Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Het 088 nummer is niet bereikbaar via mijn mobiel. Er is geen e-mail waar je je vraag kwijt kuntLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Ik zie dat ik met een 2 voor de moeite al hoog score .Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)
Vandaag 25 maart 2022 wederom Geen Krant ontvangen !!! De zoveelste keer het afgelopen jaar 2021 en de zoveelste keer in 2022! Kan niemand aan de telefoon krijgen!! Niemand reageerd op een mail! Maar wij mogen wel betalen! Zelfs nooit korting omdat je geen krant krijgt! Mijn man heeft maat 1 oog en leest de krant met een loupe!Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)
Waardeloos bedrijf, onterechte opzegging, heb gebeld, ik kon de mails van Budjet energie weggooien, was fake.Lees alle beoordeling van Oxxio klantenservice (39)
Ik had een contract bij OXXIO, nog eens gebeld, hoefde me geen zorgen te maken zou geregeld worden.
Word dus helemaal niks geregeld en door jullie geklungel ben ik nu 400€ meer aan energie kwijt, en nog eens boete van 100€ omdat ik had opgezegd, wat ik niet gedaan heb.
Super waardeloos bedrijf, waar je dus niet van op aan kan wat medewerkers tegen je zeggen.
En jullie zijn niet te bereiken via mail en telefoon.
Slechter kan absoluut niet. Eerst wordt ik in de maling genomen doordat mijn reservering is gekaapt door 'imand anders" en dan wordt de hele bestelling geannuleerd. Ben nogal gehandicapt en kan slecht lopen. Mijn bestelling deed ik niet voor niets maar omdat de voorraden op waren.Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
Nooit mee bij Jumbo.
ik kan geen e-mails meer ontvangen. en jullie zijn godverdomme niet te bereiken.Lees alle beoordeling van Xs4all Klantenservice (11)
tel "nieuwe invoer " verschijnt . wat moet ik doen ?Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Fijn telefonisch gesprek gehad met een hele lieve mevrouw.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Ons probleem (een annulering) perfect, goed en snel opgelost .
Heel erg bedankt!
Boeken is geen probleem, als je een vraag hebt lukt het niet contact te maken, zeerslecht!Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
Ik heb eergisteren een vlucht naar mijn vaderland, Cuba, bij Tui fly België geboekt. Er is ten ornrechte een bedrag van 22 euro aan kosten bij mij in rekening gebracht. Dit is voor een tourist card. Ik ben Cubaanse, heb een Cubaans paspoort en heb om dit reden helemaal geen tourist card nodig. Daarom heb ik ze verzocht om dit bedrag aan mij terug te betalen vía een overboeking. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice en ze wilden dit niet voor mij oplossen. Iedere keer als ik een vlucht bij ze boek is het hetzelfde verhaal. Tot nu toe is het wel gelukt om dit bedrag terug te storten. Ik vertrouw erop dat het deze keer ook weer lukt. Deze keer doen ze erg moeilijk ze hebben mij 17 minuten (!!!) in de wacht gezet en nog geen oplossing. In contact met ze komen is erg onhandig, het is niet goed te zien hoe je een klacht kunt indienen en de wesite werkt niet goed ( heeft vask storingen) . Met vriendelijke groet, Lourdes Cruz Rivero.Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)
Al vijf dagen geen krant ontvangen; 17/3, 18/3, 21/3, 22/3, 23/3Lees alle beoordeling van NRC Handelsblad Klantenservice (9)
We hebben een keuken van Ikea gekocht welke is geplaatst door interriorfix. Bellen met Ikea was een drama en mails werden ook altijd erg laat beantwoord. Ook steeds mensen uit verschillende delen van het land aan de lijn die van elkaar niet wisten dat ze langs elkaar aan het werken waren of er zelfs niets van snapte. Of 2 verschillende mensen die belde om een nabestelling te leveren. Maar oké de keuken werd uitgesteld omdat niet alle spullen geleverd konden worden. De keuken zou juli/augustus 2021 geplaatst worden. Uiteindelijk in september keuken geplaatst maar miste best wel wat onderdelen. Dan volgt er een heel traject met nog meer ergernis en zijn er wel 6 keer dingen na geleverd en weer artikelen opgehaald. Ja, Ikea levert ook nog gewoon artikelen na die niet passen. En deze moeten dan weer omgeruild worden, en ze vinden het maar heel normaal dat je dan moet regelen om thuis te zijn. Na leveringen werden in etappes geleverd. Soms op dezelfde dag door Ikea zelf en Vos logistics. Deze vertelde ook dat er weinig goed gaat bij Ikea. Dan werd er in sommige situaties ook nog onterecht bezorgkosten in rekening gebracht. Voor de montage veel verlof moeten nemen omdat interriorfix dit dan kwam monteren. Vinden ze blijkbaar heel normaal bij Ikea. Interriorfix leverde overigens prima werk. Maar een vriezer naleveren en deze vervolgens 6 weken in de verpakking in je huiskamer hebben staan voor deze gemonteerd wordt is ook niet om vrolijk van te worden. En als je aangeeft bij Ikea dat je nu geen vriezer hebt die je kan gebruiken leek ze ook niet te interesseren. Dan werd er gewezen naar Interriorfix welke geen tijd heeft. Ook leuk dat ze bij Ikea aangeven dat het bij interriorfix ligt en dat je vervolgens met Interriorfix gaat bellen en dat ze nog geen opdracht gehad hebben van Ikea. Dan maar weer terug naar Ikea, het was om gek van te worden. En dan wordt je door Ikea aan het lijntje gehouden. We compenseren je als alles helemaal klaar is. Nou eind december was dit uiteindelijk het geval. En dan wordt je gebeld en en bieden ze je als compensatie de onterecht betaalde bezorgkosten van €69,= (sigaar uit eigen doos). Nadat ik hier niet mee akkoord ging belde ze terug en wilde een bedrag van €150,- geven. Als ik hier de de onterechte bezorgkosten af haal krijg ik maar liefst €81,= . Hoe serieus neemt Ikea zijn klanten en waarom moet ik nog ooit iets kopen bij Ikea vraag ik me oprecht af. Ik ben niet akkoord gegaan en heb een klacht met een nieuw voorstel ingediend op 7 januari dit jaar. En ik zit nog steeds op antwoord te wachten.Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Het moet niet gekker worden, ik hoop dat er nu iemand wakker gaat worden en ik alsnog antwoord op mijn mail van 7 januari ga ontvangen. De mail is gestuurd naar customer.support.nl@ikea.com.
Ik ga ervan uit binnen een week een bevredigend antwoord ga ontvangen. Het kan ook zijn dat Ikea dit soort verhalen liever op facebook of ergens anders in de media leest maar dit lijkt me niet.
Een drama om te bereiken.Lees alle beoordeling van Vliegtickets.nl Klantenservice (23)
Helaas niet zo tevreden. De medewerker was super aardig. Het duurde een kwartier voor ik iemand aan de lijn had en toen kreeg ik na tien minuten wachtente horen dat ik later terug moet bellen omdat het systeem vast liep. Heel jammer.Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)
Via mail contact opnemen is on mogelijk telefonisch is er lange wacht tijd, Mijn probleem de vatten fal verbuiks ap werk al langere tij nit het geen vvoal in deze tij zeer bezwaarlijk is doe hier iets aanLees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)
ING en de kosten.....Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)
Vroeger waren er geen kosten.
De bank was blij dat er klanten waren.
Op je spaarrekening kreeg je rente en waren er genoeg postkantoren (RPS) en bankfilialen.
Nu, anno 2022, wordt van alles in rekening gebracht. Niet alleen wonderlijk, maar ook moreel zo fout als maar kan.
Immers, het heeft ongelofelijk veel banen gekost en, a. g. v. automatisering, erg veel geld binnen gebracht ten koste van banen.
Service lokaties zijn vrijwel geheel verdwenen of slecht bereikbaar.
De service is ook beperkt.
Verantwoordelijkheid ligt grotendeels bij de klant.
Als er weer eens iets fout gaat met de app's of website, is get de ING niet aan te rekenen.
ING heeft zelfs overheidssteun gekregen tindens de bankencrisis. Iets waar IEDEREEN aan mee mocht betalen middels de fiscus.
De rente op tegoeden is, indien aanwezig , nihil.
Een email sturen, bijv. naar de klantenservice, is vrijwel onmogelijk.
Je bent eigenlijk verplicht om een computer of smaryphone te bezitten die eveneens geld kosten (aanschaf en gebruik).
Kortom, de ING profileert zich steeds meer als ern aso-bank, en is meer een noodzakelijk kwaad dan iets wat gewenst is.
Het is dus onterecht dat voor gebruik van een rekening kosten worden berekend.
m. v. g.
Ton Banis
tickets geboekt in 2020 voor €7500,- vluchten werden niet voltooid i.v.m. Covid 19, maar geen nood u verliest uw geld niet en kan dit wederom gebruiken, nou nee onlangs geprobeerd nieuwe tickets te boeken maar werd mij verteld uw tickets zijn verlopen :-( maar deze zouden toch nooit verlopen, jaja meneertje dan had u wel actie moeten ondernemen, hoezo heb jezelf de KLM wel eens geprobeerd te contacten en waarom tickets verlopen toch niet en blijven geldig toch, in mijn boek gewoon diefstalLees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Geen contacymogelijkheidLees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Pakket in 3 s tukken gebroken
Verkeerd bezorgadres
Fouten in de teruggekoppeld afmeting van het pakket
Met een klacht kon ik niet echt terecht. Telefoneren bleek onmogelijkLees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)
Schandalig slecht!!Lees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (26)
Vorig jaar bijna een halfjaar op mijn teruggave moeten wachten. Zo vaak gebeld. Ze haalden elke maand mijn termijnbedrag van die teruggabe af. Waar halen ze het recht vandaan?Lees alle beoordeling van Waternet Klantenservice (10)
Dit jaar ook weer wachten op mijn teruggave. In een messenger bericht zou ik het uiterlijk vandaag krijgen. Niet dus. Nieuw bericht hierover wordt niet meer beantwoord. Wat een service. Zo jammer dat je niet kan kiezen voor een andere leverancier. Ik ben er al jaren klaar mee.
Vrijdag 18 maart telefonisch contact opgenomen ivm vragen over factuur.Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)
Na een zeer lange tijd in de wacht te hebben gestaan en door te zijn verbonden waarbij ik iedere keer mijn verhaal opnieuw kon vertellen kwam het antwoord: ik weet het ook niet bel morgen maar terug!
Heel respectloos en totaal niet klantvriendelijk.
uitermate slechtLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
zeer,zeer slechtLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
Prima gesprek gehad met Diana. Wel heel jammer vond ik dat ze me niet kon helpen. Wij hebben ieder meer dan 10.000 miles en met een gedeelte daarvan wilden we en 'ticket' kopen voor de lounge vd KLM, maar dat kan dus niet omdat we met Transavia vliegen, die geen lid is van de Alliance is.Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)
Niet bereikbaar, alternatief is chatten: dat is ook al niet bereikbaar, messenger alleen tussen 9 en 17, ook nog eens foute informatie gekregen met messenger namelijk dat mijn boeking was mislukt. Ik kreeg bijna een hartklap ervan. Help hellp help getext: toen uuuuren later messenger bericht: alsnog zijn mij de etikets toegemaild. Schande. Heeft me heel veel stress gekost.Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
Ik heb twee weken terug gebeld om een afspraak te maken om een document te laten legaliseren. Kom ik net aan bij de gemeente heeft die persoon aan de telefoon een verkeerde afspraak gemaakt. Een tip vanuit mij. Jullie personeel/agents die ons telefonisch te woord staan, beter opleiden. Dit gaat niet om een energiecontract, het gaat om veel belangrijkere documenten.Lees alle beoordeling van Gemeente Rotterdam Klantenservice (15)
Voorkomt discussie bij de balie. Agents moeten geen aannames doen, maar doorvragen als ze de klantvraag niet begrijpen.
zeer slecht te leveringLees alle beoordeling van FedEx Klantenservice (71)
zit te wachten en mijn pakket van een waarde van 70.000 is straks onbruikbaar
Geachte heer, mevrouw,Lees alle beoordeling van IKEA Klantenservice (106)
Op 10 en 12 januari 2022 hebben wij een online afspraak gehad met de planservice voor kledingkasten.
Er zijn twee kledingkasten ontworpen: H2FCY4 en GZGBYC
Wat een fijne service, vriendelijke medewerkers en er wordt goed met je meegedacht. Onze complimenten.
Bijna alles kon geleverd worden behalve de kastdeuren, die zouden later geleverd worden.
Gelijk een bevestiging van de orders ontvangen met daarbij een afspraak voor bezorgen van de bestelling op maandag 21 maart.
Half januari kregen wij echter te horen dat onze aannemer failliet is. Ons huis verkeerde nog steeds in de ruwbouwfase en ons huis was niet waterdicht.
Wij hebben gelijk geprobeerd om de kledingkasten online te cancellen. Dit was echter niet mogelijk.
We hebben telefonisch contact opgenomen met jullie Klantenservice. Ook de medewerkster gaf aan dat het online niet lukt ivm problemen met het computersysteem van Ikea. Een zeer vriendelijke dame heeft de orders voor ons geannuleerd. Ook deze medewerkster ervaarde problemen met haar computersysteem. Elk artikelnummer moest apart gecanceld worden. Dat kostte haar heel veel tijd. Desondanks bleef ze er vrolijk onder. We hebben goed aangegeven dat het om 2 kledingkasten gaat. Volgens haar waren de orders nu gecanceld en was het in orde. De medewerkster zou een bevestiging sturen. Deze kunnen wij echter niet terug vinden in onze e-mails.
Vrijdag 18 maart einde middag kregen wij een mail dat onze bestelling er binnenkort aankomt en wordt bezorgd door transportpartner Top Movers.
Dat was dus niet de bedoeling!! Wij hadden de bestelling gecanceld.
Zodra wij de mail zagen (dat was vlak voor 17.00 uur) hebben wij gelijk weer gebeld met jullie Klantenservice. De jongeman van de Klantenservice gaf aan dat de bestelling als gecanceld stond in het computersysteem. Dus er was geen probleem.
Wij gaven aan dat het nu goed doorgegeven moest worden zodat de transportdienst niet voor niets zou komen (ons huis staat leeg en moet nog steeds afgebouwd worden).
Deze jongeman snapte het niet en zou het navragen bij collega’s en hij zou zorgen dat het goed zou komen.
Zondag kregen we weer een mail dat de bestelling geleverd zou worden.
Aangezien we niet konden bellen hebben we een email gestuurd naar ikea@holwerda en ikea@order
Vandaag om 08.00 uur hebben we weer gebeld mer de Klantensevice dat het nog steeds niet opgelost is. Er zou contact opgenomen worden met het transport bedrijf. Wij wilden graag per email een bevestiging. Dit hebben wij niet ontvangen.
Echter… vanochtend belde het transportbedrijf…….
Het is dus niet goed gegaan. Wij vonden het bijzonder vervelend voor de transporteur.
Kortom we zijn behoorlijk boos over de gang van zaken, over de miscommunicatie en dat wij er zoveel tijd in moeten steken om 2 orders te cancellen!!
Laat het duidelijk zijn dat, mochten wij toch nog een betalingsverzoek krijgen, wij geen cent betalen.
Om ons als klant te houden en ons tegemoet te komen in alle frustraties zou een cadeaubon zeer op prijs gesteld worden.
Dit kan echt niet zo. Uiteraard kan er wat fout gaan. Maar dit slaat werkelijk alles.
Zorg voor een goed computersysteem, zorg voor een duidelijke feedback en stuur voor gemaakte afspraken een bevestiging per mail. Zelfs jullie medewerkers vinden het zeer frustrerend. Doe hier svp wat aan.
Zojuist ontvangen een sms 11.45 uur: We hebben je gemist. Onze transportpartner Top Movers heeft je IKEA bestelling niet bij je kunnen bezorgen. Graag spreken we een nieuwe bezorgdatum met je af etc etc.
NEEEEEEEE!!!!!!
En nee, we nemen geen contact meer op met de Klantenservice.
Het is nu echt klaar voor ons.
Nemen jullie maar contact met ons op.
Dit bericht is een kopie van een klacht naar www.klacht.nl
Probleem wordt niet opgelost alleen opgeschreven en doorgegeven. wat heb ik daar nou aan ???? NIETS DUSLees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)