We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Nationale Postcode Loterij? Laat ons je ervaringen met Nationale Postcode Loterij weten!
Beoordeel Nationale Postcode Loterij.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Nationale Postcode Loterij? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van de Nationale postcode loterij via een contactformulier. Je krijgt zo spoedig mogelijk een reactie van de Nationale postcode loterij.
Ga naar het contactformulier op de website van Nationale Postcode LoterijStuur je brief met postzegel naar:
Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van de Nationale Postcode Loterij? Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 - 16:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.
Klik hier voor contact met Nationale Postcode Loterij via Facebook Messenger.Lees op de website van Nationale Postcodeloterij, wat de meest populaire vragen zijn:
Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van de Nationale Postcodeloterij.
Neem contact op met de klantenservice van de Nationale Postcode Loterij via Facebook. Je kunt binnen 2 uur een reactie van de Nationale Postcode Loterij verwachten.
Neem contact op met de klantenservice van de Nationale Postcode Loterij via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom de Nationale Postcode Loterij. Je kunt binnen 15 minuten een reactie verwachten.
Rapportcijfer is gebaseerd op 19 beoordelingen.
Telefonisch niet bereikbaar. Lange wachttijd. Ik wil gewoon een vraag stellen waarom ik het boek Vlinders en Andere Insecten nog niet heb ontvangen.
probeer wachtwoord te wijzigen en ontvang geen email
niet mogelijk om adreswijziging door te geven per mail of contact adres
wil graag adreswijziging doorgeven.
Niet te bereiken. Steeds meer dan 10 minuten wachttijd.
Bericht ontvangen dat ik een prijs heb gewonnen met de trekking van november 2022. Tot op heden niets ontvangen.
Ik probeer al dagen om mijn gewonnen kaarten te bemachtigen voor de Toppers op 20 november. Regelmatig 30 minuten wachten maar niemand neemt op.
Echt schandalig. Wel 2x een medewerker gesproken en die beloven alles maar er komt niets van terecht.
Ik heb een paar maanden geleden telefonisch 1 lotnr opgezegd. Zou geregeld worden ,maar wordt nog steeds voor 2 loten van mijn rekening afgeschreven..
Groet C.Vis
het lukt mij niet om 1 van de 2 loten op te zeggen wat puinhoop
Het.lukt mij niet om 1 van de 2 loten op te zeggen wat een troep
Hoe kom je snel van je geld af ? Lees dan onderstaand bericht..
De telefonische bereikbaarheid van de postcodeloterij is dus meer dan waardeloos. Een eindeloze wachttijd waarop je tenslotte de moed maar opgeeft.
Krijg je na zeer lange tijd wachten aan de telefoon wel contact met de pc-loterij dan word het gesprek al vrij snel verbroken.
Ik heb het vermoeden dat ze dat met opzet doen, want ja, een klachtenregen is nu eenmaal niet zo leuk.
En dan kun je ook een nummer bellen wat hier op de site van de postcodeloterij word aangegeven: BEL METEEN CONTACT : 0906 688 688 6.,
Tja, maar dat kost je dan 0,9i0 eurocent per minuut.
En als je dat belt, dan krijg je niet iemand van de postcodeloterij aan de telefoon, nee iemand van een ander bedrijf, en die vraagt aan je met wat voor instantie ze je door kunnen verbinden. Dan zul je wel 0,90 eurocent per minuut blijven betalen.
Als je dan doorverbonden word met de postcodeloterij, dan kost je dat dus een kapitaal, want tja, daar kun je wachten tot je blauw ziet voordat de telefoon daar opgenomen word.
Ik schreef hierboven al: hoe kom je snel van je geld af?
Wel....op deze manier dus.
Prijs van de postcodeloterij zou dus welkom zijn, maar misschien noteren ze de e-mailadressen van diegenen die klachten plaatsen, en kun je het wel vergeten dat je ooit in de prijzen valt.
De postcodeloterij is zeer slecht bereikbaar.
En telefonisch meestal in gesprek zodat je wezenloos lang kan wachten voordat misschien ooit eens de telefoon opgenomen word.
Meestal verbreek ik na 10-15 minuten de verbinding maar. want zo langt wachten vind ik lang genoeg.
Postcodeloterij heeft geen e-mail adres , dus je kunt U ook niet mailen.
Wij zijn al jaren lid, mee gaan doen voor het goede doel, maar soms wil ik er de brui wel aan geven, zou de telefoon wat sneller opgenomen kunnen worden, dat zou een hele hoop ergernis schelen.
Deal or no deal kun je 2x spelen, maar ik kan het maar 1x.
ik wil opzeggen wegens geldgebrek. laten ze me een half uur hangen en vervolgens verbinding verbroken.
online opzeggen 2x geprobeert maar geen bevestigingsmail. en nu?
Duurt veel telang voordat ik contact krijg. Geen contact.
Gwoon een kloten klantenservice. Duurt veel te lang voor je contact krijgt!!!
Niet telefonisch bereikbaar vijf keer half uur in de wacht gestaan peperduur
Slecht telefonisch bereikbaar en dan na 45 minuten wachten bij de vraag doodleuk ophangen
Toen ik naar België verhuisde zou dat geen probleem zijn, kon mijn lotnummer gewoon houden, maar vervolgens niks dan problemen, op laatste klacht totaal geen reactie gekregen, wil nu opzeggen maar dat kan dus niet via de website vanwege mijn adres in België en telefonisch is het blijkbaar enorm druk met opzeggen wachttijd langer dan normaal ...
Stop dit alle jou Need is love progamma.
Er zijn zoveel arme mensen die jullie hulp nodig hebben. Deze deelnemers zijn profiteurs en vele kunnen het zelf betalen. Wat kost deze show met all die lege grote bussen help de mensen die het nodig hebben.Hoop dat hier over nagedacht zal worden ,geef het geld aan MAX. MVG. M Ebels
waardeloos!!!! wordt aan het lijntje gehouden en telefonisch niet te bereiken. en nog steeds geen voordeel agenda ondanks belofte. maar een extra lot aanvragen is daar in tegen niet zo moeilijk?
Op postcode 1141 is een mooi Dove pakket gevallen , nu ben ik woonachtig in een oudere buur en was het voor de bewoners niet mogelijk de prijs op te halen voor een aantal heb ik het gedaan standaard was het antwoord als jij het niet had gevraagd dan had ik het bonnetje weg gegooid . Nu is er in december altijd een actie waar je boodschappen enz in kan leveren bij het buurt huis de Bolder waar dan pakketten van worden gemaakt voor de minder bedeelden, misschien kunnen de overgebleven Dove pakketten hier aan worden geschonken Heb hier al eerder een mail over naar u gezonden kreeg een standaard antwoord dat er binnen twee werk dagen bericht zou krijgen maar tot op heden nog niets gehoord neem ik telefonich contact op is het antwoord ik ga daar niet over u hoort nog van ons.
ik vind het niet leuk dat ik nooit een mooie prijs win maar wel 2 x achter elkaar die ontbijkoek met schaal waar ik als diabeet niks aan heb.
Beoordeel Nationale Postcode Loterij Klantenservice