Neem contact op met Leen Bakker via een contactformulier.
Met het contactformulier kan in je contact komen met de klantenservice van Leen Bakker. Voer alle velden in en klik op 'Verstuur'.
Neem contact op met Leen Bakker via Facebook.
Leen Bakker is actief op Facebook. Je treft er woonideeën, nieuwste collectie en aanbiedingen. Ook kan je er tijdens de openingstijden vragen stellen aan de klantenservice. @leenbakker
Mis geen enkele aanbieding meer en volg Leen Bakker, @leenbakker op Twitter. Lees en deel alle tweets. Ook kan je vragen stellen aan de klantenservice van Leen Bakker van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 19.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Klim je liever in de pen? Stuur je brief of poststuk naar het hoofdkantoor van Leen Bakker.
Leen Bakker Hoofdkantoor
Karperweg 3
4941 SH Raamsdonksveer
Aanmelden voor de nieuwsbrief van Leen Bakker.
Meld je aan voor de Leen Bakker nieuwsbrief. Ontvang iedere week het laatste nieuws in je mailbox. Leuke inspiratie en woontrends voor je interieur, de nieuwste aanbiedingen en exclusieve kortingsacties. Laat je e-mailadres achter en klik op de groene button 'Aanmelden'.
Mijn ervaring in de winkel van leen bakker vestiging te Leiden
Bijzonder tevreden klan ben ik alle medewerkers super vriendelijk klantgericht en perfecte service.
Voor mij is het het een feest in deze vestiging te shoppen en kopen want als iets niet bevalt mag je het terugbrengen en je krijgt direct je geld terug.
Chapeau!
Beoordeeld door Kranenburg op 29-06-2020
Rapportcijfer: 1
Levering niet compleet en Klantenservice niet te bereiken
Beoordeeld door Heuts op 20-06-2020
Rapportcijfer: 1
Na een bestelling geplaatst te hebben op 4 april 2020 nog geen meubels ontvangen en totaal geen terugkoppeling vanuit Leen Bakker. Gaan wij onze bestellen van over de €1000 nog ontvangen?
Beoordeeld door Poppie op 19-06-2020
Rapportcijfer: 1
Wat een drama.....3 dagen bezig on contact te krijgen...heb ik iemand te pakken word de hoorn erop gegooid..
Daaaag leen!! Ook in de winkel in Leeuwarden weinig medewerking ....vervelend blabla....en ineens....kan er toch ineens wel iets........typisch hoor......maar i i g geen leen meer
Beoordeeld door J verbaan op 6-06-2020
Rapportcijfer: 1
De klantenservice is heel slecht je word niet naar behoren geholpen ze beloven alles maar doen niets bovendien ook verschrikkelijk slecht bereikbaar en ze zijn vrij onbeschoft
Beoordeeld door gertine henstra op 22-05-2020
Rapportcijfer: 2
Het is bijna onmogelijk contact met u te krijgen. Zelfs via het contactformulier lukt dit niet. Per telefoon ook krankzinnig slecht en onmogelijk.. Ik heb namelijk een vraag over een bestelling in april die ik nog steeds niet ontvangen heb. Dit was de vorige keer ook al het geval met precies dezelfde matraskussens. Maar nu duurt de levering zolang ,dat ik bang ben de 6 kussens [taupe, eigenlijk heel licht creme kleurig] pas na de zomer te kunnen ontvangen. Hopelijk krijg ik bericht wanneer ze eindelijk komen. Het bedrag is 61, 49 euro. Met ,nu nog vriendelijke groet, gertine henstra
Beoordeeld door de Gier op 15-05-2020
Rapportcijfer: 1
zeer slecht geen afspraak nakomen bij levering zou dag later nieuwe afspraak maken voor levering niet gebeld en als we zelf bellen wordt er niet opgenomen diverse malen geprobeerd.heel droevig.Nogmaals iets kopen is geen aanrader,
Beoordeeld door B.Geldhof op 30-04-2020
Rapportcijfer: 1
Ivm Corona perikelen is het zo druk (daar kun je je makkelijk nu achter verschuilen ) geen contact binnen 48 uur . Kassa zou het leuk doen en als je op tv komt heb je wel gelijk contact en oplossing.
Beoordeel Leen Bakker Klantenservice