Zooplus.nl Klantenservice

Rapportcijfer Zooplus.nl klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (5)

Bellen met Zooplus.nl

Waarom bellen met Zooplus.nl Klantenservice?

  • Voor alle vragen over het assortiment van Zooplus.
  • Je hebt een vraag over de cadeaubon of klantenkaart van Zooplus.
  • Voor vragen over een product op de website van Zooplus.
  • Je wil weten of je bij Zooplus online kan bestellen.
  • Je wil weten of je een artikel kan ruilen of retourneren.

Openingstijden telefonische klantenservice Zooplus.nl

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 18:00
  • Dinsdag 08:00 - 18:00
  • Woensdag 08:00 - 18:00
  • Donderdag 08:00 - 18:00
  • Vrijdag 08:00 - 18:00
  • Zaterdag 08:00 - 14:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Zooplus.nl: 013 208 20 53

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Zooplus.nl? Laat ons je ervaringen met Zooplus.nl weten!
Beoordeel Zooplus.nl.

KvK gegevens Zooplus.nl

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 56594631
  • Vestigingsnummer (KvK): 000026132532
  • Statutaire naam: zooplus Nederland B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Zooplus.nl?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Zooplus.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Zooplus.nl via een contactformulier.

Heb je een vraag, klacht of opmerking die je graag wil delen met Zooplus.nl? Dan kun je het contactformulier invullen. Scroll helemaal naar beneden en vul je naam, email en eventueel telefoonnummer in en een medewerker van de klantenservice van Zooplus.nl zal zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Ga naar het contactformulier op de website van Zooplus.nl

Neem schriftelijk contact op met Zooplus.nl.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Zooplus.nl. Hun hoofdkantoor is in Duitsland. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Zooplus AG
  • Sonnenstraße 15
  • 80331 München
  • Duitsland

Veelgestelde vragen Zooplus.nl.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Zooplus. Deze zijn verdeeld in drie categorieën, namelijk Honden producten, Katten producten en Overige dieren. De vragen en antwoorden die je kan vinden zijn bijvoorbeeld:

  • Welke voeding is uiterst geschikt voor mijn puppy?
  • Wat houdt seniorenvoer in en waarom is dit geschikt voor mijn hond?
  • Hoe vaak moet ik mijn hond voeren en wat is de hoeveelheid die ik geef?
  • Mijn hond is ziek, wat moet ik nu doen?
  • Mijn hond heeft vlooien, wat doe ik er tegen?
  • Welke oefeningen zorgen er voor dat mijn hond gezond blijft?
  • Wat geef ik mijn kitten te eten?
  • Hoe stap ik van kitten voeding over naar volwassen voeding?
  • Hoe voorkom ik dat mijn kat ziek wordt en hoe zit het omtrent vaccinaties bij mijn kat?
  • Mijn kat heeft vlooien of teken, wat doe ik er tegen?
  • Hoe zorg ik er voor dat mijn kat afvalt?
  • Wat is het nut van krabpalen en -meubels?
  • Wat heb ik allemaal nodig voor het houden van een knaagdier?
  • Hoe kan ik het beste mijn vissen voeren?
  • Hoe kunnen vogels het beste worden gehouden?


Zelf nog even kijken? Bekijk alle onderwerpen van Zooplus op een rij:

  • Hond
  • Kat
  • Apotheek
  • Knaagdier
  • Vis
  • Vogel
  • Paard
  • Topmerken
  • %Aanbiedingen


Voor een algemene vraag aan Zooplus, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Zooplus.nl

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Zooplus.nl.

Wil je op de hoogte gehouden worden over extra kortingen, acties en de laatste nieuwtjes van Zooplus.nl? Meld je aan voor de Zooplus Nieuwsbrief. Je kan het dier waar je interesse in hebt aanvinken; hond, kat, vis, vogel, knaagdier en paard. De bevestiging van je aanvraag voor het ontvangen van de nieuwsbrief wordt naar je mailbox verstuurd. Je dient deze binnen 48 uur te beantwoorden.

Meld je aan voor de Zooplus.nl nieuwsbrief.

Neem contact op met Zooplus.nl via Facebook.

Zooplus.nl is actief op Facebook. Stel je vraag en een medewerker van de klantenservice komt er zo snel mogelijk op terug. Ook posten zij regelmatig nieuwe artikelen. Meld je aan of maak een account aan. Praat mee op Facebook @zooplusnl · Dierenwinkel met Zooplus.nl.

Klik hier voor contact met Zooplus.nl via Facebook.

Neem contact op met Zooplus.nl via Twitter.

Volg Zooplus.nl op Twitter voor cadeautips, product-nieuwtjes en inspiratie. Lees en deel alle tweets van hen op @zooplusNL. Bekijk de nieuwste foto's en video's en lees de laatste informatie over dieren artikelen in Nederland. Tijdens werkdagen krijg zo snel mogelijk reactie op je vraag.

Klik hier voor contact met Zooplus.nl via Twitter.

Youtube kanaal van Zooplus.nl.

Wil je video’s over de nieuwste dierenartikelen bekijken? Dan kan je terecht op het YouTube kanaal van Zooplus.nl. Hier vind je allerlei recente informatie en leuke filmpjes. Bijvoorbeeld eentje over de nieuwste Cat Mate Drinkfontein 2 l voor je kat. Om niks te missen kan je je hier abonneren op hun YouTube kanaal.

Ga naar het Youtube kanaal van Zooplus.nl.

Neem contact op met Zooplus.nl via Instagram.

Op de Instagram van Zooplus.nl vind je leuke foto’s van allerlei soorten huisdieren. Laat je ontroeren en volg hen dan op Instagram @zooplus.nl.

Klik hier voor contact met Zooplus.nl via Instagram.

Vrienden voor het Leven

Zooplus.nl (adres)

Hart van Brabantlaan 10 Tilburg 5038 JL Nederland
Rapportcijfer Zooplus.nl Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel Zooplus.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Zooplus.nl Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Zooplus.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door M.van der Molen op 17-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Geachte mensen van Zooplus,,
Wat laten jullie mij gruwelijk in de steek. Het palletje van ons kattenluik is stuk. Een Duits sprekende mevrouw verwees mij naar Bol.Com waar ik het luikje had gekocht. "Dan moet u bij Bol.Com zijn meneer!" Hebt u dan geen nieuw palletje voor me? Nee Bol.Com meneer.
Wat een super slechtte service overkomt mij als 86 jarige man;
  • Beoordeeld door Petra Schutte op 26-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heel slechte service ik moet een rekening betalen die verrekend is met een doppel betaling die manier is echt staking ik had zeker 14; tickets ontvangen maakt niet uit of zondag of feestdag was . En echt onduidelijk verschillende betragen ik ben er klaar met ik betaal de bedrag om van de vreselijke manier af te komen
als ze met klanten zo omgaan ik was 10 jaar klant. Was...
  • Beoordeeld door J.M van Dijk op 20-04-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb telefonisch contact gehad ivm een aanmaning van het incasso bedrijf. Ik heb op verzoek van Zooplus klantenservice mijn afschrift getoond (mail) van betaling, niks meer van gehoord. Wel van incasso bedrijf dat ik nu binnen 4 dagen moet betalen. Ik heb bewijs van betaling, en wil dus dat dit binnen 4 dagen is opgelost.
  • Beoordeeld door Woters op 31-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte afhandeling. Pakket met verkeerd adres, kan en wil niks meer doen. Postnl kon en wilde ook niks doen dus nu duur pakket kwijt. Geen compensatie of wat ook. Reageren niet op mail, telefonisch ook zeer onvriendelijk en niet willen verder helpen. Zeer triest voor xo een groot bedrijf
  • Beoordeeld door casema op 27-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

allemaal zeer vervelend
Bel Zooplus.nl
013 208 20 53