Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Gelderlander wordt al een week lang bezorgd rond 10:00 uur. Moet zijn voor 7:00 uur.Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
Reeds meerdere meldingen hiervan gedaan, maar helaas nog geen verbetering. Ga abonnement opzeggen. Wat een slechte service voor iemand die al 40 jaar abonnement heeft.
Ik hb klm gebeld uit paramariboLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Heb 1.5 uur aangehouden.
40 usd verspild..
Geen contact gehad
Slecht tot zeer slechte service..
Zeker als vaste klant
Ben al dagen aan t proberen om contact te krijgen, urem zitten wachten....zelfs email is onmogelijk blijkbaarLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Schandalig!
Mevrouw spreekt slecht Nederlands, ze snapt niet dat ik verhuisbericht door wil geven aan de Gooi en Eemlander,Lees alle beoordeling van De Gooi- en Eemlander Klantenservice (3)
Vraagt vier keer wat wilt u. En dan verbind ze me door en verbreekt de verbinding. Waardeloos dus
Kruiswoordpuzzel digitaal niet in te vullen, krijg na erop klikken oplossingen scherm met verder niets eropLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Slecht! Ik wil gewoon iemand spreken en bij keuzemenu 4 moet je allerlei gegevens inspreken en dan herkennen ze ze niet, terwijl ik alle gegevens gewoon voor me heb! Ze herkennen mijn bankrekeningnummer niet, terwijl ze elke maand wel afschrijven. HOE KRIJG IK IEMAND TE SPREKEN! Om moedeloos van te worden,Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)
Wat een waardeloze klantenservice. Je meldt na lang wachten waarvoor je belt en wordt daarna doorverbonden met dezelfde beginwachttijd. Resultaat: niemand kunnen bereiken. Dat noemen jullie "BEL METEEN CONTACT" Wel 90 cent per minuut vragen!!!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
En dat terwijl ik alleen het overlijden van mijn broer (Digitenne abonnee) wilde melden. Schandalig.
Ik kan niets positiefs zeggen. Onze boeking werd last-minute gedaan, we moesten eerst betalen, dan werden we opgebeld dat de boeking niet aanvaard werd, and that's it.Lees alle beoordeling van Belvilla Klantenservice (14)
Niets van deftige contact mogelijkheid, niets van info, niets van uitleg om ons geld terug te krijgen...
Nada!
Een afrader 100%.
Reclame van Bison niet in winkel op voorraad ondanks dat ik de 1e klant was . Vlgs medewerkster In filiaal in Drunen zou dit product ook niet meer binnenkomen. Met kiki gechat maar die domme doos wist het ook niet. klantenservice gebeld,. Bijna 1 uur in de wachtrij gestaan, niemand gesproken en daarna heb ik de verbinding verbroken. De klantenservice afdeling is onder bezet of er wordt alleen een bandje afgedraaid zodat men uit frustratie de verbinding verbreekt. Een hele slechte service.Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Mijn vrouw heb een bestelling geplaatst voor onze pup een pluche hond met kloppende hart 3voor de prijs van 1 . Bestelling zou geleverd zjn vogens de mal Echter hebben wij noot iets ontvangen . Zeker keer de verkoper een bericht gestuurd Nog steeds nest gehoord. Telefonisch is Amazone niet bereikbaar. We voelen ons bedonderd .Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)
Al meer dan 50 jr abonnee.Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Tot ong 6 mnd geleden altijd de krant lekker vroeg. Tussen 5 en 6 uur. Ik kon die bezorger wel kussen en gaf n flinke beloning eind v t jaar..
Nu is er helaas zand in de motor gekomen. Dagelijks veel te laat de krant. Tussen 9 en 11.
Is mijn Gouden bezorger gestopt, of ziek?
Wat is er aan te doen? Ik heb toch liever de papieren krant dan de AD site.
De Oxxio app werkt al een tijdje niet meer en als ik dan probeer contact te krijgen via de website, dan is deze niet bekend. Gelukkig werkt MIJN OXXIO nog wel. Ik vind het schandalig dat een organisatie zo slecht bereikbaar is, maar ik blijf het proberen..Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Ik probeer bij Oxxio gedaan te krijgen dat de jaarcheck werkt. Maar helaas. Dit probleem in de app kunnen zij na weken klagen nog steeds niet oplossen. Krijg de laatste zelfs geen reactie. SCHANDE.Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Je kunt je vraag niet stellen, je krijgt ze gewoon niet te pakken.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Na uren aan de telefoon om de klantenservice te bereiken, eindelijk na 5 dagen de wasmachine ontvangen.Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)
Door bezorgers aangezet. Nu staat de badkamer onder water..
Komt morgen pas iemand kijken. Hoezo goede service en snelle levering?
Waardeloos!!!!!!
Al 2x gemaild. De eerste keer eind september. Totaal geen reactie!Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Slechte bezorging 4dagen geen krant. Ja ja het spijt hun maar verder geen reactie .Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Graag telefonisch iets horen gaat niet .
Maar wel geld innen.
En opzeggen gaat ook niet.
Geef vakantie bonnen dan halen we de krant zelf wel .
KOM EENS MET EEN REACTIE NA MEER ALS 50JAAR LID we zijn gewoon een nummer.
zelfs met flying blue nr onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen. 1 uur in de wacht gezeten en nog steeds geen info!Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Niet te bereiken!!!Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Goedkoop kent een prijs....Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Diverse keren gebeld, Wachttijd is altijd véél te lang (min. 15 min.) Contact via andere weg kan niet. Hopeloos.
snelle vakkundige hulp bij de refund aanvraagLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Ik heb onder protest 3,34 betaald omdat jullie medewerker te beroerd was en verder dan haar neus lang is te kijken en dreigde dat ik maar beter kon betalen. Kansloos. Ik heb op 27 mei mijn verzekering opgezegd. Helaas incasseren jullie gewoon door. Na een gesprek met een medewerker opnieuw aangegeven dat ik betaal terwijl ik heb opgezegd. Wordt geregeld aldus jullie medewerkster. Maar nee dit is ABN, dus weer een aanmaning. GEK WORDT IK VAN JULLIE..Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Moet ik nogmaals de brief bevestiging van mijn opzegging sturen, Die jullie natuurlijk ook gewoon hebben…..maar gewoon niet reageren. Ik heb nu maar ff 3,34 betaald om zogezegd ik al restitutie heb gekregen volgens de medewerkster. WEER FOUT!!!!!! Ik heb helemaal geen restitutie gekregen.
Stop met deze onzin. Ik wil mijn betaalde premie van augustus terug en mijn 3,34 plus restitutie van Juli.
Sta 23 minuten in de wacht heb gestaan om een vakantie door te sturen die via de aangewezen proceduren niet lukt omdat er bij jullie iets mis gaat en dat na 5x proberen nog steeds te lezen valt PROBEER HET LATER NOG EENSLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Wel 2 weken op verschillende dagen gebeld met Booking.Com Het is er altijd druk . Gemiddelde wachttijd is langer dan normaal word telkens gezegd. Hoelang de wachttijd is wordt niet gezegd. Wel langer als 10 minuten. Met reserveringsnummer en pincode maakt de wachttijd niet uit.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Ook een vraag gesteld over een booking via contactformulier. Wel antwoord terug gehad maar ook daar een lange wachttijd. Inmiddels ook 2 weken geleden.
Tegennummer 0906 2001822. Je wordt direct doorverbonden met het 070 nummer. Maakt dus allemaal niks uit!
Na een 25 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken....via de chat geprobeerd geen succes....weer 15 min in de wacht en dan te horen krijgen dat je jaarrekening nog wel 6 weken kan duren.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Hier wordt je als klant niet vrolijk van.
Zodra ik kan overstappen doe ik dit ook heel snel.
Slechter dan slecht die zogenoemde service van jullie
Geen contact te krijgen op wat voor manier dan ook. WaardeloosLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Chat loopt iedere keer vastLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Ik heb gebeld en werd doorverbonden met bugerzaken meer dan een half uur aan de lijn gebleven en zo af en toe weer contact met de telefoniste die me dan weer door verbond met burgerzaken, maar daar is niemand bereid de telefoon aan te nemen.Lees alle beoordeling van Gemeente Zwolle Klantenservice (2)
Het kan toch niet zo zijn dat ondanks dat het misschien erg druk is men daar de telefoon maar laat overgaan.
Telefonisch schiet je niets opLees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Slecht !!!!!!!!!!!1Nummer is niet in gebruik . Dus contact is er dan ook niet.Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)