Coop Supermarkt Klantenservice

Rapportcijfer Coop Supermarkt klantenservice: 2.6 » Lees beoordelingen (7)

Bellen met Coop Supermarkt

Waarom bellen met Coop Supermarkt Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een Coop Supermarkt bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van Coop Supermarkt.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Coop Supermarkt: 026 799 9666

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Coop Supermarkt? Laat ons je ervaringen met Coop Supermarkt weten!
Beoordeel Coop Supermarkt.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Coop Supermarkt?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Coop Supermarkt? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Coop Supermarkt.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de servicekantoor van Coop. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Servicekantoor Coop
  • Postbus 87
  • 6880 AB Velp

Neem contact op met Coop Supermarkt via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Coop Supermarkt via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Coop kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Coop Supermarkt via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Coop Supermarkt via Facebook Messenger.

Neem contact op met Coop Supermarkt via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Coop via Facebook. Meld je aan met een emailadres en wachtwoord of maak een eigen account aan.

 

Klik hier voor contact met Coop Supermarkt via Facebook.

Neem contact op met Coop Supermarkt via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Coop via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Coop.

 

Klik hier voor contact met Coop Supermarkt via Twitter. Klik hier voor contact met Coop Supermarkt via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Coop Supermarkt.

Coop heeft twee nieuwsbrieven vol met aanbiedingen en heerlijke recepten. Een wekelijkse algemene nieuwsbrief en een speciale wijnnieuwsbrief. Kies welke je wil ontvangen, vul je gegevens in en klik op de oranje button Aanmelden.

Meld je aan voor de Coop Supermarkt nieuwsbrief. Meld je aan voor de Coop Supermarkt nieuwsbrief.

Jij bestelt, wij bezorgen | Online boodschappen | Coop

Rapportcijfer Coop Supermarkt Klantenservice: 2.6

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Beoordeel Coop Supermarkt Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Coop Supermarkt Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Coop Supermarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door Johan op 3-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

De coop in heukelum heeft of de aanbiedingen niet of zo weinig dat het op is en niet aangevuld word veel jong ongeïnteresseerd personeel wat meer met elkaar bezig is als met klanten
  • Beoordeeld door L van oosterhout op 24-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil een klacht indienen over het nieuwe bezorgen via telesuper, vandaag weer te laat, drie kwartier. Ik wordt niet gebeld of niks dat ze te laat zijn. Via het oude bezorgen werd ik netjes gebeld dat ze wat later waren maar nooit drie kwartier. Ik vind dit bezorgen drie keer niks. Het sociale, menselijke is helemaal weg. Iedere keer ook een andere bezorger. En inderdaad een mail sturen naar coop dat gast niet!! Wie stuurt er tegenwoordig nog een brief????
  • Beoordeeld door S.A. Toppenberg op 9-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil van een vervelend probleem af zijn . Wie lost het op. Ik ben al maanden bezig maar het wil niet lukken. Graag een oplossing.
  • Beoordeeld door gertruida op 26-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

ik was vandaag 26 april , bij jullie weer gaan winkelen ik kom Niet uit de buurt . ik liep door de winkel en zag veel personeel en klanten met mondkapje onder de neus ,Zo ook de dame bij de kassa. Ik dacht ik ga het ook doen ,mondkapje onder de neus,waar ze me over aansprak . Ik zei en jij dan ? Kreeg hierop geen antwoord.Een medewerker kwam aangelopen met mondkapje onder de neus ik zei en hij dan ? Ik vind het erg discriminerend dat ik erop ben aangesproken ,Hopelijk doet u er wat mee
  • Beoordeeld door D.van der Meijden op 25-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel lang moeten zoeken en nog geen mailadres gevonden
  • Beoordeeld door C. ter Horst op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 5

Op 22 december 2020 zou ik tussen 09.00 en 12.00 uur mijn bestelling krijgen, doch om 13.00 uur nog niemand. Heb gebeld en uiteraard gezegd, dat het wel zeer druk zal zijn, maar gevraagd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Was onderweg en om ongeveer 13.15 uur kwam hij. Een zeer gestreste man, maar oké. Ik keek op de rekening en zag, dat er verzendkosten waren berekend, wat niet terecht was, want ik de biefstuk besteld. Deze meneer werd kwaad, maar stelde het betaalapparaatje opnieuw in.
Toen hij weg was en ik de boodschappen controleerde, bleek, dat ik een blikje roze zalm ipv Rode Zalm had gekregen en de prijs hiervoor ook betaalde, wat € 1,oo scheelde. Heb gebeld en de mevrouw was niet blij en geloofde me eerst niet. Op de achtergrond hoorde ik een ander zeggen; we stoppen wel een € 1,00 in de brievenbus. Maar ik wilde dit blikje niet. Toen werd er gevloekt en gezegd, dat ze dan wel een andere keer langs zouden komen ergens na de Kerst of Nieuwjaar en tegelijkertijd werd er tussen neus en lippen door op de achtergrond gezegd; zeg maar dat we ook niet meer leveren in ons dorp. Wordt ik zo beloond voor alle keren, dat ik heb besteld?
  • Beoordeeld door H.M. Lubach op 20-12-2020
  • Rapportcijfer: 5

Als vegetariër kom je er bij de Coop bekaaid vanaf! In de supermarkten zelf zoek je je een ongeluk naar de vegetarische producten en de Kerstaanbiedingen betreffen ook dit jaar weer alleen vlees en vis! Maar wel schermen met 'duurzaamheid', dat dan weer wel! Doe daar eens iets aan, Coop!
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)