Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
klantenservice onbereikbaar, al meerdere keren via verschillende wegen geprobeerd. Al jaren goede klant geweest, dit jaar al een tiental hotels via hen geboekt maar overweeg om in de toekomst toch rechtstreeks bij de hotels te boeken indien niet gauw op een of andere manier antwoord. Ik heb gewoon een vraagje over een bedrag dat via kredietkaart afgehaald is met omschrijving "hotel at booking.com" om te vragen over welk hotel dit gaat , want bedrag vind ik niet direct terug tussen mijn laatste 9 boekingen.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ik wil graag iemand persoonlijk spreken i.p.v. een computer...Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
ik belde voor een probleem met de vaste telefoon van mijn (bejaarde) ouders... het "computertje" denkt dan dat het over mijn eigen aansluiting gaat. En op de website kom je ook geen stap verder....
Deze week al 4x geen krant ontvangen. Krijg geen contact met een medewerker.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Zeer Zeer Vervelend . Niet te berijken als iets niet kloptLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Kunt ze niet bereiken en bellen niet terugLees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Wat een slechte service
Ik heb geprobeerd om de ticketkosten en de stoelreservering die via D-reizen waren geboekt, voor mijn reis naar Peru terug te krijgen. Na veel appjes over of de vergoeding via Airtrade, of via de KLM moest lopen ging de KLM na 8 appjes over en weer overstag om toch zelf de vergoeding op te pakken. de tickets werden goedgekeurd via de mail en ik kreeg de ticket vergoed op mijn eigen bankrekening. Helaas was de KLM vergeten om ook de stoelreserveringskosten terug te boeken. na weer heel veel appjes en opnieuw indienen van de rekeningen werd ook deze vergoeding via de mail goed gekeurd. op 25 juni. tot 25 augustus heb ik zo'n 50 appjes verstuurd te hebben en na veel gedoe kreeg ik elke keer een antwoord dat het terug gestort was en dat ik maar aan mijn bank, of creditcardmaatschappij moest vragen of ze het op mijn rekening zichtbaar wilden maken. na veel vragen kreeg ik te horen wat de eindgetallen waren van het creditcardnummer. Dit was niet mijn creditcardnummer. ik ben zelf gaan checken waar dit creditcardnummer nu vandaan kwam. waarschijnlijk heeft de KLM nu de vergoeding voor de stoelreservering teruggestort naar D-reizen. Na een telefoontje met de KLM waar ik een uur moest wachten om doorverbonden te worden, kreeg te horen dat ik nu een claim moest indienen bij de curator van D-reizen, via www.claimsagent.nl. En nu dus maar afwachten of ik mijn geld terug krijg. Ik vind het te gek voor woorden dat dit geld terug gestort wordt naar de creditcard van D-reizen, Terwijl mijn ticketkosten gewoon aan mijzelf zijn terug betaald.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
ik vind deze manier van handelen echt ongelooflijk slecht. Graag ontvang ik nog bericht van de KLM hoe dit nu kan en of dit bedrag toch ook niet gewoon op mijn bankrekening kan worden gestort.
Henk de Graaf
contacten zijnontzettend moeilijkLees alle beoordeling van Libelle Klantenservice (23)
het is ontzettend moeilijk contact te krijgen met deze organisatie.
" Er zijn nog 3 wachtenden voor u; na 15 minuten zijn er nog 3 wachtenden voor u !
We zijn ten einde raad!!
Wat is dit voor een toestand? ?
Heb net 8 wachtenden voor me gehad ben ik eindelijk na 35 minuten aan de beurt wordt ik weggedrukt????Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Ik heb een verschrikkelijke ervaring met KLM. Ik heb een online booking gedaan (19/08) en onmiddellijk de reservatiecode ontvangen. Ik heb betaald (20/08) en wachtte op het ticket. Na 4 dagen nam ik contact op met KLM en ze hebben zonder mijn inzage of toestemming de bookingscode geannuleerd!!!!! Ik kan zelf geen klacht of refund indienen via de website omdat de code niet meer bestaat, terwijl ik het bewijs van de code heb alsook het betalingsbewijs van EUR 800. KLM beweert dat ze geld goed ontvangen hebben maar dat ze geen ticket kunnen geven omdat de code niet bestaat!!! (ik heb de code per email ontvangen en heb hiervan bewijs). Ze stellen een refund voor die ik binnen 60 dagen zal krijgen!!!! Dus KLM houdt mijn geld gratis voor 2 maanden en ik heb geen ticket.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Vliegtickets.nl is telefonisch en online onbereikbaar! Bovendien houdt Vliegtickets.nl geld vast, waar mijn dochter recht op heeft door haar Annuleringsverzekering Plus! Uitbetalen gebeurt niet volgens IATA en Europese Reisregels niet. Vliegtickets.nl hoort zich te schamen om een minderjarige voor te liegen!Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
Triest dat je een 020 nummer vermeldt en een 088 nummer. Het eerste wordt afgeschoten als niet bestaand????????Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)
Het tweede is kennelijk een 'tussenpersoon' die naast de gebruikelijke belkosten 88 eurocent per belminuut binnenharkt.
Triest verdienmodel.
wil vakantie bestellen maar kan klanten service niet bereiken .Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
slechte zaak.
Contact opnemen met TUI is nagenoeg onmogelijk: wachttijd meer dan 15 minuten (normale beltarief), de chat met TUI is te dwaas voor woorden en daar heb je dus niets aan. Uiteindelijk gevraagd naar een medewerker, maar die is dan niet beschikbaar. Boeken en snel betalen, daar gaat het blijkbaar alleen om.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Zowel telefonisch als via de chat krijg ik niemand te pakken, ben meer dan een uur bezig geweest , maar helaasLees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Waarom zijn jullie zo onbereikbaar? die chatbot werkt voor geen nanometer!!is er geen e-mail adres of een telefoonnummer?Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Zeer slechte afhandeling. Pakket met verkeerd adres, kan en wil niks meer doen. Postnl kon en wilde ook niks doen dus nu duur pakket kwijt. Geen compensatie of wat ook. Reageren niet op mail, telefonisch ook zeer onvriendelijk en niet willen verder helpen. Zeer triest voor xo een groot bedrijfLees alle beoordeling van Zooplus.nl Klantenservice (5)
Hallo het is nu al de derde keer dat we geen krant hebben er wórdt na melding ook niets aangebracht. Heb hier zo geen zijn meer in. heb al verschillende keren gebeldLees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
ik heb vandaag de gemeente gebeld omdat er niet op de website van de gemeentestallingen staat of een aanvraag voor een abonnement op papier of digitaal moet worden aangevraagd en ik wil weten hoe het daarna verder gaat. ik bel, ik moet 5 minuten wachten, de mevrouw weet het ook niet en gaat het opzoeken, ik zeg vast dat ik de hele website heb doorgeplozen en dat ze daar dus niet hoeft te zoeken, als ze terugkomt zegt ze dat ze het niet kan vinden en dat er een melding van gemaakt wordt en dat ik daarvoor word doorverbonden. en dan hoor ik klik en lig ik eruit.Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)
ik heb maar niet nog een keer gebeld.
ben in plaats daarvan naar de fietsenstalling gegaan, op de ceintuurbaan. daar krijg ik te horen dat ze al weken geen pasjes hebben en dat ik een abonnement kan krijgen als de pasjes er weer zijn. wat vinden jullie van de gemeente daar nou zelf van?
is dit waarom in de jaren tachtig geconstateerd werd dat ambtenaren niet effectief zijn en dat het private bedrijfsleven het allemaal beter kan, de reden waarom we nu al 30 jaar aan de hebzucht van de vrije markt zijn overgeleverd?
Onbereikbaar , eindeloze muziekje, al maanden! “Al onze medewerkers zijn in gesprek “, hoeveel zijn er eigenlijk?Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Heul slecht te bereikenLees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Lange wachttijden meer dan 25 min
Wil krant opzeggen straks kan het niet meer omdat de opzegtermijn is verstreken
Hoe slecht kan de communicatie en service zijn
Zeer slecht eerst 90cent voor meteen contact dan na wachten klantenservice gesloten krijgen al weken de krant veel te laatLees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Vakantie geboekt bij het meerdal. Weinig personeel aanwezig. House of games om 22:00 uur dicht. 1 man personeel die om 21:45 uur al niks meer doet voor mensen. Neemt geen bonnetjes meer en jaagt iedereen naar buiten. Heel onprofessioneel.Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ik probeer KLM al 30 uur te bereiken via whatsapp en telefonisch. Ik krijg geen reactie en na vele keren bellen wordt telkens de lijn verbroken nadat ik al diep het keuzemenu in ben gegaan, omdat het volgens het bandje erg druk is. Schandalig. Het is onmogelijk contact te krijgen met KLM.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Wat een beroerde klantenservice. Wacht maar af was het antwoord en meer doen ze niet. Ze zetten geen stap meer. De klant vertellen lekker af te blijven wachten, is een standaard procedure volgens de medewerker aan de telefoon. Net als de verbinding verbreken als de klantenservice de klant zat is.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
halloLees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
de klacht die ik heb, is dat het schandalig is dat de analoog radio er af gegooid is. zit nu al dagen zonder radio en dat terwijl het abbonnement gewoon door loopt
deze is zelfs al een stuk duurder geworden. daar in is ziggo supper kei en snel in om alles duurder te maken . schandalig gewoon,
Heb contact gehad telf 28/8 2021 met een mede werkster van ziggo . was wel vriendelijk. heb haar gevraagd of ik telf een kastje kon bestellen voor de radio. ze moest dit na vragen heb meer dan 17 min gewacht en nog geen reactie terug
Nu blijkt ook nog eens dat het kastje niet zo snel leverbaar meer is.. kan het doen met een antenne.. is toch te gek voor woorden en schandalig gewoon . betaal je je scheel voor een abbonment kosten en moet je het doen met een antenne kabeltje
als ziggo dan een echte klant vriendelijk iemand is . geef dan een korting op het abbonment of zorg dat mensen die lang wachten het kastje goed koper krijgen als vergoeding
ziggo weet hoe veel mensen annaloog luisteren en kon er makkelijk op in springen door meer kastjes te bestellen ,of wachten met afsluiten tot de kastjes weer leverbaar waren .gewoon gezond verstand gebruiken
Zou graag willen weten hoe ziggo hier mee omgaat, Zal wel een standaard briefje worden .met sorry van dit wat vervelend voor u we doen ons best
heb dus zelf een kastje met splinter nodig die .IK NIET KAN BESTELLEN OMDAT HET NIET LEVERBAAR IS
PS ga nou niet mailen van u kunt een antenne kabel o,i,d bestellen bij ons daar betaal ik de maandelijkse abbonemet niet voor
Los het netjes voor vaste klanten op dan kun je zeggen ziggo is er voor de klant
Ik ben laatst gebeld door jullie, met een aanbod om terug te komen als klant bij energiedirect. Er werd mij een mooi aanbod gedaan, en er zouden géén kosten aan verbonden zijn. Ik ging akkoord, en vervolgens hoor of zie ik niks meer van jullie. Zelfs nog gechat met de klantenservice hierover, en ik zou gebeld worden...daarna niks meer.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Vind het erg vreemd!
UPS is een dramatisch slecht koeriersbedrijf. Door een fout op de website werd er London als plaats in Nederland genoteerd waardoor mijn pakket de grens niet overging en na 4 maanden is dit probleem nog niet verholpen en de retourzending lijkt onmogelijk te zijn.Lees alle beoordeling van UPS Klantenservice (12)
Nu moet ik op een onbekende plaats mijn pakket binnen 5 werkdagen ophalen.
En de klantenservice is afschuwelijk; slecht bereikbaar, tegenstrijdige berichtgeving en sommige medewerkers zijn zo hondsbrutaal dat ze de verbinding verbreken....
Wat een bedrijf nemen gewoon niet op en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd terwijl dat alles volledig is betaald maar van het hotel word je weer naar Booking.com gestuurd en zij weer je moet naar het hotel bellen en zo gaat het over en weerLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
In een woord schandalig
Klantenservice bol.com is onbereikbaar ik probeer sinds een week bestelling in winkelwagen te plaatsen en dat lukt niet vanwege technische storing. Ik probeer te chatten of mail formulier maar onbereikbaar.Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
wederom geen krant ontvangen, beste mensen van het A.D hoe kan dat nou?Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
en waarom hebben jullie op de zaterdag geen klantenservice?