Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door P.Aleman op 13-10-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Ik ben 1 1/2 uur in de wacht gezet, daarna kon ik het niet meer volhouden en heb de verbinding verbroken.
Ik heb een heel belangrijke vraag en men is kennelijk niet bereid mij te woord te staan.
Zeer teleurstellend.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door hans jonker op 13-10-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

25 min in de wacht en geen antwoord op mijn vraag hoe budget omgaat met de overheidssubsidie
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door J.W.Rebergen op 13-10-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Ondanks diverse pogingen nog steeds geen krant ontvangen vanaf 7 tm 13 oktober!
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door h.jansn op 13-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

jullie hebben mijn rekening geblokkeerd maar ik kom NIET MEER BIJ mijn geld terwijl ik de crematie van mijn vrouw moet betalen
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door NICOL op 13-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

wAARDELOOS SYSTEEM. ALS JE BELT KRIJG JE GEEN MEDEWERKER ZN DE LIJN, MAAR EEN SUFFE TELEFOON STEM. dIE HOUDT JE 10 MINUTEN AAN DE LIJN EN DAN BEN JE NOG GEEN SEEK VERDER
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: NieuweStroom Klantenservice

  • Beoordeeld door Ludovanzundert@hotmail.com op 13-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NieuweStroom Klantenservice is: 2.3)

Niet bereikbaar nieuwe stroom.
Lees alle beoordeling van NieuweStroom Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Joop op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

De digitale klachten afhandeling verloopt te ingewikkeld . Dat kan en moet eenvoudiger.
Ook de antwoorden op de klacht ontbreken meestal / altijd. Zeker voor ouderen is het te gecompliceerd.
Ook In mijn geval krijg ik geen goed antwoord. Het klachten telefoonnummer is geopend van 10.00 tot 16.00 uur. Op deze site staat nog steeds tot 18.00 uur. Wél een email ontvangen maar daar kan ik niets mee.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: VriendenLoterij Klantenservice

  • Beoordeeld door J.D.Verweij op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VriendenLoterij Klantenservice is: 1.4)

Ik ben via de WEB site van de vriendenloterij , terecht gekomen , om mijn lidmaatschap op te zeggen , niet wetende dat ik verbonden was met Xpendy ,com . Die “ oplichters “ ( daar kom je pas later achter ) rekenen 29,90 euro voor hun diensten om op te zeggen . Ik heb later persoonlijk een brief naar Vriendenloterij gestuurd met het verzoek van stopzetten voor mijzelf en mijn partner . Kosten 2 x 29,90 euro . Ik wil een ieder waarschuwen niet met deze “ Cowboys “ in zee te gaan . En tevens vind ik het vreemd dat de VriendenLoterij. Het toestaat , dat hun naam word gebruikt op de zogenaamde website . Dus Let Op .
Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door anvanschagen op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Wanneer gaat het kwartje vallen bij jullie. 2x meer dan een half uur in de wacht gezeten en doodleuk verbroken worden. Ik had geen klacht over het AD, maar over de manier waarop jullie met je klanten omgaan. Dat past toch niet meer in dit tijdperk. En gezien de commentaren, ben ik niet de enige. Er wordt niet teruggebeld bij terugbelafspraak. Het enige wat ik van jullie krijg is een email met excuses en dat mijn abonnement met wéér één dag wordt verlengd. Daar zit ik dus niet op te wachten. Ik wil gewoon elke dag mijn krant. Mijn klacht is bij jullie bekend, nl het niet bezorgen van de woensdagkrant, wordt hij niet uitgegeven op die dag (denk het wel). Zoek een oplossing hiervoor heb ik gevraagd of ik beëindigd mijn abonnement. Is toch niet zo'n rare vraag. En ga snel iets doen aan jullie bereikbaarheid, als je belt voor een nieuw abonnement dan heb je gelijk iemand aan de lijn, dat is toch alleszins vreemd. AD ga je diep schamen. ????????????????????
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Associazione AI ODV op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

It's about 1 year we try to change our contact and invoicing detail and it's IMPOSSIBILE to do it for someone NOT in the NL or who cannot use a international phone. Incredible not having a chat or a mail contact system to fix problems.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Reactie op de beoordeling van: Associazione AI ODV

If you call outside of NL please use this phone number:+31 6 12001200

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Schuurmans op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Contact gehad met helpdesk na een wachttijd van 30 minuten, daarna een slecht Nederlands sprekende dame aan de lijn gekregen die ik meerdere malen moest antwoorden omdat zij mij niet of verkeerd verstond. Na mijn vraag uitgelegd te hebben zou zij e.e.a. na gaan kijken en vroeg 2 minuten geduld, waarna ze gewoon het contact verbrak. Chapeau!!
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Liander Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Rijssen op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Liander Klantenservice is: 1.6)

Heb net 25 minuten in de wacht gestaan en nog geen contact wat een service. Mijn slimme meter kan al een week niet uitgelezen worden wil graag dat Liander contact met mij opneemt
Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Carla op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Niet te bereiken. 35 min in de wacht, geen email adres....zeer slechte voor de klant.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door J. Boomstra op 12-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Valt mij op dat ook hier geen reactie onder wordt gezet door de Rabobank. Ze gaan gewoon door met slecht werk leveren, kan ze niets schelen. Ze verdienen toch wel. Erg hoor, die Rabo-mentaliteit.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Hertz Autoverhuur Klantenservice

  • Beoordeeld door Ralph Habets op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hertz Autoverhuur Klantenservice is: 1)

Het cijfer 1 qua beoordeling krijgt Hertz klantenservice (customer relations) vanwege het feit dat:
1) Ze totaal niet reageren op een in hun ogen gesloten dossier (dossier 15413028)
2) De afdeling customer relations totaal niet telefonisch te bereiken is
3) De afdeling customer relations zich blijft verbergen achter het feit dat ik zogenaamd niet de verplichte verzekeringen afgenomen had

Mijn dossier gaat over een huurcontract waar de originele offerte een bedrag van +/- 800 EUR zou zijn (dagtarief, verplichte verzekeringen, locatietoeslag, BTW en alles) maar de daadwerkelijke afrekening was opeens +/- 1400 EUR.
Doodleuk was de dagprijs bijna verdubbeld (en hierdoor ook locatietoeslag en BTW stuk hoger).
Als ik dit uitleg dat het verschil de dagprijs is, word er gewezen op het feit dat ik de verplichte verzekering niet voor iedere dag had afgenomen.
Terwijl doodleuk in de offerte stond dat verzekeringen en alles WEL inclusief was.
Dossier geopend, eerste reactie was dat verzekeringen niet aangeschaft was dit had ik weerlegd en sindsdien TOTAAL GEEN reactie meer.
Ondertussen creditcard maatschappij gevraagd om bedrag te storneren, als dit niet lukt ga ik rechtsbijstand inschakelen.

Ik zou zeggen bedankt Hertz voor ongeveer 9 jaar met plezier gehuurd te hebben, maar dit was de druppel.

Ralph
Lees alle beoordeling van Hertz Autoverhuur Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Albelli Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albelli Klantenservice is: 1.9)

Geen contact mogelijk. Antwoordapparaat zit in een loop.
Lees alle beoordeling van Albelli Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Joop op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Klantenservice van 10.00 tot 18.00 uur beschikbaar .(0800-0305) helaas verneem tot 16.00 uur op dit nummer.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Miriam ter hofte op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Expedia Klantenservice is: 1.7)

Totaal niet bereikbaar voor verhuurders. Waardeloos.
Lees alle beoordeling van Expedia Klantenservice (66)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door G Doorn op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Heel slecht te bereiken
Zit al dagen te proberen om mijn zaken geregeld te krijgen
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door R.tielemans op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Abonnement opgezegd vanwege slechte bezorging per 1 oktober 2022. Afgelopen zaterdag weer geen krant.waarschijnlijk denkt men dat, omdat het abonnement toch al is opgezegd, men zich verder niet meer hoeft te houden aan verplichtingen zoals het bezorgen van de krant voor de rest van de maand. Teleurstellend en best wel onfatsoenlijk!
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Mevr. A.E.M.Gillieron op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Vraag via chat : hoe kan ik een klacht indienen . Kan jij de klacht niet doorgeven.
Antwoord: via email gaat het het snelste, e-mailadres is www.ing.nl/klacht , dus dat vaat ik op als een nee
Jullie website zegt: stuur een brief, bel of chat

Bij het vraag en antwoord spel staan er allemaal andere bureaus die het voor je kunnen gaan doen. Slecht teken lijkt me.
Dit zal ongetwijfeld niet de plaat zijn waar ik mijn klacht kan indienen. Misschien helpt een e-mailadres waar dat wel kan ?
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Karin Nijkamp op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Opeens wordt me de digitale toegang tot de volkskrant geweigerd. Bij deze zeg ik mijn abonnement op.
Karin Nijkamp
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door Heidi De Busschere op 11-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.3)

Beste, kruidvat
Op 27/9 plaatste ik een bestelling van 59€ Kruidvat 1 ste leeftijdspap R. Deze zou geleverd worden op 29/9. Geen verzendbevestiging van post.nl en geen trackingcode gekregen. Geen bestelling geleverd. De pap van mijn zoon is nu echt wel bijna op dus op 02/10 plaats ik een nieuwe bestelling dit keer word hij in de winkel geleverd op woensdag 5/10. Op dinsdag 4/10 heb ik contact met een van jullie medewerkers via de telefoon na reeds gecommuniceerd te hebben via chat maar natuurlijk niet geholpen geworden. Mijn bestelling 132208617 staat nog steeds in behandeling toch beweerd de dame aan de telefoon dat hij reeds geleverd is op 29/9 in de voormiddag. Ze verzekerd mij dit te onderzoeken en mij hier telefonisch over te contacteren. Op 6/10 krijg ik dan een mail dat het pakket 29/9 11.13u op mijn adres zou zijn geleverd. En dat er verder onderzoek zou gedaan worden dit kan 10 dagen in beslag nemen. Verder geen enkele reactie meer op 10/10 18.02 krijg ik een mail met trackingcode dat mijn bestelling is bezorg en staat de status in mijn account ineens op bezorgd en nu wel met trackingcode. Wanneer dit deze voormiddag nog niet was. Heb ik een nieuwe bestelling geplaatst voor pap en pampers. Maar ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen??? Ik verwacht of mijn geld terug of mijn producten. Als jullie dit niet behoorlijk oplossen is het de laatste keer dat ik nog een bestelling plaats via de website en misschien wel de laatste aankoop bij Kruidvat. Maar de recensies te lezen lossen jullie blijkbaar nooit iets deftig op!
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Karel Holtrop op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Afgelopen zomer ben ik slachtoffer geweest van beleggingsfraude. Door alertheid van ING, het blokkeren van mijn rekening en het zoeken van persoonlijk contact is de schade behoorlijk beperkt gebleven.
Complimenten en eigenlijk een hele grote bos bloemen voor de fraudeafdeling van ING.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Viola op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Zeer slechte nabestaandenservice. Ik ben nu al bijna twee maanden bezig om het beheer van de rekening van mijn moeder te krijgen. Het gaat al fout bij het inleveren van zaken bij bank zelf; het personeel daar weet niet wat de procedures zijn en geeft geen goede informatie. Daarna is het keer op keer een nieuwe vraag van de ING. Na het beantwoorden, hoor je niks meer totdat je zelf belt - en elke keer ook weer een half uur in de wacht staan met alleen het geluid van een overgaande telefoon en tussendoor “al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek….” - alleen om te horen dat ze het wel hebben ontvangen, maar dat ze nog iets anders nodig hebben. Geef nabestaanden nu in een keer het hele pakket van wat jullie nodig hebben door in plaats van beetje bij beetje! Alsof het niet al zwaar genoeg is als een dierbare is overleden. Een van de medewerkers had ook nog eens een arrogante houding en viel me steeds in de rede. Dat vind ik op z’n minst zeer slechte service, maar eerlijk gezegd ook onbeschoft. Gelukkig is niet elke service medewerker zo. Ik lees dat er al zoveel klachten zijn, maar er wordt niets mee gedaan lijkt het. Erg jammer.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Bianca op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Gewoon al vanaf 1 oktober aan het appen en bellen en nog steeds geen antwoord. Op WhatsApp reageren ze te laat en als ze dan reageren moet jij ala minute terug reageren, anders kan je weer een app krijgen dat je binnen 24 uur antwoord krijgt. En moet je je verhaal weer opnieuw vertellen. Dit heb ik dus al een keer of 10 gedaan. Dan ga je bellen en sta je 15 minuten in de wacht. Alsof ik zeeën van tijd heb, niet dus :( .... ook staat er een contactformulier invullen deze is nergens te vinden. Dus contact zoeken met Jumbo is waardeloos!
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: terStal Familiemode Klantenservice

  • Beoordeeld door Leonie op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor terStal Familiemode Klantenservice is: 1.3)

Ik bel met de klantenservice , in sta in de wacht. En word om 17.00 u zo van de lijn gegooid!! Schandalig!
Lees alle beoordeling van terStal Familiemode Klantenservice (6)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Pikaar op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Telefonisch onbereikbaar!!
Via chat kom ik niet verder.
Terwijl ik het gevoel heb bestolen te worden .
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Loes trompet op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Krijg niemand te spreken. Alleen chat en dat werkt ook slecht.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Politie - Geen spoed

  • Beoordeeld door Suze Bauman op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Politie - Geen spoed is: 4.3)

Klacht gemeld bij politie over mijn buurman.wijkagent na twee maanden nog steeds niet langs geweest.over een pindanetje komen er twee bij dezelfde buurman. Op een zondag.ook de andere buren spraken er schande van zoals hij mij uitschold.
Lees alle beoordeling van Politie - Geen spoed (3)