Lebara Klantenservice

Rapportcijfer Lebara klantenservice: 1.2 Lees beoordelingen (28)
(Meteencontact.nl is niet verbonden of aangesloten bij Lebara.)

Bellen met Lebara

Waarom bellen met Lebara Klantenservice?

  • Je wilt een sim-kaart aanvragen.
  • Je wilt je sim-kaart blokkeren.
  • Je hebt een vraag over nummerbehoud.
  • Je wilt overstappen van provider.
  • Je wilt je sim-kaart blokkeren omdat je je telefoon verloren bent of omdat je telefoon is gestolen.
Bel Lebara 0900 - 4321 321 (Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.

Openingstijden telefonische klantenservice

  • Maandag 10:00 - 18:00
  • Dinsdag 10:00 - 18:00
  • Woensdag 10:00 - 18:00
  • Donderdag 10:00 - 18:00
  • Vrijdag 10:00 - 18:00
  • Zaterdag 10:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Lebara: 0900 - 4321 321 .
  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je klant van Lebara? Bel dan 1200. Bel je vanuit het buitenland bel dan +31619001200.

Neem contact op met Lebara via een contactformulier.

Stel je vraag online via het contactformulier van Lebara. Je ontvangt 2 dagen na ontvangst een reactie van Lebara.

Ga naar het contactformulier op de website van Lebara Ga naar het contactformulier op de website van Lebara

Neem contact op met Lebara via Facebook Messenger.

Neem contact op met Lebara via Facebook Messenger. Via Facebook Messenger kun je een persoonlijk bericht sturen aan de Lebara klantenservice. Er worden geen reactie- en/of openingstijden vermeld op de Facebook pagina of website van Lebara.

Klik hier voor contact met Lebara via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Lebara via Facebook Messenger.

Neem contact op met Lebara via Facebook.

Stel je vraag aan Lebara via Facebook. Houd er rekening mee dat andere gebruikers je bericht ook kunnen lezen. Vermeld dus geen persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld je telefoonnummer in je bericht.

Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.

Klik hier voor contact met Lebara via Facebook.

Neem contact op met Lebara via Twitter.

Stel je vraag aan Lebara via Twitter. Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.

Klik hier voor contact met Lebara via Twitter. Klik hier voor contact met Lebara via Twitter.

Neem schriftelijk contact op met Lebara.

Wil je liever een brief per post sruren naar de klantenservice van Lebara? Dat kan! Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Lebara Mobile
  • Postbus 267
  • 1110 AG Diemen

Winkelzoeker

Maak handig gebruik van de Lebara winkelzoeker. Klik hier om een verkooppunt van Lebara te vinden bij jou in de buurt.

Klik hier om een Lebara winkel te vinden bij jou in de buurt. Klik hier om een Lebara winkel te vinden bij jou in de buurt.

Inlogformulier

Hier kan je opwaarderen, je bundel wijzigen en inzicht krijgen in je saldo.

Klik hier om in te loggen bij MyLebara Klik hier om in te loggen bij MyLebara
Rapportcijfer Lebara Klantenservice: 1.2
1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 28 stem(men).

Beoordeel Lebara Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Lebara Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Opmerking: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling!

* verplicht

Beoordelingen voor Lebara Klantenservice

  • Beoordeeld door Wilbert op 19-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Wil telefoonnummer blokkeren om dat ie gestolen is ,lukt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door rudselvrutaal op 24-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

snel heel erg ontevreden had dit niet vertewacht
  • Beoordeeld door Will den Uyl op 22-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al maanden de ongewenste voicemail uit te schakelen. Vele keren om verzocht bij medewerkers. Ze beloven dat de voicemail uitgeschakeld wordt maar Doen het niet! Smssen Uit lukt niet. Afluisteren lukt niet. Waardeloos.
  • Beoordeeld door Joel op 10-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ze zijn erg goedkoop, dus dan verwacht ik niet dat mijn verzoek om mijn mummer over te zetten binnen een dag geregeld is. Inmiddels wacht ik al sinds 31-01 dus tien dagen en heb nog geen enkele reactie ontvangen ik mijn abonnement wel gewoon moet betalen.
  • Beoordeeld door lkx op 4-02-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zero customer service, I tried to call all the numbers I could find, I didn't reach any customer service. there is no email whatsoever. Very ironic for telecomunication agency to be unreachable. I ordered Prepaid but never received new sim car so I cannot activate it. I'm trying to get some help but no luck.
  • Beoordeeld door Waardelooooos op 22-01-2020
  • Rapportcijfer: 1

20 minuten wachten en nog niks... via mail niet mogelijk en contactform moet je een lebara nr hebben?????
  • Beoordeeld door Charles op 22-12-2019
  • Rapportcijfer: 1

Zeer zeer slechte klantenservice en dubbele facturen.
  • Beoordeeld door van Velthuijsen op 12-11-2019
  • Rapportcijfer: 1

Mijn vraag is dat ik een foutje gemaakt heb en wel een verkeerde datum voor mijn nummerbehoud opgegeven ik heb opgegeven 15 januari 2020 maar dit moet zijn 15 december 2019 telefonisch zijn jullie ook totaal niet te bereiken ik heb ruim 20 minuten aan de telefoon gehangen dus ik ben lichtelijk pist off
  • Beoordeeld door R. Hartgers op 30-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Het is echt ongehoord... Niet te telefonisch te bereiken, want niemand neemt op. 100x hetzelfde bandje horen en dan weer vrolijk wachten! Word er niet goed van!!! Via FaceBook, Twitter en al die zooi krijg je alleen maar hun telefoon nummer. Is toch echt niet te geloven. Slechter kan de service niet zijn!!!! 0/10!!!
  • Beoordeeld door mo op 21-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

tel klantenservice niet bereikbaar, 20 min belkosten
vervolgens na vele zoektochten een contact formulier gevonden; niet te verzenden want mijn tel nummer zou niet geldig zijn! ja het lukt niet om te activeren dus inderdaad geen geldig nummer/ een ander nummer wordt niet geaccepteerd
.
  • Beoordeeld door Gerardus Johannes De Leeuw op 19-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Is gewoon KUT, je kan je vraag alleen schriftelijk indienen per mail is niet mogelijk en die standaard vragen en antwoorden komen maar al te vaak niet overeen, ik zou die kutlijst eens samen gaan stellen met een paar consumenten, misschien dat het dan beter werkt maar de bereikbaarheid is buiten gewoon armoedig te noemen.
Ik kocht vandaag voor € 20,00 beltegoed en dan denk je 20+40, ja nou mooi niet, ik weet niet welke stoffige klootkoppen hier weer aan zitten maar het werkt zoals gewoonlijk weer eens niet. Wordt echt tijd dat we iets anders gaan opzoeken.
  • Beoordeeld door Chris op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb sinds mijn nummer portering geen internet meer in het buitenland.
Diverse malen gebeld. Na 30 minuten wachten eindelijk contact. Zeggen dat mijn telefoon niet goed is ingesteld. Instelling doorgelopen met klantenservice. Moest telefoon opnieuw opstarten dus geen verbinding meer...Nog steeds geen internet in het buitenland. Instelling laten controleren in "Telefoon winkel" staan goed.Nog steeds geen internet in het buitenland. Vandaag 30 minuten in de wacht...... Ik ben er klaar mee. Ga opzoek naar een andere porvider.
  • Beoordeeld door Vidya op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Totaal niet bereikbaar. Alle nummers zijn geblokkeerd, en als je denkt eindelijk klantenservice aan de lijn te hebben, hoor je de hele tijd een bandje afgaan. Online chatten is ook niet mogelijk. Waardeloos!
  • Beoordeeld door Beckers op 7-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Wat een waardeloze service, Nemen gewoon niet op, chatservice en contactformulier werken niet!
  • Beoordeeld door Anna op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon niet bereikbaar. Ik wil graag mijn nummer behouden, dus waarschijnlijk moet ik van provider weer wisselen om het te doen.
  • Beoordeeld door Levent op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

20 minuten gewachten en niemand geeft antwoord werken jullie uberhaupt of zitten jullie daar lekker koffie aan het drinken
  • Beoordeeld door patrick op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig, uren lang luisteren naar een bandje van de klantenservice, word nooit beantwoord.
  • Beoordeeld door carina merselina op 30-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

slechte service wacht ern uur aan de telefoon met klantenservice en word alsnog niet geholpen
  • Beoordeeld door Resie op 23-09-2019
  • Rapportcijfer: 3

Abonnement werkt niet. Onbeperkt bellen en het beltegoed staat op 0,00.
Klantenservice neemt nooit op.
  • Beoordeeld door Jiayu op 20-09-2019
  • Rapportcijfer: 4

I have phoned to you 10 times, but no one answers.
Bel Lebara
0900 - 4321 321
(Gebruikelijke belkosten)
We verbinden je meteen door.