We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Leen Bakker? Laat ons je ervaringen met Leen Bakker weten!
Beoordeel Leen Bakker.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Leen Bakker? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Met het contactformulier kan in je contact komen met de klantenservice van Leen Bakker. Voer alle velden in en klik op 'Verstuur'.
Klim je liever in de pen? Stuur je brief of poststuk naar het hoofdkantoor van Leen Bakker.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan Leen Bakker. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:00 uur, op zaterdag en zondag van 08:00 - 19:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met Leen Bakker via Facebook Messenger.Je kan op de website van Leen Bakker vragen en antwoorden per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:
Voor een online antwoord kan je op de website van Leen Bakker per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:
Meld je aan voor de Leen Bakker nieuwsbrief. Ontvang iedere week het laatste nieuws in je mailbox. Leuke inspiratie en woontrends voor je interieur, de nieuwste aanbiedingen en exclusieve kortingsacties. Laat je e-mailadres achter en klik op de groene button 'Aanmelden'.
Leen Bakker is actief op Facebook. Je treft er woonideeën, nieuwste collectie en aanbiedingen. Ook kan je er tijdens de openingstijden vragen stellen aan de klantenservice. @leenbakker
Klik hier voor contact met Leen Bakker via Facebook.Mis geen enkele aanbieding meer en volg Leen Bakker, @leenbakker op Twitter. Lees en deel alle tweets. Ook kan je vragen stellen aan de klantenservice van Leen Bakker van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 19.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Klik hier voor contact met Leen Bakker via Twitter.Er is altijd een Leen Bakker te vinden bij jou in de buurt. Vul een postcode of een plaats in en klik op de groene button 'Zoeken'.
Klik hier om de dichtstbijzijnde Leen Bakker te vinden.Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.
In Juli de bovenverdieping laten bekleden €1000 euro gekost en heel lelijk afgesneden bij de deuren/drempels. Sommige plaatsen 1 cm er vanaf. de stoffeerder rekende ook nog even €50 te veel ,maar dat heb ik na 1 maand terug gekregen...De vloer is nog steeds niemand naar wezen kijken. Bellen reageren ze niet op. Ze nemen gewoon de telefoon niet op. De winkel belt niet terug of vergeet het gewoon.
Met mn domme kop heb ik ook nog 2 lampen besteld....1 is niet gekomen met de post. De ander kwam kapot en scheef aan. Hoe ik het moet retourneren weet ik niet want ze nemen geen telefoon op en op mail krijg ik ook geen antwoord!
Ben benieuwd of ik mijn geld wel terug krijg. PFFFFFF
Wat een vervelende service is dit. Telefonisch al ,meer dan 20 minuten in de wacht, omdat er geen bankrekeningnummer is vermeld op de pro forma factuur en vervolgens (aan een derde) wordt gemeld dat er op een verkeerd bankrekeningnummer is betaald, terwijl de betaling is uitgevoerd op een bankrekening die eerder is gebruikt voor een betaling aan Leen Bakker.
Heb verschillende mails gestuurd ,maar krijg steeds zelfde antwoord dat het iets langer duurt voordat het in orde komt!Ik wil mijn geld terug!!!Schijnt erg moeilijk te gaan.
Vreselijk heb nu al 4 keer gebeld meer dan 40 minutes aan de telefoon gehangen en verschillende mails gestuurd waar niet word opgenomen of op gereageerd wordt.
Wat een slecht service en ik wil alleen maar mijn geld terug om dat de levering steeds wordt uitgesteld en ik daarop niet meer kan Wachten en elders iets moeten komen. Graag per omgaande een reactie
Ordernr. C09361288339.
Klantenservice is niet bereikbaar. Om 9.00 uur krijg je al een bandje dat de wachttijd 15 min. is terwijl ze om 9.00 uur open gaan.
In het menu maakt het niet uit welke keuze je maakt. Inmiddels 7x geprobeerd, iedere keer hetzelfde
Je wordt er uit gegooid. Dus de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar.
Mijn ervaring in de winkel van leen bakker vestiging te Leiden
Bijzonder tevreden klan ben ik alle medewerkers super vriendelijk klantgericht en perfecte service.
Voor mij is het het een feest in deze vestiging te shoppen en kopen want als iets niet bevalt mag je het terugbrengen en je krijgt direct je geld terug.
Chapeau!
Levering niet compleet en Klantenservice niet te bereiken
Na een bestelling geplaatst te hebben op 4 april 2020 nog geen meubels ontvangen en totaal geen terugkoppeling vanuit Leen Bakker. Gaan wij onze bestellen van over de €1000 nog ontvangen?
Wat een drama.....3 dagen bezig on contact te krijgen...heb ik iemand te pakken word de hoorn erop gegooid..
Daaaag leen!! Ook in de winkel in Leeuwarden weinig medewerking ....vervelend blabla....en ineens....kan er toch ineens wel iets........typisch hoor......maar i i g geen leen meer
De klantenservice is heel slecht je word niet naar behoren geholpen ze beloven alles maar doen niets bovendien ook verschrikkelijk slecht bereikbaar en ze zijn vrij onbeschoft
Het is bijna onmogelijk contact met u te krijgen. Zelfs via het contactformulier lukt dit niet. Per telefoon ook krankzinnig slecht en onmogelijk.. Ik heb namelijk een vraag over een bestelling in april die ik nog steeds niet ontvangen heb. Dit was de vorige keer ook al het geval met precies dezelfde matraskussens. Maar nu duurt de levering zolang ,dat ik bang ben de 6 kussens [taupe, eigenlijk heel licht creme kleurig] pas na de zomer te kunnen ontvangen. Hopelijk krijg ik bericht wanneer ze eindelijk komen. Het bedrag is 61, 49 euro. Met ,nu nog vriendelijke groet, gertine henstra
zeer slecht geen afspraak nakomen bij levering zou dag later nieuwe afspraak maken voor levering niet gebeld en als we zelf bellen wordt er niet opgenomen diverse malen geprobeerd.heel droevig.Nogmaals iets kopen is geen aanrader,
Ivm Corona perikelen is het zo druk (daar kun je je makkelijk nu achter verschuilen ) geen contact binnen 48 uur . Kassa zou het leuk doen en als je op tv komt heb je wel gelijk contact en oplossing.
Beoordeel Leen Bakker Klantenservice