Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan op 17-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Zeer slechte communicatie.
Zonder herinneringen gelijk naar incasso.
Luisteren niet als je vraagt om betaal link als je een termijn vergeten bent.
Kortom geen lebara. Balletent.
.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Els Aalders op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Een vreemd antwoord, na 35 minuten wachten op de telefonische vraag waarom er al meer dan 10 dagen een pakket staat te wachten om verstuurd te worden na Australië.
Antwoord: er moeten eerst genoeg paketten zijn om dit te versturen terwijl de bezorgtijd al voorbij is.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door T. Waalwijk op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

schandalig! Er is teveel geincasseerd in juli en nu is het nog niet terugbetaald. Ik krijg alleen standaard no reply mails dat ik nog moet betalen. Ik heb 2 x gebeld en er is geconstateerd dat ik geld moet terug krijgen en ik krijg het maar niet terug!!!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Francine Henselmans op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Hallo,ik vind het een hele slechte service dat jullie telefonisch niet te bereiken zijn,ook een e-mail sturen lukt ook al niet.
Ik heb een proefabonnement, maar nu heb ik 1x de krant gekregen ,en al 2 dagen niet,ik vind het heel slecht dat je dat niet aan kunt geven,op het klachtenformulier,,,jullie zeggen we zullen het door geven aan de bezorgservice,maar wat heb ik daar aan?als vervolgens de krant weer niet wordt bezorgd.???
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door Mw J.henneman op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

2e Bestelling fit jeans blue niet ontvangen bestel nr 10203151

Betaal alleen 1e bestelling Jeans grun 69,99
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Cora Bloom op 16-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Ik, heb een zeer ernstige klacht over de AH_winkel in de Vossenstraat in Arnhem. Vandaag overkwam het mij het ondeskundige en bizarre optreden van het Personeel dat daar werkt. Niet voor de eerste keer,maar dit keer wel heel erg bizar. Ook heb ik met mijn eigen ogen kunnen zien hoe een aantal weken geleden een ander hetzelfde overkwam, dit leidde bijna tot een erge vechtpartij,waarbij ik met alle macht de zaak kon sussen. Ook hij werd belogen en ook bij hem hebben ze misbruik van de beveiligng gemaakt De beveiliging moet op het commando van die jongens Klanten er uit gooien. Je wordt daar door jongens van 18 tot 25-jaar als een stuk oud vuil behandeld en ze maken grof machtsmisbruik en sturen je als de echte manager er niet is voor de fun de deur uit zomaar om helemaal niets.Ze staan er bij te lachen. Onze Teun en zijn collega van deze AH-winkel had er zo`n lol in om een fatsoenlijke bijna 70-jarige vrouw als een stuk oud vuil te behandelen.. Dit is ongelofelijk gewoonweg. Dit is zeker niet waar AH voor staat, dus in die winkel is het goed mis met het personeel dat daar werkt. Ik vind het ook te erg dat de Klantenservice na-genoeg nooit eens optreed, waar ze wel behoren op te treden. Hier behoren ze eens het ernstige vuil boven de tafel te brengen en er iets mee te doen. De visie van de echte AH-winkel is dat die goed is voor zijn klanten in plaats daar van mag maar al te vaak het personeel doen wat het wil en van fatsoen is geen enkele sprake. Ik heb dan ook besloten dat als de Klantenservice helemaal niets doet dat ik de directie er in zal gaan betrekken desnoods met t.v cameras,want wat dit AH/Personeel daar in die winkel doet is te bizar.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door E. Pikee op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Oprotten ga lekker weg vanuit Shiphol en ga lekker ergens anders vliegen.
Zodat omwonenden rust krijgen.
Graag aan mensen denken en niet alleen maar om geld.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door t de vries op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Geef een 1 omdat 0 niet mogelijk is. Pakket niet bezorg, volgens postnl niet bezorgbaar. Hele periode thuis zitten wachten achter pc bij raam met uitzicht op de voordeur. Wordt nu zonder opties doorgestuurd naar ophaalpunt. Het is dat ik het pakket wil hebben anders had ik het terug laten sturen. Bedrijf absoluut niet bereikbaar voor overleg. Standaard "het is drukker dan u van ons gewend bent" melding. Daan hopeloos, klant hulpeloos, bedrijf reddeloos.
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door paul op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

slecht telefonisch bereikbaar
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Harry op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Hallo,
Het blijkt onmogelijk om op een normale menselijke manier digitaal of telefonisch contact met jullie op te nemen met een vraag die afwijkt van de standaard vragen, een zeer arrogante houding van Booking.com
Mijn vraag gaat over de mogelijkheid om te filteren voor het laden van een elektrisch voertuig (EV) op het overnachtingsadres dat lijkt nu niet mogelijk. Zijn er plannen omdat toe te voegen? Zo ja wanneer?
Ben zeer benieuwd of hier antwoord op komt.
Mvg
Harry
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door Gijs van Ooijen op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Doolhof waarin je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Anita op 14-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Ik heb mijn basis abonnement opgezegd, Vervolgens moet ik ineens €30.- betalen. Terwijl ik €20.- per maand betaal. Telefonisch zijn ze onbereikbaar en ineens verbinding verbroken. Hoofdkantoor gebeld. Ook daar zijn ze afwezig, en verbinding verbroken. Waardeloos bedrijf is dit????
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: Sunparks Klantenservice

  • Beoordeeld door Helly op 13-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Sunparks Klantenservice is: 1)

Heb op 04-08-2023 een brief gestuurd naar Centerparcs ivm onze vakantie bij Parc Sandur in juni 2024. Ik kreeg hierop geen antwoord en heb daarna dezelfde brief op 12-10-2023 naar Sunparks gestuurd (aangetekend). Maar helaas ook Sunparks laat niks van zich horen. Ik heb geen antwoord gekregen.
Ik vind het een hele slechte omgang met klanten. Vaak is klant koning maar niet bij Centerparcs en Sunparks. Daar doe je er niet toe.
Lees alle beoordeling van Sunparks Klantenservice (16)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Dolphijn op 13-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

ik wil via de e-mail contact en niet chatten
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Netflix Klantenservice

  • Beoordeeld door schreurs op 12-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Netflix Klantenservice is: 2.5)

waardeloze klantenservice, onzinnige adviezen en geen oplossingen
Lees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door balwinder op 12-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

slecht service , geen woorden ervoor. ze hebben mensen in dienst die eens niet weten om antwoord te geven op mijn vraag. laatste keer vakantie geboekt via tuit. Nooit meer.
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)

  • Beoordeeld door Vos op 12-11-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) is: 1.3)

Storings dienst ver wijst naar maandag
daarna zeggn ze dat de klantenservice uit de lucht is
hoe moet ik nu mijn internet probleem opklossen
Lees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)

Beoordeling voor: Leeuwarder Courant klantenservice

  • Beoordeeld door Pieter Sake Feenstra op 11-11-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leeuwarder Courant klantenservice is: 2)

Vandaag 11-11-2023, 4 keer gebeld, omdat we géén krant (noat bene de weekeind krant) hebben gekregen.
Er werd ook niet uitgelegd wat daarvan de reden is. Nee, de rekening wordt opgeschoven. Daar heb ik geen krant voor !
Zeer slecht LC. Het is ook niet de eerste keer.
Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)

Beoordeling voor: Albelli Klantenservice

  • Beoordeeld door Mourijn Pekelharing-van de Weg op 11-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albelli Klantenservice is: 1.9)

Ik probeer al een aantal keren contact te krijgen....niet gelukt.Ik kreeg een foutcode : ReUpload:221358244. om mijn kalender waar een fout mee was gemaakt opnieuw te bestellen.Ik heb alle foto"s opnieuw ingevoerd en krijg dteeds dat de code niet herkent wordt. Ik zit al een hele tijd achter de computer,maar niets lukt,Ook een andere manier van contact krijgen niet.Wat nu ?
Lees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Anja op 11-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Waardeloos!!!! Hele week bezorgtijden doorgeven en niet komen en gisteravond een mail pakket is afgeleverd!!! Niet dus, deurcamera is bewijsss..
Op zaterdag niet telefonisch bereikbaar.
Winkel gebeld wn zegt ook pakket is niet afgeleverd. Waar is het pakket dan??????
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Wehkamp Klantenservice

  • Beoordeeld door NR op 10-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Wehkamp Klantenservice is: 2.3)

Telefonisch Niet te bereiken
Lees alle beoordeling van Wehkamp Klantenservice (3)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door S.M. de Goede van Hasselt op 9-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Verschillende chatgesprekken bevestigen dat we ons geld teruggestort krijgen na tijdig terugsturen van een matras, maar telefonisch worden we afgescheept met een tegoedbon. Drie weken later zijn we nog steeds geen stap verder ondanks hun eigen voorwaarden en schriftelijke concessies die ons in het gelijk stellen.

Schandalig slechte service en duidelijk lakende interne communicatie.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door daniel claeys op 9-11-2023
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

heb toch wel liever dat je hun een mail kunt sturen
inplaats van die billie ze zegen hij weet veel denk je ? heb dat ooit gedaan is een echte ramp wat hij vraagt steeds maar het zelfde gaat het om een bestelling en zo verder maar als je iets anders vraagt weet hij gewoon niet wat het is dat is zoals telefoneren maar niet echt een mens maar een computer en dat is wat billie is . ook raar vest brandit jaket
xxl prijs 139.99 maar een maat m -m65 kost meer? waarom maat m meer dan deze xxl
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Cyrine op 8-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

de slechtste ooit! Ze beloven veel en doen niks.
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Noordhollands dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door GG de jong op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Noordhollands dagblad Klantenservice is: 2.1)

Nou ik heb al gelezen dat ik niet de enigste ben , waar zijn jullie mee bezig ?
Het kost ons allemaal een klap geld per jaar , dit kunnen jullie toch niet maken op de feestdagen na ?
Tja ik weet niet meer wat ik hier mee aan moet .
Maar ik schrijf wel iemand aan die hier meer mee kan , want er zijn meer gedupeerden las ik net .
Prettige dag !
Lees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Noordhollands dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door GG de jong op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Noordhollands dagblad Klantenservice is: 2.1)

Nee ik vind het echt niet meer leuk , verdorie betalen voor de krant en deze is niet goedkoop .
Maar heb al een paar dagen moeten fluiten naar de krant , Nee daar wordt je niet vrolijk van .
Alles is betaald en ik voor het nieuwe abonnement , maar ja je loopt voor niets naar beneden .
Ja ik heb al gebeld en er werd gezien dat alles in orde was , alles was goed zei deze man .
Maar je krijgt niets in de bus op de Floralaan 94 te Wervershoof .
Nou ja morgen weer een lege dag denk ik , en om nu weer voor niets te bellen ?
Ach ik ben weduwe geworden , dus niet te rijk , sta je weer in de wacht en ik ben geen miljonair .
Nou ja maar weer op de goede hoop .
Die man vertelde me dat het goed zou komen , tja geen naam gevraagd .
Maar je begint de dag zo niet erg fijn .
Nou ja mensen het beste en een goede nacht toegewenst .
Ik wacht het wel weer af .
Lees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Noordhollands dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door GG de jong op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Noordhollands dagblad Klantenservice is: 2.1)

Nee ik vind het echt niet meer leuk , verdorie betalen voor de krant en deze is niet goedkoop .
Maar heb al een paar dagen moeten fluiten naar de krant , Nee daar wordt je niet vrolijk van .
Alles is betaald en ik voor het nieuwe abonnement , maar ja je loopt voor niets naar beneden .
Ja ik heb al gebeld en er werd gezien dat alles in orde was , alles was goed zei deze man .
Maar je krijgt niets in de bus op de Floralaan 94 te Wervershoof .
Nou ja morgen weer een lege dag denk ik , en om nu weer voor niets te bellen ?
Ach ik ben weduwe geworden , dus niet te rijk , sta je weer in de wacht en ik ben geen miljonair .
Nou ja maar weer op de goede hoop .
Die man vertelde me dat het goed zou komen , tja geen naam gevraagd .
Maar je begint de dag zo niet erg fijn .
Nou ja mensen het beste en een goede nacht toegewenst .
Ik wacht het wel weer af .
Lees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)

Beoordeling voor: NLZIET Klantenservice

  • Beoordeeld door Desiree Van Gelder op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NLZIET Klantenservice is: 1.4)

kan jullie per telefoon niet bereiken en de chat is automatisch en geeft geen antwoorden op vragen !!! alleen een link dat me niet verder helpt
Ik heb problemen bij SOMMIGE programma's om een vol beeld te krijgen op mijn tv onder andere ik Vertrek - Unforgotten - etc en het ligt niet aan de tv want andere programma's gaan prima! en heb 3 tv s die allemaal een kwart beeld geven van sommige programma's Heb de app verwijderd en terug opgestart Kunt u aub contact met me opnemen per telefoon want jullie chat helpt niet !!!
Lees alle beoordeling van NLZIET Klantenservice (13)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Helene Hoebeeck op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Heb sinds 2 september een bestelling lopen van Magische pootjes en de bestelling is nog steeds niet geleverd!!
GLS beweert steeds dat het pakket geweigerd word, maar het wordt nooit aangeboden daar dit niet mogelijk is op het besteladres!!
Meerdere malen aangegeven dat het moet afgegeven worden aan een afhaalpunt in de buurt ,maar wordt genegeerd!!
Nu telefonisch contact opgenomen maar...het nummer bestaat gewoon NIET!
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door ton bontan op 7-11-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

wilde verhuizing door geven kan helemaal niet
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)