Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Abonnement na drie jaar van 18,00 naar 42,00 euro. Schandalig. Nieuw abonnement kost 24 euro en nog wat. Dan maar bellen. Sta ik een uur en vijf minuten in de wacht want er zijn vijf wachtenden voor mij. Eindelijk dame aan de lijn. Het is heel druk geeft zij aan..........?????? Zij geeft aan dat abonnement automatisch naar 42 euro gaat en dat daar niets aan te doen is. Ik krijg ook niet een nieuw aanbod in de vorm van een abonnement van 24 euro. Onmiddellijk opgezegd. Dame zegt toe dat ik een mail krijg. Tot op heden geen mail ontvangen. Driemaal formulier voor opzeggen ingevuld en nog geen reactie. Commentaar op Facebook gezet en ........... is gewoon verwijderd. Ongelooflijk slecht beleid tav het te woord staan van klanten. Het lijkt erop dat deze krant moedwillig de klant niet wil horen waardoor het onmogelijk wordt om je abonnement op te zeggen. Tevens ongelooflijk dat men nieuwe klanten een abonnement biedt tegen een prijs van 24 euro(vergelijkbaar met mijn huidige abonnement) en een bestaande klant gewoon, zonder enig bericht, het abonnement van 18 naar 42 euro laat stijgen. Beschamend dat men dan ook op geen enkele manier contact maakkt op grond van de meerdere opzeggingen en gewoon geen bevestiging van de opzegging stuurt.Lees alle beoordeling van Noordhollands dagblad Klantenservice (16)
Meld hier je klacht ook!Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
https://www.consuwijzer.nl/doe-uw-melding-bij-acm-consuwijzer
Al weken worden pakketjes linea recta naar het afhaalpunt gebracht. De bezorger zegt: niemand thuis, wat keihard gelogen is. Heb de laatste keer 3 uur bij het raam gezeten, geen postbode gezien!!!
Telefonisch klachten indienen levert niets op, de bezorger wordt er niet op aangesproken want het gaat gewoon door. Betaal 7,25€ maar mag zelf met een immens groot en zwaar pakket gaan sjouwen want Postnl heeft als beleid GEEN NABEZORGING!!!
Shitbedrijf, shitservice en shit klachtendienst.
Heb nog een extra klacht ingediend bij ACM CONSUWIJZER. Moeten jullie ook doen.
Een energiebedrijf die anderen laat werken, zodat het henzelf geen energie kost. Gewoon een telefoonnummer vinden, bellen, keuzes maken, ontaard in een continue stroom aan verwijzingen en reclames naar de website en Faq. En ben je bij de juiste keuze, wordt na hun monoloog (ook weer reclame en afleiding) gewoon opgehangen. De trant is bij veel bedrijven dat ze feitelijk niet meer klanten willen spreken, wel pretenderen klantvriendelijk te zijn, maar niet inzien dat dat niets te maken heeft met ingesproken verwijzingen en niet functionerende systemen. Alles is zo ingericht om maar niemand meer te spreken. Lang leve de kleine bedrijven, die nog begrijpen dat klantcontact belangrijk is. Budget energie kost mij enorm veel negatieve energie om gewoon iemand aan de lijn te krijgen. Ze zullen ooit wel eens terugbellen, maar dan op het verkeerde moment.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Ik heb laatst een keer gebeld voor een vraag omtrent een van onze abonnementen. Eerst 15 minuten in de wacht…wat me dus 15 euro kost. Vervolgens netjes geholpen. Maar ik kan echt maar dan ook echt niet begrijpen dat ik 21 euro moet betalen voor een 21 minuten wachttijd/gesprek!!!! Terwijl we al jaren klant zijn en werkelijk alles bij kpn hebben ondergebracht. Bijzonder frustrerend dit????Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Mvg Chantal Driessen
zo goed als het product IKEA is, zo bedroevend is de klantenservice!!!, de bereikbaarheid is gewoon beneden peil!!Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Heb geprobeerd om via de chat te communiceren, echter na 4 x 4 minuten gewacht te hebben, ondanks de tekst:
om een ogenblik, er wordt een beschikbare medewerker gezocht, werd de chat sessie 4 x beëindigd, wegens het niet beschikbaar zijn van een medewerker. verder was mijn geduld ook niet meer beschikbaar.
Alsnog de klantenservice gebeld, er ontbraken n.l. 2 werkbladen van mijn keuken, dat kon de medewerkster ook zien ( gelukkig), en zij zou het transportbedrijf bellen, en mij op de hoogte brengen over het hoe en wat.
Nu anderhalve dag verder nog niets gehoord.
ondanks alles, toch met vriendelijke groet,
Patrick Simonis
I went to enroll my self and I was treated very poorly, discriminated and racist by one of your employeesLees alle beoordeling van Gemeente Apeldoorn Klantenservice (1)
Bel meteen contact -> na 30 minuten nog steeds geen contact.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Belachelijke service van KLM, waarvoor je ook nog betaalt.
Jammer dat er geen cijfer lager dan een 1 is uit te kiezen.
Ik wil niet chatten twitteren of bellen.Lees alle beoordeling van Nederlandse Staatsloterij klantenservice (13)
gewoon een email of een tekst veld zoals dit. Zoals het al jaren overal prima werkt.
Ik krijg code 5053 als ik mijn email wil veranderen. Maak ticket aan en los op.
NEE. natuurlijk niet. Eerst 100 menu's door Google om hier uit te komen.
prutswerk!
Mijn vrouw Krijg uit het niets een brief dat gegevens van haar niet kloppen. Er schijnt diverse malen tevergeefs contact met har opgenomen te zijn, Hoe dan ?Wij , zij weten van niets. Mijn vrouw moet bellen naar een nummer in de brief. Zij heeft vandaag gebeld rond tien uur, krijgt een bandje dat het wel druk is en dat het ongeveer een kwartier gaat duren. Heeft ruim 43 minuten gewacht en toen kwaad de lijn verbroken. ( ik heb hier een scherm afdruk van en een geluidsopname van die lieve mevrouw die telkens verteld dat haar collega's het druk hebben. Al met al een hoop tijd verloren, frustraties en alsnog geen antwoord of iets kunnen regelen. In de brief staat dat zij als zij niets doet dat dan de relatie wordt wordt opgezegd. Al met al een schande ben dit na 42 jaar niet gewend. Ps, de brief vonden wij ook zeer onvriendelijk. Nogmaals schandeLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Denk dat nu de bank weer aan zet is.
Ik kreeg bij telefonische vraag een snel en adequaat antwoord, dank.Lees alle beoordeling van Gemeente Amersfoort klantenservice (5)
Ik ben heel erg boos ofwel laaiend. Ik ben al 17 dagen aan het bellen 0m iemand van booking.com te spreken te krijgen.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ik krijg alleen maar dezelfde bandjes , we hebben het erg druk en blijf vooral uren aan de lijn hangen.
Ik wil na 17 dagen mijn geld terug van mijn geannuleerde reis. Wanneer gaat dat gebeuren?????????????
prima service alleen trouwe lange klanten beter belonenLees alle beoordeling van Centraal Beheer Zorgverzekeringen Klantenservice (2)
Onbereikbaar! Om depri van te worden!Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
Irritant dat ik geen klacht over bedorven mosselen met foto via e-mail kan indienenLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Vreemd mijn klacht was veel langer ,waarom is die ingekort wat een brutaliteit[ op 2-0902021Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
kan je nagaan dat post.nl geen verantwoording neemt over zijn eigen bedrijf .
Beroerde bezorging: vaak veel te laat op zaterdag vaak niet compleet . Vandaag helemaal niets. Klantenservice is niet bereikbaar: "Probeer het later nog maar eens". Ook daar blijkbaar op bezuinigd. Het einde van vijfenzestig jaar Volkskrant lezen komt in zicht.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
De bezorging in 2021 is waardeloos. Onregelmatig, niet op de afgesproken wijze door de brievenbus. Op bezorgklachten wordt aangeleerd begrijpend gereageerd , als je ze na 8 minuten aan de lijn hebt, maar er gebeurt niets. Nabezorging vindt niet plaats. Ook al bel je opnieuw, geen aktie. Zelfs een dag later niet. Abonnement omzettten naar digitaal, pakt het "systeem niet" .Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Wat rest ..... opzeggen. Oh en dus ook voor de volkskrant want de bezorg-geen- service doet alle kranten.
hele week geen krant ontvangen, Gelderlander niet te bereiken, slechte serviceLees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Recente storingen, 30/07/21, 01/08/21, 04/08/21 en nu 04/09/21 op deze laatste datum duurt de storing al meer dan 2 uur.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
De klantendienst is druk bezet de wachttijden kunnen oplopen tot 15 minuten, dat was de melding om 11.05u
Momenteel is de bezorging niet goed. Er schijnt een vervanger te zijn voor de zaterdagkrant. Ik heb nu al 3 weken geen zaterdagkrant ontvangen en dat vind ik niks. Ik word verwezen naar de digitale krant maar ik wil een papieren krant in mijn handen hebben !! Ik vertrouw erop dat ik volgende week (11 september) de krant wel krijg. Als dit zo door blijft gaan zeg ik het abonnement op (na ruim 50 jaar geabonneerd te zijn)Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
De krant wordt niet meer bezorgd. Je moet het maar ophalen ergens in de wijk uit een krat krijg je na ruim een maand te horen!Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Krijg uit het niets een brief dat gegevens van mij niet kloppen. Er schijnt diverse malen tevergeefs contact met mij op te zijn genomen. Ik weet van niks. Moet bellen. Ik bel naar het nummer in de brief. Half uur in de wacht: nog niet aan de beurt. Vervolgens bel ik naar het algemeen klantenservice en blijken jullie telefonisch vandaag niet bereikbaar omdat het te druk is. Jullie dreigen in de brief met het opzeggen van producten.Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Top gedaan!
Breng boodschappen naar theaterplein 5 te BarneveldLees alle beoordeling van Plus Supermarkt Klantenservice (31)
KLACHT#Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Zeer slecht geholpen. wil overstappen van kpn .
help desk snap niks van mijn vragen en wil ook niets doen zodat ik internet en tv kan kijken.
Zal nu 2 weken zonder zitten .Echt balen met kinderen in huis .
Ik wil graag jullie een kans geven maar wordt lastig.
Hopelijk Krijg ik antwoord #ben benieuwd.
Groet Fam van Hooijdonk
Nb. Als jullie niet kunnen leveren zoals aangegeven dan zie ik van de order af.
We sturen iets op. Krijgen we 1 week later ongerepareerd terug.Lees alle beoordeling van Belsimpel Klantenservice (17)
Stuur je bewijs via twitter/facebook of mail.
moet je minimaal 4 uur wachten op een reactie....
telefoonnummer zo weggewerkt dat hij niet te vinden is.
We were supposed to receive the delivery two days ago, but no one even bothered to call and warn that there would be no delivery. The support service is not available by phone, on social networks, or on the website. My husband had to go to ikea! And what have we been told? Wait, they will call you, but no one called back! We also found that the previously shipped cabinet was missing bolts. Ikea well, how is that? Today we will come to the store again to demand that we do at least something to rectify the situation!Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Ik wil weten of je met een Vodafone prepaid nummer in het buitenland kunt bellen.Lees alle beoordeling van Vodafone Klantenservice (39)
Een 1 onmogelijk om met jullie contact te krijgen. Slechtse service ooitLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
50 minuten aan de lijn in de wacht .Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
En die buitenlander man .Weet niks kan niks .
Geen wonder dat men klaagt .
Waar zijn de nederlandse postbodes die wel hun werk goed doen .
Ik ben er echt klaar mee ik kan niet eens mailen, bellen is kei duur. Ik wil gewoon mijn plankje die hier al 4 dagen had moeten zijn. Ik snap niks van die klantenserviceLees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)