Hans Anders Klantenservice

Rapportcijfer Hans Anders klantenservice: 2.3 » Lees beoordelingen (17)

Bellen met Hans Anders

Waarom bellen met Hans Anders Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over Hans Anders.
  • Je hebt een vraag over een product dat je gekocht hebt of wilt kopen bij Hans Anders.
  • Je wilt een product retourneren.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online geplaatst hebt.
  • Je wilt een afspraak voor een oogmeting maken bij Hans Anders.

Openingstijden telefonische klantenservice Hans Anders

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 18:00
  • Dinsdag 08:30 - 18:00
  • Woensdag 08:30 - 18:00
  • Donderdag 08:30 - 18:00
  • Vrijdag 08:30 - 18:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Hans Anders: 088 2745536

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Hans Anders? Laat ons je ervaringen met Hans Anders weten!
Beoordeel Hans Anders.

KvK gegevens Hans Anders

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 23061599
  • Vestigingsnummer (KvK): 000015775003
  • Statutaire naam: Hans Anders Nederland BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Hans Anders?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Hans Anders? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Hans Anders via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Hans Anders via een contactformulier. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie van Hans Anders.

Ga naar het contactformulier op de website van Hans Anders

Neem contact op met Hans Anders via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Hans Anders? Het is mogelijk om via Facebook Messenger vragen te stellen. Tijdens hun openingstijden maandag t/m vrijdag van 08:30 - 18:00 uur, kan je snel een antwoord verwachten op je vraag. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet.

Klik hier voor contact met Hans Anders via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Hans Anders.

Lees op de website van Hans Anders de meestgestelde vragen:

  • Kan je bij Hans Anders in termijnen betalen?
  • Kan ik zonder afspraak naar Hans Anders?
  • Is Hans Anders een erkend opticien?
  • Wat is een totaalplan?
  • Is mijn bril al klaar?
  • Wat kost een nieuwe bril?
  • Welke actie loopt er nu?
  • Wat is de gemiddelde levertijd van mijn lenzen?
  • Welke lenzen draag ik nu?
  • Waar kan ik mijn lenzen laten bezorgen?
  • Zijn de audiciens bij Hans Anders gediplomeerd?
  • Wat is een StAr-geregistreerde audicien?
  • Wat zijn de stappen naar een goed gehoor?
  • Wat is het (resterende) saldo van mijn Hans Anders cadeaukaart?
  • Hoe werkt online bestellen en betalen bij Hans Anders?
  • Hoe werkt betalen met AfterPay?
  • Hoe kan ik een afspraak wijzigen of annuleren?
  • Hoe kan ik een afspraak maken?
  • Ik heb de Hoorvragenlijst niet ontvangen, wat nu?
  • Hoe maak ik een Mijn Hans Anders account aan?
  • Hoe vraag ik een (nieuw) wachtwoord aan voor Mijn Hans Anders?
  • Inloggen op Mijn Hans Anders account lukt niet.
  • Ik heb een factuur ontvangen omdat mijn zorgverzekeraar niet (volledig) betaald heeft. Waarom heeft de zorgverzekeraar dit bedrag afgewezen?
  • Ik heb een factuur ontvangen terwijl ik maandelijks betaal voor mijn lenzen. Hoe kan dit?
  • Mijn bestelling is nog niet geleverd, maar ik heb al wel een factuur ontvangen.


Voor een algemene vraag aan Hans Anders, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Hans Anders

Stralend voordeel bij Hans Anders: kies jouw korting!

Hans Anders Retail Group Holding B.V. (adres)

Papland 21 Gorinchem 4206 CK Nederland
Rapportcijfer Hans Anders Klantenservice: 2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 17 beoordelingen.

Beoordeel Hans Anders Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Hans Anders Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Hans Anders Klantenservice

  • Beoordeeld door Herman Boskamp op 29-12-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik zou me schamen indien ik een leidende positie bij u uzou bekleden. Uw bedrijf is hopeloos.
Een afspraak om een hoortoestel wat bij te stellen valt niette maken.. Lisse is out of order..

Een afspraak duurt ca 4weken. Hopeloos.

Eens maar nooit meer een hoortoestel.
  • Beoordeeld door L. van Dijk op 8-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Online dure lenzen besteld, nu 2 week geleden. Behalve een bevestiging hoor ik helemaal niets, nergens een status te zien.
Na bellen en mailen én beloftes blijft het stil.
Wel bijna 100 euro vooruit betaald.
Waardeloos, morgen ga ik de Consumentenbond bellen. Grrrr
  • Beoordeeld door Dene op 13-05-2023
  • Rapportcijfer: 2

Aan de beloofde als een bril niet aan de eisen voldoet wordt niet nagekomen. Men krijgt onmogelijke verhaaltjes om 'geld terug bij niet tevreden' te voldoen.
  • Beoordeeld door Pim Scheick op 5-02-2023
  • Rapportcijfer: 9

Voor het eerst in ruim 50 jaar, hebben zowel mijn vrouw als ondergetekende een bril gekocht bij Hans Anders in Amsterdam ZO (Filiaal Reigersbos.)
Met mijn bril zag ik (te) scherp en de glazen werden na hermeting gratis vervangen. Daarbij werd er nu wel drie kwartier uitgetrokken om dit keer zo goed mogelijk de stand van mijn ogen t.o.v. de nieuwe (dubbele focus) glazen vast te stellen.
Mijn vrouw koos voor drie brillen, waarvan twee voor haar zelf en één voor mij. Ook hier weer super goede service, want er werd alle tijd uitgetrokken om alle drie de brillen optimaal af te stellen. En toch zijn we wel twee à drie keer terug geweest, want we zijn nogal kritisch..
Maar het personeel bleef geduldig, begrijpend en vriendelijk ! Met name de bedrijfsleider van dit filiaal.
Echt klasse ! We zijn helemaal om !
N.B. Geen 10 omdat het natuurlijk nooit helemaal perfect kan zijn.
  • Beoordeeld door Mv.van Riet-Ortega op 18-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht klantenservice
  • Beoordeeld door Niow op 2-02-2022
  • Rapportcijfer: 3

een of andere instelling gedelegeerd doet vragen . Verder geen antwoord , onbereikbaar ,slechte service.
Vele malen filiaal geweest met nodige getoonde geduld , geen tijd , ' altijd' volgepland .
Wel afspraak KUNNEN maken ( zijn 2 voor nodig , is goed begrepen , maar nb. degene die te woord zou staan met vakantie !!!!
ZOU herhaaldelijk getracht zijn tel. contact te maken , lukte niet.
Praktisch altijd bereikbaar en geen enkel teken op scherm , ook niet private oid dat gebeld zou zijn .
08 nummer HA doet reeds lang niet meer. andere kost minimaal 0,90
.Geweldige service, voorheen aanmerkelijk BETER , NU ??????????????????????????????
  • Beoordeeld door niow op 25-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

2021 weer (nog) brillen gekocht bij filiaal in Drachten . 'De bril bifocaal was niet goed' , Vanaf begin herhaald geweest medewerkster zei dat in orde moest ( eens !!)
Herhaaldelijk(vaak) naar filiaal geweest mogelijk wel plm 10 x , wonen daar kleine 10km vandaan. TE DRUK AFSPRAAK MAKEN .
WAT uiteindelijk lukte 5 januari.
HEEEEEL correcte medewerkster zei correctie en support toe !!

Echtgenote oproepkracht, oproepbaar , kan zo ieder moment weg moeten . Ik moet haar rijden .Met filiaal is afspraak maken moeilijk realiseerbaar.
Vrij (on) geregeld in stad , dan ook bij u binnen . zinloos.
Zo binnenkomen ook al heb je even tijd ? zijn bezet voortdurend , wordt gelijk door hen VOLLE agenda gemeld.

5 januari afgesproken ochtend vrij gepland bij H.A. gemeld . Kostte mij nogal moeite ...........
NB .Kan van voor KERST SLECHT LEZEN , DAT IS NOGAL WAT !!!!!! ,

Geen boek of krant praktisch, maar ook televisie lezen gaat niet echt !!!! Zijn er oplossingen ??beetje ramp is dit wel .
Medewerker die mij zou helpen?? was met vakantie .ZOU herhaaldelijk geprobeerd mij telefonisch in kennis te stellen , GEEN van de schermpjes mobiele tel. ook maar 1 aanwijzing ook niet in private sfeer . .! Vroegere woonplaats Sneek
slechts zeer enkel opnieuw .
Hierna in ieder geval niet contact opgenomen .
Zit met bril welke niet situatie verbetert , tegendeel
Gaarne reactie = oplossing , BVD.

LEES IK enige andere mails aan u , REST DE VRAAG . HEEFT DIT ZIN OF IS DIT VERVOLG VAN VERSPILLING ?????????
Dit is het , voorlopig ???? OPLOSSEN SVP.
  • Beoordeeld door sarah op 27-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds 2012 ben ik klant bij jullie. Ik heb een lenzentotaal plan en koop om de drie jaar een bril. Mijn ogen gaan ieder jaar wel wat achteruit dus ook de bril wordt vaak vervangen. Ik heb een sterkte van -4.5. U begrijpt vast dat ik erg afhankelijk ben van jullie diensten . De afgelopen tijd heb ik veel last (gehad) van hoofdpijn. Ik boekte een oogmeting en daar bleek dat mijn zicht achteruit gegaan is. Dit verklaarde een hoop. Mijn lenzenplan werd aangepast en ik zou midden november (!) mijn nieuwe lenzen toegestuurd krijgen. Tot op vandaag heb ik de lenzen niet ontvangen. Ik heb meerdere malen gebeld met verschillende mensen die enorm hun best gedaan hebben maar helaas zonder resultaat. Ik vind het echt onacceptabel dat de levering zo ontzettend lang duurt. Maar erger vind ik nog wel dat ik daar niet over geïnformeerd wordt. Ik moet zelf bellen en wordt van kastje naar de muur gestuurd. Ik dien daarover een klacht in.

Ik wil dat u uw best doet om erachter te komen waar mijn lenzen zijn gebleven. Daarom geef ik u nog één keer een redelijke termijn om te leveren, anders ontbind ik de overeenkomst. Graag hoor ik waarom ik het pakket niet heb gekregen. En ik wil weten wat u gaat doen om ervoor te zorgen dat ik het pakket nog ga krijgen. We leven in een gekke tijd waarin alles anders gaat dan we gewend zijn en daar heb ik echt begrip voor maar dit duurt echt te lang.

Ik hoop dat jullie beseffen hoeveel impact dit kan hebben op iemand. Het is voor jullie een product maar ik ben afhankelijk van lenzen en een bril. Ik werk in het ziekenhuis en ben op dit moment niet te missen. Ik ervaar hoofdpijnklachten waardoor ik niet optimaal functioneren kan. Dit heeft veel invloed op mijn werk. Ook kost het bellen naar jullie me enorm veel tijd die ik ook op een andere manier kan benutten. Ook het feit dat ik nu weer mailen moet maakt me erg boos. Ik zie jullie producten als zorg. Zonder bril en of lenzen kan ik niet functioneren. Ik ben afhankelijk van jullie en vind het niet kunnen dat ik als klant bijna bedelen moet om zorg te ontvangen. Ik als zorgverlener sta hier van te kijken.
  • Beoordeeld door Bernard holtmeulen op 28-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht
Krijg een mail dat mn zonnenbril klaar is 3 dagen half uur rijden naar Anders kom ik daar is mn bril er helemaal niet hou die klotenmails bij je
Geen mailadres te bekennen
Waardeloos
  • Beoordeeld door A.Hart op 6-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geachte heer, mevrouw,
Ik had voor vandaag online een gratis oogmeting afspraak gemaakt te Alphen aan den Rijn. Er werd mij meteen duidelijk gemaakt bij ontmoeting dat ik enkel VOOR gemeten zou worden en dan moest ik een aankoopverplichting aan gaan, alvorens ik DOOR gemeten kon worden. Er staat hierover niets vermeld online en ik heb de actievoorwaarden doorgelezen. Zij beaamde tevens dat er niets over in stond. Ik had speciaal een afspraak gemaakt. Dit is amper service. Ik had namelijk vandaag graag 3 brillen willen kopen bij Hans Anders maar voel mij voor het eerst in de jaren bij Hans Anders onheus bejegend.
  • Beoordeeld door F. Zeeman op 27-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hans Anders Hoogeveen zeer slechte service personeel weet niets. Hebben een bril waar we niks aan hebben
Gaan nu naar een echte opticien
Kom bij hans anders nooit weer
  • Beoordeeld door D.Janssen op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Goedenavond

Ik wil een klacht indienen over de behandeling bij Hans Anders in Goes.
Mijn man is blind ziet enkel licht en donker en heeft last van fel licht, daarom draagt hij een speciale bril.
Deze komt uit Amerika, daar kan ik dus niet heen.
Omdat de poten door het dragen slap zijn geworden dacht ik vrijdag even langs Hans Anders te gaan om ze vast te laten zetten of een ander schroefje erin te doen.
Dat is al eens eerder gedaan zonder problemen.
Nu stonden er twee zeer jonge personen een oudere die bezig was en een nog oudere.
Door deze persoon heel onheus bejegend, toen de jongen aan hem vroeg wat hij er mee moest doen hoorde ik hem zeggen “ die bril is niet hier gekocht daar kunnen we niets mee” fijn om zoiets te horen.
Waarop ik zeg nee die verkopen jullie niet die komt speciaal uit Amerika,maar misschien kunnen je wel de schroefjes even aan draaien.
Met heel veel tegenzin werd de bril gepakt een schroevendraaiertje er op gezet en gezegd die kan ik niet vaster zetten.
We komen al jaren daar en dit heb ik nog nooit mee gemaakt, ga er zeker niet meer heen als dit de nieuwe manier van klanten te woord staan is.
  • Beoordeeld door wennmacher op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

donderdag, Hemelvaartsdag, waren we bij Anders in Beek (L) om bekraste glazen te laten vervangen. zonder problemen konden we naar binnen en werden correct geholpen. na een telefoontje eergisteren, konden we de glazen laten monteren.
vandaag, 21 mei, werden we staande gehouden bij de ingang. we moesten onze handen ontsmetten maar we zijn allergisch voor dat middel. en handschoenen was voor ons ook geen optie. dus mochten we niet binnen volgens een autoritair optredende dame.
vorige week waren en geen veiligheidsmaatregelen en vandaag werd opeens ALLES uit de kast getrokken. we mochten wel binnen om te betalen.
wie bepaalt hier welke maatregelen genomen mogen worden ?
  • Beoordeeld door M van de Langenberg op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren 10-2-2021 in V-Waard langs geweest om een bril op te halen.
Als een melaatse behandeld geweest.
Blijkbaar is er dusdanig deskundig personeel dat ze vanop afstand een montuur kunnen vormen.
Dus niet !!!!!
Mondkapje verplicht, ok.
Maar vanaf afstand werken in deze branche ?????????????
  • Beoordeeld door R van Rixtel op 1-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik dien een klacht in omdat ik niet naar behoren ben behandeld.Ik heb twee nieuwe gehoortoestellen ,en ben niet goed voorgelicht door de audicien .Hij heeft gezegd dit is de beste voor u, maar niet de voorwaarde wat betrekking op de actie had.ik heb een rekening van mijn zorgverzekering gehad en moet 450,90 zelf betalen plus eigen risico .Dus contact opgenomen met de winkel konden mij geen antwoordt geven,toen met de klantenservice gebeld ook daar konden ze mij geen duidelijkheid geven,dus gingen ze het uitzoeken,je mag toch verwachten dat ze in de winkel en de klantenservice weten wat de actie inhoud .eerst was het antwoord ik had een duurder toestel,toen was het de audicien had dit verteld WAT NIET WAAR WAS want anders had ik de keuze gehad,en nu niet hoge kosten gezeten,Ook moest ik maandag 30-11-2020 in de winkel komen en anders zouden ze me bellen,maar de audicien (Robert)was verbaasd mij te zien ,volgens hem had hij niet gezegd dat ik naar de winkel moest komen ik moet een aantal kilometers rijden dat ga ik toch niet doen als het niet gezegd is.Het werd geen fijn gesprek ,en hij ontkende alles ,schijn baar moet je als klant elk gesprek opnemen om gelooft te worden.Toen weer met klantenservice gebeld ,maar inmiddels ben ik er achter dat je niet gehoord word en ook niet dat je geloofd wordt .ik heb ook met mij verzekering gebeld en ik moet dit betalen ,dat had niet hoeven als ik beter was ingelicht.Alle acties zijn misleidend,en ook de tv reclame met u hoeft maar 0 euro te betalen ,en ook zou ik het winkelpersoneel beter voorlichten en de klant eerlijk voorlichten.Na jaren klant te zijn geweest is dit toch een grote fout hoe jullie met klanten omgaan.
Ik zou hier wel antwoordt op willen hebben,en of er nog iets geregeld kan worden.Anders is dit een mooi onderwerp voor Radar of Kassa
HJ van Rixtel
  • Beoordeeld door Beatrijs van Wayenburg op 30-09-2020
  • Rapportcijfer: 10

Vanmorgen gesproken met Greetje Smit en wat een aardige en gezellige vrouw.

Ze heeft me fantastisch geholpen om èn een gehoortest èn een oogmeting op 1 dag te realiseren, die precies achter elkaar vallen, top!

Met vriendelijke groet,

Beatrijs van Wayenburg
  • Beoordeeld door Guusta van Loomn op 30-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben met 2 brillen naar Hans Anders toegegaan.
1 voor veraf en 1 voor te lezen.
Ik bestelde 2 multifocale brillen.
Zij werden afgeleverd aan huis.
Ik zette de bril op en zag door het leesgedeelte alleen maar wazig.
Als dat nu de brillen van Hans Anders zijn had ik dat nooit gekocht daar.
Nu moet ik terug en afwachten wat het nu gaat worden.
Bel Hans Anders
088 2745536