Leen Bakker Klantenservice

Rapportcijfer Leen Bakker klantenservice: 1.6 » Lees beoordelingen (14)

Bellen met Leen Bakker

Waarom bellen met Leen Bakker Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Leen Bakker.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen bij Leen Bakker.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt in de webwinkel van Leen Bakker.

Openingstijden telefonische klantenservice Leen Bakker

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag 09:00 - 17:00

  • Telefoonnummer Leen Bakker: 088-78 60 200

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Leen Bakker? Laat ons je ervaringen met Leen Bakker weten!
Beoordeel Leen Bakker.

KvK gegevens Leen Bakker

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 18118971
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019710054
  • Statutaire naam: Leen Bakker Nederland BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Leen Bakker?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Leen Bakker? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Leen Bakker via een contactformulier.

Met het contactformulier kan in je contact komen met de klantenservice van Leen Bakker. Voer alle velden in en klik op 'Verstuur'.

Neem schriftelijk contact op met Leen Bakker.

Klim je liever in de pen? Stuur je brief of poststuk naar het hoofdkantoor van Leen Bakker.

  • Leen Bakker Hoofdkantoor
  • Karperweg 3
  • 4941 SH Raamsdonksveer

Neem contact op met Leen Bakker via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Leen Bakker. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:00 uur, op zaterdag en zondag van 08:00 - 19:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Leen Bakker via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Leen Bakker.

Je kan op de website van Leen Bakker vragen en antwoorden per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:

  1. Bestellen
  2. Bezorgen
  3. Garantie en Schade
  4. Ruilen en Retourneren
  5. Betalen en cadeaukaart


Voor een online antwoord kan je op de website van Leen Bakker per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:

  • Ik heb betaald maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
  • Geldt er een minimale orderwaarde bij Leen Bakker?
  • Zijn alle artikelen die in de winkels verkrijgbaar zijn, ook via internet te bestellen?
  • Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
  • Kan ik vooraf een tijdstip kiezen?
  • Moet ik thuisblijven voor de bezorging van mijn bestelling?
  • Ik heb het product al een tijd in gebruik en het is kapot gegaan. Wat moet ik doen?
  • Ik heb een defect en/of beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?
  • Waarom is er een verschil in de voorwaarden tussen kopen in de winkel en kopen via de webshop?
  • Kan ik ruilen of retourneren als ik via de webshop heb besteld?
  • Kan ik ook betalen met een cadeaukaart of tegoedbon?
  • Hoe lang is de cadeaukaart geldig?
Ga naar de veelgestelde vragen van Leen Bakker

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Leen Bakker.

Meld je aan voor de Leen Bakker nieuwsbrief. Ontvang iedere week het laatste nieuws in je mailbox. Leuke inspiratie en woontrends voor je interieur, de nieuwste aanbiedingen en exclusieve kortingsacties. Laat je e-mailadres achter en klik op de groene button 'Aanmelden'.


Meld je aan voor de Leen Bakker nieuwsbrief.

Neem contact op met Leen Bakker via Facebook.

Leen Bakker is actief op Facebook. Je treft er woonideeën, nieuwste collectie en aanbiedingen. Ook kan je er tijdens de openingstijden vragen stellen aan de klantenservice. @leenbakker

Klik hier voor contact met Leen Bakker via Facebook.

Neem contact op met Leen Bakker via Twitter.

Mis geen enkele aanbieding meer en volg Leen Bakker, @leenbakker op Twitter. Lees en deel alle tweets. Ook kan je vragen stellen aan de klantenservice van Leen Bakker van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 19.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Klik hier voor contact met Leen Bakker via Twitter.

Winkelzoeker

Er is altijd een Leen Bakker te vinden bij jou in de buurt. Vul een postcode of een plaats in en klik op de groene button 'Zoeken'.

Klik hier om de dichtstbijzijnde Leen Bakker te vinden.

Opening vernieuwde winkel in Utrecht

Hoofdkantoor Leen Bakker (adres)

Karperweg 3 Raamsdonksveer 4941 SH Nederland
Rapportcijfer Leen Bakker Klantenservice: 1.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 14 beoordelingen.

Beoordeel Leen Bakker Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Leen Bakker Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Leen Bakker Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Plugge op 17-01-2024
  • Rapportcijfer: 1

Helaas zeer slecht. Als ik nul sterren zou kunnen geven had ik het gedaan. In november dekbed besteld en betaald en niets meer gehoord. Vervolgens de bestelling dan maar geannuleerd. Dat is bevestigd en terugbetaling zou binnen 10 dagen gebeuren. We zijn inmiddels de eerste helft van januari voorbij en ik hoor niets meer. Geen terugbetaling, geen bericht, niets meer! Telefonisch onbereikbaar. Mensen, koop er niets want je krijgt niets en je bent je geld kwijt. Leen Bakker schaam je diep!!
  • Beoordeeld door Linda op 23-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

In Juli de bovenverdieping laten bekleden €1000 euro gekost en heel lelijk afgesneden bij de deuren/drempels. Sommige plaatsen 1 cm er vanaf. de stoffeerder rekende ook nog even €50 te veel ,maar dat heb ik na 1 maand terug gekregen...De vloer is nog steeds niemand naar wezen kijken. Bellen reageren ze niet op. Ze nemen gewoon de telefoon niet op. De winkel belt niet terug of vergeet het gewoon.
Met mn domme kop heb ik ook nog 2 lampen besteld....1 is niet gekomen met de post. De ander kwam kapot en scheef aan. Hoe ik het moet retourneren weet ik niet want ze nemen geen telefoon op en op mail krijg ik ook geen antwoord!
Ben benieuwd of ik mijn geld wel terug krijg. PFFFFFF
  • Beoordeeld door Ton van den Berg op 21-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat een vervelende service is dit. Telefonisch al ,meer dan 20 minuten in de wacht, omdat er geen bankrekeningnummer is vermeld op de pro forma factuur en vervolgens (aan een derde) wordt gemeld dat er op een verkeerd bankrekeningnummer is betaald, terwijl de betaling is uitgevoerd op een bankrekening die eerder is gebruikt voor een betaling aan Leen Bakker.
  • Beoordeeld door Mevr J J van Hooij op 3-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb verschillende mails gestuurd ,maar krijg steeds zelfde antwoord dat het iets langer duurt voordat het in orde komt!Ik wil mijn geld terug!!!Schijnt erg moeilijk te gaan.
  • Beoordeeld door Gremme op 6-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijk heb nu al 4 keer gebeld meer dan 40 minutes aan de telefoon gehangen en verschillende mails gestuurd waar niet word opgenomen of op gereageerd wordt.
Wat een slecht service en ik wil alleen maar mijn geld terug om dat de levering steeds wordt uitgesteld en ik daarop niet meer kan Wachten en elders iets moeten komen. Graag per omgaande een reactie
Ordernr. C09361288339.
  • Beoordeeld door R Corstjens op 22-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is niet bereikbaar. Om 9.00 uur krijg je al een bandje dat de wachttijd 15 min. is terwijl ze om 9.00 uur open gaan.
In het menu maakt het niet uit welke keuze je maakt. Inmiddels 7x geprobeerd, iedere keer hetzelfde
Je wordt er uit gegooid. Dus de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door frederique op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 9

Mijn ervaring in de winkel van leen bakker vestiging te Leiden
Bijzonder tevreden klan ben ik alle medewerkers super vriendelijk klantgericht en perfecte service.
Voor mij is het het een feest in deze vestiging te shoppen en kopen want als iets niet bevalt mag je het terugbrengen en je krijgt direct je geld terug.
Chapeau!
  • Beoordeeld door Kranenburg op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Levering niet compleet en Klantenservice niet te bereiken
  • Beoordeeld door Heuts op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na een bestelling geplaatst te hebben op 4 april 2020 nog geen meubels ontvangen en totaal geen terugkoppeling vanuit Leen Bakker. Gaan wij onze bestellen van over de €1000 nog ontvangen?
  • Beoordeeld door Poppie op 19-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wat een drama.....3 dagen bezig on contact te krijgen...heb ik iemand te pakken word de hoorn erop gegooid..

Daaaag leen!! Ook in de winkel in Leeuwarden weinig medewerking ....vervelend blabla....en ineens....kan er toch ineens wel iets........typisch hoor......maar i i g geen leen meer
  • Beoordeeld door J verbaan op 6-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is heel slecht je word niet naar behoren geholpen ze beloven alles maar doen niets bovendien ook verschrikkelijk slecht bereikbaar en ze zijn vrij onbeschoft
  • Beoordeeld door gertine henstra op 22-05-2020
  • Rapportcijfer: 2

Het is bijna onmogelijk contact met u te krijgen. Zelfs via het contactformulier lukt dit niet. Per telefoon ook krankzinnig slecht en onmogelijk.. Ik heb namelijk een vraag over een bestelling in april die ik nog steeds niet ontvangen heb. Dit was de vorige keer ook al het geval met precies dezelfde matraskussens. Maar nu duurt de levering zolang ,dat ik bang ben de 6 kussens [taupe, eigenlijk heel licht creme kleurig] pas na de zomer te kunnen ontvangen. Hopelijk krijg ik bericht wanneer ze eindelijk komen. Het bedrag is 61, 49 euro. Met ,nu nog vriendelijke groet, gertine henstra
  • Beoordeeld door de Gier op 15-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht geen afspraak nakomen bij levering zou dag later nieuwe afspraak maken voor levering niet gebeld en als we zelf bellen wordt er niet opgenomen diverse malen geprobeerd.heel droevig.Nogmaals iets kopen is geen aanrader,
  • Beoordeeld door B.Geldhof op 30-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ivm Corona perikelen is het zo druk (daar kun je je makkelijk nu achter verschuilen ) geen contact binnen 48 uur . Kassa zou het leuk doen en als je op tv komt heb je wel gelijk contact en oplossing.
Bel Leen Bakker
088-78 60 200