Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Fit For Free Klantenservice

  • Beoordeeld door dick timmerman op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fit For Free Klantenservice is: 1.2)

klantenservice niet bereikbaar.
zogenaamd gratis inschrijven wordt gewoon van de (verkeerde) rekening afgeschreven.
Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door Hj. Douwes op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Wat is dit een slechte maatschappij, wil gewoon een post adres, wordt je doorverbonden , en moet je een half uur wachten op antwoord, gewoon een postadres he, walgelijk. kan iedereen aanraden om niet met deze maatschappij te vliegen. Als je een klacht indient via de formulieren op internet, wordt je gewoon geblokkeerd
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door c.schook op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

goedendag, ben al ruim 6 weken bezig om de rekening van een buurtvereniging op te zeggen. Heb met verschillende medewerkers telefonisch contact gehad met het verzoek om mij de opheffingsformulieren op te sturen, zodat de 2 rekeninghouders deze weer ondertekend terug kunnen sturen.
Heb mijn telefoonnummer en emailadres doorgegeven. Contactpersonen van ING zouden het in orde maken en via de mail bevestigen.
Tot nu toe heb ik ruim 20 euro verbeld maar krijg geen reactie. HELP!
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Sas op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Een van de zeven zekerheden is inmiddels wel dat er elke keer wat mis gaat bij mijn online boodschappen. Wat een baggerbende is het bij Jumbo. Ene keer zegeltjes niet bij, andere keer pinapparaat wat niet werkt of missende boodschappen. Vandaag ontbrak er een diepvriestas met spullen en had ik diepvriesvis van iemand anders. Ik bel en het meiske zegt dat ze mijn tas niet komen leveren want de bus rijd al te ver weg. En of ik de spullen van de andere klant aan de winkel wilde gaan afleveren. Wat.dacht.je.zelf !!!
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: Enexis Klantenservice

  • Beoordeeld door T.Medema op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Enexis Klantenservice is: 2.7)

zeer slecht te bereiken, geen contact mogelijk over aflezen slimme meter
Lees alle beoordeling van Enexis Klantenservice (7)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door A van der Wal op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Verzekering Interpolis afgesloten bij Rabobank Leek. Half februari schademelding gedaan. Wordt niets mee gedaan. Tenslotte maar eens gebeld. Motto Glashelder. Niet dus. Met interpolis bellen meer dan uur in wachtstand,
Via tel. rabo doorgezet, eveneens inmiddels meer dan 20 minuten in wachtstand, Kom zo geen steek verder.

Onpersoonlijk en slecht. Wou dat ik er nooit verzekerd was. geeft geen vertrouwen.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Hermien Tepper op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

VERSCHIKKELIJK!
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: BankGiro Loterij Klantenservice

  • Beoordeeld door Saltet op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BankGiro Loterij Klantenservice is: 4)

Waarom zijn jullie niet telefonisch te bereiken ?
Verschillende nummers geprobeerd
Kreeg steeds als antwoord dat het nummer niet meer in gebruik is.
Zelfs toen ik dooreen doorstuur service werd door verbonden kreeg ik dat als antwoord
Lees alle beoordeling van BankGiro Loterij Klantenservice (8)

Reactie op de beoordeling van: Saltet

U heeft gelijk. De BankGiro Loterij en VriendenLoterij gaan samen verder als de vernieuwde VriendenLoterij. We hebben de gegevens inmiddels aangepast.

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Anja Erken op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Ik heb een klacht over de bezorging.ik heb een zaterdagabenoment en al 2 zaterdagen geen krant gehad.Het word wel gecrediteerd maar ik heb daar niets aan,want ik wil gewoon mijn krant in de ochtend .ik wil gewoon iemand aan de telefoon .Gister half uur in de wacht en toen heb ik maar opgehangen.schande!,
,,
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: IZA Zorgverzekering Klantenservice

  • Beoordeeld door Anoniem op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor IZA Zorgverzekering Klantenservice is: 2.2)

Ik heb 5 april 2022 een email met bijlage gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Bellen kost 90 cent per minuut. Meerdere keren de chat opgestart maar die stopt onverklaarbaar. Heb ik wel gedownload. Dit is echt geen klantenservice. En dan maar verschuilen achter de corona-tijd....
Lees alle beoordeling van IZA Zorgverzekering Klantenservice (13)

Beoordeling voor: Eindhovens Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Mireille op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Eindhovens Dagblad Klantenservice is: 1.8)

De laatste weken ontvangen wij regelmatig geen krant of hij wordt veel te laat (bijvoorbeeld om 10 uur) pas bezorgd. Het is niet mogelijk om dit via de telefoon door te geven want je mag maar 1 datum doorgeven
Lees alle beoordeling van Eindhovens Dagblad Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door G. Kremers op 6-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Al 4 dagen op een rij geen krant ontvangen, wilde na de melding iemand persoonlijk spreken, in plaats van doorverbonden worden werd de verbinding verbroken
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door mw R.H.Zandstra op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Ik probeerde ING te bellen,
bij de telefonische opnenigs tijden staat dat U nu aan wezig bent
Dat bent U niet,ik kan U niet bereiken
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Caiway Klantenservice

  • Beoordeeld door B Michels op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Caiway Klantenservice is: 2.3)

Waardeloos en dat ga ik ook op de social media plaatsen

Ze kunnen me niet uitleggen waarom ik 28 euro moet betalen via de telefoon maar dreigen wel met incassokosten

Vervolgens sturen ze me via mail 3x een maandbedrag dat ik ook per post krijg (waarom eigenlijk want ik betaal elke maand automatisch) D
Kan geen email sturen en krijg ook geen betaaloverzicht riekt naar corruptie
zo zielig dit van mijn tijd
Lees alle beoordeling van Caiway Klantenservice (29)

Beoordeling voor: Brabants Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door R. Van Ree op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Brabants Dagblad Klantenservice is: 1.9)

Ik heb een klacht over de bezorging. In 4 dagen tijd 3 x geen krant ontvangen. Tussendoor wel op zaterdag. Wil daarover klagen krijg ik een telefoonnummer van BD dat niet meer in gebruik is. Op het bekende telefoonnummer Klantenservice wordt ik weer doorverwezen naar de bezorgservice waar ik weer een bandje krijg. Topprestatie van BD om zo de mensen van het hoekje naar de jastcsturen. De bezorging van BD was in het verleden klote en ik dacht dat het opgelost was maar het begint weer opnieuw.
Excuses zijn onderhand wel eens gewenst en dan meen ik echte excuses.
Lees alle beoordeling van Brabants Dagblad Klantenservice (65)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door Edith Stuivenberg op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

Jullie zijn telefonisch onbereikbaar. IK kan jullie ook geen email sturen.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door joke ploem op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Het is voor mensen op leeftijd onmogelijk om op prettige manier met ING te bankieren.
Zelfs de ABN is hierbij vergeleken nog klantvriendelijk.
een afspraak maken op een kantoor om een en ander te regelen voor een oude dove man is mij niet gelukt.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door F.V. op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

Slecht contact. Wordt wel gebeld door een of andere dame die mij iets moet aansmeren, kan niet eens in een contract kijken.
Contract aangegaan per eind mei. De 1e levering vindt plaats op begin juli. Dus in principe geen jaarcontract van 12 mnd maar 11 maanden. Waar is die ene goedkope mnd. gebleven?
Een persoonlijk gesprek is praktisch onmogelijk. Graag whatsapp (dat is uiteraard niet wat ik wil).
Wat mij betreft graag of een persoonlijk gesprek of gewoon via de mail.
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: KPN Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan van Gijssel op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Klantenservice is: 1.9)

Zeer slechte ervaring met klantenservice. Geen inlevingsvermogen en geen kennis van zaken!
Want WiFi viel buiten de apertuur van KPN. Ook als de ingebouwde zender stuk was.
Wegens slechte WIFI en steeds uitvallen van de zender in V12 die altijd goed gewerkt had was bezoek van monteur mogelijk alleen op eigen kosten.
Na veel aandringen toch een monteur gepland.
Met het plaatsen van 2 ondersteuning zenders, is het wat beter. Wel een rekening van 139,- euro.
Als je nieuwe klant wordt dan korting en gratis super WIFI.
Dat mogen wij als vaste en trouwe klant betalen!
Lees alle beoordeling van KPN Klantenservice (205)

Beoordeling voor: Landal Greenparks Klantenservice

  • Beoordeeld door R.Mijnsbergen op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Landal Greenparks Klantenservice is: 1.6)

Contact met de klantenservice is bedroevend slecht. 3x per middag werd na een half uur de verbinding verbroken. Terwijl ik een annulering moest doorgeven voor de volgende dag.
De annuleringsvergoeding heb ik nog steeds niet, na twee maanden, ontvangen. Er is geen contact te krijgen. Nooit meer naar Landal!
Lees alle beoordeling van Landal Greenparks Klantenservice (26)

Beoordeling voor: Gemeente Heerhugowaard (Dijk en Waard) Klantenservice

  • Beoordeeld door Rob pardoel op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Heerhugowaard (Dijk en Waard) Klantenservice is: 1)

Ik woon middenweg 54. Ik kan al een week niet met mijn auto bij mijn woning omen of daar vandaan rijden
In de omgeving parkeren is alleen mogelijk met vergunning.
Heel slecht geregeld.
Misschien mogen we gratis parkeren bij de Metro bioscoop???
Lees alle beoordeling van Gemeente Heerhugowaard (Dijk en Waard) Klantenservice (3)

Beoordeling voor: Transavia Klantenservice

  • Beoordeeld door A. Belet op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Transavia Klantenservice is: 1.9)

Vraag op app; men zegt: ik ga t uitzoeken; komt nooit meer iemand terug. OMG, WAT een k... service, ookbij bellen!
Lees alle beoordeling van Transavia Klantenservice (62)

Beoordeling voor: Vattenfall Klantenservice

  • Beoordeeld door spruijt op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Vattenfall Klantenservice is: 1.4)

stront vervelende colporteurs de eerst volgende keer als er zo,n figuur aan mijn deur verschijnt krijgt hij/zij gelijk de deksel op zijn/haar neus laat dat duidelijk zijn ;opzouten!;
Lees alle beoordeling van Vattenfall Klantenservice (130)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door A.Looijestijn_Maat op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Onmogelijk om papieren bankafschriften af te zeggen website wil het niet doen en telefonisch geen mens te spreken.
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: De Gelderlander Klantenservice

  • Beoordeeld door a bleumer op 5-04-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Gelderlander Klantenservice is: 1.6)

jullie luisteren niet naar de vraag wie je moet inspreken
over de bezorging ben ik prima tevreden
Lees alle beoordeling van De Gelderlander Klantenservice (153)

Beoordeling voor: Gemeente Harderwijk Klantenservice

  • Beoordeeld door k.a.wildeboer op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Harderwijk Klantenservice is: 1)

Ik heb 21-03 een brief verzonden naar de gemeente. Deze werd automatisch bevestigd, maar geen reactie.
Na 16-03 een reminder gestuurd. Ook weer automatisch bevestigd. Tot op heden geen reactie.

Ik heb gebeld naar de gemeente maar betreffende persoon was niet aanwezig. Op mijn verzoek om contact zou binnen 3 werkdagen worden gereageedr zo was de belofte. .Geen reactie. Nog 2 x gebeld maar betreffende persoon zat in bespreking Op 16 03 mail verzonden naar betreffende persoon. Geen reactie.
Lees alle beoordeling van Gemeente Harderwijk Klantenservice (2)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door S.Polderman op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Uitvoerig beklag gedaan over niet bezorgen kranten in 2022 en 2021 en miserabele bezorging tijdens zomervakanties. Keiharde afspraken gemaakt dat ik via mail of brief een overzicht van niet gele erde kranten zou krijgen. Plus uitgestelde bezorging tijdens mijn vakanties. Maar krijg niets meer te horen. Op 22 maart 2022 stond zelfs bij mijn account dat mijn abonnement gestopt zou zijn zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door L.M. Vereijken op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Niet mogelijk om op een duidelijke manier in contact te komen over twee pakketjes die al vanaf 15-03-2022 ergens zweven volgen emails worden ze bezorgd. Maar er gebeurd niets en blijven ergen liggen?
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Zalando Klantenservice

  • Beoordeeld door mats op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Zalando Klantenservice is: 1.7)

echt super slecht voor zon bedrijf
Lees alle beoordeling van Zalando Klantenservice (46)

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door Mario smits op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.8)

Ik woon in België en het CAK is bijna tel bijna onbereikbaar Schandalig eerst zo’n menu enfin in de wacht Druk en wachttijd x minuten. Ik heb hem er dus opgegooid conclusie 13 euro kosten en niemand gesproken bedankt CAK pfffff
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)