Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
wat een verschrikking!!!!!!!!! onbereikbaar!!!Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
Monteur van T-mobile constateert donderdag een breuk in de glasvezelconnectie bij het aansluiten van een nieuwe glasvezelconnectie. Monteur 2 komt en constateert dat die op 24 meter van de meterkast zit en dat KPN de vezel moet repareren. KPN belt voor een afspraak de volgende maandag van 8 tot 12. Daarvoor moet er iemand thuis aanwezig zijn. Echter zien we op maandag niemand van KPN. Bellen met KPN 053 737 0280: "Al onze medewerkers zijn bezet"zonder aanmelding van met wie je belt. Kortom KPN laat het afweten en is niet bereikbaar. Geen KPN, geen glasvezel geen internet en een dag voor niets thuis geweest.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Heb wel lang moeten wachten zeker een half uur. Maar ben perfect geholpen door de klantenservice. Heb er geen slechte ervaring mee.Lees alle beoordeling van Easyjet Klantenservice (39)
Lukt me niet te chatten met een vraag. ……. Valt steeds weg. Kunt u mij mailen? dan kan ik de vraag daar stellenLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Geheel niet bereikbaar voir vragen, maakt niet uit wanneer je beltLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
moi ik heb door jullie n 170 euro gekregen van een fan van mij uit delfzijl , zo mooi is dat bvd bvd groetjes lammert bekend van man bijt hond zeg maarLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Momenteel zeer regelmatig geen krant ontvangen of te laat. Bon voor niet ontvangen zaterdagdagkrant nergens in te leveren in onze woonplaats. Supermarkt die de krant wel verkoopt accepteert de bon niet. Kortom veel ergenis . Lees dat wij niet de enige zijn die dit zo ervaren. Hoop dat er snel verbetering zal komen. Lijkt wel of men van de bezorging af wil en iedereen zo richting digitaal lezen wil sturen.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Beste BD. Ik heb op FACEBOOK gevraagd of er nog meer mensen zijn die geen krant hebben gehad. Binnen een paar minuten meerdere mensen met de zelfde klacht. Graag zie ik dat het BD aktie onderneemt en dat voortaan de krant iedere dag wordt gebracht hier in Ammerzoden want daar betaal ík tenslotte voor MVRGR. N. KREMERSLees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Al twee maal bericht gestuurd dat krant op zaterdag om 9.30 uur nog niet bezorgd was. Een maal helemaal geen krant gekregen. Nu probeer ik telefonisch. Niet bereikbaar of ik moet duurder contact bellenLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Slechte zaak. Abonnement is duur
Al voor de zoveelste keer de krant op zaterdag niet ontvangen. Iedere zaterdag is het in spanning afwachten: “komt hij wel of komt hij niet.?”Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Meestal komt hij niet.
Aan een voucher voor de krant heb ik niet veel, want die kan ik in Lunteren niet inleveren. Moet dan op de fiets naar Ede!!!
Echt ongelooflijk slecht.
Het magazine zat niet bij de krant. Gebeld met de klantenservice. Een bandje er zijn veel wachtende voor u probeer het later nogmaals. En aan het einde van het bandje wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag. 4 x gebeld constant hetzelfde. Op de site staat Bel meteen contact 0906 nummer die gebeld kosten 90 euro cent per minuut. Krijg ik hetzelfde bandje met dezelfde oplossing. @@$@@!@##@Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Heel slechte serviceLees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Email adres niet te aan te passen , telkens code 5043, waardeloosLees alle beoordeling van Nederlandse Staatsloterij klantenservice (13)
Ik probeer nu al meer als 5 dagen gewicht bij te boeken !Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Ik heb naar Rijswijk gebeld zat 30min aan de telefoon zonder ook maar met iemand te praten werd de verbinding af ge stolen !
Na mijn 1ste mail met klachten word je afgescheept en op de opvolgende mails word geen reactie meer gegeven.Slechte gastenservice!!!!Lees alle beoordeling van Oostappen Vakantieparken Klantenservice (12)
Telefonisch niet bereikbaar, na keuze ingave telefoon, kom je steeds weer terug in het keuze menu. Ook via Facebook geen reactie..Lees alle beoordeling van HEMA Klantenservice (8)
Kan totaal geen contact krijgen met deze maatschappij, en die beheert spullen van mij ..zeer slechtLees alle beoordeling van A.S.R. Zorgverzekeringen Klantenservice (1)
Geen krant al 3 dagen, contact met bezorgservice niet mogelijk.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Je krijgt alleen ondersteuning als je vermogend bent anders wordt je gewoon verrot gescholden. Klachten indienen maakt niks uit als ze je eenmaal niet mogen dan zorgen ze dat iedereen dat weet. Walgelijk!Lees alle beoordeling van Gemeente Castricum Klantenservice (4)
Wat een slechte kut gemeente! Niet anders dan ego's die daar werken. Ze doen niks om burgers te helpen en er werken mensen die ronduit onbeschoft en mensenhaters zijn.Lees alle beoordeling van Gemeente Castricum Klantenservice (4)
De telefonische bereikbaarheid is buitengewoon slecht, namelijk afwezig. En de website geeft alleen prefab antwoorden, nergens is een mogelijkheid om informatie over details te verkrijgen.Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
het is erg moeilijk om contact op te nemen met de agentLees alle beoordeling van Bewuzt Zorgverzekeringen Klantenservice (7)
Heel slecht dat je telefonisch niemand te spreken kunt krijgen. Je kunt alleen bepaalde opties intoetsen, maar als jouw vraag daar niet bij zit, kun je dus niemand aan de lijn krijgen. Heel klantonvriendelijk! Dat moet toch te verbeteren zijn.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Bel je klantenservice dan krijg je standaard de opmerking dat het op dat moment erg druk is en komt de hele riedel hoe jullie digitaal te benaderen zijn.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Ik lees nu met dan dertig jaar de Gelderlander. De bezorging is op dit moment knudde, of de krant wordt niet bezorgd of hij valt uren te laat in de brievenbus. Ik ben er helemaal klaar mee. We hebben een overeenkomst met elkaar waarbij de krant voor het vastgestelde tijdstip in de brievenbus ligt en ik betaal daarvoor een aanzienlijke abonnementsprijs.
Omdat u uw verplichtingen niet nakomt ben ik van plan, als er op korte termijn geen verandering komt, het eerst volgende abonnementsgeld te storneren en over te stappen naar een andere krant. Tip: wordt eens wat vriendelijker voor uw abonnees en zorg dat je telefonisch te bereiken bent.
Groet, Ton Rutten
Zowel per telefoon als per email onbereikbaarLees alle beoordeling van Gemeente Barneveld Klantenservice (6)
Twee dagen geen papieren krant ontvangen.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Wel doorgegeven, maar niemand persoonlijk kunnen spreken.
Wij willen geen digitale krant lezen!
Graag een snelle oplossing.
Heel moeilijk contact nemen, geen gratis kan bellen.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Schandalig om 100 ct per m te rekenenLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Nog schandaliger om alle bankkantoren te sluiten en automaten om geld te storten te verwijderen
Wat een klote bedrijf zijn jullie
Waardeloos. Onbeschoft over de telefoon en geen mogelijkheid om via mail zaken te regelen.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Als je niet fatsoenlijk kan zijn tegen je klanten via de telefoon en de ene na de andere leugen verteld, zorg dan op zijn minst dat er via mail zaken geregeld kunnen worden.
Ben helemaal tevreden met de vlotte bezorging van GLS.Lees alle beoordeling van GLS Nederland Klantenservice (85)