Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door karen op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

proefabonnement voor een maand genomen en echt geen 1 krant ontvangen! Continu bezorgklacht gemeld en klantenservice gebeld; "ze hadden geen bezorger in onze wijk meer" Vervolgens wel steeds de rekening sturen voor een dienst die nooit geleverd is. Elke keer zouden ze het oplossen en vervolgens lag er een incasso brief op de mat. Mijn mond staat werkelijk open van verbazing hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door karen op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

proefabonnement voor een maand genomen en echt geen 1 krant ontvangen! Continu bezorgklacht gemeld en klantenservice gebeld; "ze hadden geen bezorger in onze wijk meer" Vervolgens wel steeds de rekening sturen voor een dienst die nooit geleverd is. Elke keer zouden ze het oplossen en vervolgens lag er een incasso brief op de mat. Mijn mond staat werkelijk open van verbazing hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Dagblad van het Noorden Klantenservice

  • Beoordeeld door Miep Speller op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad van het Noorden Klantenservice is: 2.2)

Zeer slecht voor de 2de achtereenvolgende zaterdag de krant niet bezorgd,vorige week kwam hij pas rond middernacht, vanochtend weer gebeld zou vanmiddag komen,maar geen krant te zien en jullie niet bereikbaar
Lees alle beoordeling van Dagblad van het Noorden Klantenservice (84)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Victoria op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

moeilijk te bereiken aan de telefoon
als je erdoorheen komt, spelen ze om de tijd, maar in wezen helpen ze niet.
Bovendien het duurste tarief.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Jansen op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Voor de zoveelste keer geen krant, gisteren niet vandaag niet, maand geleden vrij- zat en ma niet.
Ben een uur bezig om het te melden , maar de mail gaat niet weg, of adres en plaats is niet in te vullen.
In 4 maanden tijd al wel de 8e keer.
Ik wil van mijn abbonement af.
Kan ik maandag pas bellen.
Zeer slechte service.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Tele2 Klantenservice

  • Beoordeeld door Van de winkel op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Tele2 Klantenservice is: 3.1)

Heel slecht geholpen, 4 technische medewerkers aan de lijn gehad. Niemand kon mij helpen, moest maar naar de winkel van t- mobile, lag aan mijn telefoon. Kom geen verbinding maken met de wifi. Zegt die jongeman van de winkel, gaat u thuis maar even het modem aan een uit zetten. Ei van Columbus. WiFi doet het weer. Veel data verbruikt, graag compensatie. Wat een incompetente.
Lees alle beoordeling van Tele2 Klantenservice (8)

Beoordeling voor: Haarlems Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door m schroots op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Haarlems Dagblad Klantenservice is: 1.4)

Deze week weer 3x geen krant ontvangen.
Bellen gaat niet
whats app en mail wordt niet op gereageerd
Als je op de site aangeeft dat je geen krant hebt ontvangen krijg je bericht dat je dat vandaag niet kan aangeven omdat er vandaag geen krant is (op zaterdag)???????
wat een waardeloze organistaite
Bezorger al aangesproken, niet meer betaald ligt al bij incasso buro, niks helpt
Wie kan mij uit deze misere halen???
Lees alle beoordeling van Haarlems Dagblad Klantenservice (10)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Insula Dei op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Niet te pakken te krijgen bij geen bezorging
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Sjef van Baast op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

beroerde bezorging
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Fred Nolles op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Wat een kansloos verhaal dat AD. Bezorging is sinds begin juli dramatisch. Dus toch maar een keer de automatische incasso gestopt. Krijg je een flut reactie dat je binnen 7 dagen moet betalen. Wat denk je dat de losse verkoop mij kost??? Telefonisch volstrekt onbereikbaar. Ben benieuwd of er na bijna 40 jaar lidmaatschap iemand belt. Zoals al in juli beloofd. Maar ook die belofte is tot op heden niet nagekomen……
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Allal op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Ik vind niet normaal ik betaald kriig bricht via email dat ik moet betalen eendag niet betalen dreig hun met incassokosten van 25euro tweil in wet 14dagen is luister budget-energie ikkkkkk hebbbbb betaald ikkk word zieker zieker ik heb al veel stresss door me 7 enstig aandoeningen somge met dodelijk ik heb eplipsie hartaandoening nierziekt suikerziekte sarcoidose pulmale hoogbloedruk in me longen astma dus ik heb al genoeg stress kom jullie nog debij het is overtreden als jullie gelijk een dag incassokosten in renkening brengen tewil pas na 14dagen ik hoop dat jullie mee lezen met vriendelijk groet allal elyaakoubi
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Verheuvel op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Bezorging steeds slechter. Gisteren en vandaag geen krant, Soms in het weekend ook niet. Winkels krijgen wel ruimschoots het AD iedere dag. Wat gebeurt er met de overtollige kranten aan het eind van de dag? Misschien handig om ons als abonnee een pasje te geven om bij een winkel een krant gratis op te halen als hij om 12.00 uur nog niet binnen is.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Dagblad de Limburger Klantenservice

  • Beoordeeld door schroeder op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Dagblad de Limburger Klantenservice is: 2.7)

ik heb al voor de derde keer dit jaar geen krant ontvangen en vandaag ook niet ik ben van plan hem op te zeggen en de buurman wil hem ook opzeggen ik ben van plan naar een andere krant te zoeken en ik had de krant van vandaag nog graag ontvangen deze vrijdag
Lees alle beoordeling van Dagblad de Limburger Klantenservice (16)

Beoordeling voor: Gemeente Heerlen Klantenservice

  • Beoordeeld door Hay Scheepers op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Heerlen Klantenservice is: 4.7)

Na lange tijd nog eens in Heerlen om te winkelen.
Om veiligheidsredenen zullen wij er voorlopig ook niet meer komen.
Vanaf de markt via de Saroleastraat naar het station wel 10 keer opzij moeten springen voor fietsers.
Dus Heerlen bedankt. Ons zie je voorlopig niet meer.
M.vr.gr.
Hay Scheepers.
Lees alle beoordeling van Gemeente Heerlen Klantenservice (3)

Beoordeling voor: BCC Klantenservice

  • Beoordeeld door betty hagendoorn op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BCC Klantenservice is: 1.8)

Ik heb een dysonstofzuiger. Er is een onderdeel kapot. De stofzuiger is van 24-06-2018. Aangezien er 5 jaar garantie wordt gegeven op de stofzuigers van dyson op onderdelen en reparatie wordt ik nu afgescheept met dat de garantie voorbij is. Het gesprek duurde ook onnodig lang zodat ik ook weer extra kosten heb. De service van BCC bestaat dus niet. Ik heb een product gekocht bij BCC. Deze moet dan ook zorgen voor de service. Ik voel me als klant zeer slecht behandeld en niet goed te woord gestaan.
Lees alle beoordeling van BCC Klantenservice (15)

Beoordeling voor: Leidsch Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door p,zandbergen op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Leidsch Dagblad Klantenservice is: 1.6)

Jammer vandaag 3 maal gebeld ,continu 7 wachtende voor mij ,na 15 minuten opgehangen
hele SLECHTE service
Lees alle beoordeling van Leidsch Dagblad Klantenservice (10)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door A Vergouwen op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Zeer zeer slecht, op geen enkele manier te bereiken . Hoge kosten gemaakt. 4 x in de wacht gezet voor 10 minuten en dan nog geen contact!
Dit terwijl ik alleen meterstanden wil doorgeven. Dit gebeurd zo dag na dag. Ik verwacht van u dat u mij mailt of belt om de meterstanden door te geven, anders stap ik zo gauw mogelijk over naar een ander bedrijf. Dit is echt waardeloos en erg duur op deze manier!
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Leo van Twuijver op 24-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Ik probeer het AD nu al twee weken te bereiken, om een adreswijziging door te geven van mijn 87 jarige vader. Op 088-0505050 lukt dat dus gewoon niet. Ook op terugbel verzoeken wordt niet gereageerd. Te bizar voor woorden.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Centraal Beheer Zorgverzekeringen Klantenservice

  • Beoordeeld door G.Hendrikse op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Centraal Beheer Zorgverzekeringen Klantenservice is: 4.5)

IK had al mijn verzekeringen bij dit bedrijf ook rechts bijstand.Zit in een huur huis maar had zelf uitgebouwd woonde in een heel klein huisje.Hadden afgesproken dat die uitbouw verzekerd was in de All risk inboedel Ik vertelde nog dit klopt toch niet Verzekering en rechts bijstand in 1 maar CBH vertelde aparte afdeling.26 December 2020 raakte door de storm mijn lek ik zal het kort houden kan wel een boek schrijven.Rechts bijstand verteld zit asbest in het dak zij vergoede het niet.Maar toevallig word mijn huis verbouwd en kwam controle van asbest was dus schoon het hele huis.Mensen denk even na zijn oplichters niet hier verzekeren.
Lees alle beoordeling van Centraal Beheer Zorgverzekeringen Klantenservice (2)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door van der Waals op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Waardeloos, er ging can alles mis bij de boeking en vandaag vanaf half 6 geprobeerd contact te krijgen. Rond half 10 vanavond werd er niet meteen opgehangen, maar anderhalf uur in de wacht gestaan. En toen was hun tijd om en werd er opgehangen. Er wordt niet gereageerd op Wattsapp of Messenger, probleem nog niet opgelost.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door H. de Weerd op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Paar maanden geleden ben ik lid geworden van Select, met de voordelen..bezorging wanneer je wilt en geen bezorgkosten! Wat kwam ik gisteren bedrogen uit: ik had 4 artikelen besteld en kreeg gewoon te horen dat ze vrijdag bezorgd worden, wat ik eigenlijk helemaal niet wil!! En het 1e artikel was 14,95 euro, pas bij het 2e artikel kreeg ik te lezen..u hoeft nu geen bezorgkosten te betalen?!?!
Jullie maken dus helemaal niet waar, wat jullie beloven!!
VALSE voorlichting, mensen geld aftroggelen en je niet aan de regels houden die jullie zelf hebben gemaakt!!
Het lijkt erop dat het daar gewoon een zooitje is, zal eens kijken of ik daar verder vermelding van kan maken, zodat er niet meer mensen intrappen en mensen gewaarschuwd zijn
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Binck Bank (Saxo) Klantenservice

  • Beoordeeld door Rudolf Kwisthout op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Binck Bank (Saxo) Klantenservice is: 1)

Ben jaren gelukkig met Binck. Beetje handel een, win or loods, maar wat je nu met die klote Saxo begonnen bent met een onbegrijpelijk 0 l atfo r m waardoor iedereen wegloopt bij je, begrijp ik niet. Zal wel geld als motief achter zitten. Groetjes
Lees alle beoordeling van Binck Bank (Saxo) Klantenservice (2)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Albert bull op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Bereikbaarheid is momenteel 0.
Moet een omboeking telefonisch bevestigen. Niet door te komen....
Heel frusterend omdat het binnen 24 uur moet gebeuren anders vervalt de omboeking
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans de bruin op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Kan geen kontakt meer hebben via mijn beide telefoon nummers in Portugal. PUK code wordt gevraagd welke ik toevallig bij me heb vervolgens wordt er een nieuw paswoord gevraagd en bij de herhaling input wordt weer om de puk code gevraagd. Heb nu nog een paar kansen over.
Wat is er aan de hand
Krijg nergens antwoord en die chatfunctie werkt ook niet voor dir probleem
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Philips op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Wat een slechte klanten service !
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Hollandsnieuwe Klantenservice

  • Beoordeeld door Dick Wapstra op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hollandsnieuwe Klantenservice is: 1.8)

Hollands nieuwe heeft een fout gemaakt door dubbel af te schrijven en het in orde maken kost me behalve tijd ook geld voor het telefonisch contact en dat voor een bedrijf dat dit contact. moet onderhouden.Je kan wel met robot Anoek communiceren. Een paar jaar klant geweest zonder problemen, maar nu blijkt de organisatie niet echt klantvriendelijke te zijn, dus doorgaan in de vraag waarover ik later beslis.
Lees alle beoordeling van Hollandsnieuwe Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Nynke op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Als je dit nummer belt zeggen ze dat ze gesloten zijn, maar dat is op elk moment van de dag. Ze zijn dus niet telefonisch bereikbaar. De chatbot is echt heel dom en helpt helemaal niet en op messenger reageren ze vrijwel niet of na een uur om het dan vlak voor 17.00 af te haken. Kortom: het is onmogelijk om met hen snel in contact te komen.
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)

Beoordeling voor: 123inkt Klantenservice

  • Beoordeeld door jeurisssn op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor 123inkt Klantenservice is: 10)

uitstekende service zelfs recycling van restant na verbruik klasse
Lees alle beoordeling van 123inkt Klantenservice (1)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Tebarts op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Schandalig dat je op deze manier melding moet doen dat je geen krant hebt ontvangen.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Rijksoverheid Klantenservice

  • Beoordeeld door a slootweg op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rijksoverheid Klantenservice is: 2.3)

goede dag ..ja dat bellen voor corona pas,, 2x een kwartier , en nog niks.
vertel hoe veel er wachten.
Lees alle beoordeling van Rijksoverheid Klantenservice (3)