HelloFresh Klantenservice

Rapportcijfer HelloFresh klantenservice: 1 » Lees beoordelingen (35)

Bellen met HelloFresh

Waarom bellen met HelloFresh Klantenservice?

  • Je hebt interesse in een box van HelloFresh.
  • Je wil weten wat voor soorten boxen HelloFresh in het assortiment heeft.
  • Je hebt een vraag over de werkwijze van Hellofresh.
  • Je wil graag weten hoe je een box kan bestellen bij HelloFresh.
  • Je wil weten of HelloFresh ook vegetarische boxen in het assortiment heeft.
  • Je hebt een klacht over HelloFresh.

Openingstijden telefonische klantenservice HelloFresh

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 23:00
  • Dinsdag 09:00 - 23:00
  • Woensdag 09:00 - 23:00
  • Donderdag 09:00 - 18:00
  • Vrijdag 09:00 - 18:00
  • Zaterdag 08:00 - 21:00
  • Zondag 09:00 - 22:00

  • Telefoonnummer HelloFresh: 020 760 2014

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met HelloFresh? Laat ons je ervaringen met HelloFresh weten!
Beoordeel HelloFresh.

KvK gegevens HelloFresh

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 54601312
  • Vestigingsnummer (KvK): 000040307115
  • Statutaire naam: HelloFresh Benelux B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met HelloFresh?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met HelloFresh? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met HelloFresh via e-mail.

Geef je de voorkeur aan het versturen van een mail naar HelloFresh? Dat kan naar het volgende e-mailadres: klantenservice@hellofresh.nl. De medewerkers van Hellofresh doen er alles aan om je zo snel mogelijk een antwoord te geven.

Klik hier om een e-mail te sturen naar HelloFresh

Chat online met HelloFresh.

Tijdens hun openingstijden is het mogelijk om met een medewerker van de klantenservice van HelloFresh te chatten. Heb je een vraag over bijvoorbeeld een wijziging van een bestelling, een recept of een bezorging; typ je vraag in de ballon die op je scherm verschijnt. Je kan direct een antwoord verwachten.

Start een chat met HelloFresh

Neem contact op met HelloFresh via Facebook Messenger.

Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016). Krijg contact met de klantenservice van HelloFresh door een chat te starten via Facebook Messenger. Tijdens hun openingstijden kan je snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van HelloFresh kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met HelloFresh via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen HelloFresh.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Hellofresh:

  • Wat houd HelloFresh in?
  • Kan HelloFresh eenmalig?
  • Wat moet je in huis hebben voor HelloFresh?
  • Hoe deactiveer je HelloFresh?

Vind antwoord op een vraag over één van de volgende rubrieken bij Hellofresh:

  • Hoe werkt het?
  • Box puazeren
  • Recepten kiezen
  • Betaalgegevens wijzigen
  • Bezorging wijzigen
  • Accountgegevens wijzigen
  • Lezen over duurzaamheid
  • Geen lid? Meld je aan
  • Algemene informatie
  • Lidmaatschap wijzigen
  • Het wekelijkse menu
  • Bezorgingen
  • Betalingen en kortingscodes
  • Alle heerlijke extra's
  • Duurzaamheid
  • Ingrediënten

Staat jouw antwoord er niet bij? Gebruik dan de zoekmachine.

Ga naar de veelgestelde vragen van HelloFresh

Neem contact op met HelloFresh via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van HelloFresh.

Klik hier voor contact met HelloFresh via Pinterest.

Neem contact op met HelloFresh via Twitter.

Deel jouw heerlijk gemaakte recepten met andere HelloFresh gebruikers op Twitter. Lees over de nieuwste boxen en doe kookinspiratie op. Ook kan je vragen stellen aan de klantenservice van HelloFresh. De medewerkers zitten voor je klaar, je kan direct een antwoord verwachten. @HelloFreshNL

 

Klik hier voor contact met HelloFresh via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van HelloFresh.

Je kan je opgeven voor de nieuwsbrief van HelloFresh door je e-mailadres achter te laten. HelloFresh zal je wekelijks ter inspiratie nieuwe bijzondere recepten sturen. Scroll naar beneden, vul je e-mailadres in en klik op de groene button 'Aanmelden'.

Meld je aan voor de HelloFresh nieuwsbrief.

Neem contact op met HelloFresh via Facebook.

Voor nog meer informatie over de bereiding van verschillende boxen, nieuwe ideetjes, kookinspiratie en ervaringen delen kan je terecht op de Facebookpagina van HelloFresh, @HelloFreshNL. Zie ook hoe anderen de heerlijke gerechten bereiden van HelloFresh. Tevens kan je vragen stellen aan de klantenservice van HelloFresh. De klantenservice is zeven dagen per week geopend van:

  • maandag t/m woensdag van 09:00 tot 23:00 uur
  • donderdag en vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur
  • zaterdag van 08:00 tot 21:00 uur
  • zondag van 09:00 tot 22:00 uur
Klik hier voor contact met HelloFresh via Facebook.

Geniet van elke maaltijd met HelloFresh | Commercial 2022

HelloFresh (adres)

Spaklerweg 50-52 Amsterdam 1099 BC Nederland
Rapportcijfer HelloFresh Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 35 beoordelingen.

Beoordeel HelloFresh Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan HelloFresh Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor HelloFresh Klantenservice

  • Beoordeeld door Erna Gantevoort op 17-11-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ben aan het chatten met een medewerker en vervolgens hoor ik niets meer
  • Beoordeeld door Boze klant op 23-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zelden zo een slechte customer service ervaring gehad. Geen contact te krijgen (niet via chat, mail of telefoon). In beantwoording zeer klant onvriendelijk en heeft nog nooit tot een zinnig antwoord of oplossing geleid. Interesseert ze ook niets als je aangeeft te zullen opstappen/opzeggen. Zijn duidelijk niet belangrijk als klant!
  • Beoordeeld door Xxxx op 19-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heb verschillende mails gestuurd met een klacht krijg gewoon geen antwoord terug echt asociaal, en ben al jaren vaste klant.
  • Beoordeeld door v breukelen op 22-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

slecht
  • Beoordeeld door Nienke op 15-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen contact krijgen via de mail, en word slecht geholpen aan de telefoon.
  • Beoordeeld door De Jong op 22-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Goedemorgen,

Heb zojuist met een medewerker van jullie aan de telefoon gehangen en opeens werd ik opgehangen. Ik belde over een maaltijd box die ik gisteravond ontving, die ik niet besteld en niet zelf betaald heb. Heb de klacht ook via jullie mailadres klantenservice@hellofresh.nl gestuurd, maar kreeg automatisch antwoord terug dat ik moet bellen of chatten. Dat schiet dus niet op.

Vorige week kreeg in een aanbiedingsbrief van jullie. Om te kijken moest ik mijn account weer heractiveren. Gedaan en gekeken wat ik kwijt zou zijn voor een aantal boxen. Vond het te prijzig dus account weer gesloten. Gisteravond stond een bezorger voor de deur met de box???? Ik had niet betaald. Box maar aangenomen dat moest van de bezorger. Account weer geopend om te kijken. En op mijn betaalrekening gekeken. Was er zomaar geld geïncasseerd!!!
Dit vind ik niet kunnen!

Hoe gaan we dit oplossen?? Jullie kunnen mij nu terugbellen op nummer xxxxxxxxxxxx (wel bekend bij jullie).
  • Beoordeeld door Bianka Lewinska op 30-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een aanbieding gekregen van jullie. Er staat je kan tot 50% besparen op 4 maaltijden. Verderop staat eerste maaltijd 50%, 2,3 en en 4 25% dus gemiddeld 31% per maaltijd. Ik bel klantenservice om te vragen hoe ik toch die 50% kan besparen. Mevrouw snapte mij vraag niet want ik kan toch 125% besparen! Die 50% is al misleidend en vind ik erg in deze tijd. Mensen die niet goed kunnen rekenen denken al 50% te kunnen besparen maar om van jullie medewerker te horen te krijgen dan ik 125% bespaar is helemaal erg. 125% op 4 boxen betekend 4 boxen gratis en 5de met 25% korting. Hopelijk gaan jullie jullie aanbieding rectificeten want dit is echt mensen lukken met iets wat niet waar is.
  • Beoordeeld door nel op 5-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk om contact te krijgen, op geen enkele manier.
  • Beoordeeld door M. Van Summeren op 5-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg geen medewerker te spreken, niet telefonisch, niet via chat???
  • Beoordeeld door Verloo Hilde op 16-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hello Fresh is niet te bereiken op aangegeven telnr van de website., shame on you.
Mijn vriendin Bernadette Breemersch uit Kuurne wil haar abonnement stop zetten, wegens opname ziekenhuis. En dit met ingang van vandaag 16/8/22.
Gelieve haar een bevestiging van deze annulatie te sturen.
Niet bereikbaar zijn voor klanten… is dit jullie service?
  • Beoordeeld door Nero op 2-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

0
costumer servis does not exist
  • Beoordeeld door Jan op 6-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Er is niet op een normale manier contact te zoeken met Hello Fesh.
  • Beoordeeld door M. Luijendijk op 14-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn lamstajine komt niet 6,99 euro. Ik krijg 2,10 terug. Een mooi verdienmodel. Voorts bel ik met de klantenservice 1 euro per minuut. :(
  • Beoordeeld door Edwin Molendijk op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan het zijn dat onze bestelling van groentepaella is verwisseld met een andere bestelling die voor kabouters bestemd was? Per persoon een halve tomaat, halve paprika en 25 gram doperwten?
  • Beoordeeld door Roel Verbist op 13-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beste,

Gelieve te noteren dat wij geen containerpark zijn,
Wij accepteren bijgevolg uw afval niet!

Als uw chauffeurs niet van hun dozen afraken tijdens de weekends dan hoeven wij daar niet de dupe van te zijn.

De volgende die hier belt omdat hij van z'n doos vanaf wil gaan er niet goed van zijn, wij zijn géén pakjesdienst en ook geen containerpark dus wij willen uw dozen niet!

Als de idioot die hier de buurt tracht te terroriseren te lui is om zelf naar de winkel te gaan dan moet hij daar de gevolgen van dragen en niet ik of eender welke opgevoede burger.

Ik heb het nu echt wel gehad met jullie pestgedrag!
  • Beoordeeld door Wies op 10-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Via Social deal een Hello Fresh box gekocht.
Je bent verplicht een account aan te maken en daardoor ga je dus een lidmaatschap aan en krijg je als je je niet afmeld de week erop weer een box maar dan voor de volle prijs.
Waardeloos.
Nog nooit meegemaakt met een social deal.
  • Beoordeeld door Bert op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Contact zoeken met hellofresh via hun contactpagina wordt zo goed als onmogelijk gemaakt.
  • Beoordeeld door fieneke.vannieuwkerk@gmail.com op 2-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vriendelijke mensen maar ze kunnen me niet helpen ....
Andere afdeling dus het stopt

Wie oh wie kan mij daadwerkelijk helpen
  • Beoordeeld door yvonne op 28-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik probeer al dagen contact te zoeken. ik heb gemaild en ik kreeg een mail terug dat ik op andere manier contact moest zoeken want ze werken niet via mail. vreemd want dit staat wel op de site. ze geven aan dat je kunt whatsappen...nergens een nummer te vinden. enkel een automatische virtuele chat die niets snapt. ze hebben geld afgeschreven terwijl ik de box op pauze had staan. ze komen niet met een passende oplossing voor mij. terwijl ik open sta voor van alles. en dit terwijl het niet mijn schuld is dat ik deze box niet wilde Dit omdat ik hem sowieso niet had samengesteld en ik nu de financiële middelen door omstandigheden niet hebt. ze blijven betalingsherinnering sturen maar ik kan er niets mee. ik was in het begin erg positief over hellofresh. Echter door hun onbeschofte en niet empatische houding wil ik als het financieel weer toelaatbaar is hier geen geld meer aan besteden.
  • Beoordeeld door A. Cleve op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken, ik wacht nog steeds op mijn box.
Geld wel afgeschreven.
Geen info echt slecht
  • Beoordeeld door A W A Bardoel op 3-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Van Hellofresh heb ik een proefpakket ontvangen en betaald en nadien heb ik niet bestelde pakketten bezorgd gekregen en retour gegeven aan bezorger en daarvan toch een rekening gekregen . Het schijnt zo te zijn dat men na een proefbestelling al een soort van afname plicht heeft maar dat kan na een proefbestelling niet het geval zijn . Als de rekening van het retour gegeven menu betaald moet worden wil ik never nooit nog iets van U ontvangen .
AWA Bardoel
  • Beoordeeld door Arnold op 29-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dit zeg. Na een drie daagse proefperiode kregen we na een aantal dagen weer een, ongevraagd, pakket. Naast dat HelloFresh prijzig is laten ze de proefperiode heel geslepen over gaan in een soort contract. Als je niet direct reageert om de verbintenis op te zeggen gaan de leveringen gewoon door. Zojuist contact gehad met een telefoniste die vastberaden was om mij totaal niet tegemoet te komen. Ik ben al jaren in de voedingssector werkzaam en ik ben nog nooit zo onvriendelijk en zakelijk behandelt n.a.v. een onprettige klantbeleving mijnerzijds. Er is ook geen ruimte om over het nieuw geïncasseerde bedrag te praten. Ook op de vraag of ik met een manager of geautoriseerd persoon kon praten werd resoluut ''nee'' geantwoord. Er is totaal geen inspraak of delen van feedback mogelijk. Ga niet met dit bedrijf in zee, ik zal mijn netwerk hierover inlichten. Ik hoop dat HelloFresh de vele negatieve feedback die ik op internet lees ter harte neemt en een verbeterplan gaat maken maar dat plan vooral naar acties gaat omzetten.
  • Beoordeeld door Rl Rietveld op 21-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wordt kotsmisselijk van de reclamemails van HF.
Ieder uur krijg ik een mail,ik zou graag weten wat hieraan te doen is.
Mvgr.R.Rietveld
  • Beoordeeld door Inge Loing op 12-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Box is niet compleet of ingedienten zijn vervangen door mindere ingedienten. Plus het feit dat Hellofresh alleen via social media te bereiken is en moeilijk via de mail. Zal vrienden en kennissen aanraden over te gaan op andere maaltijdbezorgers.
  • Beoordeeld door Piet op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nog nooit zo schandalig behandeld door een zogenaamd kwaliteitsbedrijf!
Na een mislukte poging via een 'gratis'-actie hun produkten weer eens te proberen alles geannuleerd, maar nu toch vast aan een reactivering?!
De gratis actie kon niet omdat wij eerder abonnee zijn geweest. Maar het account bleek weer gereactiveerd zonder ons weten. Totdat we bericht kregen dat er een box geleverd zou worden (op verkeerd adres notabene) en geld zomaar afgeschreven werd.
Contact met klantenservice bleek zinloos omdat deze criminelen alleen maar een tegoed willen terug storten... en dit terwijl ik nooit een reactivering goedgekeurd heb?!!!

DOE NOOIT ZAKEN MET HELLO FRESH!
  • Beoordeeld door Fred van der Vleut op 23-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg in mij.n beleving zomaar een box toe gestuurd en er wordt geld van mijn credit card afgehouden.
Ik weet absoluut niet waarom

Wil geen contact meer met jullie. In geen enkele vorm

Laat het deze keer gaan maar dit is de laatste keer

Mvg Fred
  • Beoordeeld door Kristof op 20-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik doe een 1 malige bestelling en hang meteen aan een contract vastt!,
Ik wil mijn geld terug!
Schandalig dat dit nog kan in 2020 dit is gewoon oplichterij!
Iedereen die Hello fresh wil gebruiken raad ik aan -doe het niet-
Probeer je dan contact op te nemen met de klantendienst, vind je 20 telefoon nummers die allemaal buitendienst zijn!
  • Beoordeeld door Bram op 14-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alles meerdere maale. Geprobeerd geen reactie bij het bellen naar 18 min nog niks
  • Beoordeeld door Riek op 20-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Jullie hebben geen telefoonnummer op de site staan en geen email-adres. Hoe moet ik jullie dan bereiken?
  • Beoordeeld door Anouschka op 7-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je wordt dus niet meteen doorverbonden, uiteindelijk had ik niemand aan de lijn en heb moedeloos maar weer opgehangen. Je krijgt ook niet te horen hoeveel wachtenden er nog voor je zijn..
  • Beoordeeld door Maarten Jansen op 8-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geachte mevrouw/mijnheer,

Vandaag is rond 13:45 uur een bestelwagen van HelloFresh gekomen en heeft zijn bestelling in de flat waar ik woon afgeleverd.
Dat wil zeggen, de chauffeur parkeerde zijn betselwagen voor mijn balkon op de oprit en op 2 m afstand liet hij ongeveer 10 minuten tot een kwartier zijn diesel aan staan.
Buiten dat het een enorme bak onprettige herrie geeft, is de uitstoot absoluut smerig en ongezond, als ik bij 30 graden mijn balkondeur open heb, ook als ik ze dicht zou hebben.
Toen mijn vrouw hem hierop aansprak snapte hij totaal niet dat er ook maar iemand last van zou kunnen hebben.

Op jullie site las ik de volgende slogan:
Compenseer jouw CO₂-voetafdruk
Wij gaan 100% van onze directe CO₂-uitstoot compenseren, zo worden wij jouw milieuvriendelijke maaltijdbox.*


Dus hoe gaan jullie in vredesnaam hiermee om, als jullie chauffeurs zelfs niet in de gaten hebben dat ze mensen hiermee verschrikkelijk hinderen, 10 minuten tot een kwartier de viespeuk aan het uithangen zijn en zelfs een antipathie voor uw bedrijf aan het opbouwen zijn.
Volgens mij is in ieder geval die voetafdruk vandaag een stuk groter geworden.
  • Beoordeeld door Loeffen op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Box wordt niet geleverd. Zelfs zonder tegenbericht waarom de box niet geleverd wordt. Neem je telefonisch contact op wordt de verbinding gewoon verbroken. Daarna wil ik mijn abonnement opzeggen is de hele app verdwenen. Hello fresh is een bedrijf waar je niet op kan bouwen.
  • Beoordeeld door An Meeussen op 11-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Hoe kan ik jullie beoordelen zolang ik niemand van jullie aan de lijn of chat of mail heb?
Voor telefoon : geen juist telefoonnummer
Voor chat : je kan geen vraag intikken
Voor mail : je krijgt een mail terug dat deze niet gelezen wordt
Klantenservice is dus niet 1 maar een 0 voor mij.
Dit bewijst nog maar, dat enkel verkoop belangrijk is voor jullie, en als de klanten een vraag hebben of willen toch nog iets wijzigen dat dit niet kan.
Dus, ga hier dan mijn conclusies uit trekken, en contract opzeggen.
  • Beoordeeld door Meryem lamlaika op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een gratis box ontvangen maar zit toch blijkbaar aan een contract vast. Weliswaar een flexibele maar toch. Ik ben nu verplicht nog 1 box af te nemen. Terwijl ik eerst een gratis box wil proberen. Ik moet
Nu betalen. Niks gratis. Slechte service dat ik dit niet kan annuleren (bel
1 week van te voren omdat ik er per ongeluk achter kom dat er
Nog een box klaarstaat)
  • Beoordeeld door Y.F.A Oostinga op 23-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik probeer al vele malen contact met jullie te maken via de door jullie opgegeven e-mailadressen. ik krijg ze allemaal terug.
doe er wat aan.
Bel HelloFresh
020 760 2014