We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Ben je klant van Lebara? Bel dan 1200. Bel je vanuit het buitenland bel dan +31619001200.
Heb jij onlangs contact gehad met Lebara? Laat ons je ervaringen met Lebara weten!
Beoordeel Lebara.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Lebara.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Lebara? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Stel je vraag online via het contactformulier van Lebara. Je ontvangt 2 dagen na ontvangst een reactie van Lebara.
Ga naar het contactformulier op de website van LebaraWil je liever een brief per post sruren naar de klantenservice van Lebara? Dat kan! Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Neem contact op met Lebara via Facebook Messenger. Via Facebook Messenger kun je een persoonlijk bericht sturen aan de Lebara klantenservice. Er worden geen reactie- en/of openingstijden vermeld op de Facebook pagina of website van Lebara.
Klik hier voor contact met Lebara via Facebook Messenger.Raadpleeg de meestgestelde vragen-pagina van Lebara. Je kunt daar onder andere antwoorden over de volgende onderwerpen vinden:
Stel je vraag aan Lebara via Facebook. Houd er rekening mee dat andere gebruikers je bericht ook kunnen lezen. Vermeld dus geen persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld je telefoonnummer in je bericht.
Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.
Klik hier voor contact met Lebara via Facebook.Stel je vraag aan Lebara via Twitter. Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.
Klik hier voor contact met Lebara via Twitter.Maak handig gebruik van de Lebara winkelzoeker. Klik hier om een verkooppunt van Lebara te vinden bij jou in de buurt.
Klik hier om een Lebara winkel te vinden bij jou in de buurt.Hier kan je opwaarderen, je bundel wijzigen en inzicht krijgen in je saldo.
Klik hier om in te loggen bij MyLebaraRapportcijfer is gebaseerd op 56 beoordelingen.
Een van de slechtste telecom providers die er zijn. Slechter bestaat er volgens mij niet. De klantenservice lijkt wel een amateuristische club laagopgeleiden ergens in Suriname die met een zwaar Surinaams accent en een enorme vertraging op de telefoonlijn je van dienst proberen te zijn. Door de enorme vertraging op de lijn en kabaal op de achtergrond is een normaal gesprek absoluut niet te voeren. Ik zou zeggen opdoeken die hele club. Ik zit al ruim een hele week zonder abonnement omdat ze het nummerbehoud niet goed hebben uitgevoerd. Iedere keer aan het lijntje gehouden dat het binnen 28 uur in orde komt. Inmiddels is het al een week en nog steeds niet mogelijk te bellen. Raad dit niemand aan. Jammer dat de beoordeling niet beneden de 1 gaat.
Zeer slechte communicatie.
Zonder herinneringen gelijk naar incasso.
Luisteren niet als je vraagt om betaal link als je een termijn vergeten bent.
Kortom geen lebara. Balletent.
.
Lebara is zeer slecht klantenservice verkoopserive nooit Lebara pakken
Ze swip swap ze simkaart en maken zich per direct hoofdaccaunt van je simkaart je kan in mijn Lebara ook niks meer veranderen! Op je factuur kom je er pas achter ze bellen e. Sms op jouw kosten dit wordt al gedaan vanaf 2004 of 2006 google maar ik ga hier een
Advocaat in armen nemen wil
Dit uit de wereld hebben e-mails screenshot nummers Lebara doet niks ik ga ze ook financiële een flinke tik geven in de rechtbank wat sta 90% op de doelen en bewijs en hun 10 daarom e-mail bellen ga maar door Lebara doet niet ze denken waait over helaas ik zal het lesje leren!
Misschien 100.000 of meer hebben hier last van Lebara en kpn zullen van me horen maar onkosten en ik verhaal alles op hun
alles is een drama daar. 1) klantenservice onbereikbaar, begrijpt er niets van, hangt spontaan op of helpt je gewoon niet, 2) melding daarvan wordt beloond met 0 reactie. Het is een ramp Lebara.
Telefoonnummers kloppen niet, procedure klopt niet, website klopt niet. Wellicht kan dit eens uptodate gemaakt worden.
Niet te bereiken. Na een half uur in wachtrij overdag werd de verbinding automatische verbroken dit gebeurde tot 2 keer toe
Goedendag, ik moet opnieuw bellen, omdat ik blijkbaar de juiste gegevens niet heb gegeven. Dan zegt de mevrouw dat het heel kort duurt, dat ik niet meer in de wachtrij kom. En wat gebeurt er als ik bel... wachttijd meer dan 20 minuten.
Ik ben nu 2 manden bezig en betaal netjes voor 2 abonnementen, allebei werken niet naar behoren. Na ca 6 uur met verschillende medewerkers aan de klantenservice gezeten te hebben, is het probleem niet opgelost en kan mij niemand zeggen hoe het probleem opgelost kan worden. Super vervelend.
Graag kom ik in contact met iemand die mij wel wil helpen.
De mevrouw die ik aan de telefoon had begreep er helemaal niets van
en moest alles vragen. Ze werkte vanuit huis, het gesprek duurde veel te lang en ik ben helemaal niets wijzer geworden.
Met vriendelijke groet
Gerrit Verhoeven.
Na beëindiging van het Lebara abonnement blijft Lebara de abonnementsgelden innen en stuurt bovendien -ondanks de onterecht geinde abonnementsgelden- ook nog eens incassobureaus om nogmaals te innen wat ze al onterecht hadden ontvangen. Klagen bij Lebara helpt niet, men negeert klachten gewoon. Al met al moet ik telkens weer in discussie met de incassobureaus om dat Lebara gewoon al mijn klachten herhaaldelijk negeert. ook het beëindigen van het toegestuud krijgen van e-mail lukt niet (in strijd met Europese wetgeving)
slecht bereikbaar, trage afhandeling van klachten verzoeken. Bij het afsluiten van een contract is hier niets van te merken dan gaat alles razend snel.
Het telefonisch contact was over het algemeen goed.
ik wil graag het abonnement van mijn man opzeggen. Hij is vorige week op 09-11-2022 overleden. Deze opzegging is voor oudere mensen niet zo makkelijk, ik moet mijn zoon vragen hoe ik de akte van overlijden per e-mail moet versturen.
Ik heb op 01.11.2022 bij Lebaal abonnee besteld en betaald, tot vandaag 07.11.2022 is nog niet !
Waardelos servies !
Contact opnemen om abonnement op te zeggen is niet mogelijk
Vrijdag 3 kwartier gechat voordat simkaart geactiveerd had geen mail ontvangen. Hele weekend kon ik niet bellen wel gebeld worden en had geen internet. Maandag weer 3 kwartier gechat uiteindelijk kon ik wel bellen en internetten alleen staat er nu 50euro buiten bundel. Omdat ze tijdelijk bundel erop gezet hadden. Morgen weer contact opnemen met lebara krijg er een punthoofd van spijt dat ik overgestapt ben.
Wat mij betreft de beste provider maar als je de klantenservice wil bereiken buiten kantooruren dan begint de uitdaging.
Krijg al 8 maanden een brief van een incasso bureau , die persoon woont niet op dit adres .
Al verschillende keren gemeld maar ze blijven het maar sturen.
Weet niet wat daar voor personeel op kantoor werkt.
Ff serieus heel die chat robot helpt je niet en klanten service is dicht na 5/6 wat heb je eraan als je met spoed hulp nodig hebt
De klanten service is zeer slecht
Je kunt ze alleen bereiken via telefoon wat zeer lang duurt
Op de site staat contact maken met een contact formulier klikt je daarop dan wordt je doorverwezen naar hun web site met andere mogelijkheden en die wil ik allemaal niet omdat ik van die mogelijkheden geen gebruik maak zoals Facebook enz
Het meest handige zou zijn via een mail adres waar je klacht of vragen kwijt kan
het wordt tijd vind ik dat ze op hun website een email adres zetten waar je ze met vragen of klachten kunt bereiken
ze zouden wat meer aandacht aan de klanten service moeten besteden
je kunt ze alleen goed bereiken als ze iets aan je kunnen verdienen
met klachten of vragen kun je ze niet of heel moeilijk bereiken
Wat een waardeloze website/organisatie, ik wil mijn wachtwoord wijzigen omdat ik mn bundel wil verhogen, dit kan gewoon niet! Geen geldig e-mailadres! Hetzelfde e-mailadres waar ik jullie reclame op binnen krijg. 2 uur in de wacht gestaan in de chat, geen reactie!
Waar-de-loos!!!
2 weken gelden ben ik door een medewerker van jullie gebeld. Ik wilde geen abonnement bij Lebara.Toch kreeg ik een simkaart opgestuurd! Ik wil helemaal niks met Lebara te maken hebben. Telefonisch zijn jullie niet te bereiken. Het ene nummer geeft steeds wisselende wachttijden aan, maar na 10 minuten bedroeg de achttijd weer meer dan 15 minuten! Het andere nummer ga aan dat contact niet mogelijk was. Jullie zullen snappen dat ik van jullie baal. Ik verwacht dat jullie nu alles zo regelen dat ik geen last meer van jullie heb, dat ik niets hoef te betalen voor iets dat ik niet wil en dat er een excuus gemaakt wordt!
stop met bellen !!!!
Meest waardeloze provider ooit, met imaginaire klanten service. Volstrekt onbereikbaar en als je er door komt (een uur wachten met geplande wachttijd van "10 minuten", geen enkele service. Om de zoveel tijd vervelende herinneringen om toch maar vooral weer extra bij te waarderen (ook al heb je nog 30+ euro prepaid credit), want anders... Nu, middenin de pandemic, nummers af gaan sluiten omdat ze te lang niet gebruikt zijn. Met name voor klanten in het buitenland volstrekt ontoelaatbaar en met grote logistieke gevolgen. Advies: NIET aan beginnen. Mij zijn ze kwijt als klant en "Hallo, nieuwe provider elders!"
Inderdaad kutzooi dat er geen spoed nummer is , want ik moet NU met spoed mijn nummer blokkeren omdat ie gestolen is, en dat lukt dus niet, BELACHELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn vader is op leeftijd. Telefoon verloren of weggenomen. Wil hij zijn nummer blokkeren. Er is geen enkel telefoonnummer na 18.00 uur bereikbaar. Wat een k%$&£ provider is dit.
Ik heb met drie verschillende mensen bij de klantenservice gesproken. Ze vertelden alle drie onwaarheden. Ze hielden mij heel lang aan de telefoon en stuurden mij vervolgens met een kluitje in het riet. (Dat geldt trouwens ook voor de verkoopafdeling.) Een dame was heel erg bot, maar gaf wel toe dat haar collega's mij dingen hadden beloofd die vervolgens niet uitgevoerd zijn. Inmiddels ben ik een maand verder, is er niets opgelost en is mijn beltegoed volledig opgegaan aan Lebara!
slechte informatie ook kon ik de email adres niet vinden.
had een gevoel dat ik een leugenaar was, ik ben hier boos over aangezien ik mijn partner heb verloren. En dat de klantenservice niet moet denken zo met nabestaanden om te gaan
Wil telefoonnummer blokkeren om dat ie gestolen is ,lukt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!
snel heel erg ontevreden had dit niet vertewacht
Ik probeer al maanden de ongewenste voicemail uit te schakelen. Vele keren om verzocht bij medewerkers. Ze beloven dat de voicemail uitgeschakeld wordt maar Doen het niet! Smssen Uit lukt niet. Afluisteren lukt niet. Waardeloos.
Ze zijn erg goedkoop, dus dan verwacht ik niet dat mijn verzoek om mijn mummer over te zetten binnen een dag geregeld is. Inmiddels wacht ik al sinds 31-01 dus tien dagen en heb nog geen enkele reactie ontvangen ik mijn abonnement wel gewoon moet betalen.
Zero customer service, I tried to call all the numbers I could find, I didn't reach any customer service. there is no email whatsoever. Very ironic for telecomunication agency to be unreachable. I ordered Prepaid but never received new sim car so I cannot activate it. I'm trying to get some help but no luck.
20 minuten wachten en nog niks... via mail niet mogelijk en contactform moet je een lebara nr hebben?????
Zeer zeer slechte klantenservice en dubbele facturen.
Mijn vraag is dat ik een foutje gemaakt heb en wel een verkeerde datum voor mijn nummerbehoud opgegeven ik heb opgegeven 15 januari 2020 maar dit moet zijn 15 december 2019 telefonisch zijn jullie ook totaal niet te bereiken ik heb ruim 20 minuten aan de telefoon gehangen dus ik ben lichtelijk pist off
Het is echt ongehoord... Niet te telefonisch te bereiken, want niemand neemt op. 100x hetzelfde bandje horen en dan weer vrolijk wachten! Word er niet goed van!!! Via FaceBook, Twitter en al die zooi krijg je alleen maar hun telefoon nummer. Is toch echt niet te geloven. Slechter kan de service niet zijn!!!! 0/10!!!
tel klantenservice niet bereikbaar, 20 min belkosten
vervolgens na vele zoektochten een contact formulier gevonden; niet te verzenden want mijn tel nummer zou niet geldig zijn! ja het lukt niet om te activeren dus inderdaad geen geldig nummer/ een ander nummer wordt niet geaccepteerd
.
Is gewoon KUT, je kan je vraag alleen schriftelijk indienen per mail is niet mogelijk en die standaard vragen en antwoorden komen maar al te vaak niet overeen, ik zou die kutlijst eens samen gaan stellen met een paar consumenten, misschien dat het dan beter werkt maar de bereikbaarheid is buiten gewoon armoedig te noemen.
Ik kocht vandaag voor € 20,00 beltegoed en dan denk je 20+40, ja nou mooi niet, ik weet niet welke stoffige klootkoppen hier weer aan zitten maar het werkt zoals gewoonlijk weer eens niet. Wordt echt tijd dat we iets anders gaan opzoeken.
Ik heb sinds mijn nummer portering geen internet meer in het buitenland.
Diverse malen gebeld. Na 30 minuten wachten eindelijk contact. Zeggen dat mijn telefoon niet goed is ingesteld. Instelling doorgelopen met klantenservice. Moest telefoon opnieuw opstarten dus geen verbinding meer...Nog steeds geen internet in het buitenland. Instelling laten controleren in "Telefoon winkel" staan goed.Nog steeds geen internet in het buitenland. Vandaag 30 minuten in de wacht...... Ik ben er klaar mee. Ga opzoek naar een andere porvider.
Beoordeel Lebara Klantenservice