Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door van der Waals op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

boeking niet juist gedaan en daarna niet meer te bereiken
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door John Doorzon op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

KLM klantenservice, al onze medewerkers zijn in gesprek, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen.
Uren en uren naar deze zin zitten luisteren ( ik heb onbeperkt beltegoed)
Er is gewoon niemand meer opneemt callcenter daar. Ik krijg bij bellen ook een rare beltoon, alsof je
doorverbonden wordt met Verweggistan waar vervolgens iedereen pleite is.
Ze kunnen er net zo goed mee kappen met het nummer 020 4747747, er is niemand, ze doen wel alsof maar je wordt gewoon belazerd.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Y Haszonics op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Telefonisch onbereikbaar!!
Ben klant bij jullie en wil een werknemer spreken.
Jullie hebben mijn gegeven, bel mij terug.
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Leidsch Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door C. Zwetsloot op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leidsch Dagblad Klantenservice is: 1.6)

Onbereikbaar,
Heb vandaag 22-09-2021 geen krant ontvangen.
Bij eerdere klachten over de bezorging blijkt ook de klantenservice onbereikbaar te zijn.
Lees alle beoordeling van Leidsch Dagblad Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Andrea van Boxtel op 22-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Wij zijn al 9 maanden niet tevreden over de bezorging. Schandalig hoe laat de krant komt. Nu is het 10.15 nog geen krant. je kunt bellen en mailen maar er wordt niks aan gedaan. Zelfs ooit een grote mond gehad van de klantenservice. Doe er iets aan naar ruim 35 jaar klant. Zou graag een duidelijk antwoord krijgen. Vorige week kregen we een mail de krant wordt later bezorgd. Was niet voor ons bestemd kregen we een uur later. Die mail kunnen wij wel iedere dag krijgen. Diep en diep triest.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Rooij op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Jammer dat je niet minder dan een 1 kan geven.
Zijn al meer dan 5 weken aan het tobben met de bezorging.
Vaak veel te laat (vandaag pas om 9.15 uur, op zaterdag was het zelfs 10.30 uur),
helemaal niet bezorgd of gewoon half in de brievenbus gepropt.
Als je dan al weg bent weet iedereen dat je niet thuis bent of kunnen hem zo
uit de brievenbus trekken.
Regelmatig via internet een klacht doorgegeven, maar dacht vandaag ik zal eens bellen.
9 keer geprobeerd over te hele dag verspreid. De laatste keer heb ik 15 minuten in de wacht gestaan. Toen was ik het echt wel zat en heb opgehangen.
De krant gaat zeker 3 van de 5 keer ‘s avonds zo de papierkliko in.
Zonde van het geld.
Ik overweeg dan ook om het abonnement op te zeggen.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Hollandsnieuwe Klantenservice

  • Beoordeeld door J E Dekker op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hollandsnieuwe Klantenservice is: 1.8)

Ben een vrouw van 71 jaar met een abb bij Hollands Nieuwe. Vandaag telefonisch contact gehad over het verlengen van mijn Abb. Daar het als oudere al wat lastiger is om dit soort zaken te regelen, heb ik gesproken met een medewerkster die mij op dat moment niet verder kon helpen omdat ze niet in het systeem kon komen. Adviseerde om in de middag terug te bellen! Nadat ik alle nummers heb geprobeerd (en niet lukte!!) ben ik inmiddels boos en verbijsterd!
Lees alle beoordeling van Hollandsnieuwe Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Belvilla Klantenservice

  • Beoordeeld door A. op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belvilla Klantenservice is: 1.1)

Zeer slecht bereikbaar. Op normale openingstijden van de klantenservice (15.41) vertellen ze dat ze gesloten zijn. Als je ze eindelijk te pakken krijgt schepen ze je af met een smoes en belofte je terug te bellen, maar doen dat niet. Zeker als je als huurder in de problemen zit omdat de verhuurder 10 minuten voor de aankomst de boeking annuleert...
Lees alle beoordeling van Belvilla Klantenservice (14)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door C.Smit op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.3)

uren geprobeerd te chatten aantal wachtenden loopt op.
Probeer account wat ik eigenlijk niet heb maar toch mail van ontvang op te heffen
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)

Beoordeling voor: Vandebron Klantenservice

  • Beoordeeld door inge op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vandebron Klantenservice is: 1.1)

Meer dan 60 minuten getracht contact te krijgen. Onmogelijk.
Des te meer een reden om over te stappen naar een andere leverancier.
Lees alle beoordeling van Vandebron Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Mark Kuipers op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Na het lezen van onderstaande berichten was er niet veel hoop bij mij. Maar na een minuut of 5 werd er opgenomen. Bestelling was zeer snel gevonden, En toezegging dat bedrag + kleine compensatie zou worden terug gestort.
Dat is dus nog even afwachten, Maar tot nu toe valt het me niet tegen.
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk Staps op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Punt 1: Bij boeking geen vraag gehad of ik in het bezit ben van een senioren voordeelpas (welke ik dus wel heb) anders had ik 30 euro extra korting gehad. Was trouwens ook nergens op jullie site te vinden. Toen ik erachter kwam kreeg ik te horen dat ik te laat was want ik had volgens de persoon die ik aan de lijn had ik binnen 14 dagen na boeking daarover moeten reageren. Hoe kan ik binnen 14 dagen reageren als ik pas 10 dagen voor aanvang van mijn vakantie op Center Parcs daar bericht over krijg?
Punt 2 : Waarom moet ik voor mijn hond betalen (ook extra schoonmaakkosten) terwijl er een huisje verder een familie zat met 2 honden die voor de honden niets extra's hebben hoeven te betalen? Geen toeslag omdat ze honden bij zich hadden en ook geen extra schoonmaakkosten daarvoor.
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door wissink op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

heb meermaals gebeld dat er een of twee keer per week geen krant wordt bezorgd
kan dit zien op de camera s
ik baat hier ontzettend van
ook dat je helemaal geen persoonlijk contact krijgt
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Willem Timmer op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

IK zoek een ADRES om een BRIEF te sturen aan directie klanenservice. NERGENS te vinden
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door verhage op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 8 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

bestelling gehad, missen 2 pakjes rosbief voor op brood
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Gvdijk op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Van af januari tot nu toe 2aal de krant niet gehad en steeds gebeld 0 resultaat alleen gelul van vervelend en begrip daar schiet ik heen donder mee op ben al 54 jr abonnee en dit moet snel stoppen anders stop ik dit abonnement eenzijdig en haal mijn geld terug ik voel me opgelicht door jullie bahh wat een organisatie
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk Vorstenbosch op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Gewoon slecht!!!
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Sonja Korving op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Zeer slecht, ik krijg op geen enkele manier kontakt met jullie, over mijn niet geleverde bestelling. Ook de mail word niet beanrwoord.
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door E.rigter op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Hele dag geprobeerd te bellen,niet mogelijk!( dit ivm annulering vakantieadres,wat moet binnen 3 dagen,waaronder weekend)lekker dan!!!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door Nel Groeneveld op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Ik probeerde via (het dure telefoonnummer!!!) jullie te bellen. Krijg te horen dat het gesprek opgenomen wordt en na een tijdje gewacht te hebben hoorde ik niets meer, kwalijke zaak
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Haarlems Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Mady op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Haarlems Dagblad Klantenservice is: 1.4)

Sinds begin juni(!!!) Heb ik problemen met de bezorging van het HD. De krant steekt half in de brievenbus, waardoor hij bij regen nat wordt of het tocht door de half openstaande klep. Of hij ligt op het pad voor mijn deur. Of hij is gescheurd. Of een stuk krant is ligt in mijn tuin. Of hij wordt niet bezorgd, zoals weer vandaag. In het begin heb ik elke dag gebeld (nadat ik minimaal een half uur aan de lijn hing). Daar vertelden zij mij dat de klacht eerst moest "escaleren" en daarna er wat mee zou worden gedaan. Ook geen reaktie. Toen ben ik naar het HD op het Stationsplein gegaan, waar ik vriendelijk ven ontvangen en zij verzekerden mij dat het probleem definitief zou worden opgelost. Ik kreeg een lange email van het Noord Hollands dagblad waarin werd geschreven dat het probleem nog niet was opgelost. Ik stuur nu bijna elke dag een online bezorgklacht. Soms is de krant wél in zijn geheel door de brievenbus en dan weer dagen niet. Ik ontvang ook zo af en toe €1,71 op mijn rekening gestort, maar wat heb ik daaraan, niets? Hoe nu verder!!!!!
Lees alle beoordeling van Haarlems Dagblad Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Drogisterij.net Klantenservice

  • Beoordeeld door J A van Haren op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Drogisterij.net Klantenservice is: 1)

Zij blijven na herhaaldelijk verzoek tot uitschrijven reclame mail sturen zeeeeeeeer irritant. Wel duidelijk aangeven voor mogelijkheid tot uitschrijven maar nooit reageren.
Lees alle beoordeling van Drogisterij.net Klantenservice (1)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Z op 19-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Bestelling is geplaatst en betaald, maar nooit doorgekomen bij restaurant. Restaurant geeft aan dat er een storing is, maar de website en app blijven gewoon in de lucht, geen melding van storing bij klanten. Geen contact mogelijk met klantenservice, continu telefoon in gesprek. Klant zonder eten en geld weg.
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Wildeboer op 19-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Diverse keren (geprobeerd) telefonisch contact te krijgen met de klantenservice. We ontvangen de krant vaker niet dan wel en als ie komt is het vaak in de middag. Als het al lukte om contact te krijgen is het excuus dat er geen bezorgers zijn te vinden. En dat de krant gecrediteerd zal worden. Maar daar heb ik toch geen abonnement voor. Stop dan met het verkopen van abonnementen van papieren kranten!!
De klantenservice is heel slecht bereikbaar en aan de keuzemenu heb je niets.
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door J verhaar op 19-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

De chabot of hoe je t ook noemt snapt niks van wat ik wil en ik krijg alleen onzinnige antwoorden en vragen...ik wil gewoon een cadeau als vaste klant, iedereen met een nieuw contract krijgt die, of bij verlengen van contract. En ik kan alleen naar jullie bellen op 0900 nr, dus moet ik zelf betalen. Ik wil ook gewoon een cadeau als vaste klant.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: Stadgenoot Klantenservice

  • Beoordeeld door erttimm op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Stadgenoot Klantenservice is: 1.4)

-10 verschikkelijk slechte klantenservice
Lees alle beoordeling van Stadgenoot Klantenservice (13)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Johannes Blok op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Vanwege Corona onze vlucht voor de vierde keer opnieuw moeten boeken, de ene keer wat beter geholpen dan de andere keer.
Vandaag 19 september opnieuw geboekt en wat een geweldige ervaring was dat, Eva de medewerkster die ons heeft geholpen was fantastisch.
Geen moeite was haar teveel en op elke vraag kregen we een duidelijk antwoord, met heel veel moeite en geduld heeft ze een geweldige vlucht naar Las Vegas geboekt voor ons.
Heel veel dank aan Eva en aan KLM dat ze zo'n fantastische medewerkster in hun team hebben.

Groet,
Jan Blok
Marja van der Gaag
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Berken op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

Zeer slechte bereikbaarheid van de klantenservice
en de krant komt te laat
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Ko Jansen op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

De bezorging is een ramp!! Meerdere keren geen krant!
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door c.vernooij op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

slechte bezorging op zaterdag...we willen de krant iedere dag ontvangen en vooral in het weekend!
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)