactforumulier wordt niet gereageerd, Aan de telefoon kun je wachten tot je een ons weegt. Een e-mail adres hebben ze niet, hoewel dat wel verplicht is, Dus de enige andere optie is om een account aan te maken voor een tokkie website zoals Facebook. Volstrekt waardeloos.
Ben niet tevreden over deze provider. Krijg tv Maastricht niet. In febr problemen gemeld. Tot op heden niks gehoord en nu bij terugkijken hart van Nederland springt t beeld telkens weg ook bij andere zenders
Waardeloos
heb nu al voor de 4e x een mail gehad dat ik vanaf 18 nov een glasvezel aansluiting hebt . maar zoals online wel degelijk weet klopt dat helemaal niet ik zit nog steeds op de drs lijn want online moet eerst nog een stroom voorziening regelen ik weet nog niet wanneer ze dat gaan doen intussen werk ik nog steeds met de drs lijn
er worden vrijwel dagelijks e-mails verzonden die niet kloppen en/of helemaal niet gelezen zijn omdat ze automatisch verzonden zijn er word ook nooit gereageerd op mijn emails die een reactie zijn op de foute online e-mail berichten want ik reageer altijd WEL op emails
bij de tel klantenservice van online .n krijg je bij optie 2 en 3 te horen dat ze de verbinding gaan verbreken
90 cent betalen om contract af te sluiten sorry hoor
klantenservice is zeer slecht , al 20 jaar een email adres bij jullie gehad, zomaar beeindigt door jullie.
dit email adres bestaat wel, wil je graag tevreden klanten. los dan het probleem op
ik wil wel betalen voor mijn email, het is me alleen nooit gezegd dat dat moest.
het was altijd gratis
heb al 20 jaar email adres bij jullie gehad vanaf wanadoo was jullie naam zomaar door jullie opgeheven zonder reden op te geven
klantenservice bij jullie is zeer slecht, er word niet naar de klant geluisterd en geen oplossing gezocht
De laatste tijd heb ik hele slechte ontvangst van mijn internet
Word dagelijks steeds slechter met de ontvangst.
Soms heb ik helemaal geen ontvangst.
telefoon word niet aangenomen waarom niet online!!!
Voor de zoveelste keer beloftes niet nagekomen .moet altijd zelf overal achteraan bellen .er word korting beloofd die dan niet word verrekend .en na bellen word het op de maand daarna gezet .ik zal deze service aan niemand aanraden
u bent niet bereikbaar bij mail, ik wil u niet contacteren bij telefoon omdat ik geen kosten wil betalen
ik heb besteld bij bol.com en heb dit ontvangen, doch ik moet U contacteren voor een factuur en ik kan dit dus niet zonder kosten
service dus niet ok
Probeer een verhuizing door te geven maar dat lukt met geen mogelijkheid.
Chatten niet bellen ook niet na al een tijd met een betaalde lijn 90 cpm. aan de lijn gezeten te hebben
Vandaag klapt alles eruit geen telefoon internet.
En jullie zijn gewoon niet bereikbaar echt zo bizar dit.
Als er een storing is dat is Baale maar laat het de klanten dan even weten zou heel
Fijn zijn
Nu ruim 3 weken geen internet tv of telefonie. Gaan week 4 in. Online doet niets dan loze praatjes. Er wordt werkelijk niets gedaan om het op te lossen. Onze verhuizing stond met 3 weken gepland. Er werd letterlijk gezegd een week van te voren dat het toch niet meer goed zou komen voor de verhuizing. De oplevering op de dag van de verhuizing was ook niet in orde. Ze horen dat we dinsdag. Dus 4 dagen later internet hebben. Niets dan loze beloftes en leugens.
Beoordeel Online.nl Klantenservice