Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door annuschka van donge op 13-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

wat een verschrikking!!!!!!!!! onbereikbaar!!!
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Muns op 13-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Monteur van T-mobile constateert donderdag een breuk in de glasvezelconnectie bij het aansluiten van een nieuwe glasvezelconnectie. Monteur 2 komt en constateert dat die op 24 meter van de meterkast zit en dat KPN de vezel moet repareren. KPN belt voor een afspraak de volgende maandag van 8 tot 12. Daarvoor moet er iemand thuis aanwezig zijn. Echter zien we op maandag niemand van KPN. Bellen met KPN 053 737 0280: "Al onze medewerkers zijn bezet"zonder aanmelding van met wie je belt. Kortom KPN laat het afweten en is niet bereikbaar. Geen KPN, geen glasvezel geen internet en een dag voor niets thuis geweest.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Easyjet Klantenservice

  • Beoordeeld door Daniëlle op 13-09-2021
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Easyjet Klantenservice is: 1.6)

Heb wel lang moeten wachten zeker een half uur. Maar ben perfect geholpen door de klantenservice. Heb er geen slechte ervaring mee.
Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Caroline op 12-09-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Lukt me niet te chatten met een vraag. ……. Valt steeds weg. Kunt u mij mailen? dan kan ik de vraag daar stellen
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door J Geerts op 12-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Geheel niet bereikbaar voir vragen, maakt niet uit wanneer je belt
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door lammert grofsmid op 12-09-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

moi ik heb door jullie n 170 euro gekregen van een fan van mij uit delfzijl , zo mooi is dat bvd bvd groetjes lammert bekend van man bijt hond zeg maar
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door M Plate op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Momenteel zeer regelmatig geen krant ontvangen of te laat. Bon voor niet ontvangen zaterdagdagkrant nergens in te leveren in onze woonplaats. Supermarkt die de krant wel verkoopt accepteert de bon niet. Kortom veel ergenis . Lees dat wij niet de enige zijn die dit zo ervaren. Hoop dat er snel verbetering zal komen. Lijkt wel of men van de bezorging af wil en iedereen zo richting digitaal lezen wil sturen.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door N. Kremers op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Beste BD. Ik heb op FACEBOOK gevraagd of er nog meer mensen zijn die geen krant hebben gehad. Binnen een paar minuten meerdere mensen met de zelfde klacht. Graag zie ik dat het BD aktie onderneemt en dat voortaan de krant iedere dag wordt gebracht hier in Ammerzoden want daar betaal ík tenslotte voor MVRGR. N. KREMERS
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door J de Vries op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

Al twee maal bericht gestuurd dat krant op zaterdag om 9.30 uur nog niet bezorgd was. Een maal helemaal geen krant gekregen. Nu probeer ik telefonisch. Niet bereikbaar of ik moet duurder contact bellen
Slechte zaak. Abonnement is duur
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door G. van Surksum op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Al voor de zoveelste keer de krant op zaterdag niet ontvangen. Iedere zaterdag is het in spanning afwachten: “komt hij wel of komt hij niet.?”
Meestal komt hij niet.
Aan een voucher voor de krant heb ik niet veel, want die kan ik in Lunteren niet inleveren. Moet dan op de fiets naar Ede!!!
Echt ongelooflijk slecht.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door van den Ende op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Het magazine zat niet bij de krant. Gebeld met de klantenservice. Een bandje er zijn veel wachtende voor u probeer het later nogmaals. En aan het einde van het bandje wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag. 4 x gebeld constant hetzelfde. Op de site staat Bel meteen contact 0906 nummer die gebeld kosten 90 euro cent per minuut. Krijg ik hetzelfde bandje met dezelfde oplossing. @@$@@!@##@
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Ernst Ellen op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Heel slechte service
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Nederlandse Staatsloterij klantenservice

  • Beoordeeld door ronald op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Nederlandse Staatsloterij klantenservice is: 1.6)

Email adres niet te aan te passen , telkens code 5043, waardeloos
Lees alle beoordeling van Nederlandse Staatsloterij klantenservice (13)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Marion van Buijtene op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Ik probeer nu al meer als 5 dagen gewicht bij te boeken !
Ik heb naar Rijswijk gebeld zat 30min aan de telefoon zonder ook maar met iemand te praten werd de verbinding af ge stolen !
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: Oostappen Vakantieparken Klantenservice

  • Beoordeeld door M op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oostappen Vakantieparken Klantenservice is: 1.9)

Na mijn 1ste mail met klachten word je afgescheept en op de opvolgende mails word geen reactie meer gegeven.Slechte gastenservice!!!!
Lees alle beoordeling van Oostappen Vakantieparken Klantenservice (12)

Beoordeling voor: HEMA Klantenservice

  • Beoordeeld door Daan op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HEMA Klantenservice is: 1.4)

Telefonisch niet bereikbaar, na keuze ingave telefoon, kom je steeds weer terug in het keuze menu. Ook via Facebook geen reactie..
Lees alle beoordeling van HEMA Klantenservice (8)

Beoordeling voor: A.S.R. Zorgverzekeringen Klantenservice

  • Beoordeeld door Linda op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor A.S.R. Zorgverzekeringen Klantenservice is: 1)

Kan totaal geen contact krijgen met deze maatschappij, en die beheert spullen van mij ..zeer slecht
Lees alle beoordeling van A.S.R. Zorgverzekeringen Klantenservice (1)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door A.T.B. van Aken op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Geen krant al 3 dagen, contact met bezorgservice niet mogelijk.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Gemeente Castricum Klantenservice

  • Beoordeeld door Klaas op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Castricum Klantenservice is: 3)

Je krijgt alleen ondersteuning als je vermogend bent anders wordt je gewoon verrot gescholden. Klachten indienen maakt niks uit als ze je eenmaal niet mogen dan zorgen ze dat iedereen dat weet. Walgelijk!
Lees alle beoordeling van Gemeente Castricum Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Gemeente Castricum Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerda op 10-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Castricum Klantenservice is: 3)

Wat een slechte kut gemeente! Niet anders dan ego's die daar werken. Ze doen niks om burgers te helpen en er werken mensen die ronduit onbeschoft en mensenhaters zijn.
Lees alle beoordeling van Gemeente Castricum Klantenservice (4)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Joke op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

De telefonische bereikbaarheid is buitengewoon slecht, namelijk afwezig. En de website geeft alleen prefab antwoorden, nergens is een mogelijkheid om informatie over details te verkrijgen.
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: Bewuzt Zorgverzekeringen Klantenservice

  • Beoordeeld door Marcin op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bewuzt Zorgverzekeringen Klantenservice is: 2)

het is erg moeilijk om contact op te nemen met de agent
Lees alle beoordeling van Bewuzt Zorgverzekeringen Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door B. van Nimwegen op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Heel slecht dat je telefonisch niemand te spreken kunt krijgen. Je kunt alleen bepaalde opties intoetsen, maar als jouw vraag daar niet bij zit, kun je dus niemand aan de lijn krijgen. Heel klantonvriendelijk! Dat moet toch te verbeteren zijn.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Rutten op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Bel je klantenservice dan krijg je standaard de opmerking dat het op dat moment erg druk is en komt de hele riedel hoe jullie digitaal te benaderen zijn.
Ik lees nu met dan dertig jaar de Gelderlander. De bezorging is op dit moment knudde, of de krant wordt niet bezorgd of hij valt uren te laat in de brievenbus. Ik ben er helemaal klaar mee. We hebben een overeenkomst met elkaar waarbij de krant voor het vastgestelde tijdstip in de brievenbus ligt en ik betaal daarvoor een aanzienlijke abonnementsprijs.
Omdat u uw verplichtingen niet nakomt ben ik van plan, als er op korte termijn geen verandering komt, het eerst volgende abonnementsgeld te storneren en over te stappen naar een andere krant. Tip: wordt eens wat vriendelijker voor uw abonnees en zorg dat je telefonisch te bereiken bent.
Groet, Ton Rutten
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Gemeente Barneveld Klantenservice

  • Beoordeeld door M.van Nimwegen op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Barneveld Klantenservice is: 1.2)

Zowel per telefoon als per email onbereikbaar
Lees alle beoordeling van Gemeente Barneveld Klantenservice (6)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door S.Maas op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Twee dagen geen papieren krant ontvangen.
Wel doorgegeven, maar niemand persoonlijk kunnen spreken.
Wij willen geen digitale krant lezen!
Graag een snelle oplossing.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door Ho op 9-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Heel moeilijk contact nemen, geen gratis kan bellen.
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Fam Vermeer op 8-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Schandalig om 100 ct per m te rekenen
Nog schandaliger om alle bankkantoren te sluiten en automaten om geld te storten te verwijderen
Wat een klote bedrijf zijn jullie
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Coster op 8-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Waardeloos. Onbeschoft over de telefoon en geen mogelijkheid om via mail zaken te regelen.
Als je niet fatsoenlijk kan zijn tegen je klanten via de telefoon en de ene na de andere leugen verteld, zorg dan op zijn minst dat er via mail zaken geregeld kunnen worden.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door j. van alphen op 8-09-2021
  • Rapportcijfer: 7 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GLS Nederland Klantenservice is: 1.4)

Ben helemaal tevreden met de vlotte bezorging van GLS.
Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)