We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Ben je klant van Lebara? Bel dan 1200. Bel je vanuit het buitenland bel dan +31619001200.
Heb jij onlangs contact gehad met Lebara? Laat ons je ervaringen met Lebara weten!
Beoordeel Lebara.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Lebara.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Lebara? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Stel je vraag online via het contactformulier van Lebara. Je ontvangt 2 dagen na ontvangst een reactie van Lebara.
Wil je liever een brief per post sruren naar de klantenservice van Lebara? Dat kan! Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Neem contact op met Lebara via Facebook Messenger. Via Facebook Messenger kun je een persoonlijk bericht sturen aan de Lebara klantenservice. Er worden geen reactie- en/of openingstijden vermeld op de Facebook pagina of website van Lebara.
Raadpleeg de meestgestelde vragen-pagina van Lebara. Je kunt daar onder andere antwoorden over de volgende onderwerpen vinden:
Stel je vraag aan Lebara via Facebook. Houd er rekening mee dat andere gebruikers je bericht ook kunnen lezen. Vermeld dus geen persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld je telefoonnummer in je bericht.
Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.
Stel je vraag aan Lebara via Twitter. Normaal gesproken krijg je binnen 24 uur een antwoord.
Maak handig gebruik van de Lebara winkelzoeker. Klik hier om een verkooppunt van Lebara te vinden bij jou in de buurt.
Hier kan je opwaarderen, je bundel wijzigen en inzicht krijgen in je saldo.
Rapportcijfer is gebaseerd op 40 beoordelingen.
Wat mij betreft de beste provider maar als je de klantenservice wil bereiken buiten kantooruren dan begint de uitdaging.
Krijg al 8 maanden een brief van een incasso bureau , die persoon woont niet op dit adres .
Al verschillende keren gemeld maar ze blijven het maar sturen.
Weet niet wat daar voor personeel op kantoor werkt.
Ff serieus heel die chat robot helpt je niet en klanten service is dicht na 5/6 wat heb je eraan als je met spoed hulp nodig hebt
De klanten service is zeer slecht
Je kunt ze alleen bereiken via telefoon wat zeer lang duurt
Op de site staat contact maken met een contact formulier klikt je daarop dan wordt je doorverwezen naar hun web site met andere mogelijkheden en die wil ik allemaal niet omdat ik van die mogelijkheden geen gebruik maak zoals Facebook enz
Het meest handige zou zijn via een mail adres waar je klacht of vragen kwijt kan
het wordt tijd vind ik dat ze op hun website een email adres zetten waar je ze met vragen of klachten kunt bereiken
ze zouden wat meer aandacht aan de klanten service moeten besteden
je kunt ze alleen goed bereiken als ze iets aan je kunnen verdienen
met klachten of vragen kun je ze niet of heel moeilijk bereiken
Wat een waardeloze website/organisatie, ik wil mijn wachtwoord wijzigen omdat ik mn bundel wil verhogen, dit kan gewoon niet! Geen geldig e-mailadres! Hetzelfde e-mailadres waar ik jullie reclame op binnen krijg. 2 uur in de wacht gestaan in de chat, geen reactie!
Waar-de-loos!!!
2 weken gelden ben ik door een medewerker van jullie gebeld. Ik wilde geen abonnement bij Lebara.Toch kreeg ik een simkaart opgestuurd! Ik wil helemaal niks met Lebara te maken hebben. Telefonisch zijn jullie niet te bereiken. Het ene nummer geeft steeds wisselende wachttijden aan, maar na 10 minuten bedroeg de achttijd weer meer dan 15 minuten! Het andere nummer ga aan dat contact niet mogelijk was. Jullie zullen snappen dat ik van jullie baal. Ik verwacht dat jullie nu alles zo regelen dat ik geen last meer van jullie heb, dat ik niets hoef te betalen voor iets dat ik niet wil en dat er een excuus gemaakt wordt!
stop met bellen !!!!
Meest waardeloze provider ooit, met imaginaire klanten service. Volstrekt onbereikbaar en als je er door komt (een uur wachten met geplande wachttijd van "10 minuten", geen enkele service. Om de zoveel tijd vervelende herinneringen om toch maar vooral weer extra bij te waarderen (ook al heb je nog 30+ euro prepaid credit), want anders... Nu, middenin de pandemic, nummers af gaan sluiten omdat ze te lang niet gebruikt zijn. Met name voor klanten in het buitenland volstrekt ontoelaatbaar en met grote logistieke gevolgen. Advies: NIET aan beginnen. Mij zijn ze kwijt als klant en "Hallo, nieuwe provider elders!"
Inderdaad kutzooi dat er geen spoed nummer is , want ik moet NU met spoed mijn nummer blokkeren omdat ie gestolen is, en dat lukt dus niet, BELACHELIJK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn vader is op leeftijd. Telefoon verloren of weggenomen. Wil hij zijn nummer blokkeren. Er is geen enkel telefoonnummer na 18.00 uur bereikbaar. Wat een k%$&£ provider is dit.
Ik heb met drie verschillende mensen bij de klantenservice gesproken. Ze vertelden alle drie onwaarheden. Ze hielden mij heel lang aan de telefoon en stuurden mij vervolgens met een kluitje in het riet. (Dat geldt trouwens ook voor de verkoopafdeling.) Een dame was heel erg bot, maar gaf wel toe dat haar collega's mij dingen hadden beloofd die vervolgens niet uitgevoerd zijn. Inmiddels ben ik een maand verder, is er niets opgelost en is mijn beltegoed volledig opgegaan aan Lebara!
slechte informatie ook kon ik de email adres niet vinden.
had een gevoel dat ik een leugenaar was, ik ben hier boos over aangezien ik mijn partner heb verloren. En dat de klantenservice niet moet denken zo met nabestaanden om te gaan
Wil telefoonnummer blokkeren om dat ie gestolen is ,lukt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!
snel heel erg ontevreden had dit niet vertewacht
Ik probeer al maanden de ongewenste voicemail uit te schakelen. Vele keren om verzocht bij medewerkers. Ze beloven dat de voicemail uitgeschakeld wordt maar Doen het niet! Smssen Uit lukt niet. Afluisteren lukt niet. Waardeloos.
Ze zijn erg goedkoop, dus dan verwacht ik niet dat mijn verzoek om mijn mummer over te zetten binnen een dag geregeld is. Inmiddels wacht ik al sinds 31-01 dus tien dagen en heb nog geen enkele reactie ontvangen ik mijn abonnement wel gewoon moet betalen.
Zero customer service, I tried to call all the numbers I could find, I didn't reach any customer service. there is no email whatsoever. Very ironic for telecomunication agency to be unreachable. I ordered Prepaid but never received new sim car so I cannot activate it. I'm trying to get some help but no luck.
20 minuten wachten en nog niks... via mail niet mogelijk en contactform moet je een lebara nr hebben?????
Zeer zeer slechte klantenservice en dubbele facturen.
Mijn vraag is dat ik een foutje gemaakt heb en wel een verkeerde datum voor mijn nummerbehoud opgegeven ik heb opgegeven 15 januari 2020 maar dit moet zijn 15 december 2019 telefonisch zijn jullie ook totaal niet te bereiken ik heb ruim 20 minuten aan de telefoon gehangen dus ik ben lichtelijk pist off
Het is echt ongehoord... Niet te telefonisch te bereiken, want niemand neemt op. 100x hetzelfde bandje horen en dan weer vrolijk wachten! Word er niet goed van!!! Via FaceBook, Twitter en al die zooi krijg je alleen maar hun telefoon nummer. Is toch echt niet te geloven. Slechter kan de service niet zijn!!!! 0/10!!!
tel klantenservice niet bereikbaar, 20 min belkosten
vervolgens na vele zoektochten een contact formulier gevonden; niet te verzenden want mijn tel nummer zou niet geldig zijn! ja het lukt niet om te activeren dus inderdaad geen geldig nummer/ een ander nummer wordt niet geaccepteerd
.
Is gewoon KUT, je kan je vraag alleen schriftelijk indienen per mail is niet mogelijk en die standaard vragen en antwoorden komen maar al te vaak niet overeen, ik zou die kutlijst eens samen gaan stellen met een paar consumenten, misschien dat het dan beter werkt maar de bereikbaarheid is buiten gewoon armoedig te noemen.
Ik kocht vandaag voor € 20,00 beltegoed en dan denk je 20+40, ja nou mooi niet, ik weet niet welke stoffige klootkoppen hier weer aan zitten maar het werkt zoals gewoonlijk weer eens niet. Wordt echt tijd dat we iets anders gaan opzoeken.
Ik heb sinds mijn nummer portering geen internet meer in het buitenland.
Diverse malen gebeld. Na 30 minuten wachten eindelijk contact. Zeggen dat mijn telefoon niet goed is ingesteld. Instelling doorgelopen met klantenservice. Moest telefoon opnieuw opstarten dus geen verbinding meer...Nog steeds geen internet in het buitenland. Instelling laten controleren in "Telefoon winkel" staan goed.Nog steeds geen internet in het buitenland. Vandaag 30 minuten in de wacht...... Ik ben er klaar mee. Ga opzoek naar een andere porvider.
Totaal niet bereikbaar. Alle nummers zijn geblokkeerd, en als je denkt eindelijk klantenservice aan de lijn te hebben, hoor je de hele tijd een bandje afgaan. Online chatten is ook niet mogelijk. Waardeloos!
Wat een waardeloze service, Nemen gewoon niet op, chatservice en contactformulier werken niet!
Gewoon niet bereikbaar. Ik wil graag mijn nummer behouden, dus waarschijnlijk moet ik van provider weer wisselen om het te doen.
20 minuten gewachten en niemand geeft antwoord werken jullie uberhaupt of zitten jullie daar lekker koffie aan het drinken
Schandalig, uren lang luisteren naar een bandje van de klantenservice, word nooit beantwoord.
slechte service wacht ern uur aan de telefoon met klantenservice en word alsnog niet geholpen
Abonnement werkt niet. Onbeperkt bellen en het beltegoed staat op 0,00.
Klantenservice neemt nooit op.
I have phoned to you 10 times, but no one answers.
Waardeloos!!!!! Ik probeer al 2 dagen klantenservice the bereiken. Verschillende Keren meer dan een half uur aan de telefoon. Alleen dat stomme bandje blijft ratelen. Voor mij hoef ik geen Lebara meer. Belachelijk!!!!
Ik bel al 2 dagen uren naar jullie maar krijg jullie niet te pakken.
Bel mij aub 0645115698
Via een ander dan het aangegeven nr van de website gebeld want het opgegeven helpdesk nr is niet bereikbaar kosten 90 cent / min voor een bandje. De vraag is nog niet beantwoord.
Ik probeer al sinds maandagochtend (29 juli 2019) een sim-kaart te laten blokkeren, maar de helpdesk van Lebara is totaal niet bereikbaar. Je word bedankt voor het wachten, maar hoe lang dat duren gaat, wordt niet verteld.
Moet je dan maar een brief schrijven, of zo????
Geen contact mogelijkheden, wel lastig gevallen worden met aanbiedingen die ze niet nakomen.
Te lange wachttijden aan de telefoon, nergens geen e-mail adres te bekennen.
Contact krijgen gaat erg moeilijk, kan absoluut veel en veel beter.
SCHANDA:LIG . Al 2 x bijna een half uur in de wacht. En nu weer. Geld wel afgeschreven, maar geen code gekregen
Ik heb geen zin om lang te wachten voor dat ik iemand aan de lijn krijg. Ik heb nu 3x het contactformulier ingevuld met mijn vraag een nog steeds geen antwoord, kan beter dus!!!!
Beoordeel Lebara Klantenservice