Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Woensdag 30 maart : geen krant , zaterdag 2 april : geen krant : maandag 4 april : geen krant ..en er wordt niets ondernomen om de krant na te bezorgen ! Failliet van het NRC !Lees alle beoordeling van NRC Handelsblad Klantenservice (9)
Probleem 1: scanner doet het niet; nieuwe scanner gehaald,Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Probleem 2: nieuwe scanner moet geïnstalleerd; daarvoor moet je inloggen
Probleem 3: daarvoor heb je een scanner nodig
Probleem 4 = probleem 1
geen contact mee te krijgen ze zijn gesloten en zeggen dat de openings tijden on line staan.... en die zegt dat ze open zijn.Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
waardeloze service.
De co op op de binnenrotte 77 ging er uit per 28- 3- 2022 uit. Dus alles ging er uit met 50% korting.Lees alle beoordeling van Coop Supermarkt Klantenservice (15)
2 x er heen met de tram voor €125, aan boodschappen ingeslagen. Wat bleek, de helft over de datum. Het kattenvoer zelfs een half jaar. De andere helft tegen de datum. Contact opgenomen met de klanten service. Zij konden er niets aan doen. Ik moest maar met bon en boodschappen naar een andere co op winkel gaan. 1 uur reizen 2 x overstappen met het openbaar vervoer. Begin hier met de klacht verder. Heb ook het advies gekregen om de warenwet in te schakelen.
Ook Facebook schijnt te helpen. Ik raad aan kijk goed op de uiterste verkoop datum bij de co op. Hoeft gelukkig niet in andere super markten.
AH Mobiel zou mijn simkaart bijwerken. Ik kreeg geen sms-je dat dat niet gelukt was, maar de simkaart was wel geïnactiveerd. Opwaarderen via internet lukte niet (volgens mij had ik nog beltegoed). De AH Klantenservice wil me voor 90 ct/min wel helpen, en passant vemeldend dat het gesprek kan worden opgenomen (zonder mijn toestemming te vragen), verbindt me door en dan: piep, piep, piep. ~Wat een vreselijke afgang voor zo'n bedrijf.Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Ik ben reeds jaren abonnee, ook online. Reeds lang geleden heb ik ingelogd, twee keer zelfs. De laatste keer, enkele jaren terug, heb ik dat niet meer gedaan. Ik lees online immers nu.nl en nos. Toch baal ik ervan dat de bereikbaarheid voor mij bij de Volkskrant zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, bah! Waarom moet ik eens in de zoveel tijd mijn lidmaatschap nummer opzoeken. Binnenkort zeg ik op! Succes verderLees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
engie is in het weekend slecht te bereikenLees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)
Krijgen een week van te voren een melding van een stroomonderbreking. In verband met verblijf in het buitenland bij toevel hiervan op de hoogte.Lees alle beoordeling van Liander Klantenservice (62)
Veels te kort van te voren een melding van de werkzaamheden.
Daarnaast staat er bij contact een telefoonnummer, blijkt een algemeen telefoonnummer te zijn. Weten nergens van ? Dat is geen contact nummer maar klantenservice en konden onsnergens mee verder helpen.
Het whatsapp nummer is ook een algemeen nummer en niet van degene die de werkzaamheden gaat uitvoeren waardoor eventueel direct contact als er wat is of het probleem kan uitleggen.
En als je een mail wilt sturen staat er nergens een mailadres vermeld op enige site van liander.
We kunnen ons niet voorstellen dat deze werkzaamheden pas een week van te voren gepland zijn.
De 203 beoordelingen voor mij waren uiterst negatief. (Op een heer Diepstraeten na die als iemand met een beperking zeer goed geholpen werd, gelukkig voor hem). Mocht ook het cijfer 0 kunnen aangevinkt worden dan was de gemiddelde score niet 1,5 maar 0,5 op TIEN.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
En het toppunt van al, reeds verschillende maanden krijgt KLM dergelijke laagste scores op haar bord EN DAAR TREKKEN ZIJ GEEN LESSEN UIT. DE CONSUMENT BLIJFT MAAR IN DE KOU STAAN ZONDER ENIG MEDEDOGEN VAN KLM. HET KAN HEN DUIDELIJK HELEMAAL GEEN REET ( excuseer voor dit woord) SCHELEN.
Mijn verhaal is identiek aan vele andere verhalen, éën dag voor de vlucht op de hoogte gebracht dat een gedeelte van de vlucht geannuleerd werd EN NOOIT IEMAND AAN DE TELEFOON TE KRIJGEN !!!!
Krijg al 8 maanden een brief van een incasso bureau , die persoon woont niet op dit adres .Lees alle beoordeling van Lebara Klantenservice (56)
Al verschillende keren gemeld maar ze blijven het maar sturen.
Weet niet wat daar voor personeel op kantoor werkt.
Klantenservice is via telefoon niet bereikbaar. Naar iedere keer pakweg en haalf uur in de wachtrij kan ik niet langer wachten. Whatsapp wordt ook niet beantwoordt. En vreemd genoeg, als je het red om op dezelfde dag je bezorgklacht via het online formulier door te geeven, is de kompensatie voor niet bezorgen iedere keer en ander bedrag.Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Zit nog steeds te wachten op mijn afrekeningLees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Waardeloos bedrijf !!!!
Bevlogen lid jaren lang heeft een volmacht van zuster in verpleeghuis. Dat heet betalen uiteraard. Daar is een logo, app boeien. In de taakbalk gezet, Heet Rabo Coby en voor mijzelf Rabo G. Je zou zo zeggen 2 rekeningen geregeld omtrent internet bankieren. Plaatselijke bank Tiel, geen soelaas. De vraag heet ik wil provider Firefox onze rekening apart bedienen. Elke inlog heet opnieuw alles invullen.Terwijl de inlogbenaming anders is. De laatste inlog komt tevoorschijn en is bepalend. Nonsens 2 aparte rekeningen. dat moet toch anders kunnen.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Ongeloofelijk , wat een rukbedrijf is dit, schoonmoeder heeft lekkage, bedrijf sluit alles af, moet ander monteur komen, u word gebeld, schoonmoeder in de kou en niemand belt. Fattenvall niet bereikbaar, whatsapp word niet op gereageerd, schoonmoeder in de kou iets wat niet bevoordelijk is voor een kankerpatiënt. Gewoonweg asociaal.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
OnbereikbaarLees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Onbetrouwbaar boekingssysteem
Toeslagen voor ALLES
wacht zeker al 18 min en ineens is de verbinding weg nu opnieuw aan het proberenLees alle beoordeling van VriendenLoterij Klantenservice (25)
Geen enkele reactie, nooit op geen enkel medium. Ook geen enkele reactie op klachtbrief ontvangen,Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
2,Ik ben ziek en gewoon thuis ,volgens DHL gisteren niet thuis ik snap niet hoe dat kan ook is het pakketje niet bij buren aangeboden ,zeer slechte service van DHLLees alle beoordeling van DHL Parcel Klantenservice (134)
Probeer met de bank te mailen.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Lukt niet.
HEB TWEE PROBLEMEN A. VERWISSELING TELEFOON NUMMERS, B KAN MIJN ZIGGO NIET BEREIKEN.Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
ZIGGO KRIJGT DIT TOT OP HEDEN NIET OPGELOST. BEN AL TWEE WEKEN BEZIG EN KRIJG STEEDS EEN ANDERE MEDEWERKEN DIE ZEGT HET TE HEBBEN OPGEOST. NOU NEE DUS!!!! HAD LIEVER EEN "0" INGEVULD. zIT NU ZONDER VASTE TELEFOONLIJN. EN NOG STEEDS ZONDER "MIJN ZIGGO
WaardeloosLees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)
1) Deze week 3 bezoeken aan Jumbo Arnhem - Elderveld en 3 x controle bij de zelfscan kassa. Nog nooit heeft Jumbo iets onregelmatigs bij mij geconstateerd. Dit is uitermate irritant.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
2) Ik koop regelmatig bier. Scan van te voren mijn klantenkaart (xxxxxxxxxx). Iedere keer weer leeftijdscontrole. Uit de klantenkaart kunt u weten dat ik (veel) ouder ben dan 18 jaar. Waarom deze domme controle. Ook dit is uitermate irritant.
3) Alle bonnen van Jumbo te openen op de telefoon met de Jumbo-App. Maar de bon van maandag 7 februari waarbij (onterecht?) 850 punten zijn afgeschreven (afschrijving waarvoor????) valt niet te openen; wel de normale kassabon van 7 februari.
4) Op advies van Jumbo-Jansen vragen we het 'éven' na per telefoon. Direct verbinden €0,90 per minuut. OK service is duur. Nadat ik het aantal wachtende hoorde heb ik de verbinding maar verbroken. Dan is Jumbo niet meer voordelig.
M.vr.gr.
Peter Westenberg
ik heb sinds gisteren middag al 4 keer geprobeerd mijn betaallimiet via de ING app te verhogen. 1e 2 keer was er niets verhoogd en de laatste 2 keer kreeg ik de mededeling "sorry mislukt niet jouw fout "Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Ook gebeld maar dat wordt de lijn steeds verbroken. Ik wil gewoon een persoon aan de lijn krijgen. dat is toch niet te veel gevraagd????
Slecht tel bereikbaar.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Via welk e-mail bereikbaar?
Belachelijk, alleen chatbot bereikbaar. Medewerker spreken: mobiel nr doorgeven en via Whatsapp verder gaan of urenlange wachrij telefonisch.Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
Niet klantvriendelijk. Net als t spaarpuntensysteem. elke 5 jaar vervallen je punten, dus punten doorsparen voor een grotere aankoop kan niet.
En al ben je 40 jaar bij Nuo/Vattenfall > niet aangemeld bij exclusief, geen punten. meldt je je nu wel aan begin je bij 25 punten
Klacht ingediend nog niets gehoord dat hij is ontvangen en ik antwoord kan verwachtenLees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Ik probeer al 3 dagen betalingen via internet bankieren. Hierover met service afdeling contact gehad maar zou geen storing zijn. Ook wordt er op Uw site geen storing vermeld, maar zodra ik betaakgegevens in vul weigert hij deze en komen 4 tot 8 cijfer en dan blokt het. Dus kan nu al 3 dagen niet betalen. Begreep van Uw medewerker dat deze storing ook op 29 maart jl bekend wasLees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Al 2 dagen knallende koppijn door ING EN HAAR Z.G SERVICES!!Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Laaiend ben ik.....WAT N ONFATSOEN
Betaling 14 maart mislukt waardoor booking is misgelopen. Na vele maken telefonisch contact en mail contact na 16 dagen nog het geld niet terug, betreft 1965 euro. . Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Steeds worden weer dezelfde zaken gevraagd die ik eerder al gemaild heb. Zeer teleurstellend! In afwachting van 1965 euro retour zodat we weer een reis kunnen reserveren.Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)
Het algemene nummer wordt niet beantwoord. Bij het betaalde nummer (€0,90 / minuut wat sowieso al belachelijk is, maar vooruit) wordt wel opgenomen maar bij het doorverbinden wordt de verbinding verbroken. Al met al een weinig succesvolle poging om in contact te komen. Service is een werkwoord he...Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)