Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Dit is echt een schande gewoon niet bereikbaarLees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Wilde contact opnemen over een onderwerp waar ik alleen maar wilde melden wat de gemeente geld zou besparen maar nee allemaal achterlijke wegen om contact te maken maar geen email mogelijkLees alle beoordeling van Gemeente Kampen Klantenservice (2)
Alle sociale rommel wel waar ik geen gebruik van WENS te maken
Maar goed het is belasting geld wat ongetwijfeld gewoon in rekening word gebracht.
Vanaf 4 april geen krant meer ontvangen. Bellen helpt niet. Je krijgt gewoon een bandje.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Ik heb nu mijn incasso-betaling van het Brabants Dagblad door Ing terug laten storten. Eens kijken of ze nu wel wakker worden en reageren.
Wow wat een SLECHTE SERVICE of liever gezegd HELEMAAL GEEEN SERVICE heeft dit bedrijf.Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)
Geen ANNULERINGSFUNCTIE of OMBOEKING MOGELIJKHEID!!! HELEMAAL NIKS.....
Ze laten je zo lang wachten dat je opgeeft. Telefoonnummer 020 206 1965 BESTAAT GEWOON NIET!!!
IK SNAP NIET DAT HET GEOORLOOFD IS DAT EEN BEDRIJF ZO MAG WERKEN!!!!
DIT IS MENSEN MISLEIDEN.................
Het 0906-nummer op jullie website is niet meer in gebruik. Verwijder het dan.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Verder is het onmogelijk gewoon een mens aan de lijn te krijgen die mij met mijn klacht kan helpen.
Gisteren via de chat de klacht gemeld.
Vandaag niets mee gedaan, hetgeen wel beloofd was.
Mijn klacht is dat de bezorger, ondanks een geschreven verzoek op de brievenbus, de krant niet geheel naar binnen gooit.
Als het regent wordt de krant nat en als wij niet thuis/op vakantie zijn hangt hij de hele dag half uit de brievenbus, zodat ook boeven weten dat het huis op dat moment niet bewoond is.
Graag een telefoonnummer via mijn e-mail, zodat ik iemand kan vertellen om welk adres het gaat.
Ronduit Slecht.Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Niet bereikbaar.
Geen service.
Geen hulp.
Het is niet mogelijk iemand aan de lijn te krijgen als het antwoord wat je krijgt nergens op slaat.Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Verschrikkelijk. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en medewerkers weten niet eens wat de mogelijkheden zijn. Helemaal niet probleemoplossend gericht. Je kan 10 keer bellen met zelfde vraag en je krijgt 10 verschillende antwoorden te horen!!!!Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
zeer slechtLees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
Uitermate slecht. Ik heb in 2020 via de VenVn 2 vliegtickets gewonnen. Was een actie voor verpleegkundigen in de covid periode. Ben nu al bijna 1 jaar bezig om een vakantie te boeken, krijg echter nul hulp. Al paar keer gevraagd via de mail of iemand mij kan bellen. Want via de mail lukt het niet om een datum en bestemming rond te krijgen. Uiteindelijk na maanden mailen heb ik kunnen boeken. Echter kwam ik er sinds 3 weken achter dat het vluchtschema is aangepast. Per toeval, want had geen mail ontvangen. Zag het in de klm app. Nu hebben wij op de heen weg een tussenstop van ongeveer 7 uur. Is ook niet overlegd of wij dit willen. Nu heb ik 2 weken geleden gebeld om te kijken of we naar andere bestemming kunnen omboeken. Heb uren geprobeerd te bellen en ben steeds van kastje naar de muur gestuurd. Heb ook een mail gestuurd. Maar nog geen respons. Ik vind het echt heel erg dat er totaal geen hulp is geboden bij het zoeken en boeken van de tickets. Alsof jullie er geen zin in hebben ofzo. Ik zie al dat ik mijn patienten zo behandel....Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Kortom, zeer slechte service. En daarnaast zijn jullie telefonisch niet bereikbaar.
Ken je dat gezegde ? : iemand blij maken met een dooie mus.....
11/4Lees alle beoordeling van NRC Handelsblad Klantenservice (9)
Dit slaat echt nergens op! Vrijdag geen krant, vandaag geen krant! Na 09.00 uur gebeld: geen medewerker aanwezig! Spraakcomputer kan klacht niet aannemen: vandaag is geen bezorgdag! Waardeloos, wat slecht! Een standaard lulmailtje met zogenaamde excuses, bullshit!
En dan weer dat gelul over 'compenseren', er is geen sprake van compenseren, er is geen sprake van service. Het is allemaal inhoudsloos gezwets, uitermate klantonvriendelijk!
Wat een ongelooflijk stompzinnige reactie op een bezorgklacht. De factuurdatum een dag opschuiven? Abonnement verlengen? Wat een onzin! Is dat service? Ik wil de krant vandaag nog (na)bezorgd hebben!
Abonnement niet verlengen is nu mijn optie! Lekker bezig, NRC, bedankt!
N.B.
Net weer NRC gebeld, spraakherkenner doet het (weer) niet, na 14 minuten in de wacht opgehangen. Is er wel echt iemand die klachten behandelt? Of is er alleen maar een digitale medewerker om de klanten met een kluitje in het riet te sturen? Waarom krijg ik nooit een reactie op een mail behalve zo een computergestuurd flutbericht? Losers!
Stoppen met die kutkrant kom wel heel dichtbij nu.
Een dikke nul want de telefoon nummers zijn eens niet juist. Zelfs voor een klacht krijgen we niemand aan de lijn.Lees alle beoordeling van Belvilla Klantenservice (14)
Twee maal geprobeerd te bellen. 20 ! (twintig minuten wachttijd)Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)
Klacht over gesneden kaas van Zaanse Hoeve.
Op de kaas is de aanzet het mes van de snijmachine zichtbaar aanwezig.
Op die plaatsen is de kaas bij opening al aangeslagen.
Binnen 1 à twee dagen ontstaat er schimmelvorming.
Geldt voor zowel Jonge, Jong-belegen en Belegen kaas.
Dit is mij nu al diverse malen overkomen.
De medewerkster van de klantenservice was niet in staat op een fatsoenlijke manier mij te woord te staan dat ze de verbinding maat verbrak nadat ik een half uur in de wachtrij had gestaan op vrijdagmiddag om 1630 uurLees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
2x Verbinding verbroken na lange wachttijd om iemand te spreken om een vlucht te wijzigen. De verbinding werd vanuit KLM verbroken.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
De mobiele telefoon van mijn zoon is gestolen in het buitenland.Lees alle beoordeling van Hollandsnieuwe Klantenservice (18)
Hollandse Nieuwe is op zaterdag en zondag in het geheel niet bereikbaar. Alles wordt verwezen naar de app.
We hebben de app nooit eerder geactiveerd en de inlogcode staat in een mail die we 4 jaar geleden hebben ontvangen en niet te achterhalen is.
Het mailadres bestaat niet meer. Nu kunnen we het nummer niet blokkeren met alle gevolgen van dien !
ZEER Slecht en mijns inziens verwijtbaar tekortkoming van Hollandse Nieuwe.
We hebben 3 abonnementen die we nu genoodzaakt zien om te verhuizen .
Wat is de reactie van hollandse Nieuwe ?
Om te beginnen vreemd dat mijn e-mail adres mail adres niet wordt getoond omdat contact vanaf het begin van mijn abonnement is gebruikt. Mijn klacht is dat ik vanaf september 2021 op dit adres woon en ik de krant nooit voor 11.00 krijg en vaak nog later. Ik heb helaas een jaarabonnement en kan dus niet opzeggen. Wij hebben een afspraak ik betaal u elke maand de krant en u bezorgd mij de krant de hele week voor 7.00 en zaterdag voor 8.00. Ik stuur een bericht en zie dan dat mijn krant later wordt bezorgd. Als ik ga bellen dan moet ik daar zelf de telefoon kosten voor betaling, mogelijk wordt het bedrag van de krant van van mijn rekening gekort. Maar daar moet ik eerst zelf kosten voor maken.Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Kortom wij hebben een overeenkomst, ik betaal u en u levert mij de krant op de afgesproken tijd ik vind het schandalig dat die overeenkomst van uw kant niet wordt nagekomen.
Mogelijk heeft u problemen met het tekort aan krantenbezorgers maar dat is niet mijn probleem. Nu moet tot het einde van mijn contract, waar ik mij overigens wel keurig voor betaal, elke ochtend met ergernis zitten wachten tot mijn ochtendkrant wordt bezorgd.
Ik hoop dat u dit bericht serieus neemt en hier op reageert.
Vriendelijke groet.
In 1 week tijd al 3 keer geen krantLees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Wijziging doorgeven lukt niet online. De reactie is: wijziging doorgevoerd, in praktijk blijkt het niet het geval. Telefonisch contact gezocht. De stem op het bandje noemt de openingstijden. Ik bel tijdens openingstijd. De stem zegt: bel op openingstijd, want nu zijn we niet open. Om gek van te worden!Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Al maanden zeer onbetrouwbare bezorging van de zaterdag krant!Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)
Al 2-3 keer gebeld en gesproken met klanten service, antwoord..we zijn ermee bezig..
Onacceptabel!!
Bezorging Brabants Dagblad is verschrikkelijk. Geen krant ontvangen op 4 april, 5 april, 7 april, 8 april en 9 april.Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)
Ja, we hebben problemen met het verkrijgen van bezorgers. Daar heb ik geen boodschap aan.
Jullie zijn goed dat jullie mij helpenLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
ben nu al een half jaar bezig zodat ik weer op mijn budget kan komen.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Helaas er wordt niets gedaan op een mail van blijf het proberen.
Neemt niet opLees alle beoordeling van Gemeente Rotterdam Klantenservice (15)
zeer slechtLees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
tickets gekregen maar konden niet mee de tickets waren niet geconformeerd.
nu geld kwijt en vlucht gemist.
chat contact en die zeggen we kunnen u niet helpen
echt waardeloos
Net gebeld met de klantenservice over de ov fietsen op station Bussum Zuid. Er zijn er 4 maar vandaag is er 1 verhuurd, op 2 boxen brand geen groen of rood licht en de laatste zou beschikbaar zijn maar daarvan gaat de deur niet open. Vorige week ook al niet. Omdat ik geen nummer van de box kon geven (al gaan lopen) kon de klacht niet doorgegeven worden wa t dan kwam de monteur misschien voor niets en zou hij op andere plekken beter werk kunnen doen......Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
Het lukt maar niet om door te geven dat wij al 2x op zaterdag de bijlage MEZZA niet ontvangen hebben. Als de computerstem je uiteindelijk doorverbindt met een ECHTE stem zegt deze dat ze van de bezorgservice zijn maar niet over de bezorging van bijlagen gaan. Ik word dan weer naar de computerstem gestuurd. Schiet niet op zo! En bovendien kost dit telefoongesprek al meer dan 5 euro. BELACHELIJK.!Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)
Boeken gaat prima maar geen contact mee te krijgen chatten lukt niet bellen naar 0900-8150 werkt niet meer en het telefoonnummer op de site 020-2621734 is buiten werking??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is bizar. Cheaptickets neem a.u.b. zo spoedig mogelijk contact op met je klanten.Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
2 weken geleden intern in verzorgingshuis verhuisd naar andere kamer, Snel verhuizing doorgegeven,Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Dit gebeurde door een verhuisbedrijf. Alle kabels van TV en router waren aanwezig ij de TV.. Een kennis heeft ze weer aangesloten en alles werkte. We hebben waarschijnlijk teveel meegenomen want nu kwam er een nieuwe bewoner in mijn oude kamer en toen verdween mijn TV aansluiting. Ik zit nu al twee dagen zonder TV alleen in een rolstoel en geen TV en heb nu al twee dagen gebeld en geprobeerd kabels uit het stopcontact te halen en een beetje doof aan het worden en 86 jaar oud, lukt het me niet om met iemand te praten en TV te kunnen kijken. Wat zal dit weer een moeilijke avond worden. KPN help me A.U.B.
Onlangs verhuisd naar verpleeghuis. Onmogelijk om energie op te zeggen of verhuisbericht door te geven en te versturen. Waardeloze "service".Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)