Leen Bakker Klantenservice

Rapportcijfer Leen Bakker klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (11)

Bellen met Leen Bakker

Waarom bellen met Leen Bakker Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Leen Bakker.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen bij Leen Bakker.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt in de webwinkel van Leen Bakker.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag 09:00 - 17:00

  • Telefoonnummer Leen Bakker: 088-78 60 200

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Leen Bakker? Laat ons je ervaringen met Leen Bakker weten!
Beoordeel Leen Bakker.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Leen Bakker?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Leen Bakker? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Leen Bakker.

Klim je liever in de pen? Stuur je brief of poststuk naar het hoofdkantoor van Leen Bakker.

  • Leen Bakker Hoofdkantoor
  • Karperweg 3
  • 4941 SH Raamsdonksveer

Neem contact op met Leen Bakker via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Leen Bakker. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:00 uur, op zaterdag en zondag van 08:00 - 19:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met Leen Bakker via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Leen Bakker via Facebook Messenger.

Neem contact op met Leen Bakker via een contactformulier.

Met het contactformulier kan in je contact komen met de klantenservice van Leen Bakker. Voer alle velden in en klik op 'Verstuur'.

Ga naar het contactformulier op de website van Leen Bakker

Neem contact op met Leen Bakker via Facebook.

Leen Bakker is actief op Facebook. Je treft er woonideeën, nieuwste collectie en aanbiedingen. Ook kan je er tijdens de openingstijden vragen stellen aan de klantenservice. @leenbakker

Klik hier voor contact met Leen Bakker via Facebook.

Neem contact op met Leen Bakker via Twitter.

Mis geen enkele aanbieding meer en volg Leen Bakker, @leenbakker op Twitter. Lees en deel alle tweets. Ook kan je vragen stellen aan de klantenservice van Leen Bakker van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 19.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Klik hier voor contact met Leen Bakker via Twitter. Klik hier voor contact met Leen Bakker via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Leen Bakker.

Meld je aan voor de Leen Bakker nieuwsbrief. Ontvang iedere week het laatste nieuws in je mailbox. Leuke inspiratie en woontrends voor je interieur, de nieuwste aanbiedingen en exclusieve kortingsacties. Laat je e-mailadres achter en klik op de groene button 'Aanmelden'.


Meld je aan voor de Leen Bakker nieuwsbrief. Meld je aan voor de Leen Bakker nieuwsbrief.

Winkelzoeker

Er is altijd een Leen Bakker te vinden bij jou in de buurt. Vul een postcode of een plaats in en klik op de groene button 'Zoeken'.

Klik hier om de dichtstbijzijnde Leen Bakker te vinden. Klik hier om de dichtstbijzijnde Leen Bakker te vinden.

Leen Bakker | Tv commercial - Verander je huis

Rapportcijfer Leen Bakker Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.

Beoordeel Leen Bakker Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Leen Bakker Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Leen Bakker Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr J J van Hooij op 3-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb verschillende mails gestuurd ,maar krijg steeds zelfde antwoord dat het iets langer duurt voordat het in orde komt!Ik wil mijn geld terug!!!Schijnt erg moeilijk te gaan.
  • Beoordeeld door Gremme op 6-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijk heb nu al 4 keer gebeld meer dan 40 minutes aan de telefoon gehangen en verschillende mails gestuurd waar niet word opgenomen of op gereageerd wordt.
Wat een slecht service en ik wil alleen maar mijn geld terug om dat de levering steeds wordt uitgesteld en ik daarop niet meer kan Wachten en elders iets moeten komen. Graag per omgaande een reactie
Ordernr. C09361288339.
  • Beoordeeld door R Corstjens op 22-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is niet bereikbaar. Om 9.00 uur krijg je al een bandje dat de wachttijd 15 min. is terwijl ze om 9.00 uur open gaan.
In het menu maakt het niet uit welke keuze je maakt. Inmiddels 7x geprobeerd, iedere keer hetzelfde
Je wordt er uit gegooid. Dus de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door frederique op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 9

Mijn ervaring in de winkel van leen bakker vestiging te Leiden
Bijzonder tevreden klan ben ik alle medewerkers super vriendelijk klantgericht en perfecte service.
Voor mij is het het een feest in deze vestiging te shoppen en kopen want als iets niet bevalt mag je het terugbrengen en je krijgt direct je geld terug.
Chapeau!
  • Beoordeeld door Kranenburg op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Levering niet compleet en Klantenservice niet te bereiken
  • Beoordeeld door Buijs vd op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht
  • Beoordeeld door Heuts op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Na een bestelling geplaatst te hebben op 4 april 2020 nog geen meubels ontvangen en totaal geen terugkoppeling vanuit Leen Bakker. Gaan wij onze bestellen van over de €1000 nog ontvangen?
  • Beoordeeld door Poppie op 19-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wat een drama.....3 dagen bezig on contact te krijgen...heb ik iemand te pakken word de hoorn erop gegooid..

Daaaag leen!! Ook in de winkel in Leeuwarden weinig medewerking ....vervelend blabla....en ineens....kan er toch ineens wel iets........typisch hoor......maar i i g geen leen meer
  • Beoordeeld door J verbaan op 6-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice is heel slecht je word niet naar behoren geholpen ze beloven alles maar doen niets bovendien ook verschrikkelijk slecht bereikbaar en ze zijn vrij onbeschoft
  • Beoordeeld door Geertje op 2-06-2020
  • Rapportcijfer: 2

je staat heel lang in de wachtrij en je moet wel 0.90 cent per minuut betalen.
  • Beoordeeld door gertine henstra op 22-05-2020
  • Rapportcijfer: 2

Het is bijna onmogelijk contact met u te krijgen. Zelfs via het contactformulier lukt dit niet. Per telefoon ook krankzinnig slecht en onmogelijk.. Ik heb namelijk een vraag over een bestelling in april die ik nog steeds niet ontvangen heb. Dit was de vorige keer ook al het geval met precies dezelfde matraskussens. Maar nu duurt de levering zolang ,dat ik bang ben de 6 kussens [taupe, eigenlijk heel licht creme kleurig] pas na de zomer te kunnen ontvangen. Hopelijk krijg ik bericht wanneer ze eindelijk komen. Het bedrag is 61, 49 euro. Met ,nu nog vriendelijke groet, gertine henstra
  • Beoordeeld door Sylvia Dikken op 18-05-2020
  • Rapportcijfer: 2

We hebben 12 april een zwart kralenvliegengordijn besteld,zou rond 2 mei geleverd worden, voor 2 weken terug gebeld en het zou binnen 2 weken geleverd worden, nou het is er nog niet, begin er nu zo langzamerhand flink van te balen, jullie zijn ook op geen enkele fatsoenlijke manier te bereiken, zeer onklantvriendelijk
  • Beoordeeld door de Gier op 15-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht geen afspraak nakomen bij levering zou dag later nieuwe afspraak maken voor levering niet gebeld en als we zelf bellen wordt er niet opgenomen diverse malen geprobeerd.heel droevig.Nogmaals iets kopen is geen aanrader,
  • Beoordeeld door B.Geldhof op 30-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ivm Corona perikelen is het zo druk (daar kun je je makkelijk nu achter verschuilen ) geen contact binnen 48 uur . Kassa zou het leuk doen en als je op tv komt heb je wel gelijk contact en oplossing.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)