Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door roosenboom op 7-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

Gelderlander wordt al een week lang bezorgd rond 10:00 uur. Moet zijn voor 7:00 uur.
Reeds meerdere meldingen hiervan gedaan, maar helaas nog geen verbetering. Ga abonnement opzeggen. Wat een slechte service voor iemand die al 40 jaar abonnement heeft.
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door W.Ramlal op 7-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Ik hb klm gebeld uit paramaribo
Heb 1.5 uur aangehouden.
40 usd verspild..
Geen contact gehad
Slecht tot zeer slechte service..
Zeker als vaste klant
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door EJM Janssen op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Ben al dagen aan t proberen om contact te krijgen, urem zitten wachten....zelfs email is onmogelijk blijkbaar
Schandalig!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: De Gooi- en Eemlander Klantenservice

  • Beoordeeld door Nicole de Leeuw op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gooi- en Eemlander Klantenservice is: 2)

Mevrouw spreekt slecht Nederlands, ze snapt niet dat ik verhuisbericht door wil geven aan de Gooi en Eemlander,
Vraagt vier keer wat wilt u. En dan verbind ze me door en verbreekt de verbinding. Waardeloos dus
Lees alle beoordeling van De Gooi- en Eemlander Klantenservice (3)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door M.Caalen-Maijer op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Kruiswoordpuzzel digitaal niet in te vullen, krijg na erop klikken oplossingen scherm met verder niets erop
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Eneco Klantenservice

  • Beoordeeld door Els Gerritsen op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eneco Klantenservice is: 1.5)

Slecht! Ik wil gewoon iemand spreken en bij keuzemenu 4 moet je allerlei gegevens inspreken en dan herkennen ze ze niet, terwijl ik alle gegevens gewoon voor me heb! Ze herkennen mijn bankrekeningnummer niet, terwijl ze elke maand wel afschrijven. HOE KRIJG IK IEMAND TE SPREKEN! Om moedeloos van te worden,
Lees alle beoordeling van Eneco Klantenservice (42)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Kees Bressers op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Wat een waardeloze klantenservice. Je meldt na lang wachten waarvoor je belt en wordt daarna doorverbonden met dezelfde beginwachttijd. Resultaat: niemand kunnen bereiken. Dat noemen jullie "BEL METEEN CONTACT" Wel 90 cent per minuut vragen!!!
En dat terwijl ik alleen het overlijden van mijn broer (Digitenne abonnee) wilde melden. Schandalig.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Belvilla Klantenservice

  • Beoordeeld door Gwenn Declerck op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belvilla Klantenservice is: 1.1)

Ik kan niets positiefs zeggen. Onze boeking werd last-minute gedaan, we moesten eerst betalen, dan werden we opgebeld dat de boeking niet aanvaard werd, and that's it.
Niets van deftige contact mogelijkheid, niets van info, niets van uitleg om ons geld terug te krijgen...
Nada!
Een afrader 100%.
Lees alle beoordeling van Belvilla Klantenservice (14)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door van de wiel op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.3)

Reclame van Bison niet in winkel op voorraad ondanks dat ik de 1e klant was . Vlgs medewerkster In filiaal in Drunen zou dit product ook niet meer binnenkomen. Met kiki gechat maar die domme doos wist het ook niet. klantenservice gebeld,. Bijna 1 uur in de wachtrij gestaan, niemand gesproken en daarna heb ik de verbinding verbroken. De klantenservice afdeling is onder bezet of er wordt alleen een bandje afgedraaid zodat men uit frustratie de verbinding verbreekt. Een hele slechte service.
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)

Beoordeling voor: Amazon.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door D Smedes op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Amazon.nl Klantenservice is: 2.9)

Mijn vrouw heb een bestelling geplaatst voor onze pup een pluche hond met kloppende hart 3voor de prijs van 1 . Bestelling zou geleverd zjn vogens de mal Echter hebben wij noot iets ontvangen . Zeker keer de verkoper een bericht gestuurd Nog steeds nest gehoord. Telefonisch is Amazone niet bereikbaar. We voelen ons bedonderd .
Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door geert op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Al meer dan 50 jr abonnee.
Tot ong 6 mnd geleden altijd de krant lekker vroeg. Tussen 5 en 6 uur. Ik kon die bezorger wel kussen en gaf n flinke beloning eind v t jaar..
Nu is er helaas zand in de motor gekomen. Dagelijks veel te laat de krant. Tussen 9 en 11.
Is mijn Gouden bezorger gestopt, of ziek?
Wat is er aan te doen? Ik heb toch liever de papieren krant dan de AD site.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Joell op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

De Oxxio app werkt al een tijdje niet meer en als ik dan probeer contact te krijgen via de website, dan is deze niet bekend. Gelukkig werkt MIJN OXXIO nog wel. Ik vind het schandalig dat een organisatie zo slecht bereikbaar is, maar ik blijf het proberen..
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: Oxxio klantenservice

  • Beoordeeld door Bert op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Oxxio klantenservice is: 1.2)

Ik probeer bij Oxxio gedaan te krijgen dat de jaarcheck werkt. Maar helaas. Dit probleem in de app kunnen zij na weken klagen nog steeds niet oplossen. Krijg de laatste zelfs geen reactie. SCHANDE.
Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)

Beoordeling voor: IKEA Klantenservice

  • Beoordeeld door AnnetPeters op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IKEA Klantenservice is: 1.5)

Je kunt je vraag niet stellen, je krijgt ze gewoon niet te pakken.
Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Coolblue Klantenservice

  • Beoordeeld door H. Haye op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Coolblue Klantenservice is: 2.2)

Na uren aan de telefoon om de klantenservice te bereiken, eindelijk na 5 dagen de wasmachine ontvangen.
Door bezorgers aangezet. Nu staat de badkamer onder water..
Komt morgen pas iemand kijken. Hoezo goede service en snelle levering?
Waardeloos!!!!!!
Lees alle beoordeling van Coolblue Klantenservice (40)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door C op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Al 2x gemaild. De eerste keer eind september. Totaal geen reactie!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Engelsman op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Slechte bezorging 4dagen geen krant. Ja ja het spijt hun maar verder geen reactie .
Graag telefonisch iets horen gaat niet .
Maar wel geld innen.
En opzeggen gaat ook niet.
Geef vakantie bonnen dan halen we de krant zelf wel .
KOM EENS MET EEN REACTIE NA MEER ALS 50JAAR LID we zijn gewoon een nummer.
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door H. van Beelen op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

zelfs met flying blue nr onmogelijk om iemand aan de lijn te krijgen. 1 uur in de wacht gezeten en nog steeds geen info!
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Anja van Gorsel op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Niet te bereiken!!!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Pieter op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Goedkoop kent een prijs....
Diverse keren gebeld, Wachttijd is altijd véél te lang (min. 15 min.) Contact via andere weg kan niet. Hopeloos.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door toy arnouts op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 9 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

snelle vakkundige hulp bij de refund aanvraag
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Edwin Brokling op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Ik heb onder protest 3,34 betaald omdat jullie medewerker te beroerd was en verder dan haar neus lang is te kijken en dreigde dat ik maar beter kon betalen. Kansloos. Ik heb op 27 mei mijn verzekering opgezegd. Helaas incasseren jullie gewoon door. Na een gesprek met een medewerker opnieuw aangegeven dat ik betaal terwijl ik heb opgezegd. Wordt geregeld aldus jullie medewerkster. Maar nee dit is ABN, dus weer een aanmaning. GEK WORDT IK VAN JULLIE..
Moet ik nogmaals de brief bevestiging van mijn opzegging sturen, Die jullie natuurlijk ook gewoon hebben…..maar gewoon niet reageren. Ik heb nu maar ff 3,34 betaald om zogezegd ik al restitutie heb gekregen volgens de medewerkster. WEER FOUT!!!!!! Ik heb helemaal geen restitutie gekregen.
Stop met deze onzin. Ik wil mijn betaalde premie van augustus terug en mijn 3,34 plus restitutie van Juli.
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Anton Root op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Sta 23 minuten in de wacht heb gestaan om een vakantie door te sturen die via de aangewezen proceduren niet lukt omdat er bij jullie iets mis gaat en dat na 5x proberen nog steeds te lezen valt PROBEER HET LATER NOG EENS
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jetty Jansen op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Wel 2 weken op verschillende dagen gebeld met Booking.Com Het is er altijd druk . Gemiddelde wachttijd is langer dan normaal word telkens gezegd. Hoelang de wachttijd is wordt niet gezegd. Wel langer als 10 minuten. Met reserveringsnummer en pincode maakt de wachttijd niet uit.
Ook een vraag gesteld over een booking via contactformulier. Wel antwoord terug gehad maar ook daar een lange wachttijd. Inmiddels ook 2 weken geleden.
Tegennummer 0906 2001822. Je wordt direct doorverbonden met het 070 nummer. Maakt dus allemaal niks uit!
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Dieuwke wassenaar op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Na een 25 minuten in de wacht werd de verbinding verbroken....via de chat geprobeerd geen succes....weer 15 min in de wacht en dan te horen krijgen dat je jaarrekening nog wel 6 weken kan duren.
Hier wordt je als klant niet vrolijk van.
Zodra ik kan overstappen doe ik dit ook heel snel.
Slechter dan slecht die zogenoemde service van jullie
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Vogelzang op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Geen contact te krijgen op wat voor manier dan ook. Waardeloos
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Kiesling op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Chat loopt iedere keer vast
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Gemeente Zwolle Klantenservice

  • Beoordeeld door gh van beek op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Zwolle Klantenservice is: 1)

Ik heb gebeld en werd doorverbonden met bugerzaken meer dan een half uur aan de lijn gebleven en zo af en toe weer contact met de telefoniste die me dan weer door verbond met burgerzaken, maar daar is niemand bereid de telefoon aan te nemen.

Het kan toch niet zo zijn dat ondanks dat het misschien erg druk is men daar de telefoon maar laat overgaan.
Lees alle beoordeling van Gemeente Zwolle Klantenservice (2)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Wim op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Telefonisch schiet je niets op
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Amazon.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door W Smedes op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Amazon.nl Klantenservice is: 2.9)

Slecht !!!!!!!!!!!1Nummer is niet in gebruik . Dus contact is er dan ook niet.
Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)