Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Wouter op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Dit is echt een schande gewoon niet bereikbaar
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Gemeente Kampen Klantenservice

  • Beoordeeld door Ron Schwartz op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Kampen Klantenservice is: 1)

Wilde contact opnemen over een onderwerp waar ik alleen maar wilde melden wat de gemeente geld zou besparen maar nee allemaal achterlijke wegen om contact te maken maar geen email mogelijk
Alle sociale rommel wel waar ik geen gebruik van WENS te maken
Maar goed het is belasting geld wat ongetwijfeld gewoon in rekening word gebracht.
Lees alle beoordeling van Gemeente Kampen Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Kempkens GWA op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Vanaf 4 april geen krant meer ontvangen. Bellen helpt niet. Je krijgt gewoon een bandje.
Ik heb nu mijn incasso-betaling van het Brabants Dagblad door Ing terug laten storten. Eens kijken of ze nu wel wakker worden en reageren.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Vliegwinkel.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door michael op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vliegwinkel.nl Klantenservice is: 1.1)

Wow wat een SLECHTE SERVICE of liever gezegd HELEMAAL GEEEN SERVICE heeft dit bedrijf.
Geen ANNULERINGSFUNCTIE of OMBOEKING MOGELIJKHEID!!! HELEMAAL NIKS.....
Ze laten je zo lang wachten dat je opgeeft. Telefoonnummer 020 206 1965 BESTAAT GEWOON NIET!!!
IK SNAP NIET DAT HET GEOORLOOFD IS DAT EEN BEDRIJF ZO MAG WERKEN!!!!
DIT IS MENSEN MISLEIDEN.................
Lees alle beoordeling van Vliegwinkel.nl Klantenservice (57)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Corien op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Het 0906-nummer op jullie website is niet meer in gebruik. Verwijder het dan.
Verder is het onmogelijk gewoon een mens aan de lijn te krijgen die mij met mijn klacht kan helpen.
Gisteren via de chat de klacht gemeld.
Vandaag niets mee gedaan, hetgeen wel beloofd was.
Mijn klacht is dat de bezorger, ondanks een geschreven verzoek op de brievenbus, de krant niet geheel naar binnen gooit.
Als het regent wordt de krant nat en als wij niet thuis/op vakantie zijn hangt hij de hele dag half uit de brievenbus, zodat ook boeven weten dat het huis op dat moment niet bewoond is.
Graag een telefoonnummer via mijn e-mail, zodat ik iemand kan vertellen om welk adres het gaat.
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Oosterhout op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Ronduit Slecht.
Niet bereikbaar.
Geen service.
Geen hulp.
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Wim de Boer op 12-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Het is niet mogelijk iemand aan de lijn te krijgen als het antwoord wat je krijgt nergens op slaat.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Almira op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Verschrikkelijk. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en medewerkers weten niet eens wat de mogelijkheden zijn. Helemaal niet probleemoplossend gericht. Je kan 10 keer bellen met zelfde vraag en je krijgt 10 verschillende antwoorden te horen!!!!
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Frans Lemmens op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

zeer slecht
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Annemiek Blokzijl op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

Uitermate slecht. Ik heb in 2020 via de VenVn 2 vliegtickets gewonnen. Was een actie voor verpleegkundigen in de covid periode. Ben nu al bijna 1 jaar bezig om een vakantie te boeken, krijg echter nul hulp. Al paar keer gevraagd via de mail of iemand mij kan bellen. Want via de mail lukt het niet om een datum en bestemming rond te krijgen. Uiteindelijk na maanden mailen heb ik kunnen boeken. Echter kwam ik er sinds 3 weken achter dat het vluchtschema is aangepast. Per toeval, want had geen mail ontvangen. Zag het in de klm app. Nu hebben wij op de heen weg een tussenstop van ongeveer 7 uur. Is ook niet overlegd of wij dit willen. Nu heb ik 2 weken geleden gebeld om te kijken of we naar andere bestemming kunnen omboeken. Heb uren geprobeerd te bellen en ben steeds van kastje naar de muur gestuurd. Heb ook een mail gestuurd. Maar nog geen respons. Ik vind het echt heel erg dat er totaal geen hulp is geboden bij het zoeken en boeken van de tickets. Alsof jullie er geen zin in hebben ofzo. Ik zie al dat ik mijn patienten zo behandel....
Kortom, zeer slechte service. En daarnaast zijn jullie telefonisch niet bereikbaar.
Ken je dat gezegde ? : iemand blij maken met een dooie mus.....
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: NRC Handelsblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NRC Handelsblad Klantenservice is: 1.8)

11/4
Dit slaat echt nergens op! Vrijdag geen krant, vandaag geen krant! Na 09.00 uur gebeld: geen medewerker aanwezig! Spraakcomputer kan klacht niet aannemen: vandaag is geen bezorgdag! Waardeloos, wat slecht! Een standaard lulmailtje met zogenaamde excuses, bullshit!
En dan weer dat gelul over 'compenseren', er is geen sprake van compenseren, er is geen sprake van service. Het is allemaal inhoudsloos gezwets, uitermate klantonvriendelijk!
Wat een ongelooflijk stompzinnige reactie op een bezorgklacht. De factuurdatum een dag opschuiven? Abonnement verlengen? Wat een onzin! Is dat service? Ik wil de krant vandaag nog (na)bezorgd hebben!
Abonnement niet verlengen is nu mijn optie! Lekker bezig, NRC, bedankt!

N.B.
Net weer NRC gebeld, spraakherkenner doet het (weer) niet, na 14 minuten in de wacht opgehangen. Is er wel echt iemand die klachten behandelt? Of is er alleen maar een digitale medewerker om de klanten met een kluitje in het riet te sturen? Waarom krijg ik nooit een reactie op een mail behalve zo een computergestuurd flutbericht? Losers!
Stoppen met die kutkrant kom wel heel dichtbij nu.
Lees alle beoordeling van NRC Handelsblad Klantenservice (9)

Beoordeling voor: Belvilla Klantenservice

  • Beoordeeld door Gwenny vanthournout op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Belvilla Klantenservice is: 1.1)

Een dikke nul want de telefoon nummers zijn eens niet juist. Zelfs voor een klacht krijgen we niemand aan de lijn.
Lees alle beoordeling van Belvilla Klantenservice (14)

Beoordeling voor: Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Van Dixhoorn op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Albert Heijn Klantenservice is: 2)

Twee maal geprobeerd te bellen. 20 ! (twintig minuten wachttijd)

Klacht over gesneden kaas van Zaanse Hoeve.
Op de kaas is de aanzet het mes van de snijmachine zichtbaar aanwezig.
Op die plaatsen is de kaas bij opening al aangeslagen.
Binnen 1 à twee dagen ontstaat er schimmelvorming.
Geldt voor zowel Jonge, Jong-belegen en Belegen kaas.
Dit is mij nu al diverse malen overkomen.
Lees alle beoordeling van Albert Heijn Klantenservice (148)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door Verdiesen op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

De medewerkster van de klantenservice was niet in staat op een fatsoenlijke manier mij te woord te staan dat ze de verbinding maat verbrak nadat ik een half uur in de wachtrij had gestaan op vrijdagmiddag om 1630 uur
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Versluis op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

2x Verbinding verbroken na lange wachttijd om iemand te spreken om een vlucht te wijzigen. De verbinding werd vanuit KLM verbroken.
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: Hollandsnieuwe Klantenservice

  • Beoordeeld door Simon Smit op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Hollandsnieuwe Klantenservice is: 1.8)

De mobiele telefoon van mijn zoon is gestolen in het buitenland.
Hollandse Nieuwe is op zaterdag en zondag in het geheel niet bereikbaar. Alles wordt verwezen naar de app.
We hebben de app nooit eerder geactiveerd en de inlogcode staat in een mail die we 4 jaar geleden hebben ontvangen en niet te achterhalen is.
Het mailadres bestaat niet meer. Nu kunnen we het nummer niet blokkeren met alle gevolgen van dien !
ZEER Slecht en mijns inziens verwijtbaar tekortkoming van Hollandse Nieuwe.
We hebben 3 abonnementen die we nu genoodzaakt zien om te verhuizen .
Wat is de reactie van hollandse Nieuwe ?
Lees alle beoordeling van Hollandsnieuwe Klantenservice (18)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerda Verhoeven op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Om te beginnen vreemd dat mijn e-mail adres mail adres niet wordt getoond omdat contact vanaf het begin van mijn abonnement is gebruikt. Mijn klacht is dat ik vanaf september 2021 op dit adres woon en ik de krant nooit voor 11.00 krijg en vaak nog later. Ik heb helaas een jaarabonnement en kan dus niet opzeggen. Wij hebben een afspraak ik betaal u elke maand de krant en u bezorgd mij de krant de hele week voor 7.00 en zaterdag voor 8.00. Ik stuur een bericht en zie dan dat mijn krant later wordt bezorgd. Als ik ga bellen dan moet ik daar zelf de telefoon kosten voor betaling, mogelijk wordt het bedrag van de krant van van mijn rekening gekort. Maar daar moet ik eerst zelf kosten voor maken.
Kortom wij hebben een overeenkomst, ik betaal u en u levert mij de krant op de afgesproken tijd ik vind het schandalig dat die overeenkomst van uw kant niet wordt nagekomen.
Mogelijk heeft u problemen met het tekort aan krantenbezorgers maar dat is niet mijn probleem. Nu moet tot het einde van mijn contract, waar ik mij overigens wel keurig voor betaal, elke ochtend met ergernis zitten wachten tot mijn ochtendkrant wordt bezorgd.
Ik hoop dat u dit bericht serieus neemt en hier op reageert.
Vriendelijke groet.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door E Hamoen op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

In 1 week tijd al 3 keer geen krant
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door j. ten Berge op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Wijziging doorgeven lukt niet online. De reactie is: wijziging doorgevoerd, in praktijk blijkt het niet het geval. Telefonisch contact gezocht. De stem op het bandje noemt de openingstijden. Ik bel tijdens openingstijd. De stem zegt: bel op openingstijd, want nu zijn we niet open. Om gek van te worden!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Marcel op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Al maanden zeer onbetrouwbare bezorging van de zaterdag krant!
Al 2-3 keer gebeld en gesproken met klanten service, antwoord..we zijn ermee bezig..
Onacceptabel!!
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Kempkens GWA op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Bezorging Brabants Dagblad is verschrikkelijk. Geen krant ontvangen op 4 april, 5 april, 7 april, 8 april en 9 april.
Ja, we hebben problemen met het verkrijgen van bezorgers. Daar heb ik geen boodschap aan.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Ali op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Jullie zijn goed dat jullie mij helpen
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door bennie op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

ben nu al een half jaar bezig zodat ik weer op mijn budget kan komen.
Helaas er wordt niets gedaan op een mail van blijf het proberen.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Gemeente Rotterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door Albert op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Rotterdam Klantenservice is: 1.9)

Neemt niet op
Lees alle beoordeling van Gemeente Rotterdam Klantenservice (15)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door edwin op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

zeer slecht
tickets gekregen maar konden niet mee de tickets waren niet geconformeerd.
nu geld kwijt en vlucht gemist.
chat contact en die zeggen we kunnen u niet helpen
echt waardeloos
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door H Bakker op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Net gebeld met de klantenservice over de ov fietsen op station Bussum Zuid. Er zijn er 4 maar vandaag is er 1 verhuurd, op 2 boxen brand geen groen of rood licht en de laatste zou beschikbaar zijn maar daarvan gaat de deur niet open. Vorige week ook al niet. Omdat ik geen nummer van de box kon geven (al gaan lopen) kon de klacht niet doorgegeven worden wa t dan kwam de monteur misschien voor niets en zou hij op andere plekken beter werk kunnen doen......
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Harold Dekker op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Algemeen Dagblad Klantenservice is: 1.8)

Het lukt maar niet om door te geven dat wij al 2x op zaterdag de bijlage MEZZA niet ontvangen hebben. Als de computerstem je uiteindelijk doorverbindt met een ECHTE stem zegt deze dat ze van de bezorgservice zijn maar niet over de bezorging van bijlagen gaan. Ik word dan weer naar de computerstem gestuurd. Schiet niet op zo! En bovendien kost dit telefoongesprek al meer dan 5 euro. BELACHELIJK.!
Lees alle beoordeling van Algemeen Dagblad Klantenservice (234)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door van den broek op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Boeken gaat prima maar geen contact mee te krijgen chatten lukt niet bellen naar 0900-8150 werkt niet meer en het telefoonnummer op de site 020-2621734 is buiten werking??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!! Dit is bizar. Cheaptickets neem a.u.b. zo spoedig mogelijk contact op met je klanten.
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Ger op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 5 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

2 weken geleden intern in verzorgingshuis verhuisd naar andere kamer, Snel verhuizing doorgegeven,
Dit gebeurde door een verhuisbedrijf. Alle kabels van TV en router waren aanwezig ij de TV.. Een kennis heeft ze weer aangesloten en alles werkte. We hebben waarschijnlijk teveel meegenomen want nu kwam er een nieuwe bewoner in mijn oude kamer en toen verdween mijn TV aansluiting. Ik zit nu al twee dagen zonder TV alleen in een rolstoel en geen TV en heb nu al twee dagen gebeld en geprobeerd kabels uit het stopcontact te halen en een beetje doof aan het worden en 86 jaar oud, lukt het me niet om met iemand te praten en TV te kunnen kijken. Wat zal dit weer een moeilijke avond worden. KPN help me A.U.B.
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door J.C.M. N-K op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Onlangs verhuisd naar verpleeghuis. Onmogelijk om energie op te zeggen of verhuisbericht door te geven en te versturen. Waardeloze "service".
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)