HelloFresh Klantenservice

Rapportcijfer HelloFresh klantenservice: 1 Lees beoordelingen (9)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij HelloFresh.)

Bellen met HelloFresh

Waarom bellen met HelloFresh Klantenservice?

  • Je hebt interesse in een box van HelloFresh.
  • Je wil weten wat voor soorten boxen HelloFresh in het assortiment heeft.
  • Je hebt een vraag over de werkwijze van Hellofresh.
  • Je wil graag weten hoe je een box kan bestellen bij HelloFresh.
  • Je wil weten of HelloFresh ook vegetarische boxen in het assortiment heeft.
  • Je hebt een klacht over HelloFresh.
Bel HelloFresh 020 760 2014 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 09:00 - 23:00
  • Dinsdag 09:00 - 23:00
  • Woensdag 09:00 - 23:00
  • Donderdag 09:00 - 18:00
  • Vrijdag 09:00 - 18:00
  • Zaterdag 08:00 - 21:00
  • Zondag 09:00 - 22:00

  • Telefoonnummer HelloFresh: 020 760 2014 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Chat online met HelloFresh.

Tijdens hun openingstijden is het mogelijk om met een medewerker van de klantenservice van HelloFresh te chatten. Heb je een vraag over bijvoorbeeld een wijziging van een bestelling, een recept of een bezorging; typ je vraag in de ballon die op je scherm verschijnt. Je kan direct een antwoord verwachten.

Start een chat met HelloFresh Start een chat met HelloFresh

Neem contact op met HelloFresh via Facebook.

Voor nog meer informatie over de bereiding van verschillende boxen, nieuwe ideetjes, kookinspiratie en ervaringen delen kan je terecht op de Facebookpagina van HelloFresh, @HelloFreshNL. Zie ook hoe anderen de heerlijke gerechten bereiden van HelloFresh. Tevens kan je vragen stellen aan de klantenservice van HelloFresh. De klantenservice is zeven dagen per week geopend van:

  • maandag t/m woensdag van 09:00 tot 23:00 uur
  • donderdag en vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur
  • zaterdag van 08:00 tot 21:00 uur
  • zondag van 09:00 tot 22:00 uur
Klik hier voor contact met HelloFresh via Facebook.

Neem contact op met HelloFresh via Twitter.

Deel jouw heerlijk gemaakte recepten met andere HelloFresh gebruikers op Twitter. Lees over de nieuwste boxen en doe kookinspiratie op. Ook kan je vragen stellen aan de klantenservice van HelloFresh. De medewerkers zitten voor je klaar, je kan direct een antwoord verwachten. @HelloFreshNL

 

Klik hier voor contact met HelloFresh via Twitter. Klik hier voor contact met HelloFresh via Twitter.

Neem contact op met HelloFresh via e-mail.

Geef je de voorkeur aan het versturen van een mail naar HelloFresh? Dat kan naar het volgende e-mailadres: klantenservice@hellofresh.nl. De medewerkers van Hellofresh doen er alles aan om je zo snel mogelijk een antwoord te geven.

Klik hier om een e-mail te sturen naar HelloFresh

Aanmelden voor de nieuwsbrief van HelloFresh.

Je kan je opgeven voor de nieuwsbrief van HelloFresh door je e-mailadres achter te laten. HelloFresh zal je wekelijks ter inspiratie nieuwe bijzondere recepten sturen. Scroll naar beneden, vul je e-mailadres in en klik op de groene button 'Aanmelden'.

Meld je aan voor de HelloFresh nieuwsbrief. Meld je aan voor de HelloFresh nieuwsbrief.
Rapportcijfer HelloFresh Klantenservice: 1
1

Rapportcijfer is gebaseerd op 9 stem(men).

Beoordeel HelloFresh Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan HelloFresh Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor HelloFresh Klantenservice

  • Beoordeeld door Kristof op 20-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik doe een 1 malige bestelling en hang meteen aan een contract vastt!,
Ik wil mijn geld terug!
Schandalig dat dit nog kan in 2020 dit is gewoon oplichterij!
Iedereen die Hello fresh wil gebruiken raad ik aan -doe het niet-
Probeer je dan contact op te nemen met de klantendienst, vind je 20 telefoon nummers die allemaal buitendienst zijn!
  • Beoordeeld door Bram op 14-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alles meerdere maale. Geprobeerd geen reactie bij het bellen naar 18 min nog niks
  • Beoordeeld door Riek op 20-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Jullie hebben geen telefoonnummer op de site staan en geen email-adres. Hoe moet ik jullie dan bereiken?
  • Beoordeeld door Anouschka op 7-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je wordt dus niet meteen doorverbonden, uiteindelijk had ik niemand aan de lijn en heb moedeloos maar weer opgehangen. Je krijgt ook niet te horen hoeveel wachtenden er nog voor je zijn..
  • Beoordeeld door Maarten Jansen op 8-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geachte mevrouw/mijnheer,

Vandaag is rond 13:45 uur een bestelwagen van HelloFresh gekomen en heeft zijn bestelling in de flat waar ik woon afgeleverd.
Dat wil zeggen, de chauffeur parkeerde zijn betselwagen voor mijn balkon op de oprit en op 2 m afstand liet hij ongeveer 10 minuten tot een kwartier zijn diesel aan staan.
Buiten dat het een enorme bak onprettige herrie geeft, is de uitstoot absoluut smerig en ongezond, als ik bij 30 graden mijn balkondeur open heb, ook als ik ze dicht zou hebben.
Toen mijn vrouw hem hierop aansprak snapte hij totaal niet dat er ook maar iemand last van zou kunnen hebben.

Op jullie site las ik de volgende slogan:
Compenseer jouw CO₂-voetafdruk
Wij gaan 100% van onze directe CO₂-uitstoot compenseren, zo worden wij jouw milieuvriendelijke maaltijdbox.*


Dus hoe gaan jullie in vredesnaam hiermee om, als jullie chauffeurs zelfs niet in de gaten hebben dat ze mensen hiermee verschrikkelijk hinderen, 10 minuten tot een kwartier de viespeuk aan het uithangen zijn en zelfs een antipathie voor uw bedrijf aan het opbouwen zijn.
Volgens mij is in ieder geval die voetafdruk vandaag een stuk groter geworden.
  • Beoordeeld door Loeffen op 23-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Box wordt niet geleverd. Zelfs zonder tegenbericht waarom de box niet geleverd wordt. Neem je telefonisch contact op wordt de verbinding gewoon verbroken. Daarna wil ik mijn abonnement opzeggen is de hele app verdwenen. Hello fresh is een bedrijf waar je niet op kan bouwen.
  • Beoordeeld door An Meeussen op 11-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Hoe kan ik jullie beoordelen zolang ik niemand van jullie aan de lijn of chat of mail heb?
Voor telefoon : geen juist telefoonnummer
Voor chat : je kan geen vraag intikken
Voor mail : je krijgt een mail terug dat deze niet gelezen wordt
Klantenservice is dus niet 1 maar een 0 voor mij.
Dit bewijst nog maar, dat enkel verkoop belangrijk is voor jullie, en als de klanten een vraag hebben of willen toch nog iets wijzigen dat dit niet kan.
Dus, ga hier dan mijn conclusies uit trekken, en contract opzeggen.
  • Beoordeeld door Meryem lamlaika op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een gratis box ontvangen maar zit toch blijkbaar aan een contract vast. Weliswaar een flexibele maar toch. Ik ben nu verplicht nog 1 box af te nemen. Terwijl ik eerst een gratis box wil proberen. Ik moet
Nu betalen. Niks gratis. Slechte service dat ik dit niet kan annuleren (bel
1 week van te voren omdat ik er per ongeluk achter kom dat er
Nog een box klaarstaat)
  • Beoordeeld door Y.F.A Oostinga op 23-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik probeer al vele malen contact met jullie te maken via de door jullie opgegeven e-mailadressen. ik krijg ze allemaal terug.
doe er wat aan.
Bel HelloFresh
020 760 2014
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.