Hollandsnieuwe Klantenservice

Rapportcijfer Hollandsnieuwe klantenservice: 2.1 » Lees beoordelingen (14)

Bellen met Hollandsnieuwe

Waarom bellen met Hollandsnieuwe Klantenservice?

  • Je wilt klant van Hollandsnieuwe worden.
  • Je hebt een vraag over een factuur of betaling.
  • Voor het blokkeren van je sim-kaart.
  • Je hebt een vraag over mobiel Internet.
  • Je hebt een vraag over je Hollandsnieuwe abonnement.
  • Je hebt een klacht over Hollandsnieuwe .

Openingstijden telefonische klantenservice Hollandsnieuwe

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 18:00
  • Dinsdag 09:00 - 18:00
  • Woensdag 09:00 - 18:00
  • Donderdag 09:00 - 18:00
  • Vrijdag 09:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Hollandsnieuwe : 0900-0324

  • Belkosten: Gebuikelijke belkosten
  • Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende nummer: +31268450915

Heb jij onlangs contact gehad met Hollandsnieuwe ? Laat ons je ervaringen met Hollandsnieuwe weten!
Beoordeel Hollandsnieuwe .

Controleer op storingen bij Hollandsnieuwe .

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Hollandsnieuwe .

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Mobiel internet.
  • Geen mobiel bereik.
  • SMS.
  • Mobiel bellen.
  • Algehele storing.
  • Geen netwerk of bereik.
  • Bellen.
  • Mobiele telefoon.
  • Website.
  • SMS'en.
  • Geen signaal.
  • SMS'en.
Controleer of er een storing is bij Hollandsnieuwe

KvK gegevens Hollandsnieuwe

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 14052264
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016162447
  • Statutaire naam: Hollandsnieuwe 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Hollandsnieuwe ?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Hollandsnieuwe ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Hollandsnieuwe via e-mail.

Stel je vraag via e-mail. Heb je een telefoonnummer van Hollandsnieuwe dan is het handig dit in je e-mail te vermelden. Stuur je e-mail naar antwoord@hollandsnieuwe.nl.

Neem contact op met Hollandsnieuwe via Facebook Messenger.

Heb je een opmerking of vraag voor de Hollandsnieuwe ? Dan kun je contact opnemen met Hollandsnieuwe via Facebook Messenger. Het is onbekend wat de reactietijden zijn.

De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag en zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Hollandsnieuwe via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Hollandsnieuwe .

Raadpleeg de meestgestelde vragen van Hollandsnieuwe. Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:

  •     Wanneer kan ik verlengen?
  •     Hoe vraag ik nummerbehoud aan?
  •     Hoe kan ik de Hollandsnieuwe app installeren?
  •     Ik heb geen of slecht bereik, wat kan ik doen?
  •     Ik kan mijn facturen niet inzien, wat moet ik nu doen?


Ook kan je op dezelfde pagina vragen stellen aan Anouk, de virtuele assistent van Hollandsnieuwe.

Ga naar de veelgestelde vragen van Hollandsnieuwe Ga naar de veelgestelde vragen van Hollandsnieuwe

Neem contact op met Hollandsnieuwe via Twitter.

Neem contact op met Hollandsnieuwe via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:

  • Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag en zondag gesloten.
Klik hier voor contact met Hollandsnieuwe  via Twitter. Klik hier voor contact met Hollandsnieuwe via Twitter.

hollandsnieuwe | manier van de baas zijn

Rapportcijfer Hollandsnieuwe Klantenservice: 2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 14 beoordelingen.

Beoordeel Hollandsnieuwe Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Hollandsnieuwe Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Hollandsnieuwe Klantenservice

  • Beoordeeld door Simon Smit op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

De mobiele telefoon van mijn zoon is gestolen in het buitenland.
Hollandse Nieuwe is op zaterdag en zondag in het geheel niet bereikbaar. Alles wordt verwezen naar de app.
We hebben de app nooit eerder geactiveerd en de inlogcode staat in een mail die we 4 jaar geleden hebben ontvangen en niet te achterhalen is.
Het mailadres bestaat niet meer. Nu kunnen we het nummer niet blokkeren met alle gevolgen van dien !
ZEER Slecht en mijns inziens verwijtbaar tekortkoming van Hollandse Nieuwe.
We hebben 3 abonnementen die we nu genoodzaakt zien om te verhuizen .
Wat is de reactie van hollandse Nieuwe ?
  • Beoordeeld door Wiechert Veenendaal op 6-11-2021
  • Rapportcijfer: 5

lastig snel contact te krijgen. chatbot werkt niet goed. livechat niet beschikbaar of vindbaar.
  • Beoordeeld door Miranda op 13-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Vraag over uitbreiding van het abonnement. Je komt bij een chat terecht. Daar wordt je 3 keer uitgegooid en moet je steeds je vraag opnieuw stellen.
Je krijgt niet het gewenste antwoord omdat de robot denkt te weten wat je wilt vragen.
Daarna wil je telefonisch contact leggen en moet je 90 cent per minuut betalen. No way!
Ik zoek wel een andere klantvriendelijke provider!
  • Beoordeeld door Dick Wapstra op 23-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hollands nieuwe heeft een fout gemaakt door dubbel af te schrijven en het in orde maken kost me behalve tijd ook geld voor het telefonisch contact en dat voor een bedrijf dat dit contact. moet onderhouden.Je kan wel met robot Anoek communiceren. Een paar jaar klant geweest zonder problemen, maar nu blijkt de organisatie niet echt klantvriendelijke te zijn, dus doorgaan in de vraag waarover ik later beslis.
  • Beoordeeld door J E Dekker op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben een vrouw van 71 jaar met een abb bij Hollands Nieuwe. Vandaag telefonisch contact gehad over het verlengen van mijn Abb. Daar het als oudere al wat lastiger is om dit soort zaken te regelen, heb ik gesproken met een medewerkster die mij op dat moment niet verder kon helpen omdat ze niet in het systeem kon komen. Adviseerde om in de middag terug te bellen! Nadat ik alle nummers heb geprobeerd (en niet lukte!!) ben ik inmiddels boos en verbijsterd!
  • Beoordeeld door Damian op 15-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Te bizar voor worden dat er in het weekend niemand is die mij te woord kan staan. Ik kan nu dus voor mijn werk niet bellen of gebelt worden.. Blij dat ik 23 Juni bij Telle 2 begin.
  • Beoordeeld door Adesh op 20-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zonet een tweede abonnement te proberen af te sluiten via belsimpel maar deze is door afgewezen om welke reden dan ook.

nooit meer Hollandse nieuwe!
  • Beoordeeld door Christel Hoogveld op 4-10-2020
  • Rapportcijfer: 4

Wacht nu al vanaf donderdag hebt wel een nieuw nr maar ik kan dus niet bellen Nu een nieuw simkasrt besteld maar ik ben nu dus niet in staat om te bellen en ik kan nu ook niet gebeld worden is wel balen als je bereikbasr moet zijn voor het werk
  • Beoordeeld door kuijpers op 28-09-2020
  • Rapportcijfer: 2

echt onduidelijk wat ik betaal om jullie op 0900 0324 te bellen.
echt klant onvriendelijk, mensen hebben vragen als ze interesse in uw product hebben en uw robot werkt gewoon niet goed.
  • Beoordeeld door Immie op 19-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Echt onbegrijpelijk dat jullie in het weekend absoluut niet bereikbaar zijn! Mijn telefoon is gehackt en ik kan helemaal niets. Er zou toch een nummer moeten zijn voor noodsituaties.
  • Beoordeeld door Christel Hoogveld op 8-06-2020
  • Rapportcijfer: 2

Super slecht wordt in de wacht gezet en vervolgens wordt de verbinding verbroken
  • Beoordeeld door Verweij op 18-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vind het een heele slechte zaak dat ik mijn gegevens niet via me telefoon kan zien ik moet een computer bij een ander gaan lenen om mijn wachtwoord te installeren beetje raar
  • Beoordeeld door Pasupathy op 14-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Als ik laat ben om rekening te betalen blokkeert Julie mijn verbinding en ik heb woensdag ge betaalt tot vandaag (dinsdag ) bijna 6 dagen en Jullie heb mijn blokkades nog niet opgegeven hoelang wil Julie nog zo doorgaan dat is niet normaal
  • Beoordeeld door Sander op 30-06-2019
  • Rapportcijfer: 6

Iets te lang moeten wachten voor mijn smaak (10 minuten) maar wel uitstekend en doeltreffend geholpen!
Bel Hollandsnieuwe
0900-0324
(Gebuikelijke belkosten)