Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: DigiD klantenservice

  • Beoordeeld door Vera op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DigiD klantenservice is: 1.7)

Digid is niet bereikbaar.
Je krijgt een antwoord apparaat, die verteld eerst minutenlang waar je wat kunt zoeken.
Zegt vervolgens dat het te druk is en dat de verbinding wordt verbroken.
Ik heb al jaren geen Digid omdat ik er niet inkom met mijn wacht woorden.
Ik moet echt iemand persoonlijk spreken en dat lukt niet
Lees alle beoordeling van DigiD klantenservice (26)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door K van de ven op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Meteen contact 90 Ct per minuut open vanaf 8 uur bel naar de stem na 2 minuten krijg ik te horen dat de stem gesloten is. Ik wil een adreswijziging doorgeven
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Lisan scheepe op 3-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Al tientallen jaren abonnee van de Volkskrant. Al wéken ontvang ik de krant niet meer op zaterdag. Diverse meldingen en klachten ingediend. Klantenservice is vriendelijk maar los niets op. Rest niet anders dan abonnement op te zetten
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door M wijnmalen op 3-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Geen woorden voor zo slecht is de klantenservice van de telegraaf
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door van der stoep30955342 op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

29 september krant ontvangen
30 september krant niet ontvangen wel gemeld
1 oktober krant niet ontvangen wel gemeld
2 oktober krant niet ontvangen wel gemeld
een bericht ontvangen u proef abonnement word met een dag verlengd
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Michel.Leibbrand op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Welke service??????
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Michel.Leibbrand op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Goedemorgen, 
Sinds enige tijd is ook jullie pinautomaat buiten gebruik. 
Volgens mij kan ik niemand besmetten via een pinautomaat.
Daar alle bankautomaten weg zijn in zevenbergen, de ING,  de AMRO en de RABO bank hebben geen automaten meer waar je iets kunt pinnen. 
Alleen de Jumbo en de Albert Hein  hebben nog een automaat staan, waar je maximaal 200 euro kunt pinnen,  daarbij komt nog dat de pinmachine van de AH, zeker 2 keer per week storing heeft, wordt het mij vrijwel onmogelijk gemaakt geld op te nemen.
Komen er nog pinautomaten terug, of ligt het on de lijn van de Corona maatregelen om ons het leven ook op deze manier zo moeilijk mogelijk te maken. 
Groet

Michel.Leibbrand 
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Anoniem op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Net gesproken met de klantenservice over een bestelling die niet was geleverd. Restaurant wilt het geld niet terug betalen en thuisbezorgd wilt hier verder niks aan doen en ook geen compensatie geven. Onwijs slechte service en vraag mij af waarom je dan bij thuisbezorgd zou bestellen. Restaurants zelf verdienen er ook beter op als je op hun site besteld. Tip voor iedereen, kijk op thuisbezorgd wat er in de buurt zit en ga dan naar de site van het restaurant zelf bestellen. Voor mij nooit meer thuisbezorgd!
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) Klantenservice

  • Beoordeeld door Ente op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) Klantenservice is: 1)

vaak gebeld 40-50-60 wachtende voor je, wat een afgang, niks voor el
Lees alle beoordeling van Ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Boetzkes op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Voor de 3e dag op een rij weer geen krant, waardeloze zaak, alle dagen gechat en gebeld maar krijgt niemand aan de lijn, schandalig is dit, buren krijgen wel de krant, is nieuwe bezorger zegt buurman, nog even en we zeggen de krant op, waardeloos!!! En waar is de nabezorging gebleven? Nee we houden de niet ontvangen kranten in op uw betaling, ik wil de KRANT in de bus!!!
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Essent Klantenservice

  • Beoordeeld door Peter Stam op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Essent Klantenservice is: 1.5)

Erg slecht!! Het is onmogelijk om via verschillende telefoonnummers als bestaande klant contact te krijgen met Essent. Maakt niet uit op welk tijdstip je belt, steeds de boodschap "het is op dit moment druk, probeer het later nog eens". In mijnEssent stond een verlengingsaanbod, die is opeens verdwenen. Over een maand loopt mijn contract af en als je het via Mijn Essent opeens niet meer kan regelen komt dat wel heel vreemd en niet betrouwbaar over.
Lees alle beoordeling van Essent Klantenservice (31)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Jeroen Nijhof op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Mijn zaterdagkrant wordt vaak NIET geleverd. Ik vraag daarom regelmatig om contact met mij op te nemen. Maar helaas heeft de klantenservice tot nu toe nooit contact met mij opgenomen.

Daarom heb ik besloten om de krant op te zeggen. Ook hiervoor heb ik gevraagd of de krant contact met mij wil opnemen. En ook hier, tot nu toe geen contact……

Lieve Volkskrant, ik ben zeer teleurgesteld in jullie service, zowel de bezorging op zaterdag is slecht als de klantenservice door de weeks.

Graag per omgaande bevestiging van het annuleren van mijn abonnement.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Willem Nijhuis op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Geachte dames, heren,

Reeds meerdere maanden wordt onze krant soms wel soms niet op het juiste tijdstip bezorgd. Als er door ziekte of ander malheur de bezorging even een probleem is dan hebben we daar begrip voor. Maar bij ons (meikers 7 te Uden) is de bezorging al minstens een half jaar een groot probleem. Ik denk dat zeker in 75% van de gevallen de krant niet op tijd bezorgd wordt. Ik meld het zeer regelmatig maar er treedt geen enkele verbetering op.
Vandaag, zaterdag 2 oktober 9.25 uur, is de krant er nog steeds niet.
Wij vragen u hier zo snel mogelijk een oplossing voor te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem Nijhuis
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door Paul op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Wat een vooringenomenheid van Eneco. Je wil een hybride warmtepomp en na ingeven van PC+huisnummer krijg je als antwoord dat je woning niet geschikt zou zijn. Blijkbaar helderziend zijn ze bij Eneco want er wordt totaal niet gevraagd naar de isolatie staat van de woning en andere voorzieningen die tot verbetering zijn doorgevoerd, waardoor de woning wel degelijk geschikt is. Dus Eneco als leverancier van een warmtepomp, alsmede mij als nieuwe klant voor GWL, gaat het niet worden in ieder geval.
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door FV op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Zwaar Kut. Reservering betaald. Krijg bericht dat boeking niet gelukt is. Herbevestiging werkt niet. Op geen enkele manier contact te krijgen omdat ik geen bevestigingsnummer en pincode heb. Waardeloos.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: DUO Klantenservice

  • Beoordeeld door Safiye Candemir op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DUO Klantenservice is: 2.1)

Ik heb op 17-5-2021 bewijstukken gemaild naar documenten@duo.nl
En heb mail gehad dat het is ontvangen en wordt verwerkt. Het is nu 1 oktober en ik heb geen reactie gekregen normaliter duurt het max 16 weken staat op de site. Maar intussen krijg ik steeds een aanmaning.
Lees alle beoordeling van DUO Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door G.Ermers op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Onbereikbaar
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Nathalie op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Van familie op familie klant. Vraagje over verzekering. Na 18u niet bereikbaar. Volgende dag, na irritant keuzemenu eerst 10min Interpolis, kom er niet door. Dan Rabo met keuzemenu en daarna inspreken vraag die computer niet begrijpt ook weer wachtlijst. Voor een simpel vraagje??? Ergenis. Ik wil gewoon even snel persoonlijk iemand spreken of ergens kunnen binnen lopen. Geen keuzemenu, contactformulier, twitter etc etc. PERSOONLIJKE KLANTENSERVICE ouderwetsch zoals vroeger. Mensen vervangen voor computers in deze niet handig.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door A Zijderlaan op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Slechte service wat betreft klantenservice. Geef ons een tegoedbon om krant op te halen in de winkel.
Losse exemplaren kosten ons een vermogen. Doe hier iets aan.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Deepti op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

pathetic delivery and customer service..dont order from thuizbezorg
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) Klantenservice

  • Beoordeeld door Ente op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) Klantenservice is: 1)

Al dagen bezig om kontakt te krijgen, steeds 40-56- wachtende voor u,
Nodig corona app op papier voor reizen in Europa.
Lees alle beoordeling van Ministerie van Buitenlandse Zaken (BZ) Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Promovendum Klantenservice

  • Beoordeeld door M. van Beurden op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Promovendum Klantenservice is: 1)

Slechte bereikbaarheid!!!!! Schandalig!!!!
Lees alle beoordeling van Promovendum Klantenservice (1)

Beoordeling voor: De VakantieDiscounter Klantenservice

  • Beoordeeld door H.Verburg op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De VakantieDiscounter Klantenservice is: 1.2)

Wat een bizarre slechte reisorganisatie! Hier weet men niet wat het woord 'service' betekent! Wij proberen al 2 maanden lang tevergeefs onze geboekte vakantie met vertrek in december om te boeken naar vertrek in oktober of november. Je wordt op email, messenger en whatsapp afgescheept met een automatisch bericht en als je belt hang je echt uren in de wachtrij en wordt de verbinding opeens doodleuk verbroken!
Inmiddels uit wanhoop contact opgenomen met De Jong Intra, die wél telefonisch bereikbaar was , maar die verwijzen weer door naar vakantiediscounter omdat deze reis via hun geboekt is en verzekerde ons dat wij op korte termijn terug gebeld zouden worden door de vakantiediscouter.....We wachten nog steeds.....en staan dus met onze rug tegen de muur...:-(
Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Gemeente Bergen op Zoom Klantenservice

  • Beoordeeld door J.kil op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Bergen op Zoom Klantenservice is: 1.9)

Woon in het buitenland ,heb op 30 september van de DigiD een Baliecode ontvangen en is 30 dagen geldig en de gemeente heeft niet eerder een mogelijkheid dan op 9 november tussen 9-10 uur ,het is ongelooflijk dat dit verteld kan worden aan de burgers
Lees alle beoordeling van Gemeente Bergen op Zoom Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door vg op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

waardeloos komen niet door het telefonisch keuzemenu, op geen enkel nummer
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: De VakantieDiscounter Klantenservice

  • Beoordeeld door Meijer op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De VakantieDiscounter Klantenservice is: 1.2)

Zo n slechte bereik sta al 4 uren in de wacht en gisteren ook niet best je word niet geholpen en 4uur wachttijd niet best
Lees alle beoordeling van De VakantieDiscounter Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door C. de Rooij op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Onmogelijk om een vraag die niet bij de chat beantwoord kan worden, telefonisch of per email te stellen. De telefoon op de aangegeven nummers van budget energie en van budget mobiel wordt opgenomen en na het aangeven van de keuze uit het keuze menu ontstaat er geen verbinding; het email adres is niet te vinden of op te vragen en dat geldt eveneens voor het zgn contact formulier.
Contact is dus alleen mogelijk a 0,90 per minuut? ( en dat is ok afwachten)
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: RIVM Klantenservice

  • Beoordeeld door Kelly op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor RIVM Klantenservice is: 1.4)

Na eindelijk iemand aan de lijn te hebben wordt tot 2x toe voordat mn vraag is beantwoord de verbinding verbroken.
Lees alle beoordeling van RIVM Klantenservice (16)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Goorden op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

onbereikbaar
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Blokker Klantenservice

  • Beoordeeld door Van der Geld op 29-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Blokker Klantenservice is: 1.2)

Bestelling gedaan. Betaald en factuur ontvangen . Krijg volgende dag mail dat het niet op voorraad is? Maar artikel staat weer op de site maar dan €10,00 duurder????? Kon opnieuw bestellen en €10,00 meer betalen..toen ik belde met de vraag waarom de bestelling niet geleverd werdt terwijl hij wel op voorraad was kreeg ik de hoorn.
Echt blokker wil niet meedenken. Raakt zo veel klanten kwijt
Lees alle beoordeling van Blokker Klantenservice (6)