We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende nummer: +31268450915
Heb jij onlangs contact gehad met Hollandsnieuwe ? Laat ons je ervaringen met Hollandsnieuwe weten!
Beoordeel Hollandsnieuwe .
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Hollandsnieuwe .
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Hollandsnieuwe ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Stel je vraag via e-mail. Heb je een telefoonnummer van Hollandsnieuwe dan is het handig dit in je e-mail te vermelden. Stuur je e-mail naar antwoord@hollandsnieuwe.nl.
Heb je een opmerking of vraag voor de Hollandsnieuwe ? Dan kun je contact opnemen met Hollandsnieuwe via Facebook Messenger. Het is onbekend wat de reactietijden zijn.
De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:
Raadpleeg de meestgestelde vragen van Hollandsnieuwe. Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:
Ook kan je op dezelfde pagina vragen stellen aan Anouk, de virtuele assistent van Hollandsnieuwe.
Neem contact op met Hollandsnieuwe via Twitter. De klantenservice is bereikbaar op de volgende uren:
Rapportcijfer is gebaseerd op 18 beoordelingen.
Dan wil ik al mijn abbonnementen bij jullie wereld firma opzeggen
IK ben al 2 dagen bezig om je te bereiken en nog steeds zonder resultaat. Ook niet via Anouk
Zeer slechte provider die jatten als ratten.
Ik heb een probleem met een blokkade voor uitbellen in het buitenland. Ik heb hier al verschillende keren contact over gehad. De laatste medewerkster kon niet helpen, gevraagd wat dan nu te doen. de optie iemand geven om iemand anders hierna laten kijken. Ik zou vorige week vrijdag teruggebeld worden. Helaas tot op heden niks gehoord.
De mobiele telefoon van mijn zoon is gestolen in het buitenland.
Hollandse Nieuwe is op zaterdag en zondag in het geheel niet bereikbaar. Alles wordt verwezen naar de app.
We hebben de app nooit eerder geactiveerd en de inlogcode staat in een mail die we 4 jaar geleden hebben ontvangen en niet te achterhalen is.
Het mailadres bestaat niet meer. Nu kunnen we het nummer niet blokkeren met alle gevolgen van dien !
ZEER Slecht en mijns inziens verwijtbaar tekortkoming van Hollandse Nieuwe.
We hebben 3 abonnementen die we nu genoodzaakt zien om te verhuizen .
Wat is de reactie van hollandse Nieuwe ?
lastig snel contact te krijgen. chatbot werkt niet goed. livechat niet beschikbaar of vindbaar.
Vraag over uitbreiding van het abonnement. Je komt bij een chat terecht. Daar wordt je 3 keer uitgegooid en moet je steeds je vraag opnieuw stellen.
Je krijgt niet het gewenste antwoord omdat de robot denkt te weten wat je wilt vragen.
Daarna wil je telefonisch contact leggen en moet je 90 cent per minuut betalen. No way!
Ik zoek wel een andere klantvriendelijke provider!
Hollands nieuwe heeft een fout gemaakt door dubbel af te schrijven en het in orde maken kost me behalve tijd ook geld voor het telefonisch contact en dat voor een bedrijf dat dit contact. moet onderhouden.Je kan wel met robot Anoek communiceren. Een paar jaar klant geweest zonder problemen, maar nu blijkt de organisatie niet echt klantvriendelijke te zijn, dus doorgaan in de vraag waarover ik later beslis.
Ben een vrouw van 71 jaar met een abb bij Hollands Nieuwe. Vandaag telefonisch contact gehad over het verlengen van mijn Abb. Daar het als oudere al wat lastiger is om dit soort zaken te regelen, heb ik gesproken met een medewerkster die mij op dat moment niet verder kon helpen omdat ze niet in het systeem kon komen. Adviseerde om in de middag terug te bellen! Nadat ik alle nummers heb geprobeerd (en niet lukte!!) ben ik inmiddels boos en verbijsterd!
Te bizar voor worden dat er in het weekend niemand is die mij te woord kan staan. Ik kan nu dus voor mijn werk niet bellen of gebelt worden.. Blij dat ik 23 Juni bij Telle 2 begin.
Zonet een tweede abonnement te proberen af te sluiten via belsimpel maar deze is door afgewezen om welke reden dan ook.
nooit meer Hollandse nieuwe!
Wacht nu al vanaf donderdag hebt wel een nieuw nr maar ik kan dus niet bellen Nu een nieuw simkasrt besteld maar ik ben nu dus niet in staat om te bellen en ik kan nu ook niet gebeld worden is wel balen als je bereikbasr moet zijn voor het werk
echt onduidelijk wat ik betaal om jullie op 0900 0324 te bellen.
echt klant onvriendelijk, mensen hebben vragen als ze interesse in uw product hebben en uw robot werkt gewoon niet goed.
Echt onbegrijpelijk dat jullie in het weekend absoluut niet bereikbaar zijn! Mijn telefoon is gehackt en ik kan helemaal niets. Er zou toch een nummer moeten zijn voor noodsituaties.
Super slecht wordt in de wacht gezet en vervolgens wordt de verbinding verbroken
Vind het een heele slechte zaak dat ik mijn gegevens niet via me telefoon kan zien ik moet een computer bij een ander gaan lenen om mijn wachtwoord te installeren beetje raar
Als ik laat ben om rekening te betalen blokkeert Julie mijn verbinding en ik heb woensdag ge betaalt tot vandaag (dinsdag ) bijna 6 dagen en Jullie heb mijn blokkades nog niet opgegeven hoelang wil Julie nog zo doorgaan dat is niet normaal
Iets te lang moeten wachten voor mijn smaak (10 minuten) maar wel uitstekend en doeltreffend geholpen!
Beoordeel Hollandsnieuwe Klantenservice