NRC Handelsblad Klantenservice

Rapportcijfer NRC Media klantenservice: 1.4 » Lees beoordelingen (7)

Bellen met NRC Media

Waarom bellen met NRC Handelsblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je hebt een vraag over een factuur.
  • Je hebt een vraag over de bezorging van de krant.
  • Je hebt een vraag over de digitale versie van NRC Handelsblad.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice NRC Media

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 19:45
  • Dinsdag 08:00 - 19:45
  • Woensdag 08:00 - 19:45
  • Donderdag 08:00 - 19:45
  • Vrijdag 08:00 - 19:45
  • Zaterdag 11:00 - 16:30
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer NRC Media: 088-572 0 572

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met NRC Media? Laat ons je ervaringen met NRC Media weten!
Beoordeel NRC Media.

KvK gegevens NRC Media

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 24280642
  • Vestigingsnummer (KvK): 000006079407
  • Statutaire naam: NRC Media 

Wil je op een andere manier contact opnemen met NRC Media?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met NRC Media? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met NRC Media via e-mail.

Neem contact op met de klantenservice van NRC via e-mail. Het is helaas onbekend binnen welke tijd je een reactie kunt verwachten van de klatenservice.

Klik hier om een e-mail te sturen naar NRC Media

Neem schriftelijk contact op met NRC Media.

Schrijf je liever een brief aan het NRC? Dat kan. Pak pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • NRC Media B.V. (Afd. Service)
  • Postbus 20554
  • 1000 NN
  • Amsterdam

Reactietijden zijn onbekend.

Veelgestelde vragen NRC Media.

Je kan op de website van NRC Handelsblad vragen en antwoorden per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:

  • Bezorging
  • Digitaal
  • Mijn gegevens
  • Onderbrekingsservice
  • Verhuisservice
  • Mijn abonnement
  • Financieel
  • Contact


(TIP!) Voor een algemene vraag aan NRC Handelsblad, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk. Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en
vervolgens op de blauwe button 'zoeken' te drukken.

Voor een online antwoord kan je op de website van NRC Handelsblad per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:

  • Wat zijn de bezorgtijden NRC Handelsblad?
  • Hoe meld ik een bezorgklacht?
  • Een bezorgklacht: hoe werkt het?
  • Waarom kan ik maar een beperkt aantal artikelen lezen op nrc.nl?
  • Hoe kan ik de digitale editie lezen op mijn PC of laptop?
  • Kan ik de lettergrootte aanpassen op nrc.nl?
  • Wanneer zijn de digitale edities van NRC in de ochtend en NRC Handelsblad beschikbaar?
  • Hoe meld ik me aan voor nieuwsbrieven van NRC?
  • Hoe meld ik me af voor nieuwsbrieven van NRC?
  • Hoe kan ik oude artikelen en kranten opzoeken?
  • Wat zijn de mogelijkheden tijdens een onderbreking?
  • Hoe kan ik een onderbreking wijzigen of annuleren?
  • Kan ik de krant digitaal blijven lezen tijdens een onderbreking?
  • Wat moet ik doen bij een overlijden?
  • Hoe ontvang ik mijn factuur?
  • Op welke wijze kan ik een betaling doen?
  • De automatische incasso is niet gelukt, wat moet ik doen?
  • Ik heb per ongeluk twee keer betaald. Hoe krijg ik mijn geld terug?
  • Ik ben het oneens met een factuur die ik van NRC heb ontvangen.
  • Ik betaal via een automatische incasso maar wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Wat is het rekeningnummer van NRC Media?
  • Ik ontvang een herinnering of aanmaning maar ik heb al betaald
  • Waarom wordt er 1 cent afgeschreven?

 

Ga naar de veelgestelde vragen van NRC Media Ga naar de veelgestelde vragen van NRC Media

Neem contact op met NRC Media via Twitter.

Contact opnemen met de klantenservice van NRC Handelsblad via Twitter, @NRC_Service? Het kan! Openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag: Van 08:00 tot 19:45
  • Zaterdag: 11:00 tot 16:30
  • Zondag: Gesloten.

Het is helaas onduidelijk binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten.

Klik hier voor contact met NRC Media via Twitter. Klik hier voor contact met NRC Media via Twitter.

NRC instructie - Digitale krant

Rapportcijfer NRC Media Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 7 beoordelingen.

Beoordeel NRC Handelsblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan NRC Handelsblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor NRC Handelsblad Klantenservice

  • Beoordeeld door Hans op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

11/4
Dit slaat echt nergens op! Vrijdag geen krant, vandaag geen krant! Na 09.00 uur gebeld: geen medewerker aanwezig! Spraakcomputer kan klacht niet aannemen: vandaag is geen bezorgdag! Waardeloos, wat slecht! Een standaard lulmailtje met zogenaamde excuses, bullshit!
En dan weer dat gelul over 'compenseren', er is geen sprake van compenseren, er is geen sprake van service. Het is allemaal inhoudsloos gezwets, uitermate klantonvriendelijk!
Wat een ongelooflijk stompzinnige reactie op een bezorgklacht. De factuurdatum een dag opschuiven? Abonnement verlengen? Wat een onzin! Is dat service? Ik wil de krant vandaag nog (na)bezorgd hebben!
Abonnement niet verlengen is nu mijn optie! Lekker bezig, NRC, bedankt!

N.B.
Net weer NRC gebeld, spraakherkenner doet het (weer) niet, na 14 minuten in de wacht opgehangen. Is er wel echt iemand die klachten behandelt? Of is er alleen maar een digitale medewerker om de klanten met een kluitje in het riet te sturen? Waarom krijg ik nooit een reactie op een mail behalve zo een computergestuurd flutbericht? Losers!
Stoppen met die kutkrant kom wel heel dichtbij nu.
  • Beoordeeld door C.J. van den Berg op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Woensdag 30 maart : geen krant , zaterdag 2 april : geen krant : maandag 4 april : geen krant ..en er wordt niets ondernomen om de krant na te bezorgen ! Failliet van het NRC !
  • Beoordeeld door Jmcboreel op 23-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al vijf dagen geen krant ontvangen; 17/3, 18/3, 21/3, 22/3, 23/3
  • Beoordeeld door Fons Platvoet op 12-03-2022
  • Rapportcijfer: 4

weekend krant donderdag , vrijdag en zaterdag helaas deze week 2 keer niet bezorgd
  • Beoordeeld door F. van den Ban op 31-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zie mijn recente aantal telefonische bezorgklachten en uitgebreide klachten per mail, recentelijk ove de niet bezorgde weekendkranten 24 en 31 december en het totaal ontbreken van enige actie van de kant van NR, behalve de passieve houding van abonnement verlengen met een dag. Ik heb gisteren de bezorger aangesproken. Hij is niet degene die de genoemde wekendkrant doet, Ik lees dat NRC de weekendkrant niet na-bezorgt. Het enige wat ik kan doen is lokaal een krant kopen. U weigert ook de aanschaf daarvan te vergoeden. Hoe kan ik u in bewegign krijgen opdat gebeurt wat u als contractspartij behoort te doen: presteren, dus bezorgen of nabezorgen. Wij zijn boos. Gt. F. van den Ban
  • Beoordeeld door E.G.v.d.Heuvel-Dijksterhuis op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 21 april heb ik klachten over de bezorging. Resultaat: nul. Ook vanmorgen weer geen krant.
LOS HET OP!
  • Beoordeeld door E.G.v.d.Heuvel-Dijksterhuis op 5-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 22-o4-21 heb ik klachten over de bezorging van de ochtendkrant. Telkens wordt er beloofd dat het opgelost wordt.
Ook vandaag weer GEEN krant.
LOS HET OP
Bel NRC Media
088-572 0 572
(Gebruikelijke belkosten)