Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: DHL Parcel Klantenservice

  • Beoordeeld door joshua weelink op 11-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DHL Parcel Klantenservice is: 1.2)

Naast het feit dat na een enorme vertraging, het verkeerde pakket, naar mij is gestuurd wat ik van de kast naar de muur gestuurd om.

Ik vind DHL echt behoorlijk waardeloos, en wil iedereen aanraden om gebruik te gaan maken van andere diensten zoals post NL.
Lees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door M Vos op 11-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

WAARDELOOS! Kreten als contact zoals jij dat wilt...Bellen van tot.....Het enige dat je krijgt is een computermenu en dan verbreekt men de verbinding. Ik ben klant!! let wel KLANT en een antwoord op mijn vraag krijg je niet. Wat een vreselijk arrogant bedrijf is dat hele ZIGGO!! Lekker bezuinigen op mensen en de zakken vullen zodat ze de plofkoppen nog dikker krijgen. Aanbevelen.....ECHT NIET!!
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Engie Klantenservice

  • Beoordeeld door wim van Roij op 11-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Engie Klantenservice is: 2.4)

krijg helemaal geen verbinding
Lees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door Sylvia Slegers op 10-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Ik ontving een mail dat het pakket bezorgd zou zijn, maar IK HEB HELEMAAL NIETS ONTVANGEN.
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Gemeente Alblasserdam Klantenservice

  • Beoordeeld door Teuntje op 10-10-2023
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Alblasserdam Klantenservice is: 5)

Ik heb pogingen gedaan om een kleine maat plastic afvalbak te krijgen. Dit omdat onze vak nog geen 1 derde gevuld is bij inleveren. Onze papier en gft bak is ook klein we willen er een ombouw overheen maken en daar past dan ook alleen een kleine plastic bak onder. Het antwoord was dat onze gemeente alleen grote bakken verstrekt maar in onze straat staat al een kleine bak voor plastic. Nu mag ik bij Fixi mijn klacht/vraag stellen. Dat is niet meer mogenlijk bij fixi wel een keer iets gemeld bij Fixi over een pitbull die de hond aanviel. Na drie kwart jaar nog niets gehoord.
Lees alle beoordeling van Gemeente Alblasserdam Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Patrick op 10-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

Lebara is zeer slecht klantenservice verkoopserive nooit Lebara pakken
Ze swip swap ze simkaart en maken zich per direct hoofdaccaunt van je simkaart je kan in mijn Lebara ook niks meer veranderen! Op je factuur kom je er pas achter ze bellen e. Sms op jouw kosten dit wordt al gedaan vanaf 2004 of 2006 google maar ik ga hier een
Advocaat in armen nemen wil
Dit uit de wereld hebben e-mails screenshot nummers Lebara doet niks ik ga ze ook financiële een flinke tik geven in de rechtbank wat sta 90% op de doelen en bewijs en hun 10 daarom e-mail bellen ga maar door Lebara doet niet ze denken waait over helaas ik zal het lesje leren!
Misschien 100.000 of meer hebben hier last van Lebara en kpn zullen van me horen maar onkosten en ik verhaal alles op hun
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Essent Klantenservice

  • Beoordeeld door Zjuul op 9-10-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Essent Klantenservice is: 1.5)

Essent slecht te bereiken, komen hun afspraken niet na, jaarafrekening klopt niet, advies termijn bedrag klopt niet, door Essent 7x toegezegd dat het inderdaad niet klopt ivm storing en dat Essent t zou aanpassen na mnd lang nog steeds niet aangepast maar wel een hoge jaarafrekening. Ik vind dat Essent de boel belazert hou ik niet van!.
Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door Wim Gerdes op 9-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

diverse keren geprobeerd om gegevens naar de NS gestuurd te krijgen. De chat duurt meer dan 45 minuten, dus geen oplossing. Ik wil graag iemand aan de telefoon die mij iets beantwoord heeft, maar krijg ik niet. Wil eventueel documenten opsturen, maar dat kan niet ! Hopeloos dus.
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door n.gubbels-wagemans op 9-10-2023
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

zondag j.l. geweldig geholpen door een mevrouw toen onze tv geen geluid had.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: SportCity Leiderdorp Klantenservice

  • Beoordeeld door joop verbeucken op 9-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor SportCity Leiderdorp Klantenservice is: 1)

Beste Sportcity,
ik ben al heel lang lid van Sportcity Breda Tramsingel.
Sinds de komst van Annemiek (bedrijfsleidster) is de sfeer ver te zoeken, kort geleden heeft ze met mijn training maat een discussie gehad en hem behandelt als een HOND!! en kers op de taart nog bedreigt met uitzetten.
na een aantal andere verhalen van mensen die ook een discussie hebben gehad met Annemiek en slecht zijn behandeld, sinds haar komst.
Heb ik besloten om vandaag mijn eigen uit te schrijven, Annemiek stond achter de balie en vroeg hoe ik me eigen kon uitschrijven dat moest online vertelde ze.
Ik moest een wachtwoord aanmaken en dan kon ik me eigen uitschrijven, het lukte echter niet telefonisch of aan de balie de reden door te geven waardoor ik zei en mijn tranings maat dan doe ik het thuis wel op de laptop.
Onderweg na huis woon er op 8 min afstand van Sportcity, krijg ik een bevestigingsemail van uitschrijven!! terwijl het nog gezegd is dat het niet aan de balie kon en nergens akkoord heb gegeven zonder dat ik een recensie wil schrijven beetje aparte manier van werken.
Heb altijd voor de komst van Annemiek heel fijn getraind met het personeel wat er voordien en sommige nog werken, Annemiek heeft wel een nieuwe Spion ingezet die je helemaal volgt tijdens het trainen tot net niet na de wc aan toe, anders had Catherina ook me kont kunnen afvegen dat is dan wel weer een service!
Kortom Sportcity succes in Breda aan de tramsingel, er gaan nog meerdere uitschrijvingen volgen.
Mvg
Joop Verbeucken
Lees alle beoordeling van SportCity Leiderdorp Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Stip Reizen Klantenservice

  • Beoordeeld door Meulenbroek op 7-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Stip Reizen Klantenservice is: 1)

We gaan cruisen met Stipreizen. Wat een ellende om dingen te regelen. Stipreizen laat alles over aan de klant.
Bagage bijboeken een ellende en dit jaar ook nog de aanvraag voor een visum naar Egypte. De site die je dan krijgt toegestuurd is een drama. Slechte site en voor de wat oudere klanten niet te doen. Begrijp er helemaal niets van. Vindt dat Stipreizen dit beter moet regegelen voor hun klanten. Reis al vaker naar Egypte maar nog nooit zo'n slechte ervaring als nu. Volgende reis niet meer met Stipreizen .
Lees alle beoordeling van Stip Reizen Klantenservice (3)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Bertrams op 6-10-2023
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Het
Pakketjes lag 2 dagen in het depot van GLS, track and tracé was onvoldoende duidelijk. Op de dag van aflevering werd het pakketje voor de voordeur gedeponeerd, terwijl ik thuis was. Er werd niet aangebeld. Zo lever je geen pakketjes af! Op hetzelfde tijdschrift kreeg ik een e-mailtje dat het pakket zou worden afgeleverd. Track and tracé gaf inmiddels aan dat het pakketje afgeleverd was.
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)

Beoordeling voor: Gemeente Brummen Klantenservice

  • Beoordeeld door Sam op 6-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Brummen Klantenservice is: 1)

Telefoniste of receptioniste: onbeschoft aan de telefoon.
Lees alle beoordeling van Gemeente Brummen Klantenservice (1)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Siemon Goossensen op 4-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Wat is jullie mailadres
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert Koekkoek op 4-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Transavia meldt op zijn website dat je binnen 3 tot 6 weken reactie krijgt op je ingediende claim. Ik heb op of rond 20 juli claims ingediend m.b.t. annuleringen van heen- en terugvlucht. Behalve de bevestiging dat de claims zijn ontvangen door Transavia is er nu 11 weken later geen enkele reactie van NoTrans-NoAvia - NoFlight-NoService. Dit is wreed, onfatsoenlijk en onacceptabel.
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door Heideveld op 4-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Meerder keren krijgen we geen kraant andere wijken behalve onze wijk hoe kan dat
Even een keer uitleg geven
Bel je ze ben geen robot wil iemand aan de telefoon en die krijg je niet
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: FedEx Klantenservice

  • Beoordeeld door Caspar op 3-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor FedEx Klantenservice is: 1.1)

Waardeloos
Lees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)

Beoordeling voor: Stadgenoot Klantenservice

  • Beoordeeld door C. Deckert op 3-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Stadgenoot Klantenservice is: 1.4)

Slechteste woningbouw ever!
Mijn raam in de woonkamer staat open omdat de greep stuk is, klantenservice zegt is geen noodgeval, ik moet gewoon wachten tot een monteur gaat bellen kan tot 3 dagen duren. Gewoon asociaal!!!! Het regent in mijn kamer gaan hun mijn laminaat betalen! Gewoon niet kunnen maar wel elke jaar de huur omhoog he.
Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Ditha buxbaum Hamel op 3-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

3 oktober 2023 geprobeerd te bellen nr in Amsterdam EasyJet meer dan 60 min gewacht met de Skype vanuit Israël en niemand gesproken . Stond op airport Ben-Gurion om de vlucht van 14.10 te halen . Stond niet op lijst personeel niet behulpzaam. Heb el al ticket extra moeten kopen en vlieg nu om 16.15 uur .
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Irene Zevenster op 3-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Je wordt niet geholpen. Men is wel vriendelijk, en belooft je terug te bellen, maar tot 2 x niet gebeurd! Uren aan de telefoon gehangen om op tijd mijn verhuizing te regelen en afspraak met monteur te krijgen. Want hierna moet ook nog het alarm door andere firma geïnstalleerd worden. Men zet dat zonder overleg op de verhuisdatum! Die persoon is blijkbaar nog nooit zelf verhuisd. Volgens Ziggo heb ik een medische indicatie. Maar om alles echt goed te laten verlopen en mij zekerheid te geven, stelt men voor: opnieuw laten installeren paar dagen vóór verhuisdatum, dan alarm laten installeren de dag vóór de verhuising en oude abonnement beeindigen de dag na mijn verhuizing. Daar heeft de administratie nog nooit vsn gehoord. Ik kreeg geen datum afgesproken want dat kon niet, zei ze. Wel had ze intussen toch de Ziggo verhuizing op mijn verhuis dag gezet, zonder overleg. Dat moest eerst weer teruggedraaid worden, vóór ze verder kon. Ze zou mij ook terugbellen, ook niet gebeurd. Ik had eerst ruim 1 uur, toen bijna 2 uur, dus vergeefs, aan de telefoon gehangen. Er zou wel een nieuwe box bezorgd worden. Maar in nieuwe huis, waar ik dus nog niet woon. Ook hierover geen overleg. Ik ben veel in oude huis, ik wil m daar bezorgd hebben. Met een mail waarin je uitleg krijgt over stappen zelf doorlopen. Ik heb er geen bal verstand van en heb geen netwerk. Ik heb n monteur nodig. Je betaalt de hoofdprijs elke maand, maar geen service. Nu schijnt er een verhuisservice te zijn….. heb niemand daarover gehoord. Service… kennen ze dat bij Ziggo???
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Fietsvoordeelshop.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Martin van der Grijspaarde op 2-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fietsvoordeelshop.nl Klantenservice is: 1)

Waardeloos bedrijf.
Als er iets mis is met je fiets ben je aan de Goden overgeleverd.
Op mail wordt niet gereageerd en telefonisch word je ook niet gholpen.
Lees alle beoordeling van Fietsvoordeelshop.nl Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Dave ZWartepoorte op 2-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Krijg geen duidelijk antwoord op specifieke vragen. Wat is de toegangscode, Waarom kan ik niet zonder random reader betalen?
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Budget Alles in 1 Klantenservice

  • Beoordeeld door L.A.Kivits op 2-10-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Alles in 1 Klantenservice is: 2.4)

NIET TE BEREIKEN!! Telefoonnummer op de site niet in werking, slechte installatie handleiding! Monteur besteld bij installatie ( kost 69,= plus alle bijkomende stekkertjes e.d.) Kortom IK WIL VAN overstap vanaf 28 september, binnen de 14 dagen opzegtermijn !!!!!!!!!
Lees alle beoordeling van Budget Alles in 1 Klantenservice (14)

Beoordeling voor: Shoeby Klantenservice

  • Beoordeeld door Marina op 30-09-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Shoeby Klantenservice is: 1)

Voor laatste keer wat gekocht. Kon niet contant betalen.. als het niet voor kleinkids was had ik het laten liggen. Dus nooit meer
Lees alle beoordeling van Shoeby Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Albelli Klantenservice

  • Beoordeeld door Marja van de Graaf op 29-09-2023
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albelli Klantenservice is: 1.9)

Netjes geholpen met de chat en de telefoon. Het boek was licht beschadigd en ik had een fout gemaakt. Geen probleem, ik kon een nieuw boek bestellen zonder kosten. Wat ik wel heel erg jammer vind bij de online boeken dat er op de middenrand zo'n grote zwarte streep staat. Soort van schaduwrand. Echt heel lelijk. Kunnen jullie wellicht veranderen?
Lees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Jh houten op 29-09-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ziggo stuurt e-mails maar geen enkele mogelijkheid om deze per mail te beantwoorden
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door A.A. Arends op 29-09-2023
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Ik wil Ziggo een mail sturen. Ik ben al uren bezig op een mailadres van ziggo te vinden. Mijn facturen kloppen namelijk niet
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door marco op 29-09-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Lebara Klantenservice is: 1.3)

alles is een drama daar. 1) klantenservice onbereikbaar, begrijpt er niets van, hangt spontaan op of helpt je gewoon niet, 2) melding daarvan wordt beloond met 0 reactie. Het is een ramp Lebara.
Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door P.Spoelstra op 29-09-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

ZIGGO= 0.,00 Zero, niente, nada, niks
Opgezegd volgens regels, modem terug gestuurd maar ze blijven doorgaan met facturen sturen..
Alleen per telefoon bereikbaar met 0900 nummer echter vanuit buitenland werkt dat niet.
Chatten werkt al 2 jaar niet meer en Tobi mag meteen de prullenbak in.

Dit is een structueel probleem met ziggo, en niet mijm eerste slechte ervaring, men is niet in taat hun facturering op orde te krijgen, en factureerd er lustig op los. Foutje? Wel hoeveel mensen krijgen tegoeden waar ze gen recht op hebben? NADA!
Dit is een bewust verdien model. ik heb nu nog 15 euro van Ziggo te goed, maar ze blijven doorgaan, zal nu wel naar incasso bureau gaan, straka nog mijn naam op BKR

Bedankt Ziggo, maar ik heb alle bewijzen dat jullie wederom fout zitten.
d.w.z jullie confermatie opzeg mail en bonnetje versturen modem.

Ja lekker als je in je buitenland zit en de deurwaarder staat met slotenmaker aan de deur.
waarna je spullen voor opkoperspeijzen geveild worden, ga zo lekker door Ziggo
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door F.Erenst op 28-09-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

geen emailadres bekend, je kan in contact komen men AH
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)