Het Parool Klantenservice

Rapportcijfer Het Parool klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (8)

Bellen met Het Parool

Waarom bellen met Het Parool Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt je een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt je een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van Het Parool.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Heb jij onlangs contact gehad met Het Parool ? Laat ons je ervaringen met Het Parool weten!
Beoordeel Het Parool

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:00
  • Dinsdag 08:00 - 19:00
  • Woensdag 08:00 - 19:00
  • Donderdag 08:00 - 19:00
  • Vrijdag 08:00 - 19:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Het Parool : 088 – 0561 533

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Wil je op een andere manier contact opnemen met Het Parool ?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Het Parool ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Het Parool via Twitter.

Stel je vraag aan de klantenservice van Het Parool via Twitter, @Webcare_Parool. Je ontvangt binnen een uur reactie van de klantenservice.

Klik hier voor contact met Het Parool  via Twitter. Klik hier voor contact met Het Parool via Twitter.

Neem contact op met Het Parool via een contactformulier.

Je kunt contact opnemen met Het Parool via een contactformulier. Normaal gesproken krijg je binnen twee dagen een reactie van de klantenservice. Klik op onderstaande link en scroll op de pagina van Het Parool naar beneden tot je een button met de tekst "Stuur een e-mail via een formulier" ziet. Klik op deze button en het contactformulier verschijnt.

Ga naar het contactformulier op de website van Het Parool Ga naar het contactformulier op de website van Het Parool

Neem schriftelijk contact op met Het Parool .

Schrijf je liever een brief naar de klantenservice van Het Parool? Gebruik dan ondertsaand adres:

  • Parool Klantenservice
  • Postbus 433
  • 1000 AK Amsterdam

Omstanders redden vrouw uit auto te water

Rapportcijfer Het Parool Klantenservice: 1.4
1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.

Beoordeel Het Parool Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Het Parool Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Het Parool Klantenservice

  • Beoordeeld door rik op 10-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

belachelijk dat de klantenservice niet langer open is. We leven niet meer in 1999 toen alles om vijf voor vijf dichtging.
een beetje klantvriendelijk bedrijf is tussen 8 en 20 uur bereikbaar.
  • Beoordeeld door Hendrik Blom op 27-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb sinds 9 werkdagen proefabonnement op Parool. Tweede zaterdag wederom niet ontvangen. Ik word regelmatig gebeld en/of krijg e-mails of ik een definitief abonnement wil nemen tegen "aantrekkelijke" voorwaarden.

Ik denk dat jullie je geld beter kunnen concentreren op de bezorging.

Proberen klanten te werven voor een krant die zelfs in de verkoopfase al niet bezorgd wordt is zinloos!

Vervolgens dan onbereikbaar zijn door een niet gepubliceerd e-mail adres helpt ook niet.
  • Beoordeeld door A. Bel / O. de vries op 21-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb alleen een opmerking/vraagje over de bezorging:

1) bezorgen jullie alleen weer illegaal????
2) drukken jullie alleen bewijsnummers (dat is het bewijs voor de adverteerder, dat de advertentie geplaatst is)?????
Wat wil het geval: dit is de zoveelste keer, dat we het Parool op zaterdag niet ontvangen hebben. Voor de goede orde:

1) we hebben alleen een zaterdag abo op t Parool
2) dus wel - dankzij jullie - direct toegang tot de digitale versie
3) we hebben een volledig abo op de VK en die ligt elke dag op tijd in de brievenbus, dus chapeau voor de VK bezorger

Goed weekend en succes met de bezorging
  • Beoordeeld door T. Koudenburg op 28-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

Het telefonisch kunnen bereiken van uw klantenservice via een call center en dan weer een ander nummer om iets kwijt te kunnen over de bezorging van de krant, is omslachtig, niet efficiënt en duur voor mij als abonnee. Bovendien komt aan het eind van het het telefoongesprek de mededeling dat een persoonlijk gesprek op dat moment niet mogelijk is.
Ik heb ernstige bezorgklachten, elke keer trouw via de website de klachtenlijn ingevuld,, een email gestuurd, maar de krant reageert niet.
Met vorenstaande gedoe houdt je de abonnees echt binnenboord
  • Beoordeeld door CJM Westgeest op 21-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt bellen naar de klantenservice zoveel als je wilt. Het resultaat is, dat je geen spat verder komt.
  • Beoordeeld door M. de Ket op 22-08-2020
  • Rapportcijfer: 2

Krant niet bezorgd. wilde ik even doorgeven.
Slecht. Website werkt niet goed, en dan kun je nergens je klacht kwijt. Steeds in de bekende rondjes verwijzen.
Ik had al jaren een account; dat vroeg ineens een ander ww, vanwege andere inlogregels (?). Tot 2x aangevraagd maar geen reactie in mijn mail. Dus kon niet inloggen.
Geen enkele manier om via de website een klacht in te dienen of in te vullen op webformulier, steeds account nodig..... wat dus niet lukte omdat ik geen antwoordmail voor nieuw ww kreeg.
Zeeer klant onvriendelijk. Ook een telefoon nummer erg lastig te vinden via de site. Na veel zoeken en klikken.
Ik ben ook door mijn werk behoorlijk digi vaardig, maar hier wordt ik echt kwaad van. HOe moet het met mensen die minder vaardig zijn? En dan totaal nergens contact kunnen leggen?
Niet iedereen wil/heeft Twitter, Chatten werkt niet lekker; meer voor korte mededelingen.
Waardeloos !!
Bij dezen, na al eerder periodes met veel gedoe met bezorging en vanwege de slechte service, wil ik per einde abonnements-periode mijn abonnement opzeggen.
Bovendien vind ik de kwaliteit/inhoud van het Parool hard achteruit hollen. De schrijfkwaliteit van de schrijvers ook trouwens. Erg veel stijlfouten.
Helemaal klaar mee.
M. de Ket
  • Beoordeeld door e.bouman op 11-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Op 5 augustus en nu op 11 augustus geen PAROOL gehad.

Dit is geen service en ik wil hiervoor een vergoeding en niet weer de verzekering dat het abonnement een dag opschuift.

Dus mijn beoordeling is een 1
  • Beoordeeld door C.Slegt op 29-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

de krant van zaterdag 27/6 werd na melding via internet dat deze niet was bezorgd alsnog NIET bezorgt. Ik wil nu nalevering van deze editie.
Uw service heb ik ervaren als beneden elk niveau!!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)