Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
verschillende keren klantenservice proberen te bellen. Elke keer is er verbinding met een welkomswoord en het bekende muziekje maar daarna wordt steevast de verbiding verbroken en krijg ik als melding dat er geen 'service' is.Lees alle beoordeling van Peter Hahn Klantenservice (18)
waar blijf mijn zending ? ze moest hier zijn op 21-09-23 en heb nog steeds niets ontvangen! niet hier op 29-09-23 leg ik klacht neer bij de overheidLees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)
wegens internet frouden
ik moet iets opzeggen telefoongesprek gehad ze gingen een bevestigings mail sturenLees alle beoordeling van Nationale Postcode Loterij Klantenservice (20)
Niet dus
nu probeer ik te mailen
dit gaat ook niet lukken
ik wordt hier niet vrolijk van
Uw website rabobank particulieren is Blanco.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Chatten gaat niet. Bellen gaat niet.
Mijn schoonzus heeft u gebeld, maar ondanks dat het om het deblokkeren (uw fout) van mijn pas gaat, wilt u niet helpen. Alsof zij kan frauderen terwijl ik in Costa Rica woon.
Al bij al bent u volledig onbereikbaar.
Ik wacht het nog een past dagen af on the zien of u op mijn email reageerf. Maar verander daarna naar een bereikbare bank
Met vriendelijke groet,
Heidi
Wanneer je tickets incl. bagage boekt bij Ruyanair via cheaptickets dan krijgt de persoon waarvoor je boekt het verzoek van Ryanair om te verifieren of je degene bent waarvoor het ticket geboekt is. Wanneer je dat gedaan hebt krijg je opnieuw een bevestiging van je vlucht maar zonder de ruikmbagage. Pogingen om cheaptickets te contacten om dit recht te breien mislukken omdat ze niet bereikbaar zijn op al hun telefoonlijnen en de chatbox deze situatie niet herkent.Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
Pakket wordt vaak niet bezorgd. Er wordt aangegeven dat er niemand thuis was, of adres is niet bereikbaar. Ik heb een video bel, dus kan altijd zien of de bezorger er is geweest of niet!Lees alle beoordeling van UPS Klantenservice (12)
Maar wat ik eigenlijk nog kwalijker vind, is dat er niets met deze klachten wordt gedaan! Zonde van mijn tijd om hier nog uberhoupt mee bezig te zijn.
We gaan nooit meer via UPS iets bestellen.
na een uur in de wacht te hebben gestaan nog steeds niemand gesproken....Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
sta nu al een uur en 20 minuten in de wacht.Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
er wordt nooit een telefoon opgenomenLees alle beoordeling van Woonstichting De Key Klantenservice (3)
Telefonisch contact is helemaal niet mogelijk. Ze laten je gewoon in de wacht staat totdat je het zelf maar opgeeft. Via de app , hiervan zou je verwachten dat dat sneller werkt, reageert er ook pas binnen 2 dagen iemand met een algemeen antwoord. Dan verwacht je toch sneller antwoord, maar helaas.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Ik vind het niet professioneel om klanten via de app te beantwoorden en dan ook nog jolige emoticons toe te voegen. Kortom, gewoon geen reactie. Daarna een email gestuurd. Hierop kwam een reactie die niet geloofwaardig overkwam. Klant is koning, maar niet bij Jumbo.
idioot systeem bij bellenLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
de krant wordt niet bezorgd,er wordt niet teuggebeld,ze hebben geen enkele intresse bij klachtenLees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
ik moest ruim 65 euro betalen voor hun o88 nummer om klachten door te geven,pas op met dit nummer
ondanks alles vandaag weer geen krant
Horror vakantie 9 sept zouden wij naar Milaan vertrekken om op Genua op de cruise te gaan reis gecanneld heel raar verhaal zijn naar Marseille gevlogen daar aangekomen geen koffers en nog steeds niet verschrikkelijk konden pas de derde in Barcelona kleding kopen daar aangekomen nationale feestdag wat inhield dat de meeste winkels gesloten waren ik stel stipreizen verantwoordelijk voor wat wij en 26 andere mensen hebben meegemaakt en gaan nu stappen onder nemen om contact te gaan leggen met de tv en de ombudsman of vakantieman misschien dat we dan wel geholpen wordenLees alle beoordeling van Stip Reizen Klantenservice (3)
Elke keer problemen met inloggen. Moet me elke keer op nieuw registreren. Makkelijk geld verdienenLees alle beoordeling van Netflix Klantenservice (24)
medewerkers(ters),Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Wij vragen ons af wat voor soort medewerkers Ziggo inhuurt om de klant voor de gek te houden.
Het gros van de personen die je aan de lijn krijgen kunnen of snappen niets. Ze houden alleen de boot af.
Leuk zo'n ongekwalificeerd callcentrum.
Klachten kunnen ze niet behandelen of begrijpen het niet vaak ook niet of zijn niet te verstaan ivm buitenlandse afkomst. En dit laatste vind ik erg voor de klant, maar ook voor het bedrijf Ziggo. Ook kunnen ze niet door verbinden naar de gevraagde afdeling die antwoord zou kunnen geven. Het is of je een klein kind bent zo wordt je door meeste behandeld. Uren aan de foon en dan nog geen antwoord of een belofte die niet nagekomen wordt of waar gemaakt. Een hoop BLA BLA maar geen oplossing.
We hebben een klachten brief naar het hoofd kantoor gestuurd en tot heden nog geen reactie gehad hierop.
Gevolg is dat de klacht die we hebben alvast gedeponeerd is bij het incasso bureau van Ziggo met de hoop dat via hun er iets aan gedaan gaat worden. Zo niet dan zoeken wij de media op en de geschillencommissie.
Mvrgr
Bc WHJ
Wat een vervelende service is dit. Telefonisch al ,meer dan 20 minuten in de wacht, omdat er geen bankrekeningnummer is vermeld op de pro forma factuur en vervolgens (aan een derde) wordt gemeld dat er op een verkeerd bankrekeningnummer is betaald, terwijl de betaling is uitgevoerd op een bankrekening die eerder is gebruikt voor een betaling aan Leen Bakker.Lees alle beoordeling van Leen Bakker Klantenservice (14)
Geprobeerd elektronisch in te checken, gaat niet goed "wegens een technisch probleem" en bel de Service Lijn maar om het af te maken.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
We zijn nu een 34 minuten verder, nog geen medewerker aan de lijn. Alleen slechte kwaliteit muzak (niet alleen technisch, maar ook inhoudelijk). Tsja.. dan maar dit formulier invullen..
slechte waardeloze gemeente, heb mailcontact gehad nooit antwoord gekregen, denken dat de mensen er voor hun zijn en niet andersom, eigenlijk is 1 nog een te hoog cijfer, had een nul moeten zijn ik vraag me af wat daar voor mensen zitten die de belangen van de burgers moeten behartigen, je wordt echt als grof vuil behandeld, maar misschien is dat Beleef Kerkrade.Lees alle beoordeling van Gemeente Kerkrade Klantenservice (3)
Er wordt maandelijks een abonnementen bedrag van mijn rekening afgeschreven, maar geen digitaal lezen. en dat al maandenlang.Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Ik ben zeer boos en teleurgesteld, waant ze helpen mij geen zier.
En toch maar weer geld afschrijven. Waarom word ik niet geholpen?
Een boze lezer,
G.J.Los.
Verschrikkelijk die telefoon computer begrijpt niks en ik krijg nergens persoonlijk contact met jullie.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Echt heel klant onvriendelijk
zins de scheiding van 2022 oktober heb ik 1488 euro moeten betalen waar door ik achter loop met de huur betaling omdat ik al van af maart 2017 geld krijg van UWV en dat krijg ik al die tijd op 23 van de maand zodat ik toch de zelfde maand nog betaal maar july willen de eerste van de maand de huur hebben en dat zal niet gaan gebeuren omdat UWV niet wil mee werken en july houden ook voet bij stuk dus zit ik tussen twee kut bedrijven in en wel PORTAAL EN UWV dus moet ik het maar zelf op lossen en wel deze ik heb van de week weer geld van UWV en dan betaal ik de huur van 01-09-2023 en ik betaal gelijk maar de huur van oktober op 23-09-2023 en in oktober 23-10-2023 betaal ik de huur van november en in november 23-11-2023 de huur van december en in december 22-12-2023 de huur van januari 2024 en zo gaat het volgend jaar ook gebeuren telkens woord de huur betaal op 21 of 22 of23 van de maandLees alle beoordeling van Portaal Klantenservice (5)
Heb verschillende mails gestuurd met een klacht krijg gewoon geen antwoord terug echt asociaal, en ben al jaren vaste klant.Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)
Ik ben 28 jaar klant van Vodafone (en 16 jaar van Ziggo), maar zo onderhand komt nu het stoom uit mijn oren. Bellen kan niet, mailen niet en chatvriend TOBI moet eerst een degelijke opleiding krijgen zodat hij ook fatsoenlijke antwoorden kan geven op de gestelde vraag.Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Ik ben 3 maal in de winkel op de Slotlaan te Zeist geweest, heb meerdere malen gebeld en ook weer vandaag wederom maar liefst 55 minuten in de wacht gestaan, om vervolgens gewoon wederom verbroken te worden. Bellen zonder (geblokkeerde) mobiel gaat wat moeilijk en ik kan slechts verschillende malen van iemands anders toestel gebruik maken om vervolgens een uur in de wacht te staan! Geen emailadres dat bereikbaar is, ik word niet teruggebeld. Schandalig!
Onmogelijk om persoonlijk contact te krijgen!Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Zeer snel telefonisch contact Met de klantenservice . en een vriendelijke medewerkster dacht met mij mee voor een oplossing.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
zeer slechte bezorging.Lees alle beoordeling van Leeuwarder Courant klantenservice (54)
Reis geboekt, alles is goed verlopen. Van vlucht tot transfers naar hotel en terug. Ik kan Avrasya queen hotel aanraden. Grote , schone kamers. In de hal krijg je het gevoel alsof je in een woonkamer ben. Ik geef een 8 als cijfer. Vriendelijk personeelLees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)
Enkele jaren geleden heb ik de vraag gesteld, of in de Karissteeg ter hoogte van huis no 3 en 4A een lantaarn geplaatst kon worden. Het is daar ter plaatse aardedonker s'avonds. Echter op dit verzoek is nooit gereageerd, nog een afwijzing, noch een goedkeuring. Tot mijn verbazing las ik onlangs dat er 115 extra lichtmasten komen na "goed overleg" met de bewoners. En ik maar wachten op antwoord op mijn verzoek...Lees alle beoordeling van Gemeente Nederweert Klantenservice (2)
Ongehoord...
vandaag al 2 klanten die na een week nog niets ontvangen hebben, Track en tracé werkt niet en bij gls zijn ze niet te bereiken. Onvoorstelbaar dat dit zomaar kan.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)
Slechter kan een bedrijf niet functioneren.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
App werkt niet, website werkt niet, niemand aan de lijn te krijgen.
Gewoon een halve dag geprobeerd maar niet gelukt.
Wat een frustratie.