We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Het Parool ? Laat ons je ervaringen met Het Parool weten!
Beoordeel Het Parool .
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Het Parool ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Schrijf je liever een brief naar de klantenservice van Het Parool? Gebruik dan ondertsaand adres:
Je kunt contact opnemen met Het Parool via een contactformulier. Normaal gesproken krijg je binnen twee dagen een reactie van de klantenservice. Klik op onderstaande link en scroll op de pagina van Het Parool naar beneden tot je een button met de tekst "Stuur een e-mail via een formulier" ziet. Klik op deze button en het contactformulier verschijnt.
Ga naar het contactformulier op de website van Het ParoolZoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Het Parool? Van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 19:00 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.
Klik hier voor contact met Het Parool via Facebook Messenger.Lees op de website van Het Parool de veelgestelde vragen:
Je kan vragen en antwoorden per onderwerp aanklikken. Bijvoorbeeld:
Stel je vraag aan de klantenservice van Het Parool via Twitter, @Webcare_Parool. Je ontvangt binnen een uur reactie van de klantenservice.
Klik hier voor contact met Het Parool via Twitter.Liever bij de tijd met Facebook? De highlights van de papieren krant vind je ook hier. Het Parool ververst steeds alle content, met nieuws, foto’s, video’s, belangrijke updates en alles waar jij interesse voor hebt. De Facebookpagina van Het Parool kun je vinden via onderstaande link.
Klik hier voor contact met Het Parool via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 16 beoordelingen.
Ik wilde een jaarabonnement op de zaterdagkrant -papier en dagelijks digitaal- afsluiten en dat in 1x betalen.
Dat blijkt sinds dit jaar niet mogelijk.
Heel erg vreemd vind ik dit! Valt op geen enkele manier over te praten.
Ik kan niet worden doorverbonden met iemand die mij kan vertellen waarom dit niet mogelijk is.
Jammer, ik neem dus geen abonnement op het Parool.
Tot 2 maal toe getracht informatie te verkrijgen over een ets van het Parool uit 1945 over de illegale verschijning in die tijd. GEEN enkele reactie binnen 3 dagen krijgt u antwoord, gewoon onbeschoft!!
Ik heb mijn abonnement opgezegd. Dit kon online en werd per e-mail aan mij bevestigd. Desondanks blijft de abonnementsfactuur na afloop van het abonnement van mijn rekening afgeschreven. Ik krijg herinneringen waar ik niet op kan reageren ("antwoorden worden niet gelezen" , zit op de mail). Een telefonische klacht is niet mogelijk. Je wacht lang op een verbinding en tussendoor wordt je gevraagd of je liever mee wilt doen aan enquêtes. Als je iemand aan de lijn hebt, pakken ze het e-mailadres op en zeggen ze dat iemand de zaak zal onderzoeken. Nu wacht ik op de volgende lading en dan de volgende herinnering.
Vanaf 17/12/2021 abonnee , tot nu toe de drie weekend kranten niet ontvangen, Parool niet bereikbaar.
Geen vertrouwen dat dit ooit goedkomt. Dus opzeggen contract met Parool.
feedback aub
Krant in de afgelopen weken al 4 keer niet bezorgd.
Op 1 van mijn meldingen is geen reactie gekomen.
Telefoon wordt niet opgenomen.
Volgens berichtgeving zou maandbedrag later afgeschreven moeten worden om gemiste kranten te compenseren. Niets van gemerkt.
Niet de indruk dat iets met mijn klachten gedaan wordt.
Kan er niet van op aan dat er een krant is aan het einde van de dag.
En dan het vooruitzicht dat het binnenkort een ochtendkrant wordt.
Zeker geen verbetering wat mij betreft. Bovendien: wordt die dan wel bezorgd?
Denk er ernstig over na de krant op te zeggen.
Ik verwacht betere service maar dat is blijkbaar niet mogelijk.
Ik zou graag PERSOONLIJK contact willen met de klantenservice.........om mijn volgende vraag te stelllen:
AANGEZIEN IK ZATERDAG 25 sept. GEEN PAROOL HEB ONTVANGEN, WIL IK DEZE ALSNOG ONTVANGEN, dus NIET
dat mij abonnement 1 dag verlengd wordt.
Heb vanmorgen gebeld met Adrie vanwege het feit dat mijn abonnement i.v.m. vakantie geschorst zou worden van 3juli 2021 t/m 31 juli.,bevestiging gekregen van Carmen Vriesema . Nu zag ik vanmorgen dat er 26.00E van mijn rekening is afgehaald voor 25 kranten maar ik heb al vanaf vrijdag 2 juli geen krant ontvangen. Deze mijnheer heeft mij verzekerd dat alles verrekend zou worden. Nu krijg tot mijn stomme verbazing weer een mail van Carmen Vriesema dat de schorsing vandaag ingaat t/m 31 juli. Ik wil hebben dat het in orde gemaakt wordt en alles verrekend wordt ander zal ik genoodzaakt zijn wegens nalatigheid mijn abonnement op te zeggen,
Mw. van de Laak
Voor de zoveelste keer zaterdag krant niet ontvangen.
Mailbox zit vol met excuusbrieven.
En zoals altijd is er niemand te bereiken.
Zelf de mensen die nieuwe abbonees staan te werfen , beamen dat de bezorging
Een ramp is.
Nieuwe abbonees, je kunt de bestaande niet eens bedienen
Slechte service
belachelijk dat de klantenservice niet langer open is. We leven niet meer in 1999 toen alles om vijf voor vijf dichtging.
een beetje klantvriendelijk bedrijf is tussen 8 en 20 uur bereikbaar.
Heb sinds 9 werkdagen proefabonnement op Parool. Tweede zaterdag wederom niet ontvangen. Ik word regelmatig gebeld en/of krijg e-mails of ik een definitief abonnement wil nemen tegen "aantrekkelijke" voorwaarden.
Ik denk dat jullie je geld beter kunnen concentreren op de bezorging.
Proberen klanten te werven voor een krant die zelfs in de verkoopfase al niet bezorgd wordt is zinloos!
Vervolgens dan onbereikbaar zijn door een niet gepubliceerd e-mail adres helpt ook niet.
Ik heb alleen een opmerking/vraagje over de bezorging:
1) bezorgen jullie alleen weer illegaal????
2) drukken jullie alleen bewijsnummers (dat is het bewijs voor de adverteerder, dat de advertentie geplaatst is)?????
Wat wil het geval: dit is de zoveelste keer, dat we het Parool op zaterdag niet ontvangen hebben. Voor de goede orde:
1) we hebben alleen een zaterdag abo op t Parool
2) dus wel - dankzij jullie - direct toegang tot de digitale versie
3) we hebben een volledig abo op de VK en die ligt elke dag op tijd in de brievenbus, dus chapeau voor de VK bezorger
Goed weekend en succes met de bezorging
Het telefonisch kunnen bereiken van uw klantenservice via een call center en dan weer een ander nummer om iets kwijt te kunnen over de bezorging van de krant, is omslachtig, niet efficiënt en duur voor mij als abonnee. Bovendien komt aan het eind van het het telefoongesprek de mededeling dat een persoonlijk gesprek op dat moment niet mogelijk is.
Ik heb ernstige bezorgklachten, elke keer trouw via de website de klachtenlijn ingevuld,, een email gestuurd, maar de krant reageert niet.
Met vorenstaande gedoe houdt je de abonnees echt binnenboord
Je kunt bellen naar de klantenservice zoveel als je wilt. Het resultaat is, dat je geen spat verder komt.
Krant niet bezorgd. wilde ik even doorgeven.
Slecht. Website werkt niet goed, en dan kun je nergens je klacht kwijt. Steeds in de bekende rondjes verwijzen.
Ik had al jaren een account; dat vroeg ineens een ander ww, vanwege andere inlogregels (?). Tot 2x aangevraagd maar geen reactie in mijn mail. Dus kon niet inloggen.
Geen enkele manier om via de website een klacht in te dienen of in te vullen op webformulier, steeds account nodig..... wat dus niet lukte omdat ik geen antwoordmail voor nieuw ww kreeg.
Zeeer klant onvriendelijk. Ook een telefoon nummer erg lastig te vinden via de site. Na veel zoeken en klikken.
Ik ben ook door mijn werk behoorlijk digi vaardig, maar hier wordt ik echt kwaad van. HOe moet het met mensen die minder vaardig zijn? En dan totaal nergens contact kunnen leggen?
Niet iedereen wil/heeft Twitter, Chatten werkt niet lekker; meer voor korte mededelingen.
Waardeloos !!
Bij dezen, na al eerder periodes met veel gedoe met bezorging en vanwege de slechte service, wil ik per einde abonnements-periode mijn abonnement opzeggen.
Bovendien vind ik de kwaliteit/inhoud van het Parool hard achteruit hollen. De schrijfkwaliteit van de schrijvers ook trouwens. Erg veel stijlfouten.
Helemaal klaar mee.
M. de Ket
Op 5 augustus en nu op 11 augustus geen PAROOL gehad.
Dit is geen service en ik wil hiervoor een vergoeding en niet weer de verzekering dat het abonnement een dag opschuift.
Dus mijn beoordeling is een 1
de krant van zaterdag 27/6 werd na melding via internet dat deze niet was bezorgd alsnog NIET bezorgt. Ik wil nu nalevering van deze editie.
Uw service heb ik ervaren als beneden elk niveau!!
Beoordeel Het Parool Klantenservice