Hans Anders Klantenservice

Rapportcijfer Hans Anders klantenservice: 4 Lees beoordelingen (3)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Hans Anders.)

Bellen met Hans Anders

Waarom bellen met Hans Anders Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Hans Anders.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen bij Hans Anders.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt.
  • Je wilt een afspraak voor een oogmeting maken bij Hans Anders.
Bel Hans Anders 0800 0075 (Gratis)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Hans Anders: 0800 0075 .
  • Belkosten: Gratis

Neem contact op met Hans Anders via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Hans Anders via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Hans Anders.

Ga naar het contactformulier op de website van Hans Anders Ga naar het contactformulier op de website van Hans Anders
Rapportcijfer Hans Anders Klantenservice: 4
4

Rapportcijfer is gebaseerd op 3 stem(men).

Beoordeel Hans Anders Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Hans Anders Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Hans Anders Klantenservice

  • Beoordeeld door R van Rixtel op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik dien een klacht in omdat ik niet naar behoren ben behandeld.Ik heb twee nieuwe gehoortoestellen ,en ben niet goed voorgelicht door de audicien .Hij heeft gezegd dit is de beste voor u, maar niet de voorwaarde wat betrekking op de actie had.ik heb een rekening van mijn zorgverzekering gehad en moet 450,90 zelf betalen plus eigen risico .Dus contact opgenomen met de winkel konden mij geen antwoordt geven,toen met de klantenservice gebeld ook daar konden ze mij geen duidelijkheid geven,dus gingen ze het uitzoeken,je mag toch verwachten dat ze in de winkel en de klantenservice weten wat de actie inhoud .eerst was het antwoord ik had een duurder toestel,toen was het de audicien had dit verteld WAT NIET WAAR WAS want anders had ik de keuze gehad,en nu niet hoge kosten gezeten,Ook moest ik maandag 30-11-2020 in de winkel komen en anders zouden ze me bellen,maar de audicien (Robert)was verbaasd mij te zien ,volgens hem had hij niet gezegd dat ik naar de winkel moest komen ik moet een aantal kilometers rijden dat ga ik toch niet doen als het niet gezegd is.Het werd geen fijn gesprek ,en hij ontkende alles ,schijn baar moet je als klant elk gesprek opnemen om gelooft te worden.Toen weer met klantenservice gebeld ,maar inmiddels ben ik er achter dat je niet gehoord word en ook niet dat je geloofd wordt .ik heb ook met mij verzekering gebeld en ik moet dit betalen ,dat had niet hoeven als ik beter was ingelicht.Alle acties zijn misleidend,en ook de tv reclame met u hoeft maar 0 euro te betalen ,en ook zou ik het winkelpersoneel beter voorlichten en de klant eerlijk voorlichten.Na jaren klant te zijn geweest is dit toch een grote fout hoe jullie met klanten omgaan.
Ik zou hier wel antwoordt op willen hebben,en of er nog iets geregeld kan worden.Anders is dit een mooi onderwerp voor Radar of Kassa
HJ van Rixtel
  • Beoordeeld door Beatrijs van Wayenburg op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 10

Vanmorgen gesproken met Greetje Smit en wat een aardige en gezellige vrouw.

Ze heeft me fantastisch geholpen om èn een gehoortest èn een oogmeting op 1 dag te realiseren, die precies achter elkaar vallen, top!

Met vriendelijke groet,

Beatrijs van Wayenburg
  • Beoordeeld door Guusta van Loomn op 30-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben met 2 brillen naar Hans Anders toegegaan.
1 voor veraf en 1 voor te lezen.
Ik bestelde 2 multifocale brillen.
Zij werden afgeleverd aan huis.
Ik zette de bril op en zag door het leesgedeelte alleen maar wazig.
Als dat nu de brillen van Hans Anders zijn had ik dat nooit gekocht daar.
Nu moet ik terug en afwachten wat het nu gaat worden.
Bel Hans Anders
0800 0075
(Gratis)
We verbinden je meteen door.