Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Wilde op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Rabo Bank Klantenservice telefonisch niet te bereiken. Meerdere keren geprobeerd. Na 10-15 min wordt de verbinding verbroken.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door ludo Bijnens op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

dikke zero
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door F.M.Magdalena op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Ieder zichzelf respecterend bedrijf heeft een e-mail adres, zeker in het jaar 2022, is dit kennelijk teveel werk voor ing,
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Esyella Whisnant op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 4 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Ze hebben niets alles op orde.
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door W. M. van der Bij op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

er is geen of anders moeilijk een email adres te vinden
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: TUI Klantenservice

  • Beoordeeld door S. Groot op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor TUI Klantenservice is: 1.7)

Ik krijg alleen maar te horen dat de wachttijd meer dan 15 min. is, wanneer ik ook bel.
Komt raar en verdacht over, alsof ze expres niet opnemen.
Ik ga echt niet zo lang wachten.
Lees alle beoordeling van TUI Klantenservice (60)

Beoordeling voor: CBR Klantenservice

  • Beoordeeld door J Th Versnel op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CBR Klantenservice is: 1.9)

Wat is nu eigenlijk het probleem met verlengen van mijn rijbewijs woon in Paramaribo. Gaat om een korte vakantie om mijn kinderen te zien in Nederland en een auto te huren. Bellen nemen niet op contact hopeloos. Als je niet ziek ben wordt je het nu wel met deze rompslomp hoor graag van U
Lees alle beoordeling van CBR Klantenservice (77)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Leliveld op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Hoe kan ik met jullie bellen.ik heb een email gehad van Postnl ik durf niet op te klikken en ik snapt het niet .
Ik ben namelijk laag geletert
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door Debora visser- voorhoeve op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Ik heb de ns klantenservice 2x gebeld over de mogelijkheid voor vluchtelingen uit Oekraïne om met de trein te reizen, op grond van de informatie in de pers dat zij vrij konden reizen op vertoon van hun paspoort. Het eerste gesprek werd na 3 à 4 minuten plotseling afgebroken. Vandaag belde ik weer en na 4 minuten werd het gesprek weer afgebroken. Ik vind dat moeilijk te begrijpen.
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: Amazon.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Nabiya Altin op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Amazon.nl Klantenservice is: 2.9)

Ik heb 26 maart een deel van mijn bestelling gekregen. Er staan nergens contactgegevens om meer info te krijgen over de rest van mijn bestelling. Wie kan mij helpen???
Lees alle beoordeling van Amazon.nl Klantenservice (34)

Beoordeling voor: PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Johann op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor PostNL Klantenservice is: 1.3)

Wordt niet goed geholpen Na meerdere malen gebeld te hebben is mijn probleem niet opgelost De beloftes worden niet nagekomen De bezorger bezorgd hier niet meer omdat ik een klacht heb ingediend Hier was zijn antwoord op dat hij niet meer bezorgd bij me Heb al 4x zelf pakket op moeten halen en kreeg geen briefje door de deur De pakket bezorger zou hiero op aangesproken worden en sanctie krijgen Maar hij bezorgd nog steeds niet
Lees alle beoordeling van PostNL Klantenservice (175)

Beoordeling voor: Energie Direct Klantenservice

  • Beoordeeld door P c smit op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Energie Direct Klantenservice is: 1.5)

Totaal geen contact te krijgen niet per telefoon niet met de chat ????ik vind dit onacceptabel
Lees alle beoordeling van Energie Direct Klantenservice (106)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door M.J.M. Poel- Boere op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Sinds 24 februari 2022 geen krant ontvangen elke dag via bezorgservice gemeld, mail terug ontvangen maar verder van de krant geen reactie gehad of van hun kan actie ondernomen. Diverse sites/ telefoonnummers zijn niet bereikbaar. Kortom waardeloos, je betaalt ondertussen wel voor de papieren krant. Opzeggen heeft geen zin want de andere kranten worden op mijn postcodenummer ook niet bezorgd. Wil je toch een papieren krant moet je er zelf maar een kopen en dat kost je klauwen met geld. Wat is er aan de hand en laat dit dan weten staat wel zo netjes, email adressen zijn de krant bekent.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: KLM Klantenservice

  • Beoordeeld door Lex Heij op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KLM Klantenservice is: 1.6)

4 keer bellen vandaag om een vlucht om te boeken, die door jullie is aangepast. 4 maal bericht dat het langer duurt dan 45 minuten en de verbinding is weer verbroken. Gewoon niet goed
Lees alle beoordeling van KLM Klantenservice (262)

Beoordeling voor: ING Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Trudy de Koe op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ING Bank Klantenservice is: 1.7)

Zolang jullie mensen als achmetov in jullie klantenbestand hebben en zijn geld witwassen kunnen jullie niets zeggen over duurzaamheid. Want dat is een gotspe. Maar nu zullen jullie wel niks terug krijgen van de leningen. En zo wordt graaierij en hebzucht bestraft. Ha!!!
Lees alle beoordeling van ING Bank Klantenservice (168)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Lilian Kersten op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Ik krijg al 3 weken geen krant op zaterdag inkrijg niemand aan de lijn.
Chat is n iet beschikbaar, je moet een nr bellen wat 90 cent per minuut kost en je krijgt niemand te spreken...
Schandalig.
Als dit nog een keer gebeurt trek in mijn machtiging in en wens ik geen klant meer te zijn van de Volksrant.
Bovendien zal ik een ingezonden brief sturen...
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door Mw. ter Beek- Verbree op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Niet bereikbaar zijn d.m.v. contact formulier om door te geven dat sinds 24 februari 2022 de Telegraaf niet bezorgd wordt.
Hoe worden de kosten verrekent voor de kranten die niet ontvangen zijn?
Mw. ter Beek- Verbree.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)

Beoordeling voor: CAK Klantenservice

  • Beoordeeld door Theo Teerenstra op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor CAK Klantenservice is: 1.8)

Ik kan helemaal geen contact krijgen, telefoon wordt er gelijk uitgeknald. Contact formulieren lukken ook niet. Ik heb een ehic nodig, maar desnoods ga ik maar zonder, ze zijn overleden volgens mij
Lees alle beoordeling van CAK Klantenservice (39)

Beoordeling voor: Thuisbezorgd.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Gerard de Groen op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Thuisbezorgd.nl Klantenservice is: 1.5)

Zeer slecht!!
Gisteravond 20:20 bestelling gedaan kan zogenaamd he bestelling volgen , krijg melding bestelling onderweg.. daarna vertraagd.. na 1 uur wachten melding geannuleerd !
Wel geld afgehouden €40 bel je vervolgens klantenservice zijn niet bereikbaar telefonisch!!
ZEER SLECHT
Lees alle beoordeling van Thuisbezorgd.nl Klantenservice (48)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door de jonge op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

Vorige week hebben wij de afspraak met greenchoice gemaakt om zonnepanelen te komen instaleren. Er zijn twee mannen geweest die een steiger hebben neergezet maar na een paar uur weer alles hebben ingeladen omdat ze de dakpannen niet los konden krijgen. Een vreemd verhaal... omdat bij vele huizen bij ons in de wijk, met dezelfde dakpannen ook zonnepanelen zijn geplaatst en dat allemaal prima is gegaan zonder moeite.
We zouden terug gebeld worden door greenchoice, maar helaas, en wanneer we bellen krijgen we een receptie te spreken die niets voor ons kan doen, alleen een terugbel verzoek. Maar van drie verzoeken in de de afgelopen weken is er nog niet terug gebeld.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: Online.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Mariska op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Online.nl Klantenservice is: 1.3)

Voor de zoveelste keer beloftes niet nagekomen .moet altijd zelf overal achteraan bellen .er word korting beloofd die dan niet word verrekend .en na bellen word het op de maand daarna gezet .ik zal deze service aan niemand aanraden
Lees alle beoordeling van Online.nl Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Trouw Klantenservice

  • Beoordeeld door j.c.zuijderduijn op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Trouw Klantenservice is: 1.6)

27-3-2022 aanvraag abonnement.
bevestiging goed.
direct beginnen met lezen? Log in met uw email adres.
Niet waar !!
Lukt niet in te loggen, wordt steeds gevraagd naar wachtwoord.
gebeld 020 5629444 niet meer in gebruik
gebeld 088 0561588 binnen 2 3 dagen wordt u terug gebeld.
of in de wacht ,aantal wachtende 8
vreselijk slechte service
Ik wil geen abonnement meer , annuleer
joh west
Lees alle beoordeling van Trouw Klantenservice (34)

Beoordeling voor: Fit For Free Klantenservice

  • Beoordeeld door Sanam op 28-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Fit For Free Klantenservice is: 1.2)

klantenservice niet bereikbaar
Lees alle beoordeling van Fit For Free Klantenservice (49)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door N leerentveld op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Eigenlijk zou iedereen die nog klant is naar een andere bank over moeten stappen. Ik ga dat ook doen. Absoluut onmogelijk om de bank te bereiken al zeker 2 maanden bezig contact te leggen, na 30 minuten in de wacht wordt verbinding verbroken heb dit zeker 10 keer geprobeerd. Op bankfiliaal willen ze ook niet helpen.
Het begint op oplichting te lijken. Het afsluiten van een rekening is in 10 minuten geregeld maar dan begint de ellende. TIP vermijd de Rabobank.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Nel Dubbeld op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Het is ongelooflijk, zeker meer als 12x gebeld met enige nummer voor klantenservice, telkens minimaal 20 a 25 minuten in de wacht en dan wordt de verbinding verbroken. Bij bankfiliaal kunnen we niet geholpen worden omdat we een zakelijke rekening hebben. Na inlevering van diverse documenten bij een filiaal na meer als 2 maanden geen enkele reactie. Betalingen lopen nu via persoonlijke rekening van personeel het is een absolute schande dat een bank niet bereikbaar is. Zelfs het administratie kantoor kan geen contact krijgen met de Rabobank.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: NS Klantenservice

  • Beoordeeld door Yvonne op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 10 (Het gemiddelde rapportcijfer voor NS Klantenservice is: 2.4)

Ik word altijd vriendelijk en adequaat geholpen.
Lees alle beoordeling van NS Klantenservice (32)

Beoordeling voor: Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Henk op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Booking.com Klantenservice is: 1.3)

Er is diverse malen een booking gedaan waarbij iemand gebruik maakt van mijn e-mail adres.
Ik heb diverse malen gevraagd om dit te onderzoeken en mij hierover te informeren. Heeft tot op heden geen resultaat opgeleverd.
Lees alle beoordeling van Booking.com Klantenservice (270)

Beoordeling voor: De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door Jgj loohuis op 26-03-2022
  • Rapportcijfer: 2 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice is: 1.9)

Heb al 2 dagen geen krant ontvangen, jullie sturen dan wel een folder, maar de krant zie je niet. Drie weken geleden was dit ook al het gaval. Het is niet mogelijk de vragenlijst te openen. Jullie zijn wel fijn bezig.
Lees alle beoordeling van De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice (87)

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door jan op 26-03-2022
  • Rapportcijfer: 3 (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

zeer slechte bezorging,
21 maart tm 26 maart
1 keer een krant ontvangen.
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: De Telegraaf Klantenservice

  • Beoordeeld door JJanssen op 26-03-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Telegraaf Klantenservice is: 1.7)

Heel moeilijk om een bezorg klacht in te dienen.Omdat er telkens domme vragen en antwoorden in het groen over mijn (Adres) opgaven komen van het niet bezorgen van mijn krant.????Deze maand de krant al 7 keer helemaal niet gehad waarvan zelfs (3 keer de Zaterdags krant)en als hij wel bezorgd wordt altijd te laat.10.00/11.00uur.Bij deze denk Ik om mijn abonnement op te zeggen na jaren.
Lees alle beoordeling van De Telegraaf Klantenservice (81)