Bellen met Online.nl

Waarom bellen met Online.nl Klantenservice?

  • Je wilt een product van Online.nl bestellen of je wilt een vraag stellen over een bestelling.
  • Je hebt een technische vraag over Internet, tv of telefonie.
  • Je hebt een vraag over een betaling, factuur of je abonnement.
  • Je wilt je abonnement beĆ«indigen of verlengen.

Openingstijden telefonische klantenservice Online.nl

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 21:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Online.nl: 088 0038500

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je klant van Online.nl en bel je via Online.nl? Bel dan gratis via 1200.

Heb jij onlangs contact gehad met Online.nl? Laat ons je ervaringen met Online.nl weten!
Beoordeel Online.nl.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Online.nl.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Online.nl.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Internet.
  • TV.
  • Algehele storing.
  • E-mail.
  • Telefoon.
Controleer of er een storing is bij Online.nl
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciĆ«le doeleinden gebruikt.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Online.nl?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Online.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Online.nl via een contactformulier.

Dit contactformulier is niet bedoeld voor het stellen voor vragen. Je kunt dit contactformulier gebruiken om documenten zoals je ID of Paspoort op te sturen.

Ga naar het contactformulier op de website van Online.nl Ga naar het contactformulier op de website van Online.nl

Neem schriftelijk contact op met Online.nl.

Voor het schrijven van een brief kun je onderstaand adres gebruiken:

  • Postbus 460
  • 1200 AL Hilversum

Neem contact op met Online.nl via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van Online.nl. Openingstijden zijn van maandag t/m zaterdag 09:00 - 21:00 uur. Messenger gebruikt verschillende pictogrammen om je te laten weten wanneer je chatberichten zijn verzonden, afgeleverd en gelezen. Ze worden weergegeven aan de rechterkant van het chatbericht.

Klik hier voor contact met Online.nl via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Online.nl via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Online.nl.

Bekijk op de website van Online.nl de meestgestelde vragen. Je kunt o.a antwoorden vinden over de volgende onderwerpen:

  • Stap-voor-stap zelf naar een oplossing
  • Informatie over je eerste nota
  • Installatievideo
  • Alles over het Online.nl wifi-punt
  • Handleidingen
  • Overal supersnelle wifi met Wifi Extra
  • Meldingen & storingen
Ga naar de veelgestelde vragen van Online.nl Ga naar de veelgestelde vragen van Online.nl

Neem contact op met Online.nl via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Online.nl via Facebook. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m Zaterdag: 09:00 tot 21:00 uur.
  • Zondag: 12:00 tot 19:00 uur.
Klik hier voor contact met Online.nl via Facebook.

Neem contact op met Online.nl via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Online.nl via Twitter, @onlinepuntnl. Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m Zaterdag: 09:00 tot 21:00 uur.
  • Zondag: 12:00 tot 19:00 uur.
Klik hier voor contact met Online.nl via Twitter. Klik hier voor contact met Online.nl via Twitter.

Mis geen actie met ESPN Compleet

Rapportcijfer Online.nl Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 10 beoordelingen.

Beoordeel Online.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Online.nl Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Online.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door van dekken op 10-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

90 cent betalen om contract af te sluiten sorry hoor
  • Beoordeeld door s_d_rozendaal@online.nl op 1-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

klantenservice is zeer slecht , al 20 jaar een email adres bij jullie gehad, zomaar beeindigt door jullie.
dit email adres bestaat wel, wil je graag tevreden klanten. los dan het probleem op
ik wil wel betalen voor mijn email, het is me alleen nooit gezegd dat dat moest.
het was altijd gratis
  • Beoordeeld door s_d_rozendaal@online.nl op 1-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

heb al 20 jaar email adres bij jullie gehad vanaf wanadoo was jullie naam zomaar door jullie opgeheven zonder reden op te geven
klantenservice bij jullie is zeer slecht, er word niet naar de klant geluisterd en geen oplossing gezocht
  • Beoordeeld door G Nefkens op 13-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

De laatste tijd heb ik hele slechte ontvangst van mijn internet
Word dagelijks steeds slechter met de ontvangst.
Soms heb ik helemaal geen ontvangst.
  • Beoordeeld door kees op 9-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

telefoon word niet aangenomen waarom niet online!!!
  • Beoordeeld door Mariska op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer beloftes niet nagekomen .moet altijd zelf overal achteraan bellen .er word korting beloofd die dan niet word verrekend .en na bellen word het op de maand daarna gezet .ik zal deze service aan niemand aanraden
  • Beoordeeld door Corne Rita op 7-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

u bent niet bereikbaar bij mail, ik wil u niet contacteren bij telefoon omdat ik geen kosten wil betalen
ik heb besteld bij bol.com en heb dit ontvangen, doch ik moet U contacteren voor een factuur en ik kan dit dus niet zonder kosten
service dus niet ok
  • Beoordeeld door G.de Flart op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Probeer een verhuizing door te geven maar dat lukt met geen mogelijkheid.
Chatten niet bellen ook niet na al een tijd met een betaalde lijn 90 cpm. aan de lijn gezeten te hebben
  • Beoordeeld door Groenendal op 16-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag klapt alles eruit geen telefoon internet.
En jullie zijn gewoon niet bereikbaar echt zo bizar dit.
Als er een storing is dat is Baale maar laat het de klanten dan even weten zou heel
Fijn zijn
  • Beoordeeld door Van den Bos op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Nu ruim 3 weken geen internet tv of telefonie. Gaan week 4 in. Online doet niets dan loze praatjes. Er wordt werkelijk niets gedaan om het op te lossen. Onze verhuizing stond met 3 weken gepland. Er werd letterlijk gezegd een week van te voren dat het toch niet meer goed zou komen voor de verhuizing. De oplevering op de dag van de verhuizing was ook niet in orde. Ze horen dat we dinsdag. Dus 4 dagen later internet hebben. Niets dan loze beloftes en leugens.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)