Nationale Postcode Loterij Klantenservice

Rapportcijfer Nationale Postcode Loterij klantenservice: 3.6 » Lees beoordelingen (5)

Bellen met Nationale Postcode Loterij

Waarom bellen met Nationale Postcode Loterij Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een gewonnen prijs,
  • Je wilt je abonnement opzeggen of uitbreiden.
  • Je hebt een vraag over de uitslag van de Postcode loterij.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 10:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Nationale Postcode Loterij: 088 - 020 1010

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Nationale Postcode Loterij? Laat ons je ervaringen met Nationale Postcode Loterij weten!
Beoordeel Nationale Postcode Loterij.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Nationale Postcode Loterij?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Nationale Postcode Loterij? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Nationale Postcode Loterij via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van de Nationale Postcode Loterij? Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Nationale Postcode Loterij via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Nationale Postcode Loterij via Facebook Messenger.

Neem schriftelijk contact op met Nationale Postcode Loterij.

Stuur je brief met postzegel naar:

  • Nationale Postcode Loterij
  • Beethovenstraat 200
  • 1077 JZ Amsterdam

Neem contact op met Nationale Postcode Loterij via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van de Nationale postcode loterij via een contactformulier. Je krijgt zo spoedig mogelijk een reactie van de Nationale postcode loterij.

Ga naar het contactformulier op de website van Nationale Postcode Loterij Ga naar het contactformulier op de website van Nationale Postcode Loterij

Neem contact op met Nationale Postcode Loterij via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van de Nationale Postcode Loterij via Facebook. Je kunt binnen 2 uur een reactie van de Nationale Postcode Loterij verwachten.

Openingstijden klantenservice de Nationale Postcode Loterij op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 21:00 uur.
  • Zaterdag: van 10:00 tot 16:00 uur.
  • Zondag: Gesloten
Klik hier voor contact met Nationale Postcode Loterij via Facebook.

Neem contact op met Nationale Postcode Loterij via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van de Nationale Postcode Loterij via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom de Nationale Postcode Loterij. Je kunt binnen 15 minuten een reactie verwachten.

Openingstijden klantenservice de Nationale Postcode Loterij op Twitter:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 21:00 uur.
  • Zaterdag: 10:00 tot 16:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Nationale Postcode Loterij via Twitter. Klik hier voor contact met Nationale Postcode Loterij via Twitter.

EXTRA in mei € 12,5 MILJOEN aan prijzen, te besteden bij ondernemers in uw buurt | Postcode Loterij

Rapportcijfer Nationale Postcode Loterij Klantenservice: 3.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel Nationale Postcode Loterij Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Nationale Postcode Loterij Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Nationale Postcode Loterij Klantenservice

  • Beoordeeld door Stefanie van Dijk op 16-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Toen ik naar België verhuisde zou dat geen probleem zijn, kon mijn lotnummer gewoon houden, maar vervolgens niks dan problemen, op laatste klacht totaal geen reactie gekregen, wil nu opzeggen maar dat kan dus niet via de website vanwege mijn adres in België en telefonisch is het blijkbaar enorm druk met opzeggen wachttijd langer dan normaal ...
  • Beoordeeld door Ebels op 25-12-2020
  • Rapportcijfer: 6

Stop dit alle jou Need is love progamma.
Er zijn zoveel arme mensen die jullie hulp nodig hebben. Deze deelnemers zijn profiteurs en vele kunnen het zelf betalen. Wat kost deze show met all die lege grote bussen help de mensen die het nodig hebben.Hoop dat hier over nagedacht zal worden ,geef het geld aan MAX. MVG. M Ebels
  • Beoordeeld door Visser op 13-11-2020
  • Rapportcijfer: 2

waardeloos!!!! wordt aan het lijntje gehouden en telefonisch niet te bereiken. en nog steeds geen voordeel agenda ondanks belofte. maar een extra lot aanvragen is daar in tegen niet zo moeilijk?
  • Beoordeeld door wals op 21-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Op postcode 1141 is een mooi Dove pakket gevallen , nu ben ik woonachtig in een oudere buur en was het voor de bewoners niet mogelijk de prijs op te halen voor een aantal heb ik het gedaan standaard was het antwoord als jij het niet had gevraagd dan had ik het bonnetje weg gegooid . Nu is er in december altijd een actie waar je boodschappen enz in kan leveren bij het buurt huis de Bolder waar dan pakketten van worden gemaakt voor de minder bedeelden, misschien kunnen de overgebleven Dove pakketten hier aan worden geschonken Heb hier al eerder een mail over naar u gezonden kreeg een standaard antwoord dat er binnen twee werk dagen bericht zou krijgen maar tot op heden nog niets gehoord neem ik telefonich contact op is het antwoord ik ga daar niet over u hoort nog van ons.
  • Beoordeeld door hetty op 29-08-2020
  • Rapportcijfer: 6

ik vind het niet leuk dat ik nooit een mooie prijs win maar wel 2 x achter elkaar die ontbijkoek met schaal waar ik als diabeet niks aan heb.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)