Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Satara, heeft mij uitstekend goed geholpen, hartelijk dank daar voor. De andere twee jongens hebben mij ook goed geholpen.Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
Heel slecht bereikbaar; zou teruggebeld worden door een manager,maar helaas niets van gehoord. Bijna 2 weken geen krant gehad en zou vergoed worden. Wat blijkt, het scheelde € 4,50. Het kostte mij aan losse krantenLees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
€ 23,30. Wat een service voor 50 jaar!!! Klant. In een woord waardeloos. Stentor : NEEM EENS CONTACT OP.
Geen kontakt te krijgen, wel abbonement maar niemand te spreken als je geen krant hebt gehad.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
I have tried for days at many different time but cannot reach Klantenservice - ever! It's always "too busy".Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)
I have a probelm that needs sorting out .
Why bpther to give the option of calleg?
Eindeloos wachten aan de telefoon voor persoonlijk met de klantenservice... lukte het mij niet met de klantenservice om mijn vraag op te lossen. Klantenservice legt mijn vraag voor op een andere afdeling (abonnementen) en belooft dat die mij binnen 3 werkdagen terug zouden bellen. Is niet gebeurd...Na 5 dagen een email waarin ik geen antwoord krijg op mijn vraag. In de mail wordt mij geadviseerd, wanneer ik nog vragen had, weer contact op te nemen met de klantenservice!! Vreselijk geïrriteerd ben ik en dan wordt ik ook nog eens gebeld door een call centrum voor een 'leuke aanbieding'Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
heel goed wordt super geholpenLees alle beoordeling van Anderzorg Zorgverzekeringen Klantenservice (10)
Het is nu 18.30 uur diverse malen gebeld en steeds afgebroken ik denk dat ik bij elkaar zo'80 min heb gebeld nu op dit moment ook weer verbroken ik wil graag vragen hoe komt dat . Mijn geld is ook duur wie moet dir betalen ik nou dat vind ik niet fair. hen valt me heel erg tegen dat ik iedere keer bij er is nog 1 wachtende voor u en hup daar word ikj weer verbroken . graag hier AANDACHT VOOR met een vriendelijke groet kan ik bepaald niet zeggen sorry. . Misschien kan mijn vraag zo beantwoord worden ben ik nou telfort of tiscali dat wil ik graag weten . Als er een moment is bericht mij dan even bvd ,.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
De krant word op zaterdag al een jaar niet of veel te laat bezorgd (ongeveer 50% niet en 50% te laat). Ik heb dit steeds gemeld en het enige dat er gebeurt is dat ik mijn aboonement ieder keer een dag later hoef af te rekenen. Dit is volsterkt onvoldoende!! Juist op zaterdag is het krijgen van de krant op tijd heel belangrijk. Het veroorzaakt zware ergernis als de krant niet of veel te laat komt!! Er is ook niemand bij de Volkskrant die mij hierover te woord kan of wil staan. Nog even en ik zeg het abonnement op.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Zeer slechtLees alle beoordeling van Hans Anders Klantenservice (17)
Krijg een mail dat mn zonnenbril klaar is 3 dagen half uur rijden naar Anders kom ik daar is mn bril er helemaal niet hou die klotenmails bij je
Geen mailadres te bekennen
Waardeloos
OnbereikbaarLees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (MKB) (2)
Ik heb al 40 jaar de volkskrant en zou hem eigenlijk ook de komt 20-30 jaar nog willen lezen, maar........Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Er wordt niets met klachten gedaan, Na herhaaldelijk melden dat krant niet bezorgd is, toch maar eens gebeld.
Dan is buurt een "brandhaard" , zou binnen twee weken geregeld zijn (voor de eerste van de volgende maand). Er verandert niets. De krant is altijd minimaal een uur te laat en erger nog de helft van de keren wordt de zaterdagkrant niet eens geleverd.
Weer gebeld dan wordt de klacht verandert in een ernstige klacht. vervolgens gebeurt er weer niets.
Men neemt zelfs niet eens de moeite om contact op te nemen. Wat een slechte dienstverlening (bij zo'n goede krant!!)
Rest me niets anders dan mijn abonnement op te gaan zeggen en vooral maar de media opzoeken, Dat zal wel het enige zijn waar men gevoelig voor is
Geen krant op vak adres en nu ook niet op het huis adresLees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)
Na ruim 50 jaar abonnee te zijn geweest bekruipt mij de neiging om mijn abonnement te beeindigen vanwege de slechte bezorging. Al geruime tijd doe ik elke dag melding, dat ik geen krant heb ontvangen. Deze moet dagelijks voor 07.00 bezorgd worden maar is om 08.00 uur nog niet bezorgd, In wat voor tijd leven wij tegenwoordig ! Blijkbaar heeft het Dagblad van het noorden voldoende abonnee's.Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
Onbereikbaar , komen nooit terug op een berichtje , dit zelfs voor platinum members , wat een schandaal . Vlieg je naar Rome wordt er even gezegd ze staken in Rome dus bagage hebben we niet mee genomen . Verder geen bericht meer , best makkelijk denk om even een berichtje te sturen van “ u bagage is onder weg “ nee zelfs dat niet en verder onbereikbaar .Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Nou mooi lulligLees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)
zaterdag bel ik met klantenservice dat de krant niet is bezorgd.
ik moet wachten tot half 12
Is de krant er dan nog niet dan moet ik weer bellen . Ja lekker hoor, de klantenservice is om 12 uur gesloten!!!!
En natuurlijk is de krant niet gekomen,
Ook zondag niet!!
Bel ik vandaag, krijg ik alleen een stom bandje die zegt dat de krant zo snel mogelijk wordt nabezorgd.
Wat heb ik daar aan ???? OUD NIEUWS!!!
Daarvoor hebben wij toch geen weekend abonnement genomen.
Hallo dit is de derde keer dat ik u vraag om mij mijn bingokaarten toe te sturen . Tweemaal is mij toegezegd dat dit binnen een bepaalde tijd ging gebeuren , wanneer dit nu weer niet gaat gebeuren overweeg ik om mijn lot op te zeggen. Mvg.Lees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)
slecht bereikbaarLees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
en alleen bereikbaar met een bevestigingsnummer. Dit is ook de reden voor het bellen die heb ik niet ontvangen
KLM is niet te bereiken en verbreken de verbinding. Via WhatsApp of Messenger ook niet te bereiken binnen 48 uur. KLM is meester in het verstoppertje spelen en de klant afhouden.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Hele slechte service. In maart mijn abonnement opgezegd. Daarna iedere maand gebeld, gechat en een brief gestuurd omdat ik geld terug krijg. Iedere maand krijg ik een SMS dat mijn tegoed verrekend wordt met de volgende factuur. Hoe idioot.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Ik ben het zo zat. ik ga de consumentenbond inschakelen.
Ik word helemaal hels dat ik wanneer ik ook bel , ik NOOIT een mens van vlees en bloes AAN DE TELEFOON KRIJG.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Ik wil geen compensatie, ik wil CONTACT, onze krant wordt al maanden niet of slecht bezorgd en ik kan hier geen reden of oorzaak voor krijgen.
Ik ben er helemaal klaar mee, ik zeg mijn abonnement bij deze op!
We moeten de krant om de haverklap toch al kopen omdat deze niet bezorgd wordt.
Wat een slechte service van jullie!
Er worden diverse contactmogelijkheden aangeboden om contact op te nemen met de Kruidvatorganisatie. Echter wat ik ook probeer een emailadres dat vermeld staat, namelijk contact@kruidvat.nl krijg ik per ommegaande terug.Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
"Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
contact@kruidvat.nl (contact@kruidvat.nl)
Het bericht is geweigerd door het domein van de geadresseerde omdat het e-mailadres van de geadresseerde niet voorkomt in de adreslijst van het domein. Mogelijk is het adres verkeerd gespeld of bestaat het adres niet. Probeer het probleem op te lossen door een of meer van de volgende handelingen uit te voeren etcetc"
De wachttijdLees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Is abnormaal lang en ook het snel contact wordt helemaal niet beantwoord en
Jumbo weigert om boodschappen gratis te geven wanneer 4e in de rij. Medewerkers van Jumbo vertellen de actie niet te kennen. Jumbo filiaal leiding lost het niet op. Jumbo hoofdkantoor antwoordt in deze kwestie waarin zij zich zelf niet aan de voorwaarden houdt, niets te kunnen doen.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Wat een gedoe om de klantenservice aan de lijn te krijgen. Ben al twee dagen bezig en krijg steeds hetzelfde riedeltje te horen. Veel wachtenden voor u , zie ook de site.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Ja maar mijn vraag staat er niet bij dus dat schiet niet op.
Ik wil gewoon iemand aan de lijn. Dus vraag ik nu om mij via de mail te bereiken.
Zeer moeilijk contact krijgen.Lees alle beoordeling van Leidsch Dagblad Klantenservice (10)
Dagen aan het BELLEN contact te krijgen met de klachten lijnLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Duurt veel te lang
WAT EEN BEDRJF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BAH !
46 minuten wachttijd eer er wordt opgenomen om een eenvoudige vraag te stellen, dan nog eens 5 minuten wachten om het antwoord te krijgen .Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Geen service !!!
Beoordelingscijfer onder nul. Maar blijkbaar ben ik niet alleen, enkel er wordt door TUI ook niets aangedaan!
Ik heb vandaag gebeld voor een omruil en ik kreeg een onbehulpzame vrouw aan de telefoon en vervolgens sluit ze het gesprek met een onprofessionele manier af!Lees alle beoordeling van BCC Klantenservice (15)
Als klant hoor je niet zo behandelt te worden of heb ik het mis. Ik koop graag bij de BCC maar na vandaag heb ik mijn twijfels over de toekomst.
Ik zou graag PERSOONLIJK contact willen met de klantenservice.........om mijn volgende vraag te stelllen:Lees alle beoordeling van Het Parool Klantenservice (16)
AANGEZIEN IK ZATERDAG 25 sept. GEEN PAROOL HEB ONTVANGEN, WIL IK DEZE ALSNOG ONTVANGEN, dus NIET
dat mij abonnement 1 dag verlengd wordt.
Zeer slechte ervaring met het CAK ze reageren nergens op.Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)
ook niet op aangetekende brief.
telefonisch ook een ramp.
tevens treitergedrag