Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Deliveroo Klantenservice

  • Beoordeeld door Lucia Staelens op 6-11-2023
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Deliveroo Klantenservice is: 1.8)

Deel van de bestelling ontbreekt.
Lees alle beoordeling van Deliveroo Klantenservice (5)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Ellen op 6-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Wat een K... bedrijf is dit track en trace kloppen nooit. Als je belt wordt je van kastje naar de muur gestuurd en wordt de verkoper weer belast omdat je daar een klacht moet indienen en zij een onderzoek moeten starten. Als iedereen nou alles zou weren dan zijn ze snel van de radar wat een slecht bedrijf is dit. Ben al meerdere pakketjes kwijt omdat ze gewoon schrijven is afgeleverd maar niet hier. Als je pakket al aankomt is het ook vaak zo beschadigd dat je het niet kunt gebruiken.
Echt dat ze zo'n bedrijf nog inhuren je snapt het niet van mij mogen ze heel snel verdwijnen.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Kees Knijnenburg op 6-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

30 minuten aan de telefoon gehangen ( zakelijk) maar er wordt niet opgenomen en de kosten lopen door.
Nergens een email adres te vinden. Belachelijk. Via de chatbot ook niet te doen !!!
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door RL op 6-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Ik probeer al 2 dagen mijn nieuwe simkaart te activeren. Dit binnen de gestelde termijn. KPN geeft iedere keer aan dat dit niet meer mogelijk is, terwijl ik nog 3 dagen de tijd heb. Vervolgens kan ik alleen maar contact krijgen met een computer. Ergerlijke service !!!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Amazon.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Larry van der Veer op 5-11-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Amazon.nl Klantenservice is: 2.9)

Amazone stelt teleur. Je kunt ze niet emailen maar vragen direct bij alles om jouw emailadres. Wat ik zo jammer vind is dat ze via DHL blijven verzenden. Een troosteloze club bezorgers, bellen niet aan, lopen gelijk weg, leggen voor de deur, sturen gelijk terug. En niemand waar je je klacht neer kunt leggen en nog sterker, niemand die er iets mee doet mocht het wel lukken. Amazone niet en zeker DHL niet.
Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)

Beoordeling voor: Amazon.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Larry van der Veer op 5-11-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Amazon.nl Klantenservice is: 2.9)

Amazone stelt teleur. Je kunt ze niet emailen maar vragen direct bij alles om jouw emailadres. Wat ik zo jammer vind is dat ze via DHL blijven verzenden. Een troosteloze club bezorgers, bellen niet aan, lopen gelijk weg, leggen voor de deur, sturen gelijk terug. En niemand waar je je klacht neer kunt leggen en nog sterker, niemand die er iets mee doet mocht het wel lukken. Amazone niet en zeker DHL niet.
Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)

Beoordeling voor: Dirk Klantenservice

  • Beoordeeld door ria op 5-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dirk Klantenservice is: 2.8)

1. DE manager/bedrijfsleider neemt personeel aan die de naam Dirk niet waardig zijn, zo ook dan de bedrijfsleider/manager. Hij neemt personeel aan die gekoppeld zijn aan de bestaande medewerkers (vader werkt bij dirk en zoonlief komt er ook werken en binnen een jaar is zoon bedrijfsleider (vriendjes politiek ). Ik wil hiermee zeggen dat de Manager/bedrijfsleider de term ook niet geschikt is voor deze functie. Ze hebben allemaal geen fatsoen omdat ze geen goed voorbeeld kunnen geven.
2.aanbiedingen vaak niet aanwezig; ga ik het vragen zegt het personeel al meteen dat het niet aanwezig is zonder te kijken ( heel erg knap ). Maar vaak is het dan ook al onder het personeel verdeeld.
3. dagelijks word niet op tijd een kassa erbij geopend, er staan lange rijen en het gaat niet om dat de klanten ongeduldig zijn. Het personeel is graag lui en er zit geen spontaniteit in. En mocht er na lange tijd toch een kassa open gaan, dan durft desbetreffende medewerker niet te zeggen de eerst volgende is aan de beurt. dus dan ontstaat er ergernissen onder de klanten.
4. Personeel is zo asociaal als ze de winkelschappen moeten aanvullen en ze komen aanrijden met de trolley dat ze het liefst nog dwars door je heen wilt rijden, met andere woorden ga aan de kant anders is het je eigen risico mocht je er onderkomen. ze gaan geen ene centimeter voor je aan de kant.
5.Statiegeld apparatuur flessen/blikjes vaak defect. Vraag je om assistentie dan kan je heel lang wachten zodat er een lange rij ontstaat dat er zelfs andere mensen met tassen vol weglopen, voordat er iemand komt.
6.Altijd zijn de vakken leeg, en dan wordt er doodleuk verteld HET IS ER NIET. met andere woorden het is niet op tijd besteld. Dus dan ga ik maar weer naar AH, Lidl, Aldi en Plus waar het volop aanwezig is.
7. Groente ziet er VERSCHRIKKELIJK uit, niet vers. Echt geen A kwaliteit zelfs geen B kwaliteit. En dan kunnen ze wel zeggen dat ze de voordeligste zijn, maar met deze kwaliteit zijn ze de duurste omdat je zoveel moet weggooien. Bij de groenteboer ben je dan nog voordeliger uit.
8.PPfffff ik word al moe van de naam Dirk
Lees alle beoordeling van Dirk Klantenservice (12)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door jhh van der LInden op 4-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

vorige week vrijdag ( 9 dagen geleden) wilde ik mijn inlognaam en paswoord en mobiele telefoonnummer wijzigen.
Ik kreeg gezegd dat ik binnen 5 werkdagen een brief zou krijgen voor een nieuwe inlognaam een nieuw paswoord en dat ik naar een servicebureau moest voor mijn mobiele telefoon. Tot vandaag ..9 dagen na de melding nog niets vernemen. Ik krijg problemen met het betalen van goederen, hoe moet dat nu mijn ING PAD niet werkt omdat ik een andere telefoon heb en ik mijn inlognaam en paswoord nog niet heb kunnen veranderen


JHH van der Linden
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Engie Klantenservice

  • Beoordeeld door Anja de Vries-Jansen op 4-11-2023
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Engie Klantenservice is: 2.4)

In het weekend niet bereikbaar, ook niet op de zaterochtend!!
Kan niet in MijnEngie ook niet als ik nieuw wachtwoord aanmaak. Ik probeer al weken er in te komen. Blijkt ook nog dat Engie niet telefonisch bereikbaar is. Alleen een robotchat. Slecht hoor!
Lees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Harmke Kolthoorn op 3-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Contact leggen met een medewerker e-mail adres zoeken of wat dan ook ....het is zo onderhand waardeloos. Bha.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Corendon Airlines Klantenservice

  • Beoordeeld door bLOEMIE op 3-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Corendon Airlines Klantenservice is: 1.3)

HET IS EEN BEDRIJF DIE TOTAAL NIET KLANTVRIENDELIJK IS. EMAILS WORDEN NIET BEANTWOORD !
Lees alle beoordeling van Corendon Airlines Klantenservice (8)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Rachel op 3-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Ik wacht al dagen op een pakket en elke dag gaat het met een vervoerder mee maar uiteindelijk zonder een poging tot bezorgen. Daarnaast geen makkelijk bereikbare klantenservice.
Kunnen ze vandaag een keer de route aanpassen dat mijn pakket wel bezorgd gaat worden?

Alvast bedankt,

Pakketnummer: 30290128319820
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door Lon op 2-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

Wat een slecht bedrijf, contact is niet mogelijk en op mail wordt niet gereageerd. Heb een jas gekocht en nu ook gedragen maar wordt zeik nat met regen. Hoe kan ik dit nu nog terug sturen? Heb nog niks betaald. Maar vind dit wel een rare gang van zaken.
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Roelofsen op 2-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Telegraaf webshop niet bereikbaar. 12x gebeld en iedere keer min 20 minuten gewacht. Ook op 4x mailen wordt niet gereageerd. Wij zijn ruim 30 jaar abonnee...schande
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door G.sgroot op 2-11-2023
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Ben al 1 maand bezig om mijn digitale zegels op te nemen maar mijn telefoonnummer moet worden aangepast maar dit is waarschijnlijk hoeveel moeilijk dit is niet normaal ben over en weer aan het bellen,app,enz maar lukt maar niet
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door M.Boogert op 1-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Zou vandaag een pakket ontvangen volgens de mail, maar er is niets bezorgd ! stuur dan ook geen mail dat het vandaag bezorgd wordt.!!!!!
Wat een ballentent !! dit is de zoveelste keer dat het fout gaat bij GLS.
Het is altijd wat.
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Ton Tillemans op 1-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Er zou een pakketje afgeleverd worden op de gewenste datum, 31-10-2023. Bij een beetje doorklikken zie je ineens dat het pas een dag later afgeleverd zal worden met een tijdsperiode erbij. Vandaag zou het pakketje dus komen maar het aflevertijdstip werd steeds verschoven, maar wij konden niet meer thuis zijn op dat tijdstip. Bij thuiskomst lag er wel een pakketje/envelop in de bus, maar dat was opengescheurd aan de onderkant en er zat niets meer in. Gewoon eruit gestolen door de bezorger, denk ik dan. Wil je GLS bellen dan staat er wel een telefoonnummer maar : Dit telefoonnummer is niet in gebruik. Wat een BENDE. Ik zou bedrijven willen adviseren NIETS MEER MET GLS te versturen.
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Gemeente Hoeksche Waard Klantenservice

  • Beoordeeld door Wouter op 1-11-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Hoeksche Waard Klantenservice is: 3)

Door de telfonisten wordt ik altijd netjes en beleefd toegesproken. Echter ben ik het vertrouwen in de terugbel momenten geheel verloren.
Er wordt niet binnen twee dagen terug gebeld en als het al gebeurd door iemand die niets van je vraag af weet.
Op vragen via de mail wordt niet geantwoord, of indien het niet meer onder de verantwoording van de persoon valt die je hebt aangeschreven niet doorgespeeld . Gevolg geen beantwoording. Er heerst bij mij een groot gevoel van het kastje naar de muur effect. Personen die een vraag stelt zijn vaak op cursus of in overleg. Kennis van zaken ligt teveel bij een persoon, die je niet te spreken krijg.
Lees alle beoordeling van Gemeente Hoeksche Waard Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door R.J Bignell op 1-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Ben al drie maanden bezig om als verhuurder een niet aan mij betaald bedrag te krijgen en wordt bij elk schriftelijk contact het bos in gestuurd met de mededeling dat mijn berichten zijn door gestuurd naar de desbetreffend afdeling. Vervolgens het zinnetje U hoeft niets te doen wij nemen contact met u op, dat is nu 3 maanden geleden maar van contact geen sprake..
Van klantenservice is in ieder geval erg te merken
RB
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Albelli Klantenservice

  • Beoordeeld door mieke eijkemans op 31-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albelli Klantenservice is: 1.9)

waardeloos zoveel betalen voor verzenden met meerdere mokken en maar een doos binnengekregen waardeloos
Lees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Albelli Klantenservice

  • Beoordeeld door mieke eijkemans op 30-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albelli Klantenservice is: 1.9)

vindt dat het niet kan dat ik verzend kosten betaal 7.45 euro nu bestel ik bvb 20 mokken komt er 1.99 euro per mok bij zo is het bij mij geen aan bieding meer ik betaal gewoon 1.99 euro per mok extra oplichting als ik 1.99 euro per mok extra moet betalen wil ik ook 20 keer een pakket krijgen en niet alles in een doos oplichting dus zeg meteen dat de mokken duurder zijn mijn niet meer gezien hier ga wel op een ander
Lees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door Nel op 30-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

wat een drama om in contact te komen, ik heb een klacht over het feit dat mijn pakketten zaterdagmiddag gewoon voor de deur zijn neergegooid, zonder enige vorm van berichtgeving vooraf. Wat als ik het hele weekend weg was geweest??? maar ik heb geen track en trace-code en dan kom je niet verder bij die voorgeprogrammeerde mevrouw
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Arie op 30-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Totaal niet te bereiken voor vragen, niet via de chat, telefoon en een mail adres is nergens te vinden voor vragen.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Arjan Nieuwenhuizen op 29-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Reageeren niet als je vragen hebt, over de restitutie van je claim.
Sturen enkel 'noreplay' email adressen zelfs in de email waarin ze stellen dat een pdf-bestand niet te lezen is.
Er kan volgensmij altijd wat misgaan met het aanleveren van bewijzen.
Maar biedt dan wel de mogelijkheid om het te corigeren. Dat doet EasyJet volgensmij express niet.
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Pieter Levasier op 28-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Kost eindeloos veel tijd om de app weer werken te krijgen.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Opel Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door p kusters op 27-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Opel Nederland Klantenservice is: 1)

klachten worden niet opgelost . beloven terug te bellen gebeurt niet .dan vraag je waarom niet terug gebeld gaan het uitzoeken hoor je ook niets terug .dus nu ben ik benieuwd of hier wel op wordt gereageerd !
Lees alle beoordeling van Opel Nederland Klantenservice (1)

Beoordeling voor: HTM Klantenservice

  • Beoordeeld door Rpoelstra@gm op 27-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HTM Klantenservice is: 1.1)

Ben 36 minuten aan de lijn geweest en moest nog op een wacht rij van 3 wachten. Belachelijk .p
Lees alle beoordeling van HTM Klantenservice (7)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door gerda bedet op 27-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

al drie keer gebeld met de klantenservice kpn. En al drie keer als ik aan de beurt ben wordt de verbinding verbroken!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hilde Dooremalen op 27-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Sinds 17 oktober een proefabonnement op Brabants Dagblad en nog nooit een krant ontvangen.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Lahaye op 26-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Ik probeer melding te maken van een gevonden rugzak met daarin een Basic Fit lidmaatschapskaart. Eerst online en daarna telefonisch. Online lukt niet omdat het “probleem” niet wordt herkend. Telefonisch: wordt niet opgenomen en inspreken bericht kan ook niet.
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)