Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Deel van de bestelling ontbreekt.Lees alle beoordeling van Deliveroo Klantenservice (5)
Wat een K... bedrijf is dit track en trace kloppen nooit. Als je belt wordt je van kastje naar de muur gestuurd en wordt de verkoper weer belast omdat je daar een klacht moet indienen en zij een onderzoek moeten starten. Als iedereen nou alles zou weren dan zijn ze snel van de radar wat een slecht bedrijf is dit. Ben al meerdere pakketjes kwijt omdat ze gewoon schrijven is afgeleverd maar niet hier. Als je pakket al aankomt is het ook vaak zo beschadigd dat je het niet kunt gebruiken.Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Echt dat ze zo'n bedrijf nog inhuren je snapt het niet van mij mogen ze heel snel verdwijnen.
30 minuten aan de telefoon gehangen ( zakelijk) maar er wordt niet opgenomen en de kosten lopen door.Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Nergens een email adres te vinden. Belachelijk. Via de chatbot ook niet te doen !!!
Ik probeer al 2 dagen mijn nieuwe simkaart te activeren. Dit binnen de gestelde termijn. KPN geeft iedere keer aan dat dit niet meer mogelijk is, terwijl ik nog 3 dagen de tijd heb. Vervolgens kan ik alleen maar contact krijgen met een computer. Ergerlijke service !!!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Amazone stelt teleur. Je kunt ze niet emailen maar vragen direct bij alles om jouw emailadres. Wat ik zo jammer vind is dat ze via DHL blijven verzenden. Een troosteloze club bezorgers, bellen niet aan, lopen gelijk weg, leggen voor de deur, sturen gelijk terug. En niemand waar je je klacht neer kunt leggen en nog sterker, niemand die er iets mee doet mocht het wel lukken. Amazone niet en zeker DHL niet.Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
Amazone stelt teleur. Je kunt ze niet emailen maar vragen direct bij alles om jouw emailadres. Wat ik zo jammer vind is dat ze via DHL blijven verzenden. Een troosteloze club bezorgers, bellen niet aan, lopen gelijk weg, leggen voor de deur, sturen gelijk terug. En niemand waar je je klacht neer kunt leggen en nog sterker, niemand die er iets mee doet mocht het wel lukken. Amazone niet en zeker DHL niet.Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
1. DE manager/bedrijfsleider neemt personeel aan die de naam Dirk niet waardig zijn, zo ook dan de bedrijfsleider/manager. Hij neemt personeel aan die gekoppeld zijn aan de bestaande medewerkers (vader werkt bij dirk en zoonlief komt er ook werken en binnen een jaar is zoon bedrijfsleider (vriendjes politiek ). Ik wil hiermee zeggen dat de Manager/bedrijfsleider de term ook niet geschikt is voor deze functie. Ze hebben allemaal geen fatsoen omdat ze geen goed voorbeeld kunnen geven.Lees alle beoordeling van Dirk Klantenservice (12)
2.aanbiedingen vaak niet aanwezig; ga ik het vragen zegt het personeel al meteen dat het niet aanwezig is zonder te kijken ( heel erg knap ). Maar vaak is het dan ook al onder het personeel verdeeld.
3. dagelijks word niet op tijd een kassa erbij geopend, er staan lange rijen en het gaat niet om dat de klanten ongeduldig zijn. Het personeel is graag lui en er zit geen spontaniteit in. En mocht er na lange tijd toch een kassa open gaan, dan durft desbetreffende medewerker niet te zeggen de eerst volgende is aan de beurt. dus dan ontstaat er ergernissen onder de klanten.
4. Personeel is zo asociaal als ze de winkelschappen moeten aanvullen en ze komen aanrijden met de trolley dat ze het liefst nog dwars door je heen wilt rijden, met andere woorden ga aan de kant anders is het je eigen risico mocht je er onderkomen. ze gaan geen ene centimeter voor je aan de kant.
5.Statiegeld apparatuur flessen/blikjes vaak defect. Vraag je om assistentie dan kan je heel lang wachten zodat er een lange rij ontstaat dat er zelfs andere mensen met tassen vol weglopen, voordat er iemand komt.
6.Altijd zijn de vakken leeg, en dan wordt er doodleuk verteld HET IS ER NIET. met andere woorden het is niet op tijd besteld. Dus dan ga ik maar weer naar AH, Lidl, Aldi en Plus waar het volop aanwezig is.
7. Groente ziet er VERSCHRIKKELIJK uit, niet vers. Echt geen A kwaliteit zelfs geen B kwaliteit. En dan kunnen ze wel zeggen dat ze de voordeligste zijn, maar met deze kwaliteit zijn ze de duurste omdat je zoveel moet weggooien. Bij de groenteboer ben je dan nog voordeliger uit.
8.PPfffff ik word al moe van de naam Dirk
vorige week vrijdag ( 9 dagen geleden) wilde ik mijn inlognaam en paswoord en mobiele telefoonnummer wijzigen.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Ik kreeg gezegd dat ik binnen 5 werkdagen een brief zou krijgen voor een nieuwe inlognaam een nieuw paswoord en dat ik naar een servicebureau moest voor mijn mobiele telefoon. Tot vandaag ..9 dagen na de melding nog niets vernemen. Ik krijg problemen met het betalen van goederen, hoe moet dat nu mijn ING PAD niet werkt omdat ik een andere telefoon heb en ik mijn inlognaam en paswoord nog niet heb kunnen veranderen
JHH van der Linden
In het weekend niet bereikbaar, ook niet op de zaterochtend!!Lees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)
Kan niet in MijnEngie ook niet als ik nieuw wachtwoord aanmaak. Ik probeer al weken er in te komen. Blijkt ook nog dat Engie niet telefonisch bereikbaar is. Alleen een robotchat. Slecht hoor!
Contact leggen met een medewerker e-mail adres zoeken of wat dan ook ....het is zo onderhand waardeloos. Bha.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
HET IS EEN BEDRIJF DIE TOTAAL NIET KLANTVRIENDELIJK IS. EMAILS WORDEN NIET BEANTWOORD !Lees alle beoordeling van Corendon Airlines Klantenservice (8)
Ik wacht al dagen op een pakket en elke dag gaat het met een vervoerder mee maar uiteindelijk zonder een poging tot bezorgen. Daarnaast geen makkelijk bereikbare klantenservice.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Kunnen ze vandaag een keer de route aanpassen dat mijn pakket wel bezorgd gaat worden?
Alvast bedankt,
Pakketnummer: 30290128319820
Wat een slecht bedrijf, contact is niet mogelijk en op mail wordt niet gereageerd. Heb een jas gekocht en nu ook gedragen maar wordt zeik nat met regen. Hoe kan ik dit nu nog terug sturen? Heb nog niks betaald. Maar vind dit wel een rare gang van zaken.Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)
Telegraaf webshop niet bereikbaar. 12x gebeld en iedere keer min 20 minuten gewacht. Ook op 4x mailen wordt niet gereageerd. Wij zijn ruim 30 jaar abonnee...schandeLees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Ben al 1 maand bezig om mijn digitale zegels op te nemen maar mijn telefoonnummer moet worden aangepast maar dit is waarschijnlijk hoeveel moeilijk dit is niet normaal ben over en weer aan het bellen,app,enz maar lukt maar nietLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Zou vandaag een pakket ontvangen volgens de mail, maar er is niets bezorgd ! stuur dan ook geen mail dat het vandaag bezorgd wordt.!!!!!Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Wat een ballentent !! dit is de zoveelste keer dat het fout gaat bij GLS.
Het is altijd wat.
Er zou een pakketje afgeleverd worden op de gewenste datum, 31-10-2023. Bij een beetje doorklikken zie je ineens dat het pas een dag later afgeleverd zal worden met een tijdsperiode erbij. Vandaag zou het pakketje dus komen maar het aflevertijdstip werd steeds verschoven, maar wij konden niet meer thuis zijn op dat tijdstip. Bij thuiskomst lag er wel een pakketje/envelop in de bus, maar dat was opengescheurd aan de onderkant en er zat niets meer in. Gewoon eruit gestolen door de bezorger, denk ik dan. Wil je GLS bellen dan staat er wel een telefoonnummer maar : Dit telefoonnummer is niet in gebruik. Wat een BENDE. Ik zou bedrijven willen adviseren NIETS MEER MET GLS te versturen.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Door de telfonisten wordt ik altijd netjes en beleefd toegesproken. Echter ben ik het vertrouwen in de terugbel momenten geheel verloren.Lees alle beoordeling van Gemeente Hoeksche Waard Klantenservice (1)
Er wordt niet binnen twee dagen terug gebeld en als het al gebeurd door iemand die niets van je vraag af weet.
Op vragen via de mail wordt niet geantwoord, of indien het niet meer onder de verantwoording van de persoon valt die je hebt aangeschreven niet doorgespeeld . Gevolg geen beantwoording. Er heerst bij mij een groot gevoel van het kastje naar de muur effect. Personen die een vraag stelt zijn vaak op cursus of in overleg. Kennis van zaken ligt teveel bij een persoon, die je niet te spreken krijg.
Ben al drie maanden bezig om als verhuurder een niet aan mij betaald bedrag te krijgen en wordt bij elk schriftelijk contact het bos in gestuurd met de mededeling dat mijn berichten zijn door gestuurd naar de desbetreffend afdeling. Vervolgens het zinnetje U hoeft niets te doen wij nemen contact met u op, dat is nu 3 maanden geleden maar van contact geen sprake..Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Van klantenservice is in ieder geval erg te merken
RB
waardeloos zoveel betalen voor verzenden met meerdere mokken en maar een doos binnengekregen waardeloosLees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)
vindt dat het niet kan dat ik verzend kosten betaal 7.45 euro nu bestel ik bvb 20 mokken komt er 1.99 euro per mok bij zo is het bij mij geen aan bieding meer ik betaal gewoon 1.99 euro per mok extra oplichting als ik 1.99 euro per mok extra moet betalen wil ik ook 20 keer een pakket krijgen en niet alles in een doos oplichting dus zeg meteen dat de mokken duurder zijn mijn niet meer gezien hier ga wel op een anderLees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)
wat een drama om in contact te komen, ik heb een klacht over het feit dat mijn pakketten zaterdagmiddag gewoon voor de deur zijn neergegooid, zonder enige vorm van berichtgeving vooraf. Wat als ik het hele weekend weg was geweest??? maar ik heb geen track en trace-code en dan kom je niet verder bij die voorgeprogrammeerde mevrouwLees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Totaal niet te bereiken voor vragen, niet via de chat, telefoon en een mail adres is nergens te vinden voor vragen.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Reageeren niet als je vragen hebt, over de restitutie van je claim.Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
Sturen enkel 'noreplay' email adressen zelfs in de email waarin ze stellen dat een pdf-bestand niet te lezen is.
Er kan volgensmij altijd wat misgaan met het aanleveren van bewijzen.
Maar biedt dan wel de mogelijkheid om het te corigeren. Dat doet EasyJet volgensmij express niet.
Kost eindeloos veel tijd om de app weer werken te krijgen.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
klachten worden niet opgelost . beloven terug te bellen gebeurt niet .dan vraag je waarom niet terug gebeld gaan het uitzoeken hoor je ook niets terug .dus nu ben ik benieuwd of hier wel op wordt gereageerd !Lees alle beoordeling van Opel Nederland Klantenservice (1)
Ben 36 minuten aan de lijn geweest en moest nog op een wacht rij van 3 wachten. Belachelijk .pLees alle beoordeling van HTM Klantenservice (7)
al drie keer gebeld met de klantenservice kpn. En al drie keer als ik aan de beurt ben wordt de verbinding verbroken!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Sinds 17 oktober een proefabonnement op Brabants Dagblad en nog nooit een krant ontvangen.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Ik probeer melding te maken van een gevonden rugzak met daarin een Basic Fit lidmaatschapskaart. Eerst online en daarna telefonisch. Online lukt niet omdat het “probleem” niet wordt herkend. Telefonisch: wordt niet opgenomen en inspreken bericht kan ook niet.Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)